Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Operátoři chtějí sami zavést ukončení smluv bez sankcí

Asociace provozovatelů mobilních sítí (APMS) navrhla regulátorovi plán zavedení garance přenosu mobilního čísla do deseti dnů a možnost ukončit smlouvu bez sankcí při změně podmínek. A to bez ohledu na novelu zákona, který se projednává.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J62a26n 79T54a70r37a10b58a 4236766679719

Tak to přeci mohou i dnes bez speciálního zákona.. zatím v tom dělali fígle, najednou se zákazníka zbaví ochotně a bez opruzu? Aléé copatóó?

0/0
22.5.2017 16:44

J65i75ř30í 36K93l42e48j56n35a 2257538436717

mobil.czV

0/0
20.5.2017 8:59

J28i43ř68í 88K81l64e44j51n85a 2337368266177

a vlastně na co smlouva? k čemu O2, nebo O2 Tv ať se jdou vysmát

0/0
20.5.2017 9:01

J71a31n 72T22a65r93a47b56a 4256236829139

Pořád je O2 to nejslušnější, co tu na trhu máme, žádný ideál, ale Vodafone je ve vztahu k zákazníkovi totální kanál, navíc s mizerným reálným pokrytím, T-Mo jak kdy. Na podmínky rakouských nebo polských operátorů ale samozřejmě nedosahuje ani jeden z našich tří kartelistů.

0/0
22.5.2017 16:47

N31i34c27k 25S59a89g59e14n 9348431433672

...doplňuje Grund.

Who the f*ck is Grund?

Kapitán Grund? Major Grund? Nebo snad generál Grund?

-Grund Laco.

0/0
19.5.2017 20:04
Foto

P20e66t50r 51H27n32ě14v11s92a 4341533656900

����

0/0
20.5.2017 16:16

M89a72r66c19e44l 12K35u96r67k19a 6526777575489

Nyni muzete odstoupit pouze pri zmene, ktera ma negativni dopad na zakaznika

0/0
19.5.2017 19:12

P76e20t13r 34T67y98č47k93a 6505432579952

Jo ale rozhoduje o tom operátor.

0/0
19.5.2017 21:17

J21i87ř48í 69H62o24r60á73k 6174714373106

Co to je za kec, "nově zavést" možnost ukončení smlouvy bez sankcí při změně podmínek? To se snad rozumí samo sebou! - Takovému žvástu se v lidové hantýrce říká pičovina !

0/0
19.5.2017 16:36

P32a49v18e24l 53S74t59u78p60k22a 9686983677370

Tuším v tom nějakou lest. Ostražitost je na místě!

+2/0
19.5.2017 13:54

P84e56t48r 22D25l28o42u34h97ý 5107389674704

Chtějí jen odvést pozornost od ostatních věcí, jako třeba plánované zvýšení pokut.

+2/0
19.5.2017 13:56

P58e37t23r 89D80l98o24u84h97ý 5457339424754

Neformuloval jsem to dobře. Chtějí snížit tlak na prosazení novely ZoEK, kde je mimo to, co jsou si ochotni naordinovat sami, například i zvýšení pokut. A celkově chtějí odvést pozornost od svých kroků, které nejsou vždy úplně vstřícné k zákazníkům.

+1/0
19.5.2017 14:25

D35a84v68i21d 65D98o60b48e69š 3855232387

"možnost zákazníků odstoupit od smlouvy bez sankcí, pokud operátor změní podmínky kontraktu". To už je vlastně dnes.

1. pokud se změní podmínky k horšímu, máte právo odstoupit bez sankcí (například zrušení internetu po vyčerpání limitu a nutnost dokoupení místo zpomalení rychlosti).

2. Pozor na slovo zákazník/spotřebitel. Dodnes se mi otevírá kudla v kapse, když dokázali operátoři prosadit novelu zákona, že obdobné podmínky neplatí pro všechny, ale jen pro "spotřebitele", tedy koncové zákazníky. Pokud tedy máte smlouvu s operátorem na firmu (třeba malý živnostník), nemůžete si jen tak ukončovat, a operátor může např. chtít doplatit celý zbytek závazku.

+2/0
19.5.2017 13:48

P21e24t41r 32D81l80o38u96h35ý 5477629414794

K bodu 1. Ano, pokud se podmínky změní k horšímu, tak máte právo odstoupit bez sankcí. Ovšem co je změna k horšímu si vyhodnocuje sám operátor. Vy samozřejmě můžete podat stížnost k ČTÚ, pokud se domníváte, že podmínky byly změněny k horšímu a operátor to tak nevyhodnotil, ale pak následuje byrokratické kolečko a když konečně ČTÚ rozhodne, tak se operátor odvolá... a vy zatím platíte a platíte. Rozhodně by to mělo být tak, jak je obvyklé, že s každou změnou musí souhlasit obě strany a pokud nesouhlasí, tak se buď neprovede, nebo nastane právo odstoupit bez sankcí.

0/0
19.5.2017 13:56

P43e10t67r98a 27D84v89o84ř12á37k61o35v83á 1250404321479

Milí operátoři, tohle vám nikdo nezakazuje, tak proč z toho dělat něco, co je třeba někam hlásit. Od předražených služeb to stejně pozornost neodvede:-P

+9/0
19.5.2017 13:34

P25e60t86r 15M21i86k58e85s 9468962620568

Tak moznost odstoupit od smlouvy bez pokuty pri zmene podminek ze strany operatoru by mela byt automaticka a ne aby si tu nekdo na tom zkousel honit triko...

+5/0
19.5.2017 12:48

A61l96o72i53s 79S42t26a79r19ý 3729599757752

Eh, on jim snad někdo zakazuje či zakazoval, aby se takto sami od sebe nechovali už dávno?

+11/0
19.5.2017 12:21

T79o43m96á32š 24K81u21c21h45a61ř 3607131288181

Možnost ukončit smlouvu bez sankcí při jednostranné změně podmínek ze starny operátora je snad samozřejmostí, ne? 8-o

+2/0
19.5.2017 12:15

P26e51t67r 94D47l73o33u24h32ý 5497479354384

Mělo by být samozřejmostí, ale u nás "díky" aktivitám některých našich poslanců není.

+3/0
19.5.2017 12:20

J93i34ř83í 67H98o89r41á66k 6174264683656

Ta možnost už byla, ale poslanci to sami iniciativně změnili ve prospěch operátorů.

+1/0
19.5.2017 16:39

V87l89a96d84i30m92í19r 81F20i12b97i96g61e23r 5234241751254

Na ukončení smlouvy bez sankcí snad není potřeba ČTÚ. To si mohou operátoři sami ošetřit ve všeobecných podmínkách:-)

+6/0
19.5.2017 11:57

P88e15t71r 23D26l72o71u38h46ý 5807779694904

Dívadlo kolem se udělat musí, ne? ;-)

+4/0
19.5.2017 12:20

F23r73a69n63t15i34š33e89k 81V39r19á69n37a 5469922703231

Řešením by spíše bylo zakázat praxi víceletých smluv, které jenom konzervují podmínky. V cizině jsou pro koncové zákazníky běžné 3 typy placení za telekomunikační služby: předplacenky, tarif na dobu neurčitou s 30-denní výpovědní lhůtou, a pak tarify i s telefonem, který je typicky delší tak, aby se v něm rozpustila cena toho telefonu.

Mít ale tarify bez telefonu s uvázáním na dva roky nikde není a mělo by to být zrušeno i v ČR!

+11/0
19.5.2017 11:50

M68a48r57e34k 16J65a67n89e38č83k71a 1167266933921

A on snad někdo někoho nutí se vázat smlouvou na dobu určitou, nebo do toho jde každý dobrovolně jenom proto, protože ho to bude stát měsíčně méně? Pak, když chce smlouvu vypovědět, tak se diví, prská a nadává. Sám mám vždy a všude smlouvu na dobu neurčitou a nemám nikdy žádné problémy smlouvu bez jakýchkoliv sankcí a obstrukcí vypovědět, protože ve finále se to vždy vyplatí.

0/0
22.5.2017 2:31

V14á40c84l80a87v 50H84r77a94d46i28l 3244578482561

Hmm, a co to jako bude de iure ta "zmena podminek" ?

.

Jako ze musi oficialne vyjit nove VOP nebo co vlastne ? Muze to byt zase mlaceni prazdne slamy, pokud se bude definice zmeny podminek dobre formulovat ve prospech operatoru

0/0
19.5.2017 11:41

P18a65t13r22i89k 95E39g81e53r 2468330699441

Jsem zvědavý zda dTest s Telefonující.cz uspěje 4 SIM jsem tam zaregistroval. Už mi volala operátorka z aktivního telemarketingu v současné době máme 2x Vodafone ✓ 3 GB dat ✓ neomezené SMS ✓ neomezené volání za 475 Kč a 2x TESCO mobile zakoupené v květnu 2013 tedy výhoda 100% bonus kreditu. Změnu přesto chci a to výhodnější tarif i pro rodiče.

0/0
19.5.2017 11:35

D21a63v51i34d 14R12y13c69h55e64t85s50k62ý 9316631410110

nedělejte to zákonem, který by platil navěky, stačí když to slíbíme - to je betonový, nikdy totiž nelžeme a nepodvádíme jak jste se za posledních 20 let poučili

+4/0
19.5.2017 11:34

R35o81m19a49n 42M85e37i31d56l 2739889817456

Hmmmmmmm.. to je ale panečku šlechetné gesto, tady se chce někdo zalíbit V ....... Kecy v kleci, jen další povrchní záležitost, za kterou se bude nacházet jen nějaká další habaďůra na lidi...

+5/0
19.5.2017 11:22







Najdete na iDNES.cz