Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Operátoři chtějí sami zavést ukončení smluv bez sankcí

Asociace provozovatelů mobilních sítí (APMS) navrhla regulátorovi plán zavedení garance přenosu mobilního čísla do deseti dnů a možnost ukončit smlouvu bez sankcí při změně podmínek. A to bez ohledu na novelu zákona, který se projednává.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J29a31n 71T29a32r86a47b10a 4146446489659

Tak to přeci mohou i dnes bez speciálního zákona.. zatím v tom dělali fígle, najednou se zákazníka zbaví ochotně a bez opruzu? Aléé copatóó?

0/0
22.5.2017 16:44

J64i16ř76í 49K57l50e37j45n34a 2797668176767

mobil.czV

0/0
20.5.2017 8:59

J77i84ř51í 24K13l34e22j81n63a 2787218586777

a vlastně na co smlouva? k čemu O2, nebo O2 Tv ať se jdou vysmát

0/0
20.5.2017 9:01

J38a56n 52T40a54r87a10b53a 4426216239349

Pořád je O2 to nejslušnější, co tu na trhu máme, žádný ideál, ale Vodafone je ve vztahu k zákazníkovi totální kanál, navíc s mizerným reálným pokrytím, T-Mo jak kdy. Na podmínky rakouských nebo polských operátorů ale samozřejmě nedosahuje ani jeden z našich tří kartelistů.

0/0
22.5.2017 16:47

N81i98c91k 45S83a62g23e93n 9518471453322

...doplňuje Grund.

Who the f*ck is Grund?

Kapitán Grund? Major Grund? Nebo snad generál Grund?

-Grund Laco.

0/0
19.5.2017 20:04
Foto

P95e78t31r 65H12n85ě93v28s70a 4291923846150

����

0/0
20.5.2017 16:16

M78a90r66c63e44l 65K70u26r42k14a 6426767975109

Nyni muzete odstoupit pouze pri zmene, ktera ma negativni dopad na zakaznika

0/0
19.5.2017 19:12

P64e27t17r 39T92y34č56k60a 6325322979662

Jo ale rozhoduje o tom operátor.

0/0
19.5.2017 21:17

J48i92ř51í 15H87o24r86á65k 6924944593596

Co to je za kec, "nově zavést" možnost ukončení smlouvy bez sankcí při změně podmínek? To se snad rozumí samo sebou! - Takovému žvástu se v lidové hantýrce říká pičovina !

0/0
19.5.2017 16:36

P84a76v28e88l 91S45t54u67p11k31a 9766203417360

Tuším v tom nějakou lest. Ostražitost je na místě!

+2/0
19.5.2017 13:54

P68e37t53r 56D67l68o95u94h72ý 5287209534894

Chtějí jen odvést pozornost od ostatních věcí, jako třeba plánované zvýšení pokut.

+2/0
19.5.2017 13:56

P55e20t14r 15D14l66o32u62h73ý 5447649254764

Neformuloval jsem to dobře. Chtějí snížit tlak na prosazení novely ZoEK, kde je mimo to, co jsou si ochotni naordinovat sami, například i zvýšení pokut. A celkově chtějí odvést pozornost od svých kroků, které nejsou vždy úplně vstřícné k zákazníkům.

+1/0
19.5.2017 14:25

D64a96v45i71d 82D20o78b28e85š 3425192347

"možnost zákazníků odstoupit od smlouvy bez sankcí, pokud operátor změní podmínky kontraktu". To už je vlastně dnes.

1. pokud se změní podmínky k horšímu, máte právo odstoupit bez sankcí (například zrušení internetu po vyčerpání limitu a nutnost dokoupení místo zpomalení rychlosti).

2. Pozor na slovo zákazník/spotřebitel. Dodnes se mi otevírá kudla v kapse, když dokázali operátoři prosadit novelu zákona, že obdobné podmínky neplatí pro všechny, ale jen pro "spotřebitele", tedy koncové zákazníky. Pokud tedy máte smlouvu s operátorem na firmu (třeba malý živnostník), nemůžete si jen tak ukončovat, a operátor může např. chtít doplatit celý zbytek závazku.

+2/0
19.5.2017 13:48

P36e63t63r 22D57l18o45u11h89ý 5447629944264

K bodu 1. Ano, pokud se podmínky změní k horšímu, tak máte právo odstoupit bez sankcí. Ovšem co je změna k horšímu si vyhodnocuje sám operátor. Vy samozřejmě můžete podat stížnost k ČTÚ, pokud se domníváte, že podmínky byly změněny k horšímu a operátor to tak nevyhodnotil, ale pak následuje byrokratické kolečko a když konečně ČTÚ rozhodne, tak se operátor odvolá... a vy zatím platíte a platíte. Rozhodně by to mělo být tak, jak je obvyklé, že s každou změnou musí souhlasit obě strany a pokud nesouhlasí, tak se buď neprovede, nebo nastane právo odstoupit bez sankcí.

0/0
19.5.2017 13:56

P19e87t78r61a 34D72v38o78ř13á71k59o33v89á 1180414341149

Milí operátoři, tohle vám nikdo nezakazuje, tak proč z toho dělat něco, co je třeba někam hlásit. Od předražených služeb to stejně pozornost neodvede:-P

+9/0
19.5.2017 13:34

P22e11t79r 77M50i13k19e14s 9658972620348

Tak moznost odstoupit od smlouvy bez pokuty pri zmene podminek ze strany operatoru by mela byt automaticka a ne aby si tu nekdo na tom zkousel honit triko...

+5/0
19.5.2017 12:48

A42l11o11i29s 62S93t41a26r93ý 3229149397302

Eh, on jim snad někdo zakazuje či zakazoval, aby se takto sami od sebe nechovali už dávno?

+11/0
19.5.2017 12:21

T64o13m40á32š 49K76u20c96h77a42ř 3827261748151

Možnost ukončit smlouvu bez sankcí při jednostranné změně podmínek ze starny operátora je snad samozřejmostí, ne? 8-o

+2/0
19.5.2017 12:15

P77e74t95r 36D20l13o45u12h69ý 5407699944754

Mělo by být samozřejmostí, ale u nás "díky" aktivitám některých našich poslanců není.

+3/0
19.5.2017 12:20

J24i40ř90í 17H70o58r23á47k 6714864633876

Ta možnost už byla, ale poslanci to sami iniciativně změnili ve prospěch operátorů.

+1/0
19.5.2017 16:39

V86l64a56d98i28m83í54r 56F25i66b30i66g11e11r 5934281931724

Na ukončení smlouvy bez sankcí snad není potřeba ČTÚ. To si mohou operátoři sami ošetřit ve všeobecných podmínkách:-)

+6/0
19.5.2017 11:57

P69e36t73r 61D79l15o69u71h33ý 5137369424904

Dívadlo kolem se udělat musí, ne? ;-)

+4/0
19.5.2017 12:20

F20r17a48n55t56i45š82e85k 84V23r78á19n92a 5729892163751

Řešením by spíše bylo zakázat praxi víceletých smluv, které jenom konzervují podmínky. V cizině jsou pro koncové zákazníky běžné 3 typy placení za telekomunikační služby: předplacenky, tarif na dobu neurčitou s 30-denní výpovědní lhůtou, a pak tarify i s telefonem, který je typicky delší tak, aby se v něm rozpustila cena toho telefonu.

Mít ale tarify bez telefonu s uvázáním na dva roky nikde není a mělo by to být zrušeno i v ČR!

+11/0
19.5.2017 11:50

M39a29r74e12k 60J89a35n17e58č85k37a 1937806273231

A on snad někdo někoho nutí se vázat smlouvou na dobu určitou, nebo do toho jde každý dobrovolně jenom proto, protože ho to bude stát měsíčně méně? Pak, když chce smlouvu vypovědět, tak se diví, prská a nadává. Sám mám vždy a všude smlouvu na dobu neurčitou a nemám nikdy žádné problémy smlouvu bez jakýchkoliv sankcí a obstrukcí vypovědět, protože ve finále se to vždy vyplatí.

0/0
22.5.2017 2:31

V34á55c22l28a55v 54H57r44a18d86i55l 3564638682161

Hmm, a co to jako bude de iure ta "zmena podminek" ?

.

Jako ze musi oficialne vyjit nove VOP nebo co vlastne ? Muze to byt zase mlaceni prazdne slamy, pokud se bude definice zmeny podminek dobre formulovat ve prospech operatoru

0/0
19.5.2017 11:41

P25a63t94r93i83k 60E40g39e30r 2808400959691

Jsem zvědavý zda dTest s Telefonující.cz uspěje 4 SIM jsem tam zaregistroval. Už mi volala operátorka z aktivního telemarketingu v současné době máme 2x Vodafone ✓ 3 GB dat ✓ neomezené SMS ✓ neomezené volání za 475 Kč a 2x TESCO mobile zakoupené v květnu 2013 tedy výhoda 100% bonus kreditu. Změnu přesto chci a to výhodnější tarif i pro rodiče.

0/0
19.5.2017 11:35

D18a88v15i66d 10R54y62c80h54e43t61s28k93ý 9216871550130

nedělejte to zákonem, který by platil navěky, stačí když to slíbíme - to je betonový, nikdy totiž nelžeme a nepodvádíme jak jste se za posledních 20 let poučili

+4/0
19.5.2017 11:34

R35o66m11a43n 32M41e98i96d65l 2819939357406

Hmmmmmmm.. to je ale panečku šlechetné gesto, tady se chce někdo zalíbit V ....... Kecy v kleci, jen další povrchní záležitost, za kterou se bude nacházet jen nějaká další habaďůra na lidi...

+5/0
19.5.2017 11:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.