- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na naší firemní smlouvě - trochu přes 50 čísel jsou asi 4 alarmy, ideálně bez provozu - cena 1,- za měsíc
Asi 7 zaparkovaných čísel bez provozu, také 1,- za měsíc, To pak to ARPU klesá
Celá firma má ARPU asi 120 na číslo
bez daně
Využívám firemní tarif který je složený takto:
✓ 2000 MB dat
✓ 500 SMS, další 0,80 Kč/SMS
✓ 2000 minut, další 2,00 Kč/min. (60+1)
✓ VPN
---
364,00 Kč/měsíc
Firemní tarif je na 30 SIM.
Tak se divte všichni, každý člověk má jiné nároky a potřeby. Podle toho si vybere tarif a podle toho pak má měsíční útratu.
Jenže, jsou lidé a není jich zrovna málo co by uvítali za rozumnou cenu rozumnou nabídku.
Řeknete že někdo potřebuje více dat, nebo více volá. Jenže co když potřebuji hodně volat, být online (připojit se k internetu) kdykoli potřebuji a nechci hledat neustále free wifi. Pro jednotlivce je to velice neřešitelné. I s ohledem mobilního pokrytí pro data.
Problém těchto legrací je, že u tzv. šedých operátorů (i když je to třebas zaměstnavatel) ztrácí člověk vládu nad svým číslem, které se pak stává rukojmím smluvního vztahu s tím, kdo jej vlastní.
Pokud si chcete vyjednat slevu u operátora, tak máte smůlu, protože pokud za ním přijdete a zdvořile se zeptáte, jestli musíte odehrát tu komedii s odcházením nebo kolik Vám dá slevu, tak vám nabídne tak nanejvýš 5% a tím to končí. A pokud pak opravdu zahájíte výpovědní proces, tak ty pohádky o tom, jak vám někdo zavolá a zkouší podpultovky, jsou opravdu jen pohádkami. Jediné, co zkoušejí je znepříjemnit ten odchod procesně, různými "chybami" (takhle mi například T-mobile zrušil datový tarif aktivisticky hned k prvnímu dni výpovědní lhůty místo až na jejím konci, O2 mě honilo po všech čertech, abych se zbavil CDMA atd.), ale nikdy ne slevou. Rotuji už léta - vždy +/- po těch 2 letech úvazku - mezi všemi 3 operátory co máme na trhu (a to s hlasem i různými typy dat) a zkušenost se nemění.
Jaké pohádky? Nevím, jak to je letos, ale poslední dvě smlouvy jsem prodloužil až po podání výpovědi. Operátora jsem měnit nemusel.
Nevím, mám předplacenku u Sazky, dobíjím tři sta tak jednou za dva měsíce, plus mínus, internet je doma po kabelu, takže internetím z domova a většinu vyřeším přes aplikace typu messenger. Volám, kdykoliv potřebuju, nemám pocit, že bych se musela omezovat.
Lidi jsou rozmazlený, každou hovadinu musí nutně někomu sdělit on-line a dlouze se u toho vykecávat :-)
Nejsem zastánce "starých dobrých časů" ale zvednout pozadí a zajít si s někým poklábosit je zadarmo.
Zajímavé. Za jak dlouho si myslíte, že byste zvládla "zvednout pozadí a zajít si" 400 km daleko?
Plnou cenu dnes plati jenom nekteri duchodci, analfabeti a podle zdejsich clanku asi take novinari a zamestnanci dTestu.......
dTest to teď bude mít nejdražší z principu, za ty svoje štvavé kampaně :)
holt telekomunikace jsou dneska jak arabskoasijské tržiště, smlouvání, dohadování, vyhrožování odchodem, prostě asie. berme to pozitivně, operátoři nám dopřávají cizí kulturu, aniž bychom museli vytáhnout paty z čech :-)
Stačí jednoduché řešení, z úrovně ČTÚ případně ÚHOS - Jednotný tarif s jednotnou úrovní služeb na něj navázaný.
Takze se vratime pred rok 89?
A co v tom mate? A nebo klasika firemni.
Jestli ono už to nefunguje jak u žrádla, které má nadstřelené ceny jen proto, aby to lidi koupili za normální cenu „v akci“ a měli dobrý pocit, jak ušetřili. Lidi si zvykli vydyndat slevu tím, že pohrozí, že utečou, tak co jako operátor udělám? Zvednu cenu o stovku, a zákazníkovi dám pak „tajnou“ slevu, když si o ni řekne a je šťastný, jak operátora oškubal. :D
tak, já platil kdysi smířeně plnou cenu a pak nám v práci nabídli tarif za polovinu, kolega mně říkal, ať jim zavolám, že končím a oni mně to taky snížili na polovinu, hned, jenže jsem to musel každý dva roky obnovovat a když jsem to jednou obnovoval, tak mně řekli, že už mně to neobnoví a zase mně to snížili na polovinu, tak platím 250 korun, ale novináři si myslí, že platím 1000 korun a spílají operátorům