Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

dTest žaluje O2 za změnu datových tarifů

Operátor O2 od pátku mění pravidla svých datových tarifů. Po překročení limitu datové připojení vypne nebo si zákazníci dokoupí další data. To se nelíbí zákazníkům ani spotřebitelské organizaci dTest, která podala na operátora žalobu. Neinformoval podle ní o změně včas.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J38i10r90i 45D54o48m27i36n24i80k 1441428811150

Když nedopijete v hospodě pivo a nebo nedojíte řízek, tak také chcete od pingla, aby vám to převedl do vaši příští návštěvy ? Data jsou zboží, jako každé jiné a nikdo z vás nepracuje zadarmo. :-)

0/−13
13.7.2016 13:25

O59t28o15m56a74r 47T98h67o34m97a 2115637946395

nejde o 1 pivo (1 MB) ale celou bečku, kterou musíte dopít do zavíračky neboli oni prodávají stejný objem dat na začátku měsíce tak i na konci a vůbec jim nevadí , že už je zákazník nestihne vyčerpat.

+10/0
13.7.2016 14:40

J31a76n 71Ž70á24r45o81v37s44k60ý 8148149774988

Já jsem u O2 velmi spokojen.

0/−8
13.7.2016 11:35

J93a20n 68P94o46l22a25n98s55k74ý 4452857563701

No vidíte.. Já jsem s O2 něco řešil pořád - a to právě z důvodů neustálého měnění smluv. Nyní jsem u Téčka a mám to vše za polovic.. ;) O2 bych nepřál ani svému největšímu nepříteli.. I u Vodafone se dá dostat na podobné tarifi jako mám u T. Ale hlavně, nemění pravidla za běhu tak jako O2 - A to jsem měl jak O2, tak i T-mobile shodně a ve stejném období tři roky. Po těch třech letech v tom mám jasno. Člověk, který má jen O2, a nekontroluje si pravidelně měsíční výpisy opravdu může být s O2 spokojen.. Ale já jsem hned od začátku sledoval, jak se mě snaží obrat - musel jsem dokonce raději zrušit automatické platby a každý měsíc jako hňup kontrolovat, zda se něco nezměnilo. Jejich řešení pak bylo, že se jejich chyba rozepsala do následujících měsíců. Ale k čemu to bylo, když po dalších 2-3 měsících udělali chybu další. Nakonec jsem raději odstoupil od smlouvy, zaplatil jim a s radostí odešel - scházel mi jeden rok, ale konkurenční nabídka byla tak výhodná, že 0 od 0 pošla, ale já mám opravdu konečně klid.

+1/0
13.7.2016 22:17

J74a92n 44Ž90á53r87o15v47s19k73ý 8278459324328

Takové šaškárny jsem v životě neřešil.

0/−2
14.7.2016 6:46

J83a53n 52K70ř69e98p72e24l38a 4159268826237

Ja je chapu, sam jako podnikatel bych taky nechtel aby lide vyuzivali moje sluzby zadarmo.

+1/−8
13.7.2016 4:59

P31e30t96r 34M37u88n21z61a50r 1265221609896

Nikdy žadny operátor nedával nic zadarmo. To vás za ty lži platí, nebo máte vymyto mezi ušima PR kecama?

+4/−2
13.7.2016 6:40

M93a56r11t94i76n11a 88K91l24a11b31e73č26k56o96v60á 5648380

Aha, takze data po vycerpani placenych jste platil? Jakou formou?

0/−4
13.7.2016 10:29

O74t70o73m82a26r 21T48h89o55m21a 2705427376395

platí se měsíční paušál za připojení k internetu, data jsou pouze regulovaná FUP. Operátor tak mění podmínky poskytování služby zcela zásadním způsobem..

+2/0
13.7.2016 10:38

J20i79r15i 25D22o43m38i24n92i31k 1171298751600

A vy jste nečetl smlouvu, že může ?

0/−3
13.7.2016 13:21

O20t42o23m10a85r 87T47h88o25m20a 2405897556865

může , ale pak musí nechat lidi odejít a to on nechce...

+5/0
13.7.2016 14:43
Foto

D54a77v31i81d 73K90o63p46a51l 5813482314109

ale no tak Martino, po vyčerpání FUP je ve všech civilizovaných telekomunikačních společnostech nastavena restrikce snížení rychlosti, to jen u nás je telekomunikační trh jedna velká oligopolní žumpa... CZ operátoři styďte se!

+2/−1
13.7.2016 20:04

D59a76v52i75d 95H45i87l78l23e 9962704564488

A ha, v jistych statech je ted popularni dekapitace tupym nozem s online prenosem do sveta, taky to chcete? Kazdy si muze nastavit sva pravidla, nelibi se vam, tak bezte jinam. O co vam jde?

0/−4
13.7.2016 21:54
Foto

D91a30v63i93d 84K31o86p51a69l 5253982354549

Demagogu!

+1/0
14.7.2016 2:47

J83a95n 73E89n41t60e64r 5874875224727

Chápu rozhořčení zákazníků (včetně bývalých) O2, ale nechápu jejich silácké řeči: dobře že jsem odešel, už nikdy a pod. Zbylí dva operátoři působící v Česku na tom nejsou se solidností lépe.

+1/−2
13.7.2016 0:14

J44a43n 54K67ř17e40p79e60l34a 4349988426817

Asi odešli do zahraničí ;-)

+1/0
13.7.2016 5:06

O57n95d26r43a 57K88ř61i52v50s50k60ý 2903143331

To je individuální, konkrétně já jsem využil firemního tarifu, který nám fabrika zajišťuje jako benefit, neomezený tarif s FUP 3 GB za 320 Kč, včetně dph, ovšem ne každý má takovou možnost.

+1/0
13.7.2016 12:55

J64a19n 90L60i13b18i89c58h 9502768295433

O2 se pustilo do velkého okrádání zákazníků, nevrací kredity propadlé o pár minut, mění datové tarify, prostě z lidí co nejvíce vytřískat. Mrzí mne to, bývala doba, kdy O2 mělo docela výhodné věci, ale ty časy jsou dávno pryč.

+5/0
12.7.2016 20:02

O38n44d48ř10e30j 84Š63i91n41d45l44e30r 2397978606305

Jakoby nestačilo, že když chcete od českých operátorů jakékoli normální, použitelné množství dat, tak vám k tomu cpou v tarifech nějaké hlasové služby v naprosto nesmyslnné kvantitě. RvRv

největší ironií, je to. že se v ČR reguluje ke chcípnutí úplně všechno kromě věcí, které by potřebovaly regulovat jak prase drbání.

+4/0
12.7.2016 18:59

B93r91o92n75i12s17l25a50v 43H73a94k34e91n 2978555496246

dTest zahrazuje akce neschopny CTU!?;-D jooo kdo maze, ten jede... ;-D

+3/0
12.7.2016 15:48

P24e60t26r 13Š50t30ě75p 2373223900296

Lidi jsou fakt srandovní, soudit se proto, že už nemůžou zadarmo dostat něco, na co vlastně ani nemají nárok a dostávali to jen z dobré vůle provozovatele. Nehledě na to, že užitečnost toho 16kb nouzového připojení je mizivá.

+2/−16
12.7.2016 15:31

B74o69h31u15m56i69l 64M57i83c52h40a31l 3295964655561

Kvůli tomu se nesoudí, ale kvůli tomu, že tuto změnu O2 nepovažuje za zhoršení a proto neumožňuje ukončení smlouvy bez sankcí.

A v případě O2 to nebylo 16kbit, ale snad 200 - to je vlastně omezení na rychlost EDGE.

+7/0
12.7.2016 15:41

M88a38r10t43i88n94a 16K25l47a44b27e53č70k26o48v89á 5268940

Takže Vám i dalším jde vlastně jen o to, abyste mohli využít toho, co se stalo a odejít jinam bez postihu. Protože tato změna nemá dopad na službu, kterou si platíte.

0/−6
13.7.2016 10:06

P75e72t52r 89P76a31v43l96í64k 4710829392952

Já platím měsíční paušál na připojení k internetu, Na tomto paušálu je nastaveno FUP 2GB. Pokud mi někdo po vyčerpání 2GB úplně zařízne připojení k internetu, tak je to pro mě velmi citelná změna tarifu.

Paradoxem je, že je ani nenapadne převádět nevyčerpaná data do dalších období (proč taky, vždyť se jedná pouze o FUP a ne o koupený datový balík).

+1/0
14.7.2016 16:57

O15t83o73m86a97r 22T57h39o79m63a 2155677226515

Srandovní jsou spis lide co veri operatorovi, ze dostávají něco zadarmo

+8/0
12.7.2016 15:47

M21i85c66h13a50e15l 34P31r91i14n98c 7615775980915

Srandovní jste Vy, protože jste skočil na argumentaci operátora. Tedy, že nemáte nárok na něco, co jste si nezaplatil. Jenže historie FUP je jiná, dříve šlo o ochranu sítě, protože by kapacitně nestačila pro uspokojení zákazníků. Jenže s příchodem LTE se dostáváme do doby, kdy by mohl operátor nabídnout každému zdarma 1GB dat a nijak by to síť nezatížilo. Vodafone již zvládl 100GB balíčky o vánocích. Platíte především za poskytování dat po účtované období!!!

+5/−1
12.7.2016 16:01

P39e43t41r 17Š47t21ě68p 2963393500776

Máme flat tarify, tak operátoři logicky hledají jiné způsoby, jak z lidí ty peníze dostat - aktuálně jsou to data. Někde se ten výpadek příjmů nahradit musí, protože nic není zadarmo, jenom se ty ceny musí teď schovat někde jinde.

+1/−6
12.7.2016 16:52

O67t64o95m19a46r 32T63h79o32m20a 2975677426345

porozhlédněte se prosím jak to funguje jinde v EU a pak třeba zjistíte, že startovací balíček 50 MB na měsíc nabízí jen ČR, o cenách nemluvě ..

+2/0
13.7.2016 14:57

M71a83r90t69i86n 45K44o57l46á49ř 1295734599745

pokud podepíšete smlouvu na např. 1,5 GB dat a ta data vyčerpáte, tak je jen na dobré vůli operátora, jestli vám poskytne víc nebo ne....je fakt, že O2 to udělala špatně - pozdě oznámila změnu a neumožnuje ukončit smlouvu pro změnu podmínek....

+3/−1
12.7.2016 17:32

M40i51c88h36a62e72l 46P68r35i82n66c 7755965970755

Pro otáčíte původní logiku Fair User Policy do toho patvaru, co teď prosazují operátoři? Omezení dat je kvůli zatížení sítě, platíte za připojení k internetu na jeden měsíc, to je ta poskytovaná služba. Jenže ČTÚ tuhle zvrácenou změnu nezastavil.

+2/0
12.7.2016 19:32

O81t40o75m98a82r 75T37h76o37m52a 2145427196275

přesně tak a největší zlost na tom je, že LTE sítě s podporou 3G/EDGE už FUP nepotřebují a mělo to skončit jako rušení FUP v r. 2008 na ADSL tzn. neomezenými daty , ale opak je pravdou - vypínají internet a zavádí povinné balíčkování dat ještě s těma nehoráznýma podmínkama nepřevádění nebo aspoň nesnížení objemu dokoupených dat.

0/0
13.7.2016 15:04

M55a89r71e72k 88H48l79a30v71á15č68e86k 0

Uživatel požádal o vymazání
0/0
13.7.2016 18:40

K12a57r18e12l 21M47o45r80a64v19e53c 3741756978131

Velká omluva (mělo být +)

0/0
14.7.2016 9:59

R73a61d83e57k 39T36o50č79i92l 8942131189583

Klidně jsem pro, ale ať převádí nevyčerpané data do dalšího měsíce jako to dělají u neprovolaných minut

+5/0
12.7.2016 15:12

R94o60m68a69n 39K94o73n78e68č34n40ý 4654968373

Když začali tihle rádoby neomezené tarify,tak vedlejší Polsko je melo za třetinové ceny

+3/0
12.7.2016 15:11

F62i45l45i96p 96T90ř45e16b68a 6863560398606

Škoda že jsem se musel prokiikat souvisejícími články, abych zjistil o jakou změnu jde, a škoda že o žádnou změnu nejde, protože s 16kbit připojením po vyčerpání FUP stejně drtivá většina mobilních aplikací prostě nefunguje.

0/−6
12.7.2016 14:57

M61i77c25h17a17e39l 86P85r14i49n82c 7445795340335

Jde o 200kbit/s, s tím funguje web bez problémů.

+4/0
12.7.2016 16:03
Foto

J15a36k52u91b 42K97r87i43s56t96e16k 4279233882900

200kbit/s to bylo kdysi dávno. Pak to v tichosti zpomalili na současných 32kbit/s...

0/0
13.7.2016 18:34

M80i23l10o44š 21H10o53t27o32v35ý 1207515585953

Pro mne by to byl jasný signál k bezsankčnímu ukončení smlouvy s operátorem. Jasně jednostranně porušili uzavřenou platnou smlouvu s účastníkem.

+4/0
12.7.2016 14:57

M62i62c26h65a21l 11W42e44n64g95e62r 5730441672

A to se vám bez sankce povedlo? Jestli ano, jak jste argumentoval? Mne bohužel jasně odmítli.

0/−2
12.7.2016 15:15

M19a11r22t72i95n22a 67K69l44a45b22e32č60k18o29v65á 5328550

Psal že by to byl jasný signál, ne že díky tomu smlouvu zrušil :)

0/−1
13.7.2016 10:08

M38i46r93o44s88l60a11v 87Z58i46k58m13u80n47d 6658842187318

Zkrátka není nad papírovou smlouvu psanou v jazyce lidském nikoli v právní hatmatilce, k jejímuž pochopení je třeba pětileté studium na příslušném vzdělávacím ústavu ...

+3/0
12.7.2016 14:44

D23a46n55i46e37l 91K28r80a53u87s 4491343242974

Jo a ještě mě napadlo, že u předplacenek si klidně uzmou bez náhrady peníze, které jste neprovolali, ačkoliv si znovu kartu dobijete. Chápal bych omezení volání při včasném nedobití a následnou prekluzní dobu, než peníze definitivně propadnou společnosti, ale abych dítěti dobil dva dny po vypršení termínu, o němž mimochodem přestali informovat jinak než zavoláním na jejich infolinku a oni si předchozí neprovolanou částku ponechali, to je v podstatě zlodějina.

+2/−1
12.7.2016 14:15

P73e16t44r 96V73i73n22a60ř 6703173623317

O2 mi za poslední roky:

1. posílalo poslední fakturu za ukončený internet několik měsíců na adresu, kterou jsem třikrát jako korespondenční rušil

2. zrušilo samovolně telefonní číslo

3. při přechodu na nový tarif s provolávkou od 1300 Kč výše nastavilo limit na 500 Kč, což je základní platba tarifu - tedy ihned od začátku měsíce jsem měl telefon zablokovaný

4. neustále tvrdí, že to, že na jedno telefonní číslo nelze posílat několikrát do měsíce sms je vada telefonu (již třetího po sobě během roku)

Akce s FUP je konečná a ideální příležitost zdarma ukončit smlouvu.

Děkuji O2 za tuto vstřícnost.

+8/0
12.7.2016 13:52

M21a40r63t74i66n74a 98K97l51a84b98e91č19k11o26v17á 5178230

Já nikdy s něčím takovým problém neměla

0/−1
12.7.2016 14:09

R48o34m31a59n 38L73a12n67g21e43r 9184614742472

Fakt? 8-o

+1/0
12.7.2016 14:53

M82a16r80t86i27n78a 31K73l34a26b55e87č17k52o87v71á 5578140

Jj fakt :) Jsem u O2 zhruba 5 let a nikdy zadny problem :) Faktury chodi na meil, sluzby menim pres meil a do 24 hodin mam zmeny provedene. Vyuctovani je v poradku, o zmenach tarifu me informuji v zakonne lhute a s poznamkou, ze pokud nesouhlasim muzu smlouvu ukoncit. Ja opravdu jsem spokojena, jen by bylo fajn posilit na severu cech signal. Protoze kdyz tam chci volat, musim jit ven jak za krale klacka :) Dotklo se mne to omezeni dat a bude me to stat o 100,- mesicne vic. Zanadavala jsem si, ale jelikoz neziju ani v Polsku ani Finsku atd., tak z toho co mi trh nabizi v CR mam asi jedny z nejlepsich podminek. Reknu to takhle, za 4 lidi mesicne platim zhruba 600,-, a to vcetne dat :)

0/−1
13.7.2016 10:16

P53a57v68e38l 98N60e11d88ě71l97a 5636640884891

V pořádku. Za mě palec nahoru.

+4/0
12.7.2016 13:31

M20a60r18t13i29n38a 89K38l91a74b10e15č13k50o66v59á 5798490

Chápu rozčílení lidí s ohledem na krok O2. Také se mi to nelíbí, musela jsem změnit datový balíček a vyjde mě to o 100,- Kč měsíčně dráž. Na druhou stranu já nikde ve smlouvě nemám uvedeno, že mi garantují užívání služby, po vyčerpání objemu dat v balíčku, s nižší rychlostí. Upřímně jsem tuto možnost vždy brala pouze jako bonus od O2. Pamatuji datové vytáčení u internetu, kde jsem měla FUP 10Gb a musela si denně počítat data, abych vyšla :) Kdo má doma PC tak na telefonu data potřebuje, ale stačí mu 1Gb. Na veřejných místech jsou často dustupné wifi, doma mám počítač. Takže nemám potřebu stahovat něco do telefonu přes mobilního operátora. Data v telefonu využívám jen když potřebuji něco vyhledat, FB apod. Měsíčně vyčerpám 500-600Mb. Vím, že tady všem jde o princip, že si s námi O2 dělá bez trestu co chce. Souhlasím. Na druhou stranu kam mám jít? Na jihu Čech Vodafone není a T-mobile nebo O2 je z bláta do louže. Ale ono je to vlastně jedno. Když člověk porovnává nabídky všech těchto společností, tak rozdíly jsou minimální. A všechny velké společnosti mají cíl zisk a ne oblíbenost u zákazníků. Kdysi jsem byla u T-mobile, takže vím o čem mluvím. Jak tu někdo křičí O2 nikdy, tak nebude trvat dlouho a bude křičet T-mobil apod. už nikdy. Dokud budeme ovce, budou se k nám všichni také tak chovat. Je to pár let, kdy Skyline udělal podraz na své klienty. Era a halo trvalo pár měsíců a dnes na to málokdo vzpomene. Najde se pár lidí, co opravdu smlouvu ukončí, ale ne tolik, aby to někým v O2 otřáslo. Max. to odnese pár operátorů s nervama, když jim tam budou volat vytočený zákazníci. Ještě pořád si myslíte, že někdo z nás něco změní?

+1/−7
12.7.2016 13:26

O85n14d18r27a 78K54ř16i30v85s38k16ý 2323203681

Víte ono nejde ani tak o to (Teda aspoň mně ne), že O2 vypne data zdarma, na to má nárok, nemá důvod poskytovat nic "zdarma" ovšem v jakémsi protipólu musí být to, že tedy pokud nevyčerpám data, která si předplatím, tak ny mi je O2 mělo přenést do dalšího měsíce (tedy aspoň ty, které si dokoupím nad rámec paušálu) a ne, že mě o ně okrade. Doteď jsme si byli tak nějak fifty fifty, teď už mě O2 okrádá a nechce mě nechat bez sankce ukončit smlouvu

+5/0
12.7.2016 13:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.