Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Operátoři semafor ignorují, ale úřad nechce ustoupit

Spotřebitelský semafor, který v prosinci zveřejnil Český telekomunikační úřad, vyvolal velkou nevoli ze strany mobilních operátorů. Ti se takovým způsobem hodnocení většinou nehodlají jakkoli zabývat. Úřad přesto nepoleví a do hodnocení chce zapojit i spotřebitele.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L67u37k64á51š 14M17u24s82i85l 5623108492983

Operátoři neignorují jen semafor, už roky totálně kašlou na celý ČTÚ.

Zařídili si tu super výnosný oligopolní trh s kartelem, kdy z regulátora mají srandu a ještě si stěžují, že jim pomalu vypisuje platební příkazy na zákazníky, případně si dovoluje prudit s jejich pokutami atd...

+1/0
16.2.2016 13:24

J73o29s45e81f 27D44v38o70r34s96k82y 5684175161813

To neni spatna strategie od CTU a proto se operatorum nelibi. Pro klienty je nic nerikajici slovni hodnoceni nebo vyse nejake pokuty. Semafor je pochopitelny a mohou si dovolit hodnotit i sedou zonu - veci, co se tezko napasuji na poruseni zakona, ale z pohledu klienta je to ... prasarna.

Drzim palce, chtelo to odvahu zavest toto hodnoceni v CR, na zapade jiz pochopili regulatori psychologii spotrebitelskeho chovani a vyberu. Staci rozsirit na dalsi a pak jen pockat, kdy PPF vystavi na infrastrukture sveho CETINu operatora AirMobile se stejnou proklientskou DNA jako ma AirBank. A pak bude semafor u nich zeleny a najdnou vsichni ostatni zacnou take zelenat.

Privital bych, kdyby stejny pristup (semafor) zacala pouzivat treba CNB jako regulator bank a pojisteni. Zatim to museji za ne delat neziskovky typu Institut financni gramotnosti. A hned je videt, kdo odira klienty a kdo ne.

Semafory zde: http://institutfg.blogspot.cz

+1/0
15.2.2016 21:31

J25o21s19e95f 46H54o67n41e71š 7831232160103

Semafor je důsledkem nefunkčnosti ČTU.O2 si v září změní podmínky pro předplacenky a málokdo o tom ví.Já jsem byl postižen resetem kreditu a po hádce s operátorem jsem odhodlaný sim kartu O2 hodit do WC

0/−3
15.2.2016 19:13

M84a74r67i26á89n 55B42e77d57n47á57r70i79k 9651421400808

Chybí sloupeček s nápisem ČTU a od hora dolů rudá barva za výsledky jeho činnosti. Ten semafor je známka neschopnosti a selhání ČTU, operátoři ho ignorují, protože je nesmyslný a poukazuje leda tak na selhání samotného tvůrce, tedy ČTU !!Rv

+2/−4
15.2.2016 18:57

P82a96v11e42l 66Š74v53e14s13t54k16a 3878725969

Já nějak nechápu jak někdo neustále nadáva na toho či onoho operátora. Já konkrétně mám T-mob id roku 1999, a nikdy jsem neměl sebemenší problém, který by nebyl vyřešen. Služební telefon jsem měl léta O2, předloni přešla firma taky k T-mob a vše OK. Kolega má O2, taky je spokojenej, rodiče mají O2 už asi 10 let spokojení. Já nevím, co se pořád někomu nelíbí.

+1/−6
15.2.2016 15:50

K14a37r38e85l 59V39o66j77t60a 6721137678722

Nic jsi nepochopil ,hlavně že jsi na fejsbuku a taky určitě spokojen.;-D

+5/−5
15.2.2016 17:16

P61a34v66e87l 34Š10v90e11s25t14k66a 3288105249

hlavně jsem nepochopil vaši reakci, a s FB nevím co to má společného. Asi mám fakt dlouhý vedení.

+1/0
15.2.2016 19:05
Foto

P22a86v11e36l 89Č83e49r52n43í51k 1798825110230

Semafor z principu není pro operátory ale pro lidi. Pokud se lidi rozhodnou že se vyhnou operátorům s červenými puntíky, pak sami svým chováním můžou operátory donutit ke změně. Problém samozřejmě je, když je to tak jak to je - všichni mají červené puntíky až za ušima.

+10/−1
15.2.2016 15:49

K14a45r37e38l 97V11o90j78t46a 6651807868802

On je některý bez řeď puntíku?

+1/0
15.2.2016 17:20

M94a87r32i70á67n 58B24e53d90n58á45r23i82k 9331181900258

A to tam není puntíkaté ČTU to by byla rudá série ;-€;-€;-€;-€;-€;-€;-€;-€;-€

+2/−2
15.2.2016 18:59

R18o50b98e76r96t 78B75a38l29a98b32á43n 9492453552

Já bych čekal, že jestli ČTÚ zjistí, že je u někoho něco nevyhovující (třeba ta přehlednost a srozumitelnost smluv), tak bude svými pákami a pravomocemi tlačit operátora k nápravě. Červenej puntik to nevytrhne.

+20/0
15.2.2016 10:19

M13a12r54i64á20n 79B21e34d85n69á22r86i91k 9251241760828

Trefa do černého, ČTU věci neřeší, trapně puntíkuje, ale ani jak k tomu puntíku přišel pořádně neuvádí.

0/0
15.2.2016 19:00

O86d31s56t39r87a14n97ě18n55ý 41U47ž59i91v20a50t22e88l

Uživatel požádal o vymazání
+1/0
15.2.2016 19:35

J20a80r78o53s80l44a95v 26T22e17s83a91ř 1837227149318

Možná jenom spotřebitel vybírá co je podle něj nejméně špatné a né to co je nejlepší.

+1/0
15.2.2016 10:09

J49o55s28e88f 25V24a97š55á55k 5633476730730

Je to celé šaškárna. Aby to vypadalo že telekomunikační úřad něco dělá. Kdyby se zasadili aby zůstal Husákuv bič na operátory tak by nemusel trapný semafor být. Je to jen tlachání na nic. A výmluvy že na vládu jsou krátký mě nebere. Tak at ten úřad zruší!!!

+8/0
15.2.2016 8:43

J93a58n 71V73a12l15e43n97t39a 2160858595229

Telekomunikační úřad v této zemi, je tradičně vůči operátorům bezzubý.Minulého předsedu, by měli ještě teď, zavřít!;-O

+3/0
15.2.2016 6:56

J74a95n 23F26i71a29l43a 7374527635319

Jestliže operátoři semafor ignorují, bude zákazník ignorovat operátory.

+12/−1
15.2.2016 4:52

L33u73b94o81m32í96r 26H95r32a52c28h58o22v27i80n17a 6698322206490

Zákazník je až tak moc ignorovat nemůže, pokud nechce volat jen z okna. Bohužel tam není semafor na "šedé" operátory.

+7/0
15.2.2016 5:49

O41l38g12a 49S12v42o39b91o28d39o45v51á 1934497507

Šedí operátoři jsou v době, kdy většina zaměstnavatelů nabízí dotovaný tarify, zbyteční. Nějak nevidím důvod zalézt k šedivce a čekat, až dopadne jak kdysi největší šedivka Bonerix (Prodejte nám zákaznickou bázi, nebo vás odstřihnem, Vaše O2).

+2/−4
15.2.2016 11:15

K38a20r61e75l 42V89o89j36t69a 6561477118972

Mluvíte za sebe ze jo....nebo za koho?nepochopení? Každej zaměstnavatel to nabízí? Co OSVČ? Bože můj. ..

+3/−1
15.2.2016 17:24

O89l22g72a 15S41v24o89b93o70d54o79v88á 1664347767

Spíš to myslím tak, že dneska není těžký se k takovým tarifům dostat. I kdyby přes někoho z rodiny.

Obecně se spoléhat na šedivku je sporný. Operátoři proti nim zbrojí, odpojují jim čísla... Oprávněně. Šedej operátor jde proti podmínkám, takže jim to těžko vyčítat. Jako OSVČ bych si na šedivku netroufla.

+1/0
15.2.2016 18:31

Z92d16e76n63ě71k 76D52u95b18e56c77k59ý 3517124420928

Bonerix byla 100% dceřinná společnost O2 která byla pouze přejmenována na O2family. To že současně "upravili" některé podmínky, je další věc.

0/0
16.2.2016 8:30

O63l41g41a 11S16v65o40b19o78d59o55v67á 1644807857

Bonerix byl šedej operátor, kterýho O2 koupilo a později přejmenovalo na O2 Family. V podstatě měl Bonerix na výběr. Prodat, nebo skončit. Stejně dopadly i další větší šedivky, který pak O2 přetáhlo právě do Bonerixu (když už byl ve vlastnictví operátora).

T-Mobile šedivky jenom rušil, místo aby je kupoval a Vodafone si nevzpomínám, jestli je nějak řešil nebo řeší.

0/0
16.2.2016 8:54

P74e64t22r 43T63y78č82k38a 6315462259642

Vím o šedivce která jede přes T-M nebo Vodafone. Stačí si vybrat.

0/0
21.2.2016 11:17

J57a63n 64V47a91l38e61n25t57a 2340338705369

Ale jak na to, když data potřebujeme a jak vidno v Česku si mezi operátory,těžko vybereme?

+1/0
15.2.2016 6:57

M74o67j84m22í30r 84S41k37á69l12a 2930382686

Vůbec se nedivím, že se to těm PÍP nelíbí...:-P

+14/−1
15.2.2016 1:10

M77a23r80i13á20n 63B89e11d81n54á23r21i63k 9381131640378

Oni to ignorují, protože je to vedle jak jedle. Pojem "nelíbí" je tedy taky dost vedle.

0/0
15.2.2016 19:06

M50o41j51m16í87r 21S97k25á10l61a 2830372866

No, podle toho jejich prskání citovaného v článku to nevypadá, že jim to nevadí...:-P

+1/0
15.2.2016 20:01

P61e70t19r 32N59o47v44á54k 8235689790

Monopolní mafie / zločinné spolčení (O2, T-mobile, Vodafone) štědře sponzoruje lobbying proti vstupu konkurence!!

-

ČTÚ slibuje cca 15 let vstup 4. operátora a čistě náhodou ;-€ se to nějak nedaří ... !!

-

TRAGIKOMEDIE mafianské republiky ale davu to je jedno ... ;-€

+25/−1
15.2.2016 0:45

P35e92t22r 70N10o65v55á37k 8715419610

Proč máme monopol 3 mobilních operatorů 8-o ;-€?

http://jiritomas.blog.idnes.cz/c/147530/Proc-mame-monopol-3-mobilnich-operatoru.html

...

0/0
15.2.2016 0:48

O62d85s61t89r11a81n86ě19n12ý 16U73ž93i91v52a12t40e78l

Uživatel požádal o vymazání
+3/−5
15.2.2016 6:29

J64a30n 82V36a71l71e79n94t98a 2370248435159

Co hlava?

+4/−2
15.2.2016 6:58

O55d64s55t10r18a32n70ě68n45ý 61U67ž14i66v72a61t97e29l

Uživatel požádal o vymazání
0/0
15.2.2016 19:36

R97o34m75a72n 51M58r34ó89z24e81k 8947128541712

Monopol tří? Spíš oligopol:-P

0/0
16.2.2016 2:21

O95l60g18a 48S91v44o78b69o20d28o67v25á 1324157977

Dobře to vysvětlovali na Cnews. Ani následující aukce 4. opetátora nepřinese. Potřeboval by pásmo, který potřebuje i O2 k dotažení LTE. Šance, že ho O2 pustí, je prakticky nulová.

Jediná šance, jak by se tu mohl v následující aukci rozjet 4. hráč, je po vzoru Swanu. Nakoupit frekvence vhodný pro pokrytí měst a mimo město v roamingu. Což není výhodný většinou ani pro zákazníka.

Jediná a dost možná poslední šance na 4. hráče přijde s uvolněním frekvence 700 MHz.

0/0
15.2.2016 11:18

K28a95r78e19l 26V19o39j82t23a 6951747288182

Jo tu 700 ať daj komukoli jen ne těm třem ...začala by mela.

+1/−1
15.2.2016 17:19

O87l72g43a 16S94v37o70b22o53d58o37v81á 1294647657

Což nebude snadný. Ty tři si to budou chtít za každou cenu rozebrat pro sebe a vybudovat na tom třena IoT síť nebo něco v tom stylu.

0/0
15.2.2016 18:32

M53a82r43i12á83n 25B63e97d33n45á55r66i65k 9771931510268

Jo a ve vládě sedí Marťani a pán od sousedů v 45.utekl na Měsíc, kde má města na odvrácené straně měsíce.

Pane Nováku, kdyby se domluvili, tak neexistují retenční nabídky. Nemyslíte? Nebo máte důkaz svojí konspirační teorie?

0/0
15.2.2016 19:11

M26o69j80m46í84r 60S29k93á43l84a 2730472506

V [>-] vládě ale opravdu nesedí tvorové z této planety...;-D

+2/0
15.2.2016 20:04







Najdete na iDNES.cz