Diskuze

Na Facebooku odpoví operátoři i prudičům

Ať už jde o chybu ve vyúčtování, problém se signálem či jiný dotaz, obrací se zákazník na operátora s očekáváním rychlého vyřešení. Nasnadě je kontaktování zákaznické linky anebo návštěva prodejny operátora, dotazy je však možné vznést i na sociální síti. Jak rychle ale on-line týmy operátorů reagují?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

Mě by zajmalo, proč musí normáln uživatel vyhrožovat operátorovi nebo bance tím, že odejde, aby dostal nějaké zvýhodnění. Nestačí jim, že jsem u nich dlouho a poctivě platím své účty.

Jednoduše na normálního spotřebitele kašlou.

6 0
možnosti
JD

OT . Z té ilustrační fotky běhá až mráz po zádech...:-)

0 0
možnosti
LB

Bydlím ve Španělsku a ztratil jsem SIMku někde v Singapuru. Napsal jsem na španělský FB VODAFONE. Za hodinu mi odpověděli, že je SIMka bloklá společně s přáním hezkého cestování a návratu do Španělska, kde mi na pobočce ihned daj novou. Tomu říkam služba R^R^R^ Jinak bych se musel složitě dovolávat, platit 3ecka za minutu a spol. Ano, asi je možnost emailu, ale FB je rychlejší :)

0 1
možnosti
RD

To je divné.

Ako si cez Facebook overili Vašu totožnosť, t.j. že daná SIMka patrila Vám?

4 0
možnosti
PN

P94e51t70r 35N43o33v68á55k

11. 3. 2016 0:31

ještě mi nikdy neodpověděli proč jsou tak předražená rychlá data ...

ještě mi neodpověděli proč v roce 2016 je upload na adsl je 0.28 Mbps !!;-€

http://www.speedtest.net/my-result/5157487548

-

chápu že mají monopol

zákazníky na háku

ale stejně

LTE 100 GB / 5 eur je celkem rozumná cena

https://www.swan.sk/domacnosti/4ginternet-v1-0/4g-internet-fix-0

5 0
možnosti
DH

ADSL je jako technologie dnes hrozně pomalá a drahá. Zkuste jiný způsob připojení k internetu a můžete se zbavit i pevné (pokud ji vyloženě nepotřebujete).

0 2
možnosti