Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

O2 aktivuje novou předplaDenku bez vyžádání. Cenový rozdíl prý vrátí

Spotřebitelská organizace dTest uvádí, že operátor O2 aktivuje vybraným zákazníkům novou předplacenou službu předplaDenka automaticky bez vyžádání. O2 reaguje, že to je jen testovací provoz a případný rozdíl v ceně služby zákazníkům vrátí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J85a31n 15P93a80v67e70l81k82a 3377641934471

Protože O2 u nás nemá pokrytí LTE (30 km od Prahy, větší město, na kopci), ať jdou do háje.

0/0
27.9.2016 10:09

I35v30a75n 43P46o65k72o98r71n20ý 7739175478

Když vezmu vaši logiku, s jakou jste reagoval na můj příspěvek, tak vám navrhu, ať se přestěhujete jinam - tam, kde signál je. Jak jednoduché, jak prosté, že...

0/0
27.9.2016 12:39

M69i32r34o56s24l40a18v 68H87e82r54a86n 6378427571

Tohle je vazne hnus uz u tech operatoru, jako to me prijde jako takova fakt agresivni marketing vec. Misto info sms, tak sup rovnou ti neco tam narvem a nezrusis to? Smula, tak plat. Pral bych nejvic, aby 90% zakazniku vzali takove sluzby, nechali a potom je treba prestali platit, zaroven to ale byli lidi co nic nemaji a at jezdi exekutor. Fakt takovej firme patri, nejvic nabrat sluzeb, nezaplatit a kopnout nekam ;-O

0/−1
27.8.2016 23:53

J98o22s24e42f 30H14o29n83e23š 7811382270863

O2 mě nabídl "odmenu za dobití" SMS za levno,ale strhl si hned poplatek a summa sumárum já jsem nevydělal-spíš prodělal

0/0
27.8.2016 22:08

V90l85a58d94i30m72í30r 10F58i57b79i49g63e39r 5664411911884

Já myslel že výhoda odměna za dobití je zdarma a platí se jen ta sníženás sazba.

0/0
27.8.2016 23:12

V58l37a40d51i72m97í59r 74F26i65b12i49g43e42r 5114901801964

Rozdíl v ceně vrátí, ale jen těm co jsou informovaní, ty co se tolik nervou pošle při první žádosti slušným způsobem do háje.

0/0
27.8.2016 18:33

K96r95y91s17t68o36f 97P62e65c62h80o50u89s 6274805886498

uz nam nastesti u o2 konci smlouva....neustale zmeny plateb,zmena programu u tv,skoro nefunkcni set top box,ping pres 10000 a komunikace opravdu na urovni

0/0
27.8.2016 17:34

I67v58a59n 44P84o95k70o97r14n44ý 7569185468

1. pro ty, co si chtějí stěžovat u ČTÚ - nepomůže vám. Osloví operátora, který mu mu vybásní problém po svém s tím, že on jako operátor nic neporušil. ČTÚ vyjádření operátora překopíruje a přeposšle vám co by stěžovateli s tím, že oni s tím nemohou nic dělat.

Mám internet v mobilu 1,5 GB za 199 CZK u O2. Porouchal se mi mobil, šel tedy do opravy, chtěl jsem tuto službu přerušit, ae to v souladu s diskriminačními podmínkami nejde. Data jsem prokazatelně nečerpal, přesto jsem musel platit. Vyjádření z ČTÚ - viz výše + že jsem si měl koupit mobil u O2, pak by se s tím (možná) něco dalo dělat a dále pak i to, proč byl mobil v opravě přes 30 dní (ano, nebyla dodržena lhůta 30 dní, ae to nic nemění na tom, že jsem musel data platit i když jsem je prokazatelně nečerpal). Zatím jsem bohužel obdobnou službu s výhodnější cenou neobjevil.

2. Když nadáváme na to, jak nás ti kapitalističtí vydřiduši okrádají na všem možném, asi by stálo za to nenadávat v hospodě u piva, zvednout zadek a jít volit. A ne ty, co slibují a pak ty sliby nedodržují a dělají přesný opak, ale ty, od kterých jsme už v minulosti nějaké to zastání se občanů zažili. Asi tím u někoho vyvolám pěnu u úst, ale od pravice jsem se toho pro občany nějak moc nedočkal. Nejsem podnikavec a v 89. jsem byl u toho v domnění a fandil tomu, že se tu něco zlepší, že za 20 let budeme opravdu na úrovni Rakouska, jak nám slibovali tehdejší Očekávatelé Funkcí. Spousta věcí se vrací tam, kde jsme byli před těmi 25ti lety, bohužel (viděno bez růžových brýlí).

3. Píšu to tady po každé, když je tu nějaká diskuze k drahotě telefonních operátorů: pokud někdo máte nějaký výhodný tarif a napadáte nás ostatní od O2, T-mobile, Vodafone ...., jací jsme tupci, že si to zasloužíme atp., prosím o uvedení zcela konkrétního tarifu, který je veřejně dostupný pro normální smrtelníky, ne žádný podnikový, historický nebo podpultový tarif, ke kterému musí občas čerpat ještě další služby, o kterých samozřejmě onen dotyčný "výtaha" už neinformuje.

+3/−5
27.8.2016 11:40

O17n61d48ř84e44j 94L91o66š30o71t24h 1735445925221

Moc nechápu, na co jste si stěžoval, když jste dobrovolně koupil službu, která nejde přerušit. Operátor nemůže za to, že nejste aktuálně schopný využívat něco, co jste si objednal, to je váš problém. Je možné, že v ČR něco takového někdo nabízí, ale bude to dražší, logicky.

Já jsem měl dlouho dopředu koupené letenky do Londýna, 14 dní před odletem nastal neočekávaný problém a já letět nemohl a zaplacené letenky propadly, to jsem si měl taky jít někam stěžovat, že letenky nejdou stornovat, prebookovat nebo aspoň prodat někomu dalšímu?

Fakt bych chtěl mít čas na to, abych mohl řešit vlastní blbost stěžováním si na ostatní.

+3/−3
27.8.2016 15:48

I44v25a22n 32P61o52k61o32r32n46ý 7619205958

když nechápete, tak nechápejte. Velice se Vám omlouvám, že jsem si dovolil sem napsat své zkušenosti. Příště, až sem budu chtít něco napsat, se vás napřed dovolím zeptat, zda je můj příspěvek vhodný, pravdivý, slušný, k tématu atd. a teprve po Vaší cenzuře si dovolím ho sem umístit.

Chtěl jsem jen ostatní seznámit s praktikami, jak to taky může dopadnout.

Času asi máte dost, když sem můžete psát takový kvákání. Vy jste v živozě neudělal nějakou blbost. Možná že jste tak geniální, že jste neudělal nebo udělal, ae nechcete to přiznat. Vlastně udělal - ty letenky - a proč nás s těma letenkama tady seznamujete, na to máte čas?

+2/−4
27.8.2016 16:28

O46n69d32ř63e16j 57L25o72š87o50t41h 1465935565111

Já se s tím seznámil vás, abyste věděl, že za blbost se platí a stězujete si na něco, k čemu jste se dobrovolně zavázal. Ale v reakci jste se vybrecel hezky, zřejmě trpíte nějakou duševní poruchou, když v diskuzi nesnesete nesouhlasnou reakci.

+3/−2
27.8.2016 16:33

M37i87r30o21s60l76a85v 68R28y43š85a83v64ý 9101252616970

Bože, ondřeji, přestaňte tu zvracet nebo se ukájet, moc sluníčka dnešního dne?

Děte si uspokojovat své ego kamsi ...

+1/−4
27.8.2016 16:53

J42a81r69o83m11í90r 20S38t45a95n71ě37k 8706892257

Mohl si mít jiný mobil. nechápu proč by ses měl z nějaké smlouvy vyvazovat jen kvůli problémům třetí strany.

+3/−1
27.8.2016 17:08

I58v14a31n 94P58o41k98o44r68n83ý 7639445718

Proč bych měl mít jiný mobil? Mě stačí jeden kus s dual SIM, dvě auta taky nepotřebuji (nejsem podnikavec) :-) Pokud byly povodně a nešel nám plyn, elekřina, voda, taky jsme neplatili. Možná nešlo o zákonný nárok, ae o dobrou vůli gigantů podobných O2. Takže i to O2 mohlo mít dobrou vůli, službu pouze přerušit - hold by mi konec služby nenastal v 11/2016 ae třeba až v 01/2017

+1/−3
27.8.2016 17:22

J70a41n 18P86a35v79e47l60k73a 3407531854381

Ano, ale to vám dodavatel vody nebyl schopen ji poskytnout. Tady vám operátor službu poskytoval, zařízení nebylo součástí služby. Za auto, když ho máte v opravě , také platíte povinné ručení.

0/0
27.9.2016 10:14

I11v32a41n 89P96o90k72o95r67n16ý 7959935668

Ano, voda nějaký čas nešla, ale pak šla a přesto tihle giganti odpouštěli. Vodou se smývalo bahno, elektřinou vysoušelo ... Kdyby tohle vše měli lidé platit, tak by se nedoplatili.

Pokud mám auto v opravě, zrovna tak nevidím důvod, proč bych měl platit povinné ručení. Je to nelogické platit, když s ním nejezdím a nemůžu tudíž způsobit někomu nějakou škodu a jestli máme špatné zákony, které umožňují schválení obchodních podmínek, které toto dovolují, tak je něco na našem banánystátě špatně. V minulosti šlo povinné ručení přerušit, třeba motorkáři to mají stále, ae nwm, jestli to není nyní spojené s odevzdáním RZ (SPZ) do depozita. Chápu, že jako podnikavec budete stát na straně podnikavců včetně těchto gigantů a bránit jejich zisk, já jako občan zas budu stát na své straně a chránit svoji kapsu.

To bychom se mohli neustále napadat, budete bránit banky, že při předčasném splacení úvěru / hypotéky přichází o zisk, budete bránit obchodní řetězce, že přeci kvůli svému zisku mohou dávat do potravin sračky, které v Německu nekonzumují ani prasata a v ČR to musí lidi žrát.

Někdy projev dobré vůle je 1000x lepší než dělat za každou cenu šprajcy. Manažersky smýšlející člověk asi nepochopí, že pokud mi v tomto případě nevyšli vstříc, že příště k nim už nepůjdu, své negativní zkušenosti budu kolem sebe šířit a taková jedna jediná negativní "reklama" přebije 1000 pochvalných referencí. Jenže manažeři chtějí vidět okamžitý efekt zisku, nezajímá je spokojenost klienta, co bude za rok, za dva, protože oni tam už v tu dobu dávno nebudou.

0/0
27.9.2016 12:36

M48i11r82o35s24l27a37v 74H65e73r63a62n 6498457191

Tuto vec ma v podminkach i napr Vodafone a dalsi, takze nadavanim na O2 se nic nevyresi. Bohuzel bere se to jako zavada na strane zakaznika, je to jako treba pokud plati clovek zalohy- plyn a nejdou mu mesic kamna :-/

Jinak toto je drahy, pokud clovek umi podplutovku vyjednat, bez dalsich blbosti (aniz by neco musel mit jinyho) dosahne na 4GB netu za 260czk mesicne LTE. Moula co hold jen jde a plati, tak musi platit drazsi sazby ;-D

+1/−4
28.8.2016 0:10

M76i96r39o90s50l72a13v 96R21y37š92a65v53ý 9981732726120

Koukám, že jsme jak za socíku: podpultovky, úplatky, nedostatkové zboží, všimné ...

Mohu vědět, jaký konkrétní tarif máte Vy nebo jakou podpultovku jste si vyjednal?

Rád bych se taky vymanil z řad "moulů", jak tady nazýváte nás ostatní.

Možná trochu méně arogance a bylo by tu dýchatelněji.

+2/−1
28.8.2016 9:01

I90v41a22n 98P58o90k14o38r67n10ý 7359655668

rád bych (jistě nejen já) znal tarif, který máte, abychom my "moulové" mohli jít jinam, tam, co jste vy.

Díky !

0/0
27.9.2016 12:41

M35a43r50t36i85n 89U18l65e12h25l75a 4971844238

Marketing O2 - to je evidentne ta nejvetsi sebranka looseru na ceskem trhu :-/

+2/−2
27.8.2016 6:39

P86e33t70r 31T66y10č89k60a 6585142969772

Loseru

+2/0
27.8.2016 9:31

L47u48k85á22š 14M12u70s55i70l 5673328122713

To je furt dokola, z našeho oligopolního tria se mi zvedá žaludek a O2 tuto soutěž šmejdů jasně vede.

Mít službu u nich, to je o nervy. Pořád nějaké zdražování a změny podmínek člověk to nemá šanci stíhat sledovat a pak jen čumí, co je zase jinak a jaký nový poplatek od něho chtějí.

Já utekl poté, co provedli tu sviňárnu se zastavením dat. Nejdříve mi vyúčtovali smluvní pokutu, ale když jsem chtěl odpověď na reklamaci písemně, že se obrátím na ČTÚ, najednou ji zrušili, prý prozákaznický přístup.

Jsou to normální zloději a ČtÚ jim to toleruje - protože pokud je nechá ukrást desítky milionů aktivací nevyžádané služby a po roce jim dá pokutu ubohých pár mega, je zcela jasné že je to nebolí, vydělali na tom a budou to dělat dál.

+5/−1
27.8.2016 1:12

J87o81s92e34f 38H95o33n60e15š 7891512440383

Proč by to nedělali,když mají dost zákazníků.Když 100 tisíc neprotestuje,tak 2 melouny jsou doma.Já už nedobíjím a sonduju přechod jinam

+2/0
26.8.2016 22:17

P14e98t66r 44P81e90š32a88t 9228690278262

O2 je typická těžařská firma... a co že to těží, no přece peníze !!!

+1/0
26.8.2016 22:16

V13l70k 94J23a67r26o65s48l28a93v 8213182

už rok a 1/2 jsem od O2 pryč - T-mobile a spokojenost.

0/0
26.8.2016 21:57

B67r34o75ň10a 54B86a42r94a70n69o72v66á 5556147329492

To samé udělali teď před prázdninami s hlasovým tarifem, a člověk je bezmocnej, protože když nezaplatí, utnou i internet (jakožto neuhrazenou fakturu v plné vyši) a máte utrum. Takže než doběhne výpovědní lhůta, tak ty peníze prostě platit musíte. Neskuteční zloději a podvodníci. Fakt šmejdi hadra.

+1/−1
26.8.2016 21:16

M20a49r97t69i32n17a 21D91v61o64ř90á31k34o77v88á 3854153540364

šmejdi...

+3/0
26.8.2016 20:45

L24a66d56i87s67l82a83v 30H42a11š31k56a 4213226421980

Proč ne. Nějaká babička co ma telefon aby zavolala párkrát do měsíce rodině takto zaplati třeba 10*20 Kč tak je to pro ni neomezené volání za 200 Kč

0/0
26.8.2016 20:31

P17e54t23r 47T44y26č63k17a 6915312509732

Jistě. Zvláště pokud ty hovory trvají průměrně minutu a půl tak je to fakt výhodné.....pro O2.

+2/0
26.8.2016 21:35

O45n90d82ř79e50j 58L94o34š53o91t19h 1115495325901

Kdyby rodině na babičce záleželo, tak jeji číslo nastaví jako sponzorované (TM) a bude volat na vaše náklady.

+1/−1
27.8.2016 15:51

P59e59t43r 43Š19t22ě44p 2893783600416

Ti operátoři jsou fakt nepoučitelní. Kolikrát už za nevyžádané služby dostali přes prsty a stejně se zas najde idiot z marketingu, který takovou kampaň vymyslí a spustí.

+5/0
26.8.2016 19:53

P87e79t49r 92T80y74č61k42a 6565962199472

Přes prsty? To myslíš tu pokutu na kterou si vydělají za 15minut?

+3/0
26.8.2016 21:36
Foto

O76s70k62a46r 73Š63t61e13j46f93a 2933717577419

Ne každý volá každý den...

+1/0
26.8.2016 18:59

M87a17r63t32i56n 92H11o89l27c17a54t 7135981388359

Zlodeji z O2 to zase zkousi :-/RvRv Snad se ten zbytek jejich zakazniku brzo vzpamatuje a prejde jinam !

+3/0
26.8.2016 17:21

D87a88v43i61d 50R94y66c48h59e96t26s24k97ý 9386511840550

Tleskám dTestu za hlídání O2 a doufám, že jim bude dýchat na záda co možná nejdéle. O2 je firma, která rutinně krade, rutinně jedná protiprávně, porušuje dané smlouvy a jedná proti zákonu. JE to jejich způsob podnikání. Když po 2 letech dostane pokutu 4 miliony za poškození zákazníka, mezitím vydělá 20 miliard. Hnus!

+21/0
26.8.2016 14:32

D30a32v42i72d 35R92y74c62h54e74t80s45k39ý 9296591610730

a co za primitiva vymýšlí ty názvy? předpladenka? nestačil vám ou tů [:kůl:], jde název tarifu skutečně tvořily i ty závorky a dvojtečky. Bude se nový produkt jmenovat #$%@#^&^*$%^&#$fu*koffd-teste$%@#^&&plavuv$$$$díkyKellner?

+2/0
26.8.2016 14:34

O20l15g14a 37S94v90o91b49o24d71o58v75á 1854907887

Já prostě nedokážu pochopit, jak je možný obchodovat stylem: "Tady máš produkt, peníze už jsme si vzali. Jestli se ti to nelíbí, měl ses ozvat včas."

+19/0
26.8.2016 13:22

J65a68n 56Z78í15d91e24k 5629501869861

Kdyby to slo obracene, tak by u O2 pochopili, co se na tom lidem nelibi. Milion lidi by jim poslalo SMS, ze od pristiho mesice budou platit jen polovinu vyuctovani a pokud s tim O2 nesouhlasi, tak at tomu milionu lidi postupne zavola a vysvetli jim, ze s tim nesouhlasi. :)

+11/0
26.8.2016 14:49

T49o90m66á24š 67K96u63c45h63a40ř 3787501918371

Automatická aktivace nevyžádaných placených služeb je neuvěřitelné svinstvo a operátoři se touto praxí řadí k ostatním šmejdům. Pokuta by měla vždy činit minimálně tolik, o kolik se operátor obohatil. Jinak bude stále platit, že když si bude chtít operátor jednorázově bezpracně přivydělat pár set milionů, bude tyto podvodné praktiky využívat. ;-€

+18/0
26.8.2016 12:54

J51o80s85e77f 12H14o77n87e89š 7561732590133

Oni si změnili podmínky a zakazník to musí akceptovat.Můzou vám resetovat kredit a stěžujte si-marnost

0/−2
26.8.2016 22:21

D82a67n27i90e51l 86J17a13n51á57k 8560573908782

Je zvláštní že ta samá společnost a stejný vlastník má v sousedním Slovensku úplně jinou politiku. Přenos nevyužitých dat do dalšího měsíce se službou Datahit, extra data při návštěvě památek s aplikací Extra Výhody nebo za hraní primitivních her na jejich stránce, tarify bez vázanosti. Prostě úplně jiný přístup. Nevím jestli za to může benevolence ČTU nebo si to jenom zákazníci nechávají líbit. O2 si poslední dobou dovoluje hodně.

+16/0
26.8.2016 12:51

J32o54s34e34f 88H16o85n77e50š 7431762720843

Na Slovensku je majitel Kellner?Myslím,že ne

0/−1
26.8.2016 22:23

P82e71t12r 76T66y92č46k60a 6625942239872

Slovenska O2 je dcera ceske takze Kellner je majitel.

+3/0
27.8.2016 9:32

J98a15n 30L47a38k37o30m53ý 7221985655444

Na Slovensku je totiž konkurence akčnější jak u nás...

+1/0
27.8.2016 8:30

J31a48n 70M95a96l89ý 1765569734248

Ještě 32 dní výpovědní lhůty a už nikdy více O2. Jak já se těším.

+21/0
26.8.2016 12:49

P31e29t79r 54V79i90n96a41ř 6703913383217

Já 20 dní.. ;-D

Ikdyž mi dneska poslali smsku, že portaci ruší. Jedna reklamace a jeden telefonát na O2, a portace pokračuje a ještě mi pod pohružkou ČTÚ stornovali smluvní pokutu R^

+1/0
26.8.2016 13:06

J10a17r80o56s12l15a49v 51B41e69n72e45š 2415446537

Taky už měsíc patřím mezi ty šťastné, kteří se dočkali a od O2 se jim podařilo odejít.

0/0
26.8.2016 14:46

T75o64m64á15š 46O40r35d89e97l27t 3571816506628

12.9. tralalalalala

0/0
26.8.2016 17:54

J25a66r94o52m92í37r 69C88e25n42e73k 1518346715892

Doufám že se toho nechytnou supermarkety. Nerad bych aby mi u pokladny cpali 10 kilo melounů, které bych pak musel vracet na informacích.

+17/0
26.8.2016 12:46

P59e17t18r 47K55ř52í65ž 2163364331741

Kdyby to zavedli tak by ti "jenom" nauctovali 10 melounu ale rozhodne bys je nedostal ;)

0/0
26.8.2016 13:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.