- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Taky bych doporučil vykašlat se na ty zloděje a přejít k virtuálovi. Osobně doporučuji Odorika - funguje už mnoho let, a nic z výše (v článku) popsaného by nikdy neudělal - férovějšího operátora nenajdete. Což se dá ověřit jak na jeho fóru, na Tarifomatu - "Tabuli cti a hanby" (má nejlepší recenze)... tak v podstatě i všude jinde na webu.
Asi je nejlepší čas se na ně vyprdnout a najít si jinou alternativu. Mnohem levnější než ta zlodějská trojka. Co třeba Go Mobil????
Ceny nejsou nejhorší, ale ta reklamština na jejich stránkách mi moc nevoní: Prý 0 Kč / měsíc... a pod čarou: "V případě, že využitá částka na daném tel. čísle nebude činit minimálně 500 Kč za prvních a dalších 6 měsíců, pak bude každý měsíc účtován udržovací poplatek ve výši 30 Kč."
Jedním slovem "hovada". Jsem zvědavý, co na to ČTU. Snad se pochlapí a tyhle praktiky jednou pro vždy zatrhne.
Taky mi stáhli o 29,- Kč šmejdi jedni. Když jsem volal na O2 linku řekli mi že je to za přenesených asi 32kb dat. Oponoval jsem, že mám ve svém smartfonu datové přenosy přes operátora jasně zakázané a graf odeslaných a přijatých dat za poslední měsíc mi ukazuje jasnou nulu. Operátor O2 blekotal cosi o aplikacích které dokáží obejít vypnuté datové připojení přes operátora i počítadlo využití dat. Zeptal jsem se které aplikace tohle tedy dělají a dostalo se mi odpovědi ža mám odnést telefon do servisu na diagnostiku a tam mi to prý zjistí. Tady je alespoň vidět jací to jsou křiváci, když ani nedokáží říci "sorry je to automaticky nastavené proto se těch 29,- Kč odečetlo", radši budou kecat o nějakých záhadných aplikacích které odesílají data přes operátora a ne přes wifi ke které jsem prakticky trvale připojen. Došlo mi, že tahle podvodná firma O2 si dokáže od každého vzít kolik chce, čili kradou. Ví že nikdo se nebude kůli pár desítkám korun soudit, ví že nikdo nebude dávat na měsíc jinak fungující telefon do servisu a boužel taky ví že pokuty jsou v tomhle státě velmi směšné, vzhledem k jejich příjmům. Datové připojení jsem si tedy nakonec úplně deaktivoval deaktivační smskou, která byla naštěstí zdarma a mám už teď klid.
Vzhledem k tomu, kolik oprávnění která aplikace chce, by mě tohle ani nepřekvapilo. Tím spíš, když ty oprávnění nikdo nečte a prostě to odbouchne.
V podstatě jediná možnost je zablokovat to na straně operátora.
Ja dostal tech 29 korun zpatky. U me byl problem ze sem to mel v apikaci vypnuty a o2 mi to samo zaplo v to osudne pondeli. Operator se mi vysmal a nic neudelal a vyresil to az o2 guru po mem vzkazu na facebooku
Zlatý mobilcz!!!
10 let jsem byl u tdebile.... drbaly mě jako koně, zloději !
Teď platím 10% původní částky měsíčně a mám net v mobilu zdarma.
Nechci dělat žádnou reklamu, ale je to prostě tak.
Taky ho mám MobilCZ, jednou za pul roku dobiju kredit za 200 Kč. Data neomezená, sice ne moc rychlá, ale na maily, jízdní řády, počasí, navigaci atd. to úplně postačuje ( nepotřebuju se dívat na filmy, na to mám televizi a aktualizace stahuju přes wifi ). Místo SMS píšu maily, volání zhruba za 2 kč / min do všech sítí - pohoda...
Na jednu stranu chápu operátory, že chtějí naučit lidi platit nejen za volání a SMS, ale i za data. Přece jen ani na těchto službách neplatí, že po provolání limitu je hovor možný, ale bude hůř slyšet, nebo bude možné posílat SMS s míň znaky.
Na druhou stranu chápu uživatele, že nechtějí platit za neobjednanou službu.
Je fér, že chce operátor zaplatit za data nad rámec balíčku. Ale není fér, že rozhoduje za uživatele a aktivuje mu službu, o kterou si nežádal. Osobně bych s autodokupem neměla problém, pokud by byl svobodnou volbou a nebyl aktivován automaticky všem. V takovým případě bych se smířila i s tím, že by byla volba dokup/vypnutí dat.
Aktivovat všem službu a počítat s tím, že mlčení je souhlas, se mi nelíbí. Trochu nešťastný je, že O2 v podstatě nic neporušilo, protože podle zákona o všem informovalo. Není tak nešťastný, že to O2 udělalo. Nešťastný je, že jsou zákony ČR nastaveny tak, aby si tohle mohla firma dovolit.
Hm, co na to rict, dostal jsem SMS o tom, ze zacne automaticka obnova dat. Vypnul jsem si ji ... a nasledne po case zapnul ... proste je to vec kazdeho cloveka. Informaci o tom meli vsichni ne?
Oni se tyto dětské simkarty ještě používají?
Tyto "dětské" simkarty umožňují docela ušetřit. Pokud člověk používá mobil málo, tak není jako každý měsíc holená ovce.
Oni to celkem chytře hází na to, ze po vyčerpání balicku minut a SMS se také pokračuje bez další aktivace dále za předem známou cenu a tak to chtějí sjednotit i u dat. Potiz je, ze u dat funguje pokračování sníženou rychlostí, takže jen zákazník musí rozhodnout jak to chce zvláště když cena za data je stále velmi vysoka