Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J34i76r11k60a 35N14o30v43á30k 6372755295369

holt telekomunikace jsou dneska jak arabskoasijské tržiště, smlouvání, dohadování, vyhrožování odchodem, prostě asie. berme to pozitivně, operátoři nám dopřávají cizí kulturu, aniž bychom museli vytáhnout paty z čech :-)

+28/0
doporučit
15.8.2017 17:29

K97a69r43e75l 83N48o78v38á61k 8714511660166

Jestli ono už to nefunguje jak u žrádla, které má nadstřelené ceny jen proto, aby to lidi koupili za normální cenu „v akci“ a měli dobrý pocit, jak ušetřili. Lidi si zvykli vydyndat slevu tím, že pohrozí, že utečou, tak co jako operátor udělám? Zvednu cenu o stovku, a zákazníkovi dám pak „tajnou“ slevu, když si o ni řekne a je šťastný, jak operátora oškubal. :D

+13/−1
doporučit
15.8.2017 16:16
Foto

L24u21k20a88s 76P15l69a51c51h37y 2837218761927

Problém těchto legrací je, že u tzv. šedých operátorů (i když je to třebas zaměstnavatel) ztrácí člověk vládu nad svým číslem, které se pak stává rukojmím smluvního vztahu s tím, kdo jej vlastní.

Pokud si chcete vyjednat slevu u operátora, tak máte smůlu, protože pokud za ním přijdete a zdvořile se zeptáte, jestli musíte odehrát tu komedii s odcházením nebo kolik Vám dá slevu, tak vám nabídne tak nanejvýš 5% a tím to končí. A pokud pak opravdu zahájíte výpovědní proces, tak ty pohádky o tom, jak vám někdo zavolá a zkouší podpultovky, jsou opravdu jen pohádkami. Jediné, co zkoušejí je znepříjemnit ten odchod procesně, různými "chybami" (takhle mi například T-mobile zrušil datový tarif aktivisticky hned k prvnímu dni výpovědní lhůty místo až na jejím konci, O2 mě honilo po všech čertech, abych se zbavil CDMA atd.), ale nikdy ne slevou. Rotuji už léta - vždy +/- po těch 2 letech úvazku - mezi všemi 3 operátory co máme na trhu (a to s hlasem i různými typy dat) a zkušenost se nemění.

+8/0
doporučit
15.8.2017 22:51

K80a60t66e52ř11i94n84a 16F10e92n52c86l72o15v58á 8923287898193

Nevím, mám předplacenku u Sazky, dobíjím tři sta tak jednou za dva měsíce, plus mínus, internet je doma po kabelu, takže internetím z domova a většinu vyřeším přes aplikace typu messenger. Volám, kdykoliv potřebuju, nemám pocit, že bych se musela omezovat.

Lidi jsou rozmazlený, každou hovadinu musí nutně někomu sdělit on-line a dlouze se u toho vykecávat :-)

Nejsem zastánce "starých dobrých časů" ale zvednout pozadí a zajít si s někým poklábosit je zadarmo.

+2/−4
doporučit
15.8.2017 20:39

A32l40o60i69s 59J83i56n42d58r64a 9170554277955

Plnou cenu dnes plati jenom nekteri duchodci, analfabeti a podle zdejsich clanku asi take novinari a zamestnanci dTestu.......

+1/−8
doporučit
15.8.2017 18:32

M18i29l30e90n17a 67N54o61v36a51n92s47k34a 4902717249679

Stačí jednoduché řešení, z úrovně ČTÚ případně ÚHOS - Jednotný tarif s jednotnou úrovní služeb na něj navázaný.

0/−13
doporučit
15.8.2017 16:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.