Diskuze

Konec luxusních mobilů v Česku, Vertu zavírá butik v Pařížské

Společnost Luxury Brand Management (LBM) na konci měsíce uzavře svůj butik v Pařížské ulici, ve kterém byly k dostání luxusní telefony značky Vertu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když přijdu do nóbl podniku a hodím na stůl svůj stařičký Philips Fizz, tak nadělám více rozruchu než s nějakým od bakala Vertu. Pokud bych převedl do podobenství automobilu, tak já mám Bugatti a snobák s Vertu nový Mercedes.

A což teprve když mi někdo zavolá. Mám i takovou flignu na lov kocourů. Prozvoním se z druhého mobilu v kapse, dám svou founovou Bugatti k uchu, ten druhý foun típnu a pak zasvěceně kývu hlavou a říkám jes, jes a ukončím halasným báj. Kocourovi vedle na baru řeknou "volal kamoš s Floridy, letíme zachrańovat děti do Angoly" a na to slyší skoro každý kocour s dobrým srdcem a láska je jasná.

Fizze jsem kdysi pořídil s prvním číslem u Paegase a stále funguje, jen chce občas baterku a předplacenku od T-mobile. Je to obrovitý brouk s halasným vyzváněním jako trouby z Jericha.

A za ty prachy co bych kupoval Vertu mám navíc nekonečnou řadu napěněných škopků a nemusím se trmácet mezi cajzly do Práglu.

0 0
možnosti
JK

J46a57k11u63b 30K68l64í50r

24. 8. 2016 10:28

Vertu mělo smysl možná v dobách Nokie. Dneska většina potenciálních zákazníků Vertu vlastní iPhone, který obmění s novou generací a stačí. Jelikož mobilní telefon je něco tak extrémně spotřebního, že ve Vlastnictví drahého telefonu nevidí smysl ani lidé, kteří se při utrácení rozmýšlet nemusejí. Navíc celý koncept nestál za nic. Design jak pro kolotočáře z východu a na Androidu, který je i ve strojích za jednotky tisíc taky není nic exkluzivního.

4 0
možnosti
AL

Tak nějak žádná škoda...ale je srandovní, jak ty boháči už musí mět i svoje obchody, jak v těch normálních už nejsou schopní svoje prachy utratit. Chudáci, ještě neví, že rubáš nemá kapsy.

0 2
možnosti
JD

To vždy bylo, je a bude, že lidé s více penězi mají "své" obchody, restaurace atd.

2 0
možnosti
AF

Nevim teda odkud to mají Lidovky, ale prodejna Vertu je i v Brně vedle Janáčkova divadla

2 0
možnosti
Foto

Co se týče výkonu, tak jsou ty telefony stejně 100 let za opicema. Takže jen symbol. Nebo možná prodeje nejdou tak dobře, protože movitá klientela už požaduje nejen volání, ale třeba i rychlý internet...?

2 0
možnosti
JP

J33a89n 72P33a56l15á41t

23. 8. 2016 23:50

Co je to za klauni? ;-D

0 0
možnosti
MV

No jo,to je jasny....v Praze se v soucasne dobe resi problemy s chlupatou tlacenkou,syntetickymi spekacky,vodnatymi kuraty atd....jeste k tomu neco luxusniho?

0 0
možnosti
Foto

P30e34t68r 25Š94r14a42i71e71r

23. 8. 2016 22:46

Ježíšikriste co teď ??

3 0
možnosti
Foto

Vertu je designovka a symbol, což šlo dělat v době tlačítkáčů, ale dnes v éře zrcátek přes celý předek není kde. Leda na zádech telefonu, ale ty nejsou designérsky moc zajímavé.

0 0
možnosti
JD

Věc názoru a individuálního vkusu. Ale s výrazem "symbol" souhlasím. Symbol boatství. A bohatí lidé mají prostě jen potřebu se předvádět. A nemusí mít ani na to Vertu, stačí jim, že naštvou souseda lepším autem :-)

0 1
možnosti
DJ

Může mi někdo říci "jaká" je přidaná hodnota ?

Co dělá ten telefon exclusivním ? Obal, systém, drahé kovy na obalu ?

To že v Česku zavírá obchod nic pro značku neznamená - otázka je jak se prodává celosvětově ....

0 0
možnosti
JD

Kdyby se neprodával, tak neexistuje. Každé zboží má svého kupce. Je to o prestiži, o tom ukázat se a tyto telefony nakupují lidé, kteří mají potřebu a společensky i nutnost mít např. i na košili manžetové knoflíčky za milion. Jejich obchodní partneři jsou všímaví. Mají i své restaurace, kde vás stojí běžný oběd pro dva třeba i 50.000 a další pro "bežného smrtelníka" ptákoviny. Ale neřešte to, jsou to jejich peníze.:-)

3 1
možnosti