Diskuze

Mysteriózní chyba udělala z iPhonů cihly. Apple žalují za servisní monopol

Mysteriózní a obávaná chyba 53, jejíž ohlášení znamená pro iPhone jistou smrt, může mít pro Apple nepříjemné důsledky. A to nejen v podobě naštvaných majitelů poškozených přístrojů. Advokátní kancelář totiž firmu zažalovala a požaduje finanční kompenzaci přes pět milionů dolarů, tedy 125 milionů korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

42 jim přišlo trochu profláklé.

0 0
možnosti

J59a39n 49K69r73p28e31c

19. 2. 2016 8:29

vidim ze tady zuri valka mezi ovocnari a roboty. nechapu ze se nekdo muze identifikovat na zaklade vlastnictvi toho ci onoho pristroje. ze na tom nekdo zaklada svuj socialni statut. JE TO JENOM TELEFON! nikoho normalniho nezajima, jestli mate to ci ono, bavit se s vami bude tak jak tak. kdo si mysli ze beznym telefonem udela na nekoho dojem (nejlepe jeste zakoupenym na splatky), tak je neskutecne vyhrabany.

0 0
možnosti

"Problém" vyřešený dnešním updatem systému. Co tam máte dál applebijci ? :-)

0 0
možnosti

Mam ipad a starsi iphone a v zivote uz bych si tuto znacku neporidil. Safari ustavicne pada, bez jailbreaku nemam zadnou kontrolu nad systemem, kvalitnejsi aplikace jsou tezce placené, v podstate na to neexistuje nic poradneho co by bylo freeware. Na mobil je nestandardni nabijeci kablik, baterka ma zivotnost max 3 dny ikdyz s mobilem nic nedelam, ipad ma rovnez jiny nabijeci kablik. V pocitace na to nejde nic nahrat standardni cestou, jen pres soft od applu a jeho derivaty. Abych jen nehanil, konstrukce je mimoradne kvalitni, ale to mi vyse uvedene nenahradi. Proste ta znacka je lesteny prd dobry tak leda pro blondyny do kabelky a male decka.

7 1
možnosti

Vtipné. Dobrý pokus.

1 1
možnosti

Držím palce! S Apple jebe pejcha a Tim potřebuje dostat přes párek.

1 2
možnosti

Telefon za 1 000 dolarů a přitom taková blbost...

1 1
možnosti

Úplně koukám na ty mínusy u příspěkvku Jirky Rohana. Přitom je to vcelku sofistikovaný názor. Alespoň vidím co za lidi to tu čte.

0 2
možnosti

Sorry, ale to ani náhodou. První část příspěvku, srovnání s automobilem, je úplně mimo. A ta druhá je dost diskutabilní.

0 0
možnosti

Je super, že se do té žaloby pustili. Protože problém není v servisu ani v Touch ID atd. Problém je přístup Apple. Předchozí verze OS po zásahu chodila, čili existuje varianta, která je funkční. A Apple měl do patche přidat kontrolu zda po upgradu bude fungovat dál. A pak odmítnou nahrát update, který rozbije telefon. Klidně i s hláškou navštivte autorizovaný servis. Kient by buď fungoval bez update nebo by si došel do servisu. Ale měl by volbu. A o tu volbu zákazníka Apple okradl, plus mu zprasil přístup k datům. A za to je žaloba namístě.

1 0
možnosti
Foto

J29i92ř15í 22R61o61h28a97n

17. 2. 2016 17:09

Pokud do svého auta místo kvalitních originálních dílů namontujete levné součástky čínské výroby, taky pak nemůžete obviňovat automobilku až se vám auto na cestě rozsype, ale jen a jen toho, kdo vám tam ten šmejd namontoval. Tohle je ten samý případ.

Proč si myslíte, že jakýkoliv výrobek od kterékoliv firmy ztrácí záruku, pokud se v něm někdo neodborně vrtá? Přesně z tohoto důvodu - výrobce prostě nemůže zaručit funkčnost, bezpečnost a spolehlivost zařízení, které v sobě má namontované kdovíjaké součástky. Programátoři operačního system prostě spoléhají na to, že iPhony v sobě budou mít jen ty součástky, které by tam měly být, a právě na ně system dokonale odladí. Kdyby museli počítat se všemi možnými zásahy do hardware v neutorizovaných servisech a všechny je programově ošetřit, byl by iOS stejně pomalý a nestabilní jako Android.

4 23
možnosti

D78a45v52i32d 21J36a22n40d26a

17. 2. 2016 17:12

A když namontuji levnější - a přesto kvalitní součástky?

3 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 1
možnosti

Proč myslíte? Je to jejich věc, jaké podmínky mají. Nikdo nikoho nenutí jejich výrobky kupovat. Komu to nevyhovuje, sáhne po jiné značce. V tom se musím Applu zastat.

2 2
možnosti