- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano, přesně podle hesla "PLAŤ A NEOTRAVUJ"
Infolinka přeci není od toho, aby něco vyřešila;-)
Odešel jsem o nich jsem u o2 a spokojenost infolinka supr ochota .
Dva mobily, internet plus pevná linka na té neomezené volání do všech sítí .
Vše za 1000kč měsíčně.
Takhle jim píšu na FB, že něco potřebuju vyřešit urgentně a posílám jim rovnou přílohu. Dostává se mi odpovědi, že jim musím poslat kontaktní formulář. OK píšu a vyřešíme to hnedka? Jen co se k tomu kolega dostane, vyřeší se to. Odesílám tedy formulář a v za chvíli přijde mi přijde automatický mail ve smyslu. Děkujeme za váš dotaz. Většinou odpovíme ANI NE do 12 dnů. Další komunikace na FB a volání bylo zbytečné. Odpověď přišla za 9 dní. Tomu se říká služba...
Zase chteji ušetřit na zákaznících, kuvy.
Infolinku nepotřebuji, pokud půjde všechno nastavit v samoobsluze. Třeba deaktivace služby přímo bez přesvědčovací procedury na infolince nebo prodejně.
Přesně. Ať dají vše do samoobsluhy a normálně zdatný člověk si vše nastaví sám a je klid. A klidně ve 3 ráno, anebo pak dopoledne někde na zastávce, až se jim systémy po noční odstávce rozjedou.
A je v tom nějaký rozdíl ? V posledních létech s infolinkou nevyřídíte téměř nic a ještě jsou arogantní, když chcete něco reklamovat.
To bude mit tu souvislost s tím jak teď budou drasticky zlevňovat služby
Já mám taky nejraději online samoomsluhu. Jenže zrovna Tmobile ji mění každých pár měsíců a vždy přestane fungovat nastavení něčeho, co už fungovalo, takže pak nutné to stejně inividuálně řešit na podpoře.