Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

dTest žaluje O2 za změnu datových tarifů

Operátor O2 od pátku mění pravidla svých datových tarifů. Po překročení limitu datové připojení vypne nebo si zákazníci dokoupí další data. To se nelíbí zákazníkům ani spotřebitelské organizaci dTest, která podala na operátora žalobu. Neinformoval podle ní o změně včas.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J10i95r61i 46D54o23m66i74n23i78k 1961118301860

Když nedopijete v hospodě pivo a nebo nedojíte řízek, tak také chcete od pingla, aby vám to převedl do vaši příští návštěvy ? Data jsou zboží, jako každé jiné a nikdo z vás nepracuje zadarmo. :-)

0/−13
13.7.2016 13:25

O59t27o85m62a42r 44T39h43o32m51a 2895327186965

nejde o 1 pivo (1 MB) ale celou bečku, kterou musíte dopít do zavíračky neboli oni prodávají stejný objem dat na začátku měsíce tak i na konci a vůbec jim nevadí , že už je zákazník nestihne vyčerpat.

+10/0
13.7.2016 14:40

J68a27n 39Ž23á92r29o31v72s36k73ý 8228429984128

Já jsem u O2 velmi spokojen.

0/−8
13.7.2016 11:35

J35a59n 84P76o82l56a83n55s50k32ý 4812557413571

No vidíte.. Já jsem s O2 něco řešil pořád - a to právě z důvodů neustálého měnění smluv. Nyní jsem u Téčka a mám to vše za polovic.. ;) O2 bych nepřál ani svému největšímu nepříteli.. I u Vodafone se dá dostat na podobné tarifi jako mám u T. Ale hlavně, nemění pravidla za běhu tak jako O2 - A to jsem měl jak O2, tak i T-mobile shodně a ve stejném období tři roky. Po těch třech letech v tom mám jasno. Člověk, který má jen O2, a nekontroluje si pravidelně měsíční výpisy opravdu může být s O2 spokojen.. Ale já jsem hned od začátku sledoval, jak se mě snaží obrat - musel jsem dokonce raději zrušit automatické platby a každý měsíc jako hňup kontrolovat, zda se něco nezměnilo. Jejich řešení pak bylo, že se jejich chyba rozepsala do následujících měsíců. Ale k čemu to bylo, když po dalších 2-3 měsících udělali chybu další. Nakonec jsem raději odstoupil od smlouvy, zaplatil jim a s radostí odešel - scházel mi jeden rok, ale konkurenční nabídka byla tak výhodná, že 0 od 0 pošla, ale já mám opravdu konečně klid.

+1/0
13.7.2016 22:17

J15a39n 37Ž56á54r48o45v98s85k76ý 8798569594848

Takové šaškárny jsem v životě neřešil.

0/−2
14.7.2016 6:46

J15a52n 62K39ř18e79p58e55l68a 4439488626567

Ja je chapu, sam jako podnikatel bych taky nechtel aby lide vyuzivali moje sluzby zadarmo.

+1/−8
13.7.2016 4:59

P46e45t83r 80M44u24n91z45a78r 1295721969986

Nikdy žadny operátor nedával nic zadarmo. To vás za ty lži platí, nebo máte vymyto mezi ušima PR kecama?

+4/−2
13.7.2016 6:40

M26a57r79t37i27n96a 51K40l91a21b23e11č96k85o87v70á 5898740

Aha, takze data po vycerpani placenych jste platil? Jakou formou?

0/−4
13.7.2016 10:29

O10t17o13m61a28r 50T62h86o21m79a 2655417556635

platí se měsíční paušál za připojení k internetu, data jsou pouze regulovaná FUP. Operátor tak mění podmínky poskytování služby zcela zásadním způsobem..

+2/0
13.7.2016 10:38

J22i59r98i 30D37o70m91i18n69i45k 1321438861940

A vy jste nečetl smlouvu, že může ?

0/−3
13.7.2016 13:21

O56t52o11m69a78r 21T69h44o80m75a 2945917266475

může , ale pak musí nechat lidi odejít a to on nechce...

+5/0
13.7.2016 14:43
Foto

D41a19v83i38d 97K63o12p75a58l 5263782814159

ale no tak Martino, po vyčerpání FUP je ve všech civilizovaných telekomunikačních společnostech nastavena restrikce snížení rychlosti, to jen u nás je telekomunikační trh jedna velká oligopolní žumpa... CZ operátoři styďte se!

+2/−1
13.7.2016 20:04

D64a84v68i74d 32H92i20l85l50e 9112534714218

A ha, v jistych statech je ted popularni dekapitace tupym nozem s online prenosem do sveta, taky to chcete? Kazdy si muze nastavit sva pravidla, nelibi se vam, tak bezte jinam. O co vam jde?

0/−4
13.7.2016 21:54
Foto

D82a46v64i17d 14K89o39p81a34l 5413462684419

Demagogu!

+1/0
14.7.2016 2:47

J20a46n 39E73n29t64e23r 5364105694577

Chápu rozhořčení zákazníků (včetně bývalých) O2, ale nechápu jejich silácké řeči: dobře že jsem odešel, už nikdy a pod. Zbylí dva operátoři působící v Česku na tom nejsou se solidností lépe.

+1/−2
13.7.2016 0:14

J81a83n 16K74ř46e87p47e72l55a 4609988936717

Asi odešli do zahraničí ;-)

+1/0
13.7.2016 5:06

O67n86d95r56a 72K27ř26i37v63s85k63ý 2463653851

To je individuální, konkrétně já jsem využil firemního tarifu, který nám fabrika zajišťuje jako benefit, neomezený tarif s FUP 3 GB za 320 Kč, včetně dph, ovšem ne každý má takovou možnost.

+1/0
13.7.2016 12:55

J86a26n 70L50i34b64i79c11h 9382538505443

O2 se pustilo do velkého okrádání zákazníků, nevrací kredity propadlé o pár minut, mění datové tarify, prostě z lidí co nejvíce vytřískat. Mrzí mne to, bývala doba, kdy O2 mělo docela výhodné věci, ale ty časy jsou dávno pryč.

+5/0
12.7.2016 20:02

O61n85d85ř68e46j 48Š77i52n76d71l90e94r 2207728156705

Jakoby nestačilo, že když chcete od českých operátorů jakékoli normální, použitelné množství dat, tak vám k tomu cpou v tarifech nějaké hlasové služby v naprosto nesmyslnné kvantitě. RvRv

největší ironií, je to. že se v ČR reguluje ke chcípnutí úplně všechno kromě věcí, které by potřebovaly regulovat jak prase drbání.

+4/0
12.7.2016 18:59

B27r47o49n88i58s70l75a31v 30H95a28k92e42n 2248455606946

dTest zahrazuje akce neschopny CTU!?;-D jooo kdo maze, ten jede... ;-D

+3/0
12.7.2016 15:48

P86e41t56r 89Š25t18ě21p 2683933930916

Lidi jsou fakt srandovní, soudit se proto, že už nemůžou zadarmo dostat něco, na co vlastně ani nemají nárok a dostávali to jen z dobré vůle provozovatele. Nehledě na to, že užitečnost toho 16kb nouzového připojení je mizivá.

+2/−16
12.7.2016 15:31

B16o96h44u63m46i41l 60M49i94c79h67a39l 3645884505521

Kvůli tomu se nesoudí, ale kvůli tomu, že tuto změnu O2 nepovažuje za zhoršení a proto neumožňuje ukončení smlouvy bez sankcí.

A v případě O2 to nebylo 16kbit, ale snad 200 - to je vlastně omezení na rychlost EDGE.

+7/0
12.7.2016 15:41

M15a62r16t26i76n14a 62K63l81a89b62e16č78k55o93v65á 5648780

Takže Vám i dalším jde vlastně jen o to, abyste mohli využít toho, co se stalo a odejít jinam bez postihu. Protože tato změna nemá dopad na službu, kterou si platíte.

0/−6
13.7.2016 10:06

P85e66t59r 86P41a92v29l65í92k 4640319512162

Já platím měsíční paušál na připojení k internetu, Na tomto paušálu je nastaveno FUP 2GB. Pokud mi někdo po vyčerpání 2GB úplně zařízne připojení k internetu, tak je to pro mě velmi citelná změna tarifu.

Paradoxem je, že je ani nenapadne převádět nevyčerpaná data do dalších období (proč taky, vždyť se jedná pouze o FUP a ne o koupený datový balík).

+1/0
14.7.2016 16:57

O46t19o54m14a52r 26T89h38o52m24a 2535117396625

Srandovní jsou spis lide co veri operatorovi, ze dostávají něco zadarmo

+8/0
12.7.2016 15:47

M15i54c38h24a88e52l 97P39r63i20n22c 7435505330215

Srandovní jste Vy, protože jste skočil na argumentaci operátora. Tedy, že nemáte nárok na něco, co jste si nezaplatil. Jenže historie FUP je jiná, dříve šlo o ochranu sítě, protože by kapacitně nestačila pro uspokojení zákazníků. Jenže s příchodem LTE se dostáváme do doby, kdy by mohl operátor nabídnout každému zdarma 1GB dat a nijak by to síť nezatížilo. Vodafone již zvládl 100GB balíčky o vánocích. Platíte především za poskytování dat po účtované období!!!

+5/−1
12.7.2016 16:01

P81e20t57r 45Š80t17ě11p 2353383140366

Máme flat tarify, tak operátoři logicky hledají jiné způsoby, jak z lidí ty peníze dostat - aktuálně jsou to data. Někde se ten výpadek příjmů nahradit musí, protože nic není zadarmo, jenom se ty ceny musí teď schovat někde jinde.

+1/−6
12.7.2016 16:52

O22t63o41m65a29r 33T36h47o90m50a 2135227336225

porozhlédněte se prosím jak to funguje jinde v EU a pak třeba zjistíte, že startovací balíček 50 MB na měsíc nabízí jen ČR, o cenách nemluvě ..

+2/0
13.7.2016 14:57

M51a35r96t21i63n 29K15o17l27á94ř 1785724929375

pokud podepíšete smlouvu na např. 1,5 GB dat a ta data vyčerpáte, tak je jen na dobré vůli operátora, jestli vám poskytne víc nebo ne....je fakt, že O2 to udělala špatně - pozdě oznámila změnu a neumožnuje ukončit smlouvu pro změnu podmínek....

+3/−1
12.7.2016 17:32

M36i75c50h11a12e35l 20P42r20i39n83c 7735525100295

Pro otáčíte původní logiku Fair User Policy do toho patvaru, co teď prosazují operátoři? Omezení dat je kvůli zatížení sítě, platíte za připojení k internetu na jeden měsíc, to je ta poskytovaná služba. Jenže ČTÚ tuhle zvrácenou změnu nezastavil.

+2/0
12.7.2016 19:32

O24t93o98m76a56r 63T97h97o10m66a 2535867426325

přesně tak a největší zlost na tom je, že LTE sítě s podporou 3G/EDGE už FUP nepotřebují a mělo to skončit jako rušení FUP v r. 2008 na ADSL tzn. neomezenými daty , ale opak je pravdou - vypínají internet a zavádí povinné balíčkování dat ještě s těma nehoráznýma podmínkama nepřevádění nebo aspoň nesnížení objemu dokoupených dat.

0/0
13.7.2016 15:04

M58a69r58e49k 78H92l94a29v61á27č23e60k

Uživatel požádal o vymazání
0/0
13.7.2016 18:40

K20a54r51e89l 97M67o59r24a93v15e79c 3501776928411

Velká omluva (mělo být +)

0/0
14.7.2016 9:59

R16a50d86e10k 38T54o68č96i36l 8692761319153

Klidně jsem pro, ale ať převádí nevyčerpané data do dalšího měsíce jako to dělají u neprovolaných minut

+5/0
12.7.2016 15:12

R82o96m79a48n 65K11o22n18e98č41n17ý 4394918373

Když začali tihle rádoby neomezené tarify,tak vedlejší Polsko je melo za třetinové ceny

+3/0
12.7.2016 15:11

F51i17l91i64p 18T71ř51e18b28a 6333710548626

Škoda že jsem se musel prokiikat souvisejícími články, abych zjistil o jakou změnu jde, a škoda že o žádnou změnu nejde, protože s 16kbit připojením po vyčerpání FUP stejně drtivá většina mobilních aplikací prostě nefunguje.

0/−6
12.7.2016 14:57

M83i84c73h68a92e84l 61P43r55i48n78c 7385695920985

Jde o 200kbit/s, s tím funguje web bez problémů.

+4/0
12.7.2016 16:03
Foto

J98a21k93u72b 86K46r76i42s28t96e35k 4229853592340

200kbit/s to bylo kdysi dávno. Pak to v tichosti zpomalili na současných 32kbit/s...

0/0
13.7.2016 18:34

M35i84l81o25š 47H48o16t56o54v94ý 1457885715783

Pro mne by to byl jasný signál k bezsankčnímu ukončení smlouvy s operátorem. Jasně jednostranně porušili uzavřenou platnou smlouvu s účastníkem.

+4/0
12.7.2016 14:57

M31i70c19h72a40l 23W55e45n35g77e30r 5650871482

A to se vám bez sankce povedlo? Jestli ano, jak jste argumentoval? Mne bohužel jasně odmítli.

0/−2
12.7.2016 15:15

M55a16r35t37i18n70a 65K62l89a30b86e51č53k25o57v82á 5248660

Psal že by to byl jasný signál, ne že díky tomu smlouvu zrušil :)

0/−1
13.7.2016 10:08

M54i70r18o33s93l98a39v 23Z98i56k63m26u37n97d 6928982317278

Zkrátka není nad papírovou smlouvu psanou v jazyce lidském nikoli v právní hatmatilce, k jejímuž pochopení je třeba pětileté studium na příslušném vzdělávacím ústavu ...

+3/0
12.7.2016 14:44

D86a74n32i19e88l 10K83r66a28u25s 4641713302674

Jo a ještě mě napadlo, že u předplacenek si klidně uzmou bez náhrady peníze, které jste neprovolali, ačkoliv si znovu kartu dobijete. Chápal bych omezení volání při včasném nedobití a následnou prekluzní dobu, než peníze definitivně propadnou společnosti, ale abych dítěti dobil dva dny po vypršení termínu, o němž mimochodem přestali informovat jinak než zavoláním na jejich infolinku a oni si předchozí neprovolanou částku ponechali, to je v podstatě zlodějina.

+2/−1
12.7.2016 14:15

P33e59t56r 64V54i56n75a21ř 6373603173487

O2 mi za poslední roky:

1. posílalo poslední fakturu za ukončený internet několik měsíců na adresu, kterou jsem třikrát jako korespondenční rušil

2. zrušilo samovolně telefonní číslo

3. při přechodu na nový tarif s provolávkou od 1300 Kč výše nastavilo limit na 500 Kč, což je základní platba tarifu - tedy ihned od začátku měsíce jsem měl telefon zablokovaný

4. neustále tvrdí, že to, že na jedno telefonní číslo nelze posílat několikrát do měsíce sms je vada telefonu (již třetího po sobě během roku)

Akce s FUP je konečná a ideální příležitost zdarma ukončit smlouvu.

Děkuji O2 za tuto vstřícnost.

+8/0
12.7.2016 13:52

M35a90r37t86i30n36a 37K82l60a15b77e53č86k51o14v77á 5438660

Já nikdy s něčím takovým problém neměla

0/−1
12.7.2016 14:09

R91o41m33a14n 69L72a53n45g32e20r 9884354662822

Fakt? 8-o

+1/0
12.7.2016 14:53

M83a96r72t95i45n91a 86K81l21a25b88e78č71k14o59v75á 5238190

Jj fakt :) Jsem u O2 zhruba 5 let a nikdy zadny problem :) Faktury chodi na meil, sluzby menim pres meil a do 24 hodin mam zmeny provedene. Vyuctovani je v poradku, o zmenach tarifu me informuji v zakonne lhute a s poznamkou, ze pokud nesouhlasim muzu smlouvu ukoncit. Ja opravdu jsem spokojena, jen by bylo fajn posilit na severu cech signal. Protoze kdyz tam chci volat, musim jit ven jak za krale klacka :) Dotklo se mne to omezeni dat a bude me to stat o 100,- mesicne vic. Zanadavala jsem si, ale jelikoz neziju ani v Polsku ani Finsku atd., tak z toho co mi trh nabizi v CR mam asi jedny z nejlepsich podminek. Reknu to takhle, za 4 lidi mesicne platim zhruba 600,-, a to vcetne dat :)

0/−1
13.7.2016 10:16

P28a95v37e12l 78N61e47d90ě64l20a 5476120254761

V pořádku. Za mě palec nahoru.

+4/0
12.7.2016 13:31

M30a80r80t90i15n22a 90K60l55a76b52e53č41k65o22v77á 5328230

Chápu rozčílení lidí s ohledem na krok O2. Také se mi to nelíbí, musela jsem změnit datový balíček a vyjde mě to o 100,- Kč měsíčně dráž. Na druhou stranu já nikde ve smlouvě nemám uvedeno, že mi garantují užívání služby, po vyčerpání objemu dat v balíčku, s nižší rychlostí. Upřímně jsem tuto možnost vždy brala pouze jako bonus od O2. Pamatuji datové vytáčení u internetu, kde jsem měla FUP 10Gb a musela si denně počítat data, abych vyšla :) Kdo má doma PC tak na telefonu data potřebuje, ale stačí mu 1Gb. Na veřejných místech jsou často dustupné wifi, doma mám počítač. Takže nemám potřebu stahovat něco do telefonu přes mobilního operátora. Data v telefonu využívám jen když potřebuji něco vyhledat, FB apod. Měsíčně vyčerpám 500-600Mb. Vím, že tady všem jde o princip, že si s námi O2 dělá bez trestu co chce. Souhlasím. Na druhou stranu kam mám jít? Na jihu Čech Vodafone není a T-mobile nebo O2 je z bláta do louže. Ale ono je to vlastně jedno. Když člověk porovnává nabídky všech těchto společností, tak rozdíly jsou minimální. A všechny velké společnosti mají cíl zisk a ne oblíbenost u zákazníků. Kdysi jsem byla u T-mobile, takže vím o čem mluvím. Jak tu někdo křičí O2 nikdy, tak nebude trvat dlouho a bude křičet T-mobil apod. už nikdy. Dokud budeme ovce, budou se k nám všichni také tak chovat. Je to pár let, kdy Skyline udělal podraz na své klienty. Era a halo trvalo pár měsíců a dnes na to málokdo vzpomene. Najde se pár lidí, co opravdu smlouvu ukončí, ale ne tolik, aby to někým v O2 otřáslo. Max. to odnese pár operátorů s nervama, když jim tam budou volat vytočený zákazníci. Ještě pořád si myslíte, že někdo z nás něco změní?

+1/−7
12.7.2016 13:26

O90n92d96r63a 14K31ř58i80v40s35k54ý 2833653431

Víte ono nejde ani tak o to (Teda aspoň mně ne), že O2 vypne data zdarma, na to má nárok, nemá důvod poskytovat nic "zdarma" ovšem v jakémsi protipólu musí být to, že tedy pokud nevyčerpám data, která si předplatím, tak ny mi je O2 mělo přenést do dalšího měsíce (tedy aspoň ty, které si dokoupím nad rámec paušálu) a ne, že mě o ně okrade. Doteď jsme si byli tak nějak fifty fifty, teď už mě O2 okrádá a nechce mě nechat bez sankce ukončit smlouvu

+5/0
12.7.2016 13:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.