Diskuze

Hnus a děs, hodnotí lidé nejnovější reklamu na mobil a chtějí ho vrátit

Samsung v nejnovější reklamě použil animované gify, dost agresivní hudbu a děj bez příběhu. Komentáře se výjimečně shodují: Co to sakra je? To je děsné!
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J85a82n 60K94l53a96p83á89k

13. 6. 2015 18:25

Komentáře se zřejmě shodují především v redakci nositelů jediné pravdy a vracet telefon nebo cokoliv jiného, kvůli reklamě, může jen nesvéprávný id*ot.

0 0
možnosti
JN

J56o40z91e66f 66N97o78v30ý

12. 6. 2015 17:03

Reklamy s černochama prostě nemůžou nikdy fungovat.

3 0
možnosti
JM

J97a43n 34M98a27t20ú83š

11. 6. 2015 17:16

Ve skutečnosti to je naopak. Reklama je skvělá a dokonalá. Vyvolala totiž diskuzi, mluví se o ní a to hodně. Značka telefonu se zase dostane lidem více pod kůži.

3 0
možnosti
ŠT

Takova reklama na ASX,to je posusnanicko ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
PP

P52e32t58r 94P30e57p67r56n87ý

10. 6. 2015 22:09

Zase tak stupidni to není. U nás však zásadně nenakupuju u zeleného mužíčka, i kdyby to bylo zdarma..

3 2
možnosti
ŠT

A tim si chtel rict co?? Co ma reklama na samsunga spolecne se zelenym muzickem??

2 0
možnosti
MS

A tady je zase reklama na barvičkový iPhone 5C.

Taková nudná barvičkárna pro hračičky. Holky asi moc nenadchne:

https://www.youtube.com/watch?v=Hv2Gwrgn7yE

0 0
možnosti
JK

Nezbývá než souhlasit, na základě samotné reklamy se pouze dozvídáme o něčem novém. O tom zda koupím či ne, se pak rozhoduji sama. Každopádně reklama je to otřesná, hlučná, nic neříkající.

Já osobně bych všechny reklamy zrušila, v televizi (v průběhu vysílání filmů ), rádiu, na internetu! Je to otravné a obtěžující. V podstatě reklamě, kterou bych eventuélně vidět chtěla, předchází reklama, která když skončí, tak už frčí další! Co to je? Chci se proti tomu nějak bránit, protože svůj čas, který musím denně věnovat "vykřížkování" reklam (umožňuje Google ) nebo neustále čekám až můžu reklamu zastavit, bych si představovala využít jinak. Zajímavěji a efektivněji. Ne vše, co na "západě" frčí, musíme dělat i my na východě. Ne vše, co se tam zavedlo a provozuje, je dobré, chytré a kvalitní. Zapomínáme na češství a to, že jsme všeobecně platili za národ chytrých lidí. Slepě přebíráme hlouposti, bez kterých jsme se celý život obešli. A to mě štve nejvíc.

1 0
možnosti
PE

Jsou mnohem horší a blbější reklamy.

4 0
možnosti
Foto

třeba zrovna na další korejský produkt- Hyundai ;-D

3 0
možnosti
MH

Možná ta reklama není zase až tak blbá. Existuje racionální důvod kupovat telefon za 20 tisíc? Ne, váš starý telefon je pořád dost dobrej. Ale když se ve vás probudí děcko. Tak jasně že chcete novou hračku. Děti blbou a reklama taky. Uvolni se, blbni a dělej to co neni racionální.

7 0
možnosti
PB

P51e87t34r 43B46u10r46d20a

9. 6. 2015 14:48

Tak mladí, aby se jim líbila tahle reklama, nemají na tenhle telefon. Ti, co si ho mohou dovolit zase nebudou tak trhlí.

1 0
možnosti
RZ

Takhle to dopadá, když o reklamě rozhodují psychologové a socioligové a ne odborníci. Cílovka jsou mladí, tak tam dáme vše co na ně funguje. Jako když pejsek s kočičkou vařili dort: dáme tam vše dobré, tak dort musí být taky dobrý. Tahle reklama je jako ten dort: nestravitelná pro všechny...

4 0
možnosti