Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mizí nám kredit, stěžují si předplacenkáři. Mohou za to obnovená data

Operátor O2 od 24. října provedl změny předplacených služeb. Ne všechny však zákazníci vítají. Kromě výhodnějšího volání do okolních států či větší porce dat totiž operátor i u předplacenek zavedl automatickou obnovu dat. Zákazníci se kvůli tomu nyní bouří.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M79a77r65t26i14n 53N66o26v96á22k 8767412132182

Taky bych doporučil vykašlat se na ty zloděje a přejít k virtuálovi. Osobně doporučuji Odorika - funguje už mnoho let, a nic z výše (v článku) popsaného by nikdy neudělal - férovějšího operátora nenajdete. Což se dá ověřit jak na jeho fóru, na Tarifomatu - "Tabuli cti a hanby" (má nejlepší recenze)... tak v podstatě i všude jinde na webu.

+1/0
8.11.2015 17:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.