Diskuze

Je k vám operátor férový? Prozradí to spotřebitelský semafor ČTÚ

Neúplný výčet dokumentů ve smlouvě, její špatná formulace či poskytování nepravdivých informací jsou jen výčtem neférových jednání tuzemských operátorů. Svou analýzu Český telekomunikační úřad nyní zpřehlednil formou spotřebitelského semaforu, to se však nelíbí Asociaci provozovatelů mobilních sítí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

L15i23b72o74r 44H62a75d

8. 1. 2016 21:03

každej z operátorů je pěkně dlouhá pánská genitálie, jsou domluvený, konkurence neexistuje.!!

0 0
možnosti
RB

trošku nepřesná informace: "O2 kredit nevrací a ani neobnovuje propadnutý kredit při pozdějším dobití kreditu." Při dobití 100-499 Kč po 6 měsicích tato informace platí a zbývající kredit propadne, při dobití 500 Kč a více kredit platí 12 měsíců a pokud vám něco z něj zůstane po roce, tento po dalším nabití nepropadá. Jen pro upřesnění. NEPRACUJU pro O2, jen využívám tyto služby a jsem o tomto informovaný. :-) .... Jinak chtělo by to řádnou změnu, vhodnou i pro zákazníky.

0 0
možnosti
PN

P60e11t32r 92N98o80v53á60k

19. 12. 2015 16:23

pokud neprijde 4. operator

což by zvířilo stojaté smradlavé vody v ceskem telekomunikacnim rybiku nebo lepe TUNELU .... tak se nic nepohne ;-€

a ta MAFIE se nam bude ;-D tlemit jake jsme ovce a ze je (mafii, lobbisty, tunelare) jeste obhajujeme 8-o;-€

btw: kdo z vas ma moznost podnikat v monopolnim odvetvi ktere za drobne vsime nastavuji lobbisté, mafie, kmotři, tuneláři napojení na státní správu a politiky?

0 1
možnosti
MN

Stačí se vykašlat na provařenou trojku a přejít k některému slušnému virtuálovi. Osobně neznám férovějšího a důvěryhodnějšího, než je Odorik. A recenze (např. "tabule cti a hanby" na Tarifomatu) to jen potvrzují.

0 0
možnosti
PN

P34e52t74r 26N32o10v94á19k

18. 12. 2015 23:13

pokud by nize bylo alespon 300 - 500 tis lidicek

verim ze by si tolik mafie mozna nedovolila ... ;-€

Nechceme předražené mobilní volání a služby R^

https://www.facebook.com/Nechceme.predrazene.mobilni.volani

0 0
možnosti
PT

P63e94t14r 90T13y43č13k65a

18. 12. 2015 17:29

ČTÚ se fakt na nic jiného než omalovánky nezmůže.

3 0
možnosti
MS

Dál co? Plánujete znárodňovat?

0 0
možnosti
EK

E10m70i98l 23K35o41h29u85t

18. 12. 2015 13:08

Já osobně bych k žádnému z nich už nikdy nešel!!!

Byl jsem 10 let u t-mobile a platil jsem jak mourovtej ;-€...

Teď jsem skoro dva roky u mobil.cz a šetřím prašule!

Fakt nehci dělat nikomu reklamu, ale je spousta virtuálních operátorů

a tak si jen stačí vybrat než platit zlodějům!!!!!

0 0
možnosti
GK

Je krasne videt, jak je srovnani je k nicemu, protoze to je z deste pod okap. Operatori jsou jeden horsi nez druhy a evidentne tam funguji kartelove dohody.

7 0
možnosti

Jo, Vodafone byl takový jiný, docela dlouho mu to vydrželo, ale za poslední 4 roky značně zmolochovatěl a je stejný jako ty dva ostatní. Ještě tak r. 2009 by semafor dopadl dost jinak...

Struktura smluvních dokumentů - Vodafone si zakládal na tom, že jsou stručné a přehledné. Dneska je jim to naprosto jedno.

Sjednávání smluv - tomuhle bodu moc nerozumím, co tam bylo posuzováno

Možnost vyzkoušení - to bylo vždycky asi za stejných podmínek jako nyní

Automatické prodlužování - když žádné smlouvy se nesepisovaly a podmínkou levnějších tarifů nebyly, tak nebylo co prodlužovat

Smluvní pokuty - dřív nebyly účtovány, prostě jen blokace služby, za poslední dva roky už jsem chytil dvě (z toho jednu doteď pořádně nevím proč, protože mi byla naúčtována až poté, co jsem vyúčtování zaplatil)

Jednostranná změna smlouvy - pokud se měnily tarify apod., tak vždy o tom býval spotřebitel informován, no a smlouvy se neměnily, protože žádné nebyly...

A ještě bych přidal jeden červený terč: Kartelová dohoda o cenách - dnes prakticky stejné ceny napříč operátory za stejné služby, dříve byly rozdíly, variabilita tarifů apod.:-(

Asi po 13 letech operátora změním, ale sám nevím, kam... všude mi to přijde stejné.

7 0
možnosti

A to jsem ještě zapomněl na to, jak jsem před 2 roky podruhé v životě reklamoval vyúčtování a trvalo to 4 měsíce. Poprvé jsem to dělal před 8 lety a vyřízeno to bylo jedním telefonátem.Rv

0 0
možnosti
Foto

Taky mi přijde podivuhodné, že je operátor za své chování oznámkován i v případě že je to (dle slov samotného ČTÚ) "neférové", tedy za hranou zákona. To mi přijde na hlavu. Sami tedy ví že to je za hranou zákona a místo toho aby řekli "to a to a to napravte jinak do roka končíte" (nebo něco v tom smyslu) tak milého operátora, u kterého porušení zákona našli oznámkují jako ve škole? No to snad ne..

Skutečně je mi z toho smutno jaká stupidita musí na tom úřadě vládnout.

0 1
možnosti