Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Operátoři semafor ignorují, ale úřad nechce ustoupit

Spotřebitelský semafor, který v prosinci zveřejnil Český telekomunikační úřad, vyvolal velkou nevoli ze strany mobilních operátorů. Ti se takovým způsobem hodnocení většinou nehodlají jakkoli zabývat. Úřad přesto nepoleví a do hodnocení chce zapojit i spotřebitele.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L67u79k16á71š 57M42u68s87i37l 5643838512203

Operátoři neignorují jen semafor, už roky totálně kašlou na celý ČTÚ.

Zařídili si tu super výnosný oligopolní trh s kartelem, kdy z regulátora mají srandu a ještě si stěžují, že jim pomalu vypisuje platební příkazy na zákazníky, případně si dovoluje prudit s jejich pokutami atd...

+1/0
16.2.2016 13:24

J88o74s22e96f 31D95v35o94r98s74k57y 5934215791143

To neni spatna strategie od CTU a proto se operatorum nelibi. Pro klienty je nic nerikajici slovni hodnoceni nebo vyse nejake pokuty. Semafor je pochopitelny a mohou si dovolit hodnotit i sedou zonu - veci, co se tezko napasuji na poruseni zakona, ale z pohledu klienta je to ... prasarna.

Drzim palce, chtelo to odvahu zavest toto hodnoceni v CR, na zapade jiz pochopili regulatori psychologii spotrebitelskeho chovani a vyberu. Staci rozsirit na dalsi a pak jen pockat, kdy PPF vystavi na infrastrukture sveho CETINu operatora AirMobile se stejnou proklientskou DNA jako ma AirBank. A pak bude semafor u nich zeleny a najdnou vsichni ostatni zacnou take zelenat.

Privital bych, kdyby stejny pristup (semafor) zacala pouzivat treba CNB jako regulator bank a pojisteni. Zatim to museji za ne delat neziskovky typu Institut financni gramotnosti. A hned je videt, kdo odira klienty a kdo ne.

Semafory zde: http://institutfg.blogspot.cz

+1/0
15.2.2016 21:31

J67o90s40e16f 24H85o83n47e39š 7401122350383

Semafor je důsledkem nefunkčnosti ČTU.O2 si v září změní podmínky pro předplacenky a málokdo o tom ví.Já jsem byl postižen resetem kreditu a po hádce s operátorem jsem odhodlaný sim kartu O2 hodit do WC

0/−3
15.2.2016 19:13

M93a54r92i51á31n 47B26e43d78n23á59r68i11k 9251671150578

Chybí sloupeček s nápisem ČTU a od hora dolů rudá barva za výsledky jeho činnosti. Ten semafor je známka neschopnosti a selhání ČTU, operátoři ho ignorují, protože je nesmyslný a poukazuje leda tak na selhání samotného tvůrce, tedy ČTU !!Rv

+2/−4
15.2.2016 18:57

P76a46v62e63l 29Š46v34e77s37t34k14a 3368825669

Já nějak nechápu jak někdo neustále nadáva na toho či onoho operátora. Já konkrétně mám T-mob id roku 1999, a nikdy jsem neměl sebemenší problém, který by nebyl vyřešen. Služební telefon jsem měl léta O2, předloni přešla firma taky k T-mob a vše OK. Kolega má O2, taky je spokojenej, rodiče mají O2 už asi 10 let spokojení. Já nevím, co se pořád někomu nelíbí.

+1/−6
15.2.2016 15:50

K29a70r96e11l 54V80o16j72t73a 6631707888772

Nic jsi nepochopil ,hlavně že jsi na fejsbuku a taky určitě spokojen.;-D

+5/−5
15.2.2016 17:16

P79a46v22e70l 26Š42v80e62s64t72k73a 3738185679

hlavně jsem nepochopil vaši reakci, a s FB nevím co to má společného. Asi mám fakt dlouhý vedení.

+1/0
15.2.2016 19:05
Foto

P72a92v22e21l 16Č94e55r40n97í14k 1248225330500

Semafor z principu není pro operátory ale pro lidi. Pokud se lidi rozhodnou že se vyhnou operátorům s červenými puntíky, pak sami svým chováním můžou operátory donutit ke změně. Problém samozřejmě je, když je to tak jak to je - všichni mají červené puntíky až za ušima.

+10/−1
15.2.2016 15:49

K14a71r98e92l 40V68o54j41t25a 6631877938122

On je některý bez řeď puntíku?

+1/0
15.2.2016 17:20

M14a63r96i32á36n 46B22e42d78n60á51r63i93k 9311481470178

A to tam není puntíkaté ČTU to by byla rudá série ;-€;-€;-€;-€;-€;-€;-€;-€;-€

+2/−2
15.2.2016 18:59

R56o13b19e39r58t 92B72a80l43a48b23á41n 9772583322

Já bych čekal, že jestli ČTÚ zjistí, že je u někoho něco nevyhovující (třeba ta přehlednost a srozumitelnost smluv), tak bude svými pákami a pravomocemi tlačit operátora k nápravě. Červenej puntik to nevytrhne.

+20/0
15.2.2016 10:19

M22a92r51i76á11n 81B86e75d20n17á34r21i56k 9381461460168

Trefa do černého, ČTU věci neřeší, trapně puntíkuje, ale ani jak k tomu puntíku přišel pořádně neuvádí.

0/0
15.2.2016 19:00

M92a17r17e84k 83H71l54a70v33á50č92e96k

Uživatel požádal o vymazání
+1/0
15.2.2016 19:35

J98a11r10o11s28l51a11v 79T70e46s34a68ř 1377977329338

Možná jenom spotřebitel vybírá co je podle něj nejméně špatné a né to co je nejlepší.

+1/0
15.2.2016 10:09

J80o25s51e95f 12V17a47š70á51k 5473376310950

Je to celé šaškárna. Aby to vypadalo že telekomunikační úřad něco dělá. Kdyby se zasadili aby zůstal Husákuv bič na operátory tak by nemusel trapný semafor být. Je to jen tlachání na nic. A výmluvy že na vládu jsou krátký mě nebere. Tak at ten úřad zruší!!!

+8/0
15.2.2016 8:43

J16a76n 40V92a78l21e16n34t19a 2380868455669

Telekomunikační úřad v této zemi, je tradičně vůči operátorům bezzubý.Minulého předsedu, by měli ještě teď, zavřít!;-O

+3/0
15.2.2016 6:56

J44a56n 81F47i57a84l48a 7314887175989

Jestliže operátoři semafor ignorují, bude zákazník ignorovat operátory.

+12/−1
15.2.2016 4:52

L95u94b91o62m39í59r 80H23r78a83c64h68o93v75i57n86a 6258982716860

Zákazník je až tak moc ignorovat nemůže, pokud nechce volat jen z okna. Bohužel tam není semafor na "šedé" operátory.

+7/0
15.2.2016 5:49

O63l60g44a 71S90v87o14b89o51d81o73v27á 1684417957

Šedí operátoři jsou v době, kdy většina zaměstnavatelů nabízí dotovaný tarify, zbyteční. Nějak nevidím důvod zalézt k šedivce a čekat, až dopadne jak kdysi největší šedivka Bonerix (Prodejte nám zákaznickou bázi, nebo vás odstřihnem, Vaše O2).

+2/−4
15.2.2016 11:15

K82a28r52e93l 58V57o73j65t82a 6791867878712

Mluvíte za sebe ze jo....nebo za koho?nepochopení? Každej zaměstnavatel to nabízí? Co OSVČ? Bože můj. ..

+3/−1
15.2.2016 17:24

O98l96g33a 32S26v30o44b44o59d29o71v51á 1544897707

Spíš to myslím tak, že dneska není těžký se k takovým tarifům dostat. I kdyby přes někoho z rodiny.

Obecně se spoléhat na šedivku je sporný. Operátoři proti nim zbrojí, odpojují jim čísla... Oprávněně. Šedej operátor jde proti podmínkám, takže jim to těžko vyčítat. Jako OSVČ bych si na šedivku netroufla.

+1/0
15.2.2016 18:31

Z96d19e47n10ě62k 78D74u68b71e14c22k39ý 3897944610918

Bonerix byla 100% dceřinná společnost O2 která byla pouze přejmenována na O2family. To že současně "upravili" některé podmínky, je další věc.

0/0
16.2.2016 8:30

O13l98g42a 90S53v57o51b10o48d95o60v33á 1984807527

Bonerix byl šedej operátor, kterýho O2 koupilo a později přejmenovalo na O2 Family. V podstatě měl Bonerix na výběr. Prodat, nebo skončit. Stejně dopadly i další větší šedivky, který pak O2 přetáhlo právě do Bonerixu (když už byl ve vlastnictví operátora).

T-Mobile šedivky jenom rušil, místo aby je kupoval a Vodafone si nevzpomínám, jestli je nějak řešil nebo řeší.

0/0
16.2.2016 8:54

P13e66t12r 67T73y42č86k35a 6915342389602

Vím o šedivce která jede přes T-M nebo Vodafone. Stačí si vybrat.

0/0
21.2.2016 11:17

J27a13n 89V53a48l97e37n67t52a 2220988275499

Ale jak na to, když data potřebujeme a jak vidno v Česku si mezi operátory,těžko vybereme?

+1/0
15.2.2016 6:57

M66o46j60m65í27r 50S68k90á61l18a 2720872376

Vůbec se nedivím, že se to těm PÍP nelíbí...:-P

+14/−1
15.2.2016 1:10

M87a59r26i72á49n 66B24e96d34n95á58r51i22k 9341711220988

Oni to ignorují, protože je to vedle jak jedle. Pojem "nelíbí" je tedy taky dost vedle.

0/0
15.2.2016 19:06

M90o66j84m28í16r 94S35k69á74l82a 2690692646

No, podle toho jejich prskání citovaného v článku to nevypadá, že jim to nevadí...:-P

+1/0
15.2.2016 20:01

P93e26t65r 21N20o76v51á78k 8725429120

Monopolní mafie / zločinné spolčení (O2, T-mobile, Vodafone) štědře sponzoruje lobbying proti vstupu konkurence!!

-

ČTÚ slibuje cca 15 let vstup 4. operátora a čistě náhodou ;-€ se to nějak nedaří ... !!

-

TRAGIKOMEDIE mafianské republiky ale davu to je jedno ... ;-€

+25/−1
15.2.2016 0:45

P51e42t49r 12N23o15v26á96k 8775619270

Proč máme monopol 3 mobilních operatorů 8-o ;-€?

http://jiritomas.blog.idnes.cz/c/147530/Proc-mame-monopol-3-mobilnich-operatoru.html

...

0/0
15.2.2016 0:48

M15a12r19e80k 63H89l13a73v82á54č36e68k

Uživatel požádal o vymazání
+3/−5
15.2.2016 6:29

J11a41n 85V10a24l93e70n30t27a 2340828755729

Co hlava?

+4/−2
15.2.2016 6:58

M55a33r55e69k 66H71l91a13v76á21č62e11k

Uživatel požádal o vymazání
0/0
15.2.2016 19:36

R38o23m61a74n 97M58r56ó24z73e47k 8697378141112

Monopol tří? Spíš oligopol:-P

0/0
16.2.2016 2:21

O12l17g41a 98S79v29o43b18o18d65o57v14á 1264817447

Dobře to vysvětlovali na Cnews. Ani následující aukce 4. opetátora nepřinese. Potřeboval by pásmo, který potřebuje i O2 k dotažení LTE. Šance, že ho O2 pustí, je prakticky nulová.

Jediná šance, jak by se tu mohl v následující aukci rozjet 4. hráč, je po vzoru Swanu. Nakoupit frekvence vhodný pro pokrytí měst a mimo město v roamingu. Což není výhodný většinou ani pro zákazníka.

Jediná a dost možná poslední šance na 4. hráče přijde s uvolněním frekvence 700 MHz.

0/0
15.2.2016 11:18

K64a34r29e32l 98V84o79j18t54a 6291757358602

Jo tu 700 ať daj komukoli jen ne těm třem ...začala by mela.

+1/−1
15.2.2016 17:19

O97l17g62a 28S64v64o69b84o71d76o40v42á 1674307157

Což nebude snadný. Ty tři si to budou chtít za každou cenu rozebrat pro sebe a vybudovat na tom třena IoT síť nebo něco v tom stylu.

0/0
15.2.2016 18:32

M94a27r93i42á73n 79B19e22d50n14á15r25i32k 9971851790148

Jo a ve vládě sedí Marťani a pán od sousedů v 45.utekl na Měsíc, kde má města na odvrácené straně měsíce.

Pane Nováku, kdyby se domluvili, tak neexistují retenční nabídky. Nemyslíte? Nebo máte důkaz svojí konspirační teorie?

0/0
15.2.2016 19:11

M93o82j19m10í13r 38S48k60á22l59a 2920572876

V [>-] vládě ale opravdu nesedí tvorové z této planety...;-D

+2/0
15.2.2016 20:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.