Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Operátoři semafor ignorují, ale úřad nechce ustoupit

Spotřebitelský semafor, který v prosinci zveřejnil Český telekomunikační úřad, vyvolal velkou nevoli ze strany mobilních operátorů. Ti se takovým způsobem hodnocení většinou nehodlají jakkoli zabývat. Úřad přesto nepoleví a do hodnocení chce zapojit i spotřebitele.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L26u96k67á25š 66M45u64s37i57l 5273928852173

Operátoři neignorují jen semafor, už roky totálně kašlou na celý ČTÚ.

Zařídili si tu super výnosný oligopolní trh s kartelem, kdy z regulátora mají srandu a ještě si stěžují, že jim pomalu vypisuje platební příkazy na zákazníky, případně si dovoluje prudit s jejich pokutami atd...

+1/0
16.2.2016 13:24

J38o97s81e33f 65D82v75o34r75s94k97y 5554695661103

To neni spatna strategie od CTU a proto se operatorum nelibi. Pro klienty je nic nerikajici slovni hodnoceni nebo vyse nejake pokuty. Semafor je pochopitelny a mohou si dovolit hodnotit i sedou zonu - veci, co se tezko napasuji na poruseni zakona, ale z pohledu klienta je to ... prasarna.

Drzim palce, chtelo to odvahu zavest toto hodnoceni v CR, na zapade jiz pochopili regulatori psychologii spotrebitelskeho chovani a vyberu. Staci rozsirit na dalsi a pak jen pockat, kdy PPF vystavi na infrastrukture sveho CETINu operatora AirMobile se stejnou proklientskou DNA jako ma AirBank. A pak bude semafor u nich zeleny a najdnou vsichni ostatni zacnou take zelenat.

Privital bych, kdyby stejny pristup (semafor) zacala pouzivat treba CNB jako regulator bank a pojisteni. Zatim to museji za ne delat neziskovky typu Institut financni gramotnosti. A hned je videt, kdo odira klienty a kdo ne.

Semafory zde: http://institutfg.blogspot.cz

+1/0
15.2.2016 21:31

J86o58s79e30f 78H70o37n91e57š 7491832910693

Semafor je důsledkem nefunkčnosti ČTU.O2 si v září změní podmínky pro předplacenky a málokdo o tom ví.Já jsem byl postižen resetem kreditu a po hádce s operátorem jsem odhodlaný sim kartu O2 hodit do WC

0/−3
15.2.2016 19:13

M58a69r73i83á22n 36B43e98d81n92á26r72i97k 9561491120688

Chybí sloupeček s nápisem ČTU a od hora dolů rudá barva za výsledky jeho činnosti. Ten semafor je známka neschopnosti a selhání ČTU, operátoři ho ignorují, protože je nesmyslný a poukazuje leda tak na selhání samotného tvůrce, tedy ČTU !!Rv

+2/−4
15.2.2016 18:57

P68a95v78e64l 49Š98v47e71s17t46k11a 3158335839

Já nějak nechápu jak někdo neustále nadáva na toho či onoho operátora. Já konkrétně mám T-mob id roku 1999, a nikdy jsem neměl sebemenší problém, který by nebyl vyřešen. Služební telefon jsem měl léta O2, předloni přešla firma taky k T-mob a vše OK. Kolega má O2, taky je spokojenej, rodiče mají O2 už asi 10 let spokojení. Já nevím, co se pořád někomu nelíbí.

+1/−6
15.2.2016 15:50

K80a89r15e74l 15V31o24j43t43a 6331117158642

Nic jsi nepochopil ,hlavně že jsi na fejsbuku a taky určitě spokojen.;-D

+5/−5
15.2.2016 17:16

P63a57v79e23l 86Š88v87e79s86t23k15a 3188705369

hlavně jsem nepochopil vaši reakci, a s FB nevím co to má společného. Asi mám fakt dlouhý vedení.

+1/0
15.2.2016 19:05
Foto

P21a15v88e41l 92Č57e19r44n81í92k 1818445800540

Semafor z principu není pro operátory ale pro lidi. Pokud se lidi rozhodnou že se vyhnou operátorům s červenými puntíky, pak sami svým chováním můžou operátory donutit ke změně. Problém samozřejmě je, když je to tak jak to je - všichni mají červené puntíky až za ušima.

+10/−1
15.2.2016 15:49

K35a62r55e62l 44V44o82j23t36a 6331237268452

On je některý bez řeď puntíku?

+1/0
15.2.2016 17:20

M14a93r76i10á65n 44B93e12d38n53á90r18i57k 9541281750868

A to tam není puntíkaté ČTU to by byla rudá série ;-€;-€;-€;-€;-€;-€;-€;-€;-€

+2/−2
15.2.2016 18:59

R41o52b18e43r53t 33B66a51l73a36b52á96n 9772653282

Já bych čekal, že jestli ČTÚ zjistí, že je u někoho něco nevyhovující (třeba ta přehlednost a srozumitelnost smluv), tak bude svými pákami a pravomocemi tlačit operátora k nápravě. Červenej puntik to nevytrhne.

+20/0
15.2.2016 10:19

M76a21r15i50á14n 92B25e98d85n52á96r19i64k 9541861880638

Trefa do černého, ČTU věci neřeší, trapně puntíkuje, ale ani jak k tomu puntíku přišel pořádně neuvádí.

0/0
15.2.2016 19:00

M47a49r90e69k 18H12l59a69v19á57č91e18k

Uživatel požádal o vymazání
+1/0
15.2.2016 19:35

J51a14r59o86s71l41a45v 49T77e70s93a26ř 1537317909558

Možná jenom spotřebitel vybírá co je podle něj nejméně špatné a né to co je nejlepší.

+1/0
15.2.2016 10:09

J24o12s96e85f 47V87a59š37á73k 5573686190540

Je to celé šaškárna. Aby to vypadalo že telekomunikační úřad něco dělá. Kdyby se zasadili aby zůstal Husákuv bič na operátory tak by nemusel trapný semafor být. Je to jen tlachání na nic. A výmluvy že na vládu jsou krátký mě nebere. Tak at ten úřad zruší!!!

+8/0
15.2.2016 8:43

J79a93n 44V32a90l44e47n46t31a 2910238515489

Telekomunikační úřad v této zemi, je tradičně vůči operátorům bezzubý.Minulého předsedu, by měli ještě teď, zavřít!;-O

+3/0
15.2.2016 6:56

J85a76n 55F74i26a85l20a 7134557175609

Jestliže operátoři semafor ignorují, bude zákazník ignorovat operátory.

+12/−1
15.2.2016 4:52

L15u69b63o54m32í22r 23H72r35a93c97h75o58v92i61n86a 6528182926190

Zákazník je až tak moc ignorovat nemůže, pokud nechce volat jen z okna. Bohužel tam není semafor na "šedé" operátory.

+7/0
15.2.2016 5:49

O82l44g97a 12S82v81o98b41o81d97o50v33á 1864837277

Šedí operátoři jsou v době, kdy většina zaměstnavatelů nabízí dotovaný tarify, zbyteční. Nějak nevidím důvod zalézt k šedivce a čekat, až dopadne jak kdysi největší šedivka Bonerix (Prodejte nám zákaznickou bázi, nebo vás odstřihnem, Vaše O2).

+2/−4
15.2.2016 11:15

K30a80r92e24l 18V77o50j25t53a 6861107968812

Mluvíte za sebe ze jo....nebo za koho?nepochopení? Každej zaměstnavatel to nabízí? Co OSVČ? Bože můj. ..

+3/−1
15.2.2016 17:24

O64l98g67a 93S61v96o76b69o71d60o70v49á 1234817897

Spíš to myslím tak, že dneska není těžký se k takovým tarifům dostat. I kdyby přes někoho z rodiny.

Obecně se spoléhat na šedivku je sporný. Operátoři proti nim zbrojí, odpojují jim čísla... Oprávněně. Šedej operátor jde proti podmínkám, takže jim to těžko vyčítat. Jako OSVČ bych si na šedivku netroufla.

+1/0
15.2.2016 18:31

Z37d53e73n88ě73k 74D40u16b58e93c83k41ý 3427294530248

Bonerix byla 100% dceřinná společnost O2 která byla pouze přejmenována na O2family. To že současně "upravili" některé podmínky, je další věc.

0/0
16.2.2016 8:30

O81l84g26a 76S82v40o55b70o89d17o56v58á 1294317737

Bonerix byl šedej operátor, kterýho O2 koupilo a později přejmenovalo na O2 Family. V podstatě měl Bonerix na výběr. Prodat, nebo skončit. Stejně dopadly i další větší šedivky, který pak O2 přetáhlo právě do Bonerixu (když už byl ve vlastnictví operátora).

T-Mobile šedivky jenom rušil, místo aby je kupoval a Vodafone si nevzpomínám, jestli je nějak řešil nebo řeší.

0/0
16.2.2016 8:54

P93e94t59r 87T10y23č21k32a 6175332929182

Vím o šedivce která jede přes T-M nebo Vodafone. Stačí si vybrat.

0/0
21.2.2016 11:17

J10a76n 65V43a50l28e46n87t64a 2960158175959

Ale jak na to, když data potřebujeme a jak vidno v Česku si mezi operátory,těžko vybereme?

+1/0
15.2.2016 6:57

M96o12j97m65í27r 81S86k36á29l89a 2450822416

Vůbec se nedivím, že se to těm PÍP nelíbí...:-P

+14/−1
15.2.2016 1:10

M52a11r70i61á19n 52B88e31d55n93á34r73i16k 9401811430198

Oni to ignorují, protože je to vedle jak jedle. Pojem "nelíbí" je tedy taky dost vedle.

0/0
15.2.2016 19:06

M96o89j52m90í13r 20S22k65á88l50a 2160812806

No, podle toho jejich prskání citovaného v článku to nevypadá, že jim to nevadí...:-P

+1/0
15.2.2016 20:01

P86e29t60r 18N74o45v27á12k 8865619270

Monopolní mafie / zločinné spolčení (O2, T-mobile, Vodafone) štědře sponzoruje lobbying proti vstupu konkurence!!

-

ČTÚ slibuje cca 15 let vstup 4. operátora a čistě náhodou ;-€ se to nějak nedaří ... !!

-

TRAGIKOMEDIE mafianské republiky ale davu to je jedno ... ;-€

+25/−1
15.2.2016 0:45

P74e51t18r 73N91o20v51á14k 8925199910

Proč máme monopol 3 mobilních operatorů 8-o ;-€?

http://jiritomas.blog.idnes.cz/c/147530/Proc-mame-monopol-3-mobilnich-operatoru.html

...

0/0
15.2.2016 0:48

M54a40r50e48k 89H58l94a30v12á82č48e73k

Uživatel požádal o vymazání
+3/−5
15.2.2016 6:29

J16a14n 23V97a64l46e25n17t20a 2370348255619

Co hlava?

+4/−2
15.2.2016 6:58

M11a47r73e77k 98H11l87a70v94á73č30e67k

Uživatel požádal o vymazání
0/0
15.2.2016 19:36

R35o54m67a16n 66M59r43ó35z76e12k 8697778221862

Monopol tří? Spíš oligopol:-P

0/0
16.2.2016 2:21

O66l76g12a 81S27v15o34b86o88d21o31v51á 1124807607

Dobře to vysvětlovali na Cnews. Ani následující aukce 4. opetátora nepřinese. Potřeboval by pásmo, který potřebuje i O2 k dotažení LTE. Šance, že ho O2 pustí, je prakticky nulová.

Jediná šance, jak by se tu mohl v následující aukci rozjet 4. hráč, je po vzoru Swanu. Nakoupit frekvence vhodný pro pokrytí měst a mimo město v roamingu. Což není výhodný většinou ani pro zákazníka.

Jediná a dost možná poslední šance na 4. hráče přijde s uvolněním frekvence 700 MHz.

0/0
15.2.2016 11:18

K12a20r39e92l 39V38o91j57t10a 6531767898882

Jo tu 700 ať daj komukoli jen ne těm třem ...začala by mela.

+1/−1
15.2.2016 17:19

O84l98g76a 95S65v22o43b20o68d23o56v24á 1434487657

Což nebude snadný. Ty tři si to budou chtít za každou cenu rozebrat pro sebe a vybudovat na tom třena IoT síť nebo něco v tom stylu.

0/0
15.2.2016 18:32

M56a84r24i57á61n 74B73e90d39n84á81r57i74k 9291111380498

Jo a ve vládě sedí Marťani a pán od sousedů v 45.utekl na Měsíc, kde má města na odvrácené straně měsíce.

Pane Nováku, kdyby se domluvili, tak neexistují retenční nabídky. Nemyslíte? Nebo máte důkaz svojí konspirační teorie?

0/0
15.2.2016 19:11

M25o44j11m88í43r 34S85k89á47l49a 2430962826

V [>-] vládě ale opravdu nesedí tvorové z této planety...;-D

+2/0
15.2.2016 20:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.