Diskuze

Reklamní průmysl zuří. Apple přestal sdílet historii prohlížení uživatelů

Při příležitosti aktualizace operačního systému a vyhledávače Safari udělala minulý měsíc společnost Apple důležitý krok k ochraně soukromí uživatelů. Prohlížeč Safari už nebude předávat informace o historii prohlížení jednotlivých uživatelů třetím stranám. Uživatelům to navrátí kousek jejich ztracené anonymity. Reklamním společnostem to ale značně ztíží práci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ještě jedna věc - ta reklama tam bude tak jako tak. Osobně preferuju pro mě relevantní reklamu než něco zcela mimo.

0 0
možnosti

Když to všichni tak adorujou, ptám se, proč si už dávno nezablokovali cookies? Umí to snad každý prohlížeč a problém to vyřeší. Btw myslím, že friendly third party cookies zůstávají v Safari defaultně zapnuté i nadále.

0 0
možnosti

R10e92n68é 13J84í33š42a

18. 10. 2017 12:44

Jo takhle znamy nechytre kupoval zasnubak. Do ted nevi, jestli se mu povedlo vymazat historii driv, nez to (ted uz) zena videla:)

0 0
možnosti

Apple uživatelská data neprodává třetím stranám a dost si na tomto faktu zakládá. Zavazuje se k tomu i ve smlouvě, kterou odsouhlasíte při aktivaci applího produktu.

0 0
možnosti

Však nejde o žádná "uživatelská data", ale jen o cookies v prohlížeči. Podobné funkce už v sobě myslím má Firefox i Chrome.

0 0
možnosti

L26e11o47š 52K50u35č19e71r54a

17. 10. 2017 20:11

Úplný nesmysl není, protože to by pak neprotestovali. Najde se hodně lidí, kteří na takovou reklamu kliknou a pak koupí. Internetové obchody si o tom vedou statistku a mají přehled kolik se pomocí takové reklamy prodalo. Stačí když z miliard zobrazení klikne 10 milionu a milion pak něco koupí.

0 0
možnosti

Na androidu stačí nainstalovat Firefox focus a výsledek je totožný.

0 0
možnosti

Já nikdy nepochopím,že třeba vydělává ten reklamní průmysl tolik peněz,když ty reklamy skoro nikdo nesleduje a když,tak stejně na ně většinou lidé nedají.Vemte si třeba televizi.Začne reklama a skoro všichni to přepnou jinam,kde reklama neběží a nebo si jdou dát kafe či nějaký žvanec.

0 0
možnosti

Zrovna na internetu, narozdíl od billboardů, se dá velice přesně zjistit, zda reklama funguje. Systém přesně ví, na které stránce, a na kterou verzi banneru jste kliknul, než jste si v e-shopu daný produkt koupil.

Takže se nebojte, že by to neměli spočítané.

1 0
možnosti

Jako obvykle je to bouře ve sklenici vody. Důsledek je pro uživatele Apple v podstatě nulový. Reklamní okno nezmizí (jak by si někdo mohl myslet), ale bude se v něm promítat reklama méně cílená (tedy i na to co vás bude otravovat). Cílená reklama je zábavná v tom, že zpravidla pokryje vaše zájmy a úsměvné je, že spíše na položky, které už máte (tedy méně obtěžující). Přiznám se bez mučení, že raději sleduji reklamy na jízdní kola, než na prostenal a urinal akut.

Rozhodně však nepředpokládám, že šlo o službu lidem. Vnímám to jako trochu útok na příjmy Google, který díky reklamě poskakuje u nejhodnotnější známky na světě. Pokud se tyto megakorporace perou jen v HW a SW je to v pořádku, takto spíše očekávám novou reklamní službu Apple, která by zcela náhodou mohla být spojená s některou z jejich nových iSlužeb,

0 0
možnosti

Nevim jak vy, me by nevadila reklama (az tak), kdyby kdyz vidi, ze jednou jsem koupil batoh, podruhe gore-bundu nabizel jine outdoorove veci. Kdyz vsak vlezu omylem na internet s neosetrenym prohlizecem, koupim batoh a jeste dva mesice me to otravuje (ne, druhy sakra fakt nechci), vytaci mne to. Zcela necilena reklama mi obcas nadhodi polozku, ktera mne zaujme, cilena, ktera mi nabizi (a drive nez dva roky a tyden, kdy konci pouzitelnost vyrobku) veci, ktere jsem jiz koupil, mne obtezuje.

1 0
možnosti

Konečně, ostatní by si měli vzít příklad..

2 0
možnosti