- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
prej inovace :-D ...obyč okrádání, nevyžádaná aktivace něčeho co zákazník nechtěl, navíc se to snaží zakrýt za obchodní podmínky a odstaveček o možnosti změnit podmínky .. a oznámení o změně stačí např na webu ...jsou to zloději :-/
Pokutu a nejlepe likvidacni:-))))))))))))))))))))))))))))
Ne to není pokuta za inovaci. To je pokuta za automatické zapnutí nevyžádané služby. Ono stačilo vybraným zákazníkům zaslat sms "Můžete si aktivovat tarif .... tak a tak a deaktivovat tak a tak". Ale jeho automatické zapnutí opravdu nebylo korektní.
Za blbosti pokuty a reálné prasárny nechávají být
je někdo kdo nikdy nezažil podvodné praktiky operátorů
a
vzhledem k tomu že sami tvoří a ovlivňují zákony prasárna!
Agresivní obchodní praktika to je jak vyšitá. "Aktivovali jsme vám službu, pokud ji nechcete, ozvěte se", co zkusí příště? Pokuta je správná a měla být rozhodně vyšší - tak 10 000 Kč za každého "nuceně aktivovaného" zákazníka.
1) 10.000 za podvodné jednání mne pro tyto bohorovné korporace přijde směšná suma
2) na koho bylo takto zaútočeno by měl dostet odškodné min. v řádů desetitisíců
aby si to ten monopol příště dobře rozmyslel
Pokud by to udelali opacne "Vybrali jsme vas do programu prepladenka s temito vyhodami, pokud chcete se ucastnit, potvrdite bezplatnou SMS nebo na nasi prodejne." pak by to bylo OK :)
Mozna by se melo uvazovat i o pokutach za idiotske vymluvy tiskovych mluvcich. Za pohrdani inteligenci posluchacu....
Pokutu za Inovaci? O2 je firma, které nezáleží na zákazníkovi a inovuje leda tak, jak dostat ze svých věrných zákazníků víc a víc peněz. To co O2 předvádí, je opravdu velice smutné...