- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jistě. Začala datová revoluce. Vodafone už mi po vyčerpání FUP nesníží rychlost ale rovnou mi ho vypne. Co na to, že to bylo ve smlouvě. Soudit se nebudu, přecházet jinam taky ne, jsou všichni 18 = (20-2)
Zásadní skutečností, která deformuje trh je, že operátoři chtějí průměrnou útratu na zákazníka (tzv. ARPU) zvedat. Dnes je na hodnotě cca 300 Kč. Jen u tarifních zákazníků je o něco vyšší.
Pod tuto cenu nikdo z nich zkrátka žádným tarifem dobrovolně "nevleze", to radši nabídnou 3x tolik dat nebo volných minut ale za mírně vyšší útratu. Zkrátka chtějí donutit zákazníka k vyšší útratě, a to za jakoukoliv cenu. je to stejný paradox jako jít koupit do obchodu 1 chleba za 30 Kč, který vám na víkend stačí - a obchodník vám v obchodě bude nutit 3 chleby za 70 Kč s tím, že po 1 chlebu vám to zkrátka neprodá.
Pokud zákazník je ochoten platit víc než je ARPU, tak je jim defacto už pak šumák jak a moc čerpá jejich služby (můžou to být klidně násobky).
Tak ať si to užijí. Kdybych měl každé firmě platit nějakých pět stovek měsíčně, jak si to všechny, co ruší možnosti nákupu svých produktů a mění to na možnost pronájmu, malují (počínaje telefonními operátory přes platby za pevný net, netflixy, spotify, pronájmy kancelářských aplikací, pronájmy cloudových drajvů, pronájmy OS, pronájmy aut, pronájmy telefonů, notebooků, prostě pronájmy všeho namísto možnosti jednorázového nákupu), tak mi z výplaty nezbude lautr nic.
Opět to ale znamená, že jediná cesta, jak s nimi pohnout, je prostě tím zákazníkem nebýt vůbec, aby měli zájem i o toho zákazníka za dvě stovky na měsíc.
Stejně jako máme rádi nekvalitní potraviny, prací prášky a jsme vděčný odpadkový koš, tak s otevřenou náručí rádi zaplatíme za přepálené kartelové ceny našich operátorů - český zákazník si to totiž mooooc přeje
Nechapu proc tak jeci. Prihlasil se Mobil od ČEZ. Takze nabidku dostali. Nikdo nema povinnost se hlasit do nejake aukce......
Teda Alois ty se cinis. Kolik si dostal?
Spolupráce je přece vždy lepší než soutěž/boj. Spoléhat se na hospodářskou soutěž šlo možná v neglobalizovaném světě a světě bez internetu. A nutit do soutěže někoho násilím prakticky nejde.
mobily a televize - dve oblasti kde cesi chteji vse zadarmo.
Pokod je to na UOHS, tak muzou byt operatori v klidu :)
Nic se nestane. Vláda zaujme stanovisko mrtvého brouka, protože si je sama vědoma, že poplatky za pronájem frekvencí mají operátoři nejvyšší v Evropě. Ceny se na tom samozřejmě odráží, protože každý chce vydělat. Neříkám tím ovšem, že kdyby byly poplatky nižší, snížili by se i ceny... Je to krásný kruh, který nemá nikdo odvahu přetnout.
Cena za frekvence rozhodně neodráží koncovou cenu. To je naprostý nesmysl.
dTest posbíral registrace více než 100 000 lidí, kteří měli zájem o přechod na levnější tarif. Poté vyzval operátory, aby předložili co nejnižší nabídku, kterou registrovaným uživatelům zprostředkuje.
A co cekali?????
Že se o ty zákazníky v rámci konkurenčního boje poperou?
hahaha, a proc by se musel nejaky operator hlasit do souteze o tarify????
Ja mam pocit, ze nekteri nechapou jak funguje business. Pokud to pro firmu nema zadnou cenu tak do toho nejdu.
100 tis. klientů nemá žádnou cenu? Tak byznys opravdu nefunguje. Tak funguje oligopol.