- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Polský TM nabízí už dnes plný flat v českém roamnigu (volání, sms, mms, dat) za 100 zlotých. Tj. 650,-Kč. Pokud má někdo zájem o neomezená data. Český TM ať si nakašle.
549,-Kč za flat + 4GB dat. Flat+500Mb za 499,-Kč. Datový 10GB za 499,-Kč.
Sorry. Tan flat se 4GB dat je za 799,-Kč. Takže o ničem.
Neomezené tarify:
500MB 499,-
4GB 799,-
8GB 999,-
16GB 1499,-
60GB 2499,-
takže 2x dražší jak by zákazníci očekávali
Konference začala v 10:30 dnes, je čtvrt na 12 a nic, tak to asi žádná bomba nebude
Konec roamingu ano, ale na 30 dní v týdnu nic neřeší. Taková karta je k ničemu....
Myslím že to je stejně jedno. Ono stačí zaběhnout k známému co pracuje u velké firmy a poprosit ho aby dohodl převod pod rámcovou smlouvu firmy..... u nás ve firmě je 1kč tarif s volanim,sms a mms za haléře a pak neomezený tarif do všech sítí za 300..... 1,5gb stojí necelých 100kč..... 10gb 250. Nečekejte že by T-mobile nabídl lidem podobne ceny protože pak by neměl páku jak vyhrát výběrové řízení ve firmách.
No a já se Vám na nějaký nový tarify s 24měsíčním úvazkem můžu víte co ... počkám si do července na konec roamingu a pak se porozhlednu kdo s cim prijde :-)
Myslím si že se dnes dočkáme tarifů:
✓ 200 MB dat + VPN + 70 minut (2,90 Kč/min. 60+1; 1,90 Kč/SMS) za 299,-- Kč
✓ 600 MB dat + neomezené SMS + neomezené volání za 399,-- Kč
✓ 2 GB dat + neomezené SMS + neomezené volání za 599,-- Kč
✓ 7 GB dat + neomezené SMS + neomezené volání za 799,-- Kč
✓ 15 GB dat + neomezené SMS + neomezené volání za 999,- Kč
a O2 s Vodafone to do 1. dubna dorovnají.
Tak zanedlouho uvidíme, zda jste obeznámen nebo vaříte z vody. To, co píšete, nepůsobí nereálně, klidně by mohlo být.
Mám firemní tarif, raději nebudu psát kolik mě ve skutečnosti stojí to za co jiní platí oněch 749 Kč, abych někoho nerozzuřil. Snad jen podotknu, že je to o mnoho méně a stejně na tom operátor vydělává. Proto když si čtu články tohoto typu, kde se doufá ve snížení na ceny, které i tak nejsou žádná výhra, tak si o to víc uvědomují jací všiváci nenažraní ti operátoři jsou, ale i to, co si všechno občan této země nechá libit.
Ono je to právě tak, že na firemních tarifech má operátor mizernou marži a tak se hojí na retailu.