- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celé to má jednoduché vysvětlení - ČTÚ patří pod jiné ministerstvo, než soudy. Takže si jen přehazují kdo to bude platit. Nechce ani jedno.
ČTU je poslední instance, na kterou se může obrátit každý zákazník tlkm.operátora, když cítí svoje poškození a není nápravy.U operátora O2 jsem byl několikrát brán na hůl za nějaké provolávky a SMS i když mám všechno FREE formou měsíčního paušálu.Vždy jsem vše řádně reklamoval a bylo mi vyhověno se zpětnou platnosti dvou měsíců a to bylo pravidlem.Z tohoto důvodu jsem si stěžoval na ČTU, kde mi odpověděli, že to mám reklamovat.Teď nevím, zda jsem tatar já a nebo ČTU.Oni mi totiž poradili to, co jsem pravidelně dělal a protože to bylo pravidelně, tak jsem podal stížnost.ČTU je moloch, který neřeší stížnosti a vše odkazuje na reklamace a další hlouposti.Pravidelné kulišárny ze strany operátora jsou jen špatně využité reklamace.Doporučuji nic nereklamovat a neudávat na ČTU, ale změnit operátora i když je jich tady poskrovnu.Další operátor vás stejně vezme na hůl za tiché podpory ČTU a tak nevím, na co tu instituci máme.
Z toho jak čtu, nevím na co si stěžujete. Nebo jste na ČTU podal něco jiného než se by se mělo. Jen tak jim napsat, že operátor opakovaně řeší Vaše reklamace, které operátor uznává, podle mě nestačí. Tím jen ČTU sdělujete, že operátor jedná správně, že uznává chybu. Že se to děje opakovaně a opakovaně ve Váš prospěch, jim je jaksi jedno. Musíte na ČTU poslat něco jako, že operátor má v systému bordel, který neustále dostává zákazníky (všechny, nejen své) do problému. Jako časté chyby na fakturách, chybné účtování apod. Jenže když to takto vyznívá, tak i ČTU s tím zřejmě nic nenadělá. Operátoři mají stovky tisíc zákazníků, to vyžaduje složitý systém, a takový systém nikdy nebude bezproblémový.
Jediný co se tady dá dělat, je napsat O2, že mají v systému chybu, která Vás opakovaně dostává do takové situace. Ať se na to mrknou a sjednají nápravu. A toto podle mě skutečně není v pravomoci ČTU. Že to opakovaně reklamujete, řešíte jen tu reklamaci, nikoli chybu.
Celý je to jen o špatné interpretaci. Vy řešíte opakované reklamace, ale měl byste řešit chybu, která to způsobuje.
Nechápu, proč v tomto Kocourkově musí každou hloupost řešit soudy... Před rokem 89 to tak nebylo a spousta věcí fungovalo.... Holt příliš demokracie je na škodu!
Před 89 rokem jste čekal na pevnou linku 2 roky a stal jste fronty na toaleťák.
To je na zalobu proti CR. Jak muze soud rici nebudeme je soudit kdyz je to jejich povinnost? Pokud tohle projde, tak prestavam dodrzovat zakony.
Já mám věcné argumenty, nic jsem si neobjednal a přesto mě ČTÚ šikanuje, ať to řeší soudy, operátoři si pak nedovolí buzerovat, každý sporný dluh řeší soudy, tak nevím, proč by to u operátorů mělo být jinak, ČTÚ NENÍ SOUD a nemůže mě donutit něco zaplatit. Spory MUSÍ řešit soud a ne nějaký státní úřad. soudy se nemůžou vymlouvat na svoje vytížení, kde to jsme, každý má právo, aby jeho spor vyřešil nezávislý soud.
ČTÚ je orgán se správní pravomocí. Stejně jako třeba Městská policie.
ČTU je úřad k ho.nu., tam se nikomu nechce dělat a když ještě si nechají za to platit, tak se přece neroztrhnou.
Poslední dobou je nejlepší se soudit, třeba o Prd, jelikož se ví, že to strašně dlooooho trvá a to jednoho později přestane bavit.
Z toho se ale často stává kulička. Nezaplatit fakturu je defacto obyčejná krádež. Nedivím se soudům, že to nechtějí řešit. Neplatit = krást je poměrně populární. Ale s příslušenstvím to u soudů stejně dříve a nebo později skončí, ale až nepůjde o bagatelní částku ale o x násobně víc.