- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S českou velkou trojkou nejsem spokojen a řadím se tak mezi 2 500 000 lidí kteří čekají na výhodnější tarify. Zatím se z nás nikdo nedočkal! Sice ano nabídka by se objevila:
• 2 GB dat
• neomezené SMS
• neomezené volání
____________________________
499,-- Kč/měsíc
• smlouva na 18 měsíců
jenže oproti nabídkám ze zahraničí je tento tarif až 10x dražší!
Vždyť v Polsku mají u T-Mobile o 8 GB dat navíc za pohádkových 184,-- Kč nebo v Rakousku u Drei o 2 GB dat navíc za přijatelnější 362,-- Kč! Tak proč nemůžeme mít flatový tarif s 5 GB dat a za 246,-- Kč?!
Stav v jakém se nachází český trh s telekomunikačními službami je svým způsobem malým odrazem naší společnosti. Krom toho, že se tím odhaluje, že čeští politici jsou buď neschopní, nebo neochotní s tím něco účinně udělat (jelikož jim to bokem sype), tak to také ukazuje co všechno si nechají obyčejní Češi líbit a jak jsou (jsme) nejednotní. Místo, aby jsme se na takové služby a produkty vykašlali a prostě to nekupovali a donutili operátory změnit podmínky, tak jim to dál "žereme". Podobně je to i s nekvalitními potravinami v marketech a v dalších směrech. Prostě si za to do určité míry můžeme sami. Proč by firmy měnily ceny, služby a kvalitu, když jim to ochotně kupujeme, vždyť by byly hloupé...
Kdyby jim to tolik nesypalo (nejen těm našim), tak neblokují požadavek EU na celoevropské operátory :-/
Poslanec Pfleger (ANO) asi bude zuřit.Může za mobilní totalitu
Měsíc považuji stále za dost dlouhou dobu a hlavně, k čemu to je, když tu pořád funguje kartel a všichni mají takřka stejné a hlavně stejně předražené služby.
ČTÚ by především měl zrušit monopol velké trojky
--
Chcete levná data? Zajistěte konkurenci. Ignoraci od operátorů jsme nezažili, říká šéf rakouské regulace
--
Rakouská 3 je nová jednička. Průměrný zákazník prosurfuje 11 GB. Hádejte, kolik je to u nás
monopolní mafie by měla vrátit KarTelem nakradené miliardy
Neni pravda, ze je operator povinen informovat zakaznika o vsech zmenach VOP a moznosti odstoupeni od smlouvy. Tyka se to pouze zmen v "rozsahu povinných náležitostí dle § 63 odst. 1 písm. c) až p) ZEK, tj. netýká se to případů, kdy se např. operátor přejmenuje nebo změní sídlo".
tak hlavně že ten zákon dělají pro lidi, to je zase paskvil
Ještě taky zrušte ten nebezpečný nesmysl, že když kdokoli utahaný řečmi opetátorky řekne do telefonu "ano", je tím uzavřena závazná smlouva.
Mně na tom nic nebezpečného nepřijde. Jsem rad, že to mohu udělat takhle na dálku a nemusím nikam trajdat.
Moc nevěřím tomu, že to pomůže, ovšem jakékoliv snahy o zamezení praktik "velké 3" vítám.