- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zvláštní je, že takovéhle kličky s neuznáváním záruky jsou jen u nás. A rozhodně nejde o fenomén současnosti.
Už před cca 15-ti lety jsem zkusil uplatnit mezinárodní záruku u telefonu Sonyericsson koupeného v Arabských emirátech.
V ČR naprosto bez úspěchu, v Německu s tímtéž telefonem žádný problém a záruka uznána, oprava na počkání.
V mnoha jiných případech (nejen telefonů) v ČR vina zákazníka, v Německu uznána záruka.
Když neuznávají záruku svého výrobku jen proto že je z jiného krámu, tak to o něčem svědčí, že svým produktům moc nevěří.
Nevím proč by měl výrobce uznávat záruku na cokoli člověku, kterému daný výrobek neprodal, tudíž s ním nemá žádný právní vztah.
Zase jeden zaplacený článek.
Samozřejmě. každý článek je zaplacený.
Problémy nedělá ani Philips s reklamovaním zakoupených výrobků mimo ČR a reklamované v tzv. eurozáruce
Teda nevim jak s smartphony... ty se v CR od Philipsu neprodavaji
České zastoupení Samsungu by udělalo nejlépe, kdyby prodávalo ty telefony za cenu jako jinde v EU, pak by zákazníci nemuseli ty přístroje kupovat "jinde v EU"
vi kolik stoji prelozit a vytisknout navod k zapnuti pristroje a shode o CEE? :-o :D:D:D