- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zamackl jsem slzu milej iDnes a strcte si tyhle PR prohlaseni operatoru do pr...
To je třeba mě úplně u "píp". 99% času stejně strávím doma. A jednou za rok těch pár dní někde na dovolené klidně pár korun navíc oželím, zejména pokud budu doma platit nějakou rozumnou měsíční taxu. Krom toho v zahraničí se často tak jako tak vyplatí koupit místní Simm, neboť to vychází levněji.
U nás ve firmě jsme měli ještě před rokem T-Mobile, když v tu se vzal Vodafone, že nám nabídnout výhodnější tarif a... nekecali.
Mám minutový tarif za 1kč - 0,40kč za sms 0,38kč za volání do všech sítí a pozor - účtováno po VTEŘINÁCH. Dále 10GB dat za příplatek 219kč bez DPH.
Měsíčně (protože moc nevolám) se nepřehoupnu s DPH přes 300kč.
Nepíši to, abych se vychloubal, ale abych zdůraznil, že s těmito tarify přišel Vodafone, zatímco u T-Mobile jsme měli ušmudlený 2GB za větší peníze.
U T-Mobile volných 100 minut do všech sítí, 200 SMS, volání v rámci VPN (celá rodina a nějací přátelé) zdarma a 1,5 GB. 130,- měsíčně.
"... nákup služeb a jejich další distribuce např. zaměstnancům není v pořádku a pokřivuje trh." Ale to, že všichni operátoři mají pro koncáky +- stejné ceny za stejné služby je v pořádku a trh to nepokřivuje...
Kdyby cenový rozdíl u tarifu pro jednotlivého zákazníka a pro firmu cca 10 - 15%, tak nemusí tohle vůbec řešit. Ale když chtěli jednotlivý zákazníky takhle natahovat, tak ať se nediví, že si poptávají tarify u zaměstnavatelů a že je chtějí i pro rodinné příslušníky.
A když je cenový rozdíl 600%, kdo by ho nechtěl jako benefit, když to navíc firmu nic nestojí.
nechápu tento reklamní článek operátorů
v evropě je běžná cena za neomezené volání a data cca 180 - 300 Kč!
tzn že "vysoutěžené" ceny NEjsou opravdu sleva
-
jak dlouho nás chcete obelhávat?
-
Korupční praktiky mobilních operátorů v ČR
Kartelisto, uz sis upravil Ty stranky, at obsahuji fakta a vypadaji jak z 21. stoleti?
Dobře jim tak a šedým operátorům držím palce. Nebyli by šedí operátoři zapotřebí, pokud by operátoři uměli nabídnout férové ceny a podmínky i běžným lidem
No jo. Ty doby, kdy si O2, předtím Telecom účtoval i za příchozí hovory, vytvářel tak při minimálním počtu zákazníků maximální zisky, jsou již pryč. Možná by to chtělo na trhu třeba Virgin. To je taková štika v chovném rybníku.
Příchozí hovory se účtovaly v době, kdy ústředny měly impulsovou tarifikaci. Změnit se to mohlo až po odstranění těch nejstarších analogových ústředen. Výhodu to mělo, že když někdo volal na mobil, platil pořád svůj normální tarif.
Ostatně, v USA to tak snad mají dodnes. Když nechcete platit za příchozí hovory, musíte mít tarif, který to v sobě má.
Narovnání trhu je jednoduché. Ať dají koncakum za těch 750 datově neomezený tarif. A firmám samozřejmě ne. Pak se to postupně začne narovnávat. Ale pokud mají základní tarify nastavené nesmyslně tak s tím nic neudělají.