Diskuze

S T-Mobilem už v noci nic nevyřešíte, výrazně omezí provoz infolinky

Nonstop infolinka operátora T-Mobile končí. Od 3. dubna bude zákaznická linka k dispozici pouze ve specifické denní hodiny, v noci se nedovoláte. Nepřetržitě bude operátor nadále řešit pouze urgentní požadavky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, přesně podle hesla "PLAŤ A NEOTRAVUJ"

0 0
možnosti
JH
MH

M18a37r25e55k 61H41r30u76b92y

10. 3. 2017 18:38

Infolinka přeci není od toho, aby něco vyřešila;-)

2 0
možnosti
IP

I41v94a78n 63P59a62p

10. 3. 2017 15:42

Odešel jsem o nich jsem u o2 a spokojenost infolinka supr ochota .

Dva mobily, internet plus pevná linka na té neomezené volání do všech sítí .

Vše za 1000kč měsíčně.

0 0
možnosti
Foto

A jak se nosí sebou ta pevná linka...

0 0
možnosti
LP

Takhle jim píšu na FB, že něco potřebuju vyřešit urgentně a posílám jim rovnou přílohu. Dostává se mi odpovědi, že jim musím poslat kontaktní formulář. OK píšu a vyřešíme to hnedka? Jen co se k tomu kolega dostane, vyřeší se to. Odesílám tedy formulář a v za chvíli přijde mi přijde automatický mail ve smyslu. Děkujeme za váš dotaz. Většinou odpovíme ANI NE do 12 dnů. Další komunikace na FB a volání bylo zbytečné. Odpověď přišla za 9 dní. Tomu se říká služba...Rv

4 0
možnosti
VK

Zase chteji ušetřit na zákaznících, kuvy.

3 0
možnosti
VF

Infolinku nepotřebuji, pokud půjde všechno nastavit v samoobsluze. Třeba deaktivace služby přímo bez přesvědčovací procedury na infolince nebo prodejně.:-)

7 0
možnosti
RV

Přesně. Ať dají vše do samoobsluhy a normálně zdatný člověk si vše nastaví sám a je klid. A klidně ve 3 ráno, anebo pak dopoledne někde na zastávce, až se jim systémy po noční odstávce rozjedou.

1 0
možnosti
JK

A je v tom nějaký rozdíl ? V posledních létech s infolinkou nevyřídíte téměř nic a ještě jsou arogantní, když chcete něco reklamovat.

3 0
možnosti
KP

To bude mit tu souvislost s tím jak teď budou drasticky zlevňovat služby R^

23 0
možnosti
TK

Já mám taky nejraději online samoomsluhu. Jenže zrovna Tmobile ji mění každých pár měsíců a vždy přestane fungovat nastavení něčeho, co už fungovalo, takže pak nutné to stejně inividuálně řešit na podpoře. :-/

5 0
možnosti