- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tu službu musí uživatel SÁM aktivovat. A nemusí. Takže jestli někdo platí něco navíc, tak jen a pouze za vlastní blbost.
Nemusí. Spustili mi to přesto, že jsem to kdysi vypnula. Musela jsem to vypnout podruhé, aby se mi data nepřidávala automaticky.
Zacit bez povoleni krast a snazit se to obhajit. Utekl jsem k virtualovi a jsem rad.
VodafoneVyzkoušel jsem všechny operátory a přišel mi nadprůměrně dobrý v rychlosti na žádost o úpravu signálu, ale zrušili mi tarif a tak jsem přešel ke konkurenci, která nenabízí slevu členům ODS.
Vodafone ji mistr v negativním PR, to jim nestačí, že nakrkly milion klientů, ještě to chtějí rozmazávat?
Nejsem si jistý, ale jako "zákaznicky nejpřívětivější řešení", podle paní Kuklové, rozhodně není změna podmínek v poplatkování datového tarifu (který byl klientům Vodafonu automaticky aktivován), kdy za každé připojení nad rámec sjednaného tarifu vám účtuje poplatek 49,- Kč. Pokud by to byla volitelná služba, tak bych to bral, ale pokud na poplatkování přijdete až v nezvykle vysokém vyúčtováni, tak je něco špatně. A pokud argumentuje paní Kuklová tím, že si málo lidí požádalo o odpuštění ceny za nákup dalšího objemu dat, tak mne právě "nastartovala" k reakci, protože se do téhle zákaznicky nejpřívětivější pasti chytily moje obě dcery.
Pijavice se soudi. To je dobre , bude je to stat o hodne vic nez puvodni pokuta
Ti zloději by měli v tichosti zaplatit pokutu a doufat že to brzo vyšumí, ne si ještě stěžovat
když si vynásobíte prasárnu deseti, tak se ještě zdaleka nebudete blížit k agresivním obchodním praktikám některých našich operátorů ....