Diskuze

Ždímání slavných značek nefunguje, Nokia si musí dát pozor

Na veletrhu MWC jsme byli svědky dlouho očekávaného comebacku. Naplno se na trh mobilních telefonů vrací značka Nokia. Bude spoléhat především na to, že je stále dobře známá a že po ní dost zákazníků touží. Ale musí si dát pozor, aby se nespálila.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SO

Zaujal mě sloupec věnovaný BlackBerry. Tolik dezinformací ve třech větách? Slušný výkon. Autor je opravdu profesionál na svém místě.

0 0
možnosti
DK

Přesně tak p. Kopecký v redakci hulí asi dobrý matroš a to si říkají profesionálové. Jediná Nokia může reinkarnovat sama sebe, jelikož ta už s telefonama co umí perfektně fotit tady byla několikrát a to několik let po sobě a to s N8, N808, a lumia 1020, ostatní se chtějí jen na známých firmách s fotoaparáty jen přiživit, lidi nejsou blbci, takhle to vážně nefunguje. Kdyby ty firmy dostáli svého a implementovali vážně pořádnou optiku do telefonu, tak to by bylo jiné, vždyť ani nikdo z nich nemá tak základní věc, jako je xenonový blesk. Vážně na palicu.Ať si to strčí do zadní části.;-) A pokud Nokia na tom zapracuje i na dále, tak pro ni bude jen dobře. Mám L950 a teď už čekám jen, až Nokia telefony budou umět tak dobře fotit, jako kdysi a jdu do ni. Sbohem MS, ač tenhle systém jsem si oblíbil,Symbian jsem měl raději, tak to co dnes MS předvádí, to už je i na mě moc.

0 0
možnosti
LG

"...vystouplá čočka fotoaparátu vadí téměř všude. Navíc její velikost je tu vlastně k ničemu, stále je tu miniaturní mobilní snímač..."

Milá redakce, velikost čočky je přímo závislá na velikosti snímače a vlastnostech optické soustavy. Nějak nechápu co jste tím chtěli říci.

0 0
možnosti
JB

Na trhu je hafo tlačítkových telefonů, dneska je na koleni splácá kde kdo a vzhledem k sofistikovanosti jejich dílů a pořizovací ceně bych se o kvalitu a výdrž fakt nebál.

Tahle Nokia reinkarnace je vážně o ničem. Nebýt jména, tak se to nijak neliší od té tuny Aligatorů co jsou na trhu roky

5 3
možnosti
LG

Nokia se liší od Aligátorů dost podstatně systémem.

Zřejmě patříte také k těm, kteří doteď nepochopili, že dnešní zařízení není jen hardware, ale obří díl patří "neviditelnému" softwaru. Ten může zařízení zcela zabít nebo z něj udělat hvězdu daleko snáz, než kousek plastu nebo nějaký čip.

0 1
možnosti
MF

Tak s většinou v článku souhlasím, ale odstavec o Nokii je tam trochu zbytečně. Nokia totiž představila poměrně zajímavé telefony (čistý android, kovové tělo, zajímavá cena) a podpořila to poměrně zajímavou marketingovou akcí v podobě reinkarnace 3310 (ať se někomu zdá zbytečná) o Nokii se mluví a to je krok k úspěchu. Sice bych ještě očekával nějakou Nokii 9, ale dal bych Nokii čas. To, že Nokia opustila mobilní sféry docela dávno bych neřekl. I Microsoft nějakou dobu používal značku Nokia a většina uživatelů neřeší, kdo je majitelem značky, ale nápis nad displejem....

7 0
možnosti
ZJ

spíše chtěl autor říci, že pod značkou Nokia si představuje zákazník kvalitu a ta se nemusí dostavit.

3 1
možnosti
ZJ

Já bych si nokii s androidem klidně koupil, když bude mít podobný desing jako lumie. Stroje to byly nádherné, ale Windows phone fakt v telefonu nechci.

7 1
možnosti
JK

microsoft by měl vydat do lumií android a důstojně vše celé ukončit-byla to fraškaR^

1 1
možnosti
MN

to si mysli ze vetsi krouzek kolem objektivu sotva o prumeru par mm zlepsi vlastnosti objektivu? :D

0 1
možnosti
Foto

3310 nový,vypadá jak z tržnice...Jestliže někomu stačí pouze nostalgie po 20 let starém mobilu,může nám ho dnes být jenom líto..

1 3
možnosti
JJ

Líto je mi lidí s názory podobným těm vaším. Každý má jiné požadavky, jiné potřeby a jiný vkus. A lidí, kteří neumí toto respektovat nám může být jenom líto.

1 1
možnosti
AS

Slavné jméno Motorola také Lenovu moc nenese, americký trh čínskou Motorolu nepřijal s nadšením

2 0
možnosti
VV

Právě na americkém trhu je Motorola stále populární, ale ne tak, jak Lenovo očekávalo.

0 0
možnosti
PR

Již dlouho je trend prodávat pod (kdysi) slavnými značkami kdejaký šmejd. Je třeba být na pozoru, značka není zárukou kvality!

Firem, které jsou hrdé na to, co dělají a nestydí se pod to podepsat, valem ubývá.

1 0
možnosti