- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už pěkně dlouho čteme o různých vynalezených superbateriích (nemám na mysli ohebnost), které vyřeší problém mobilních zařízení i elektroaut, ale v praxi jaxi zatím furt nic.
V praxi je to nárůst kapacity asi o 7% za rok a samotné li-ion baterie jsou někde na 10% teoretického maxima. Jenže výrobci přenosné elektroniky tenhle nárůst kapacity zatím vždy eliminovali změnšením velikosti baterky a nárůstem rozežranosti přístroje.
Energie = hmotnost
Takže díky za další pokus o ohebnou baterii (kolikrát se tu už o něčem podobném psalo??) ale realita bude buď lehká s malou výdrží nebo těžká....
Když kleknou baterie, je třeba třít lišce ocas ebenovou tyčí. Bys viděl, jak se jí z té šaliny naježí chlupiska!
Ohebné baterie? O tom už se tu psalo cca před půl rokem viz. http://mobil.idnes.cz/ohebna-baterie-0pf-/mob_tech.aspx?c=A150408_143510_mob_tech_hro
Jejich nevýhoda byla v nízkém napětí respektive v kapacitě. Ale uznávám, že lepší trocha energie navíc než žádná.
Mohl by mi někdo vysvětlit první odstavec? Jak souvisí ohebnost baterie s jejich výdrží??? Mně to případně spíš jako jeden o voze, druhý o koze...
Souvisí to pouze s tím, že jako baterie půjde použít i řemínek, takže bude moct být větší. Ale o nic nového ani převratného se nejedná.
Ze by cca 125 ohlaseni vyvoje prevratnych baterii za poslednich 15 let?
Bez miniaturního rádioizotopového článku to prostě nepůjde
To by ale Zelení asi vyhlásili džihád...