- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ja mam klasickou dobijecku, a nejvic mi vyhovuje, ze ze me neotravuji s zadnymi nabidkami. Za tech asi patnact let, co je mam (jeste jako oskara) mi volali asi ctyrikrat. Rekla jsem ze nechci, dekuju, a uz nevolaji, jen mi sem tam prijde sms ze si muzu aktivovat balicek za dobiti, coz ignoruju.
Naopak kdyz jsem tam zavolala, ze virtualove maji nizsi ceny, tak mi pani sama ochotne nabidla modernejsi tarif - sice porad asi o korunu na minutu drazsi nez u virtualu, ale zase mam jistotu pokryti a internetu prakticky vsude (krome podzemi a hlubokeho lesa se mi nestalo ze by nebyl signal). Nemusela jsem vubec vyhrozovat odchodem apod., jako napr u O2 a ani se mi nesnazila za kazdou cenu neco prodat.
Take mi vyhovuje jednoducha samoobsluha na mobilu i na netu.
Samozrejme nevim, jak je to u pausalu, ale ja jsem spokojena nadmiru.
Tož to prijedte k nám na Frýdecko-Místecko. Moc si nezavolate.
Jsem spokojený zákazník této firmy, nemám k ní žádné výhrady a o tom to je
Také jsem spokojený zákazník Vodafonu za 129,- měsíčně.
Zajímavé, jsem klientem této firmy asi dvanáct let, ale v posledních třech letech se chovají jako retardi a je s nimi strašná práce se domluvit.
Od mobilní "revoluce" se chovají jak retardi všichni. Nevzpomínám si, že by někdy měli takhle hezky stejný ceníky, měnili si tarify v půlce smlouvy jak je napadne atd. Tohle jsou praktiky, se kterýma přišlo až O2 a další dva si to velice rychle osvojili taky.
Ostatně... Vzpomínáte si ještě, že před "revolucí" dělal Vodafone paušály bez závazku? Dokonce u něj bylo možný si "naklikat" tarif na míru dle potřeb. To bylo poměrně fér jednání. Ano, za tehdejší peníze, ale samotný jednání bylo přece jen trochu na úrovni.
Zda se, ze posledni vymena manazmentu ve spolecnosti Vodafone prinasi ovoce Nejvetsi pitomce pretahl O2 a tak Vodafone muze konecne rust