Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

T-Mobile bez varování změnil přístup k zákazníkům. 50 MB a vypne vám data

Že je český mobilní trh unikátní, dokázal nově T-Mobile. V polovině května totiž mlčky upravil nastavení vybraných tarifů a datových balíčků. Po vyčerpání datového limitu u nich již nedochází ke zpomalení datového toku, ale zcela se přeruší. Operátor zákazníky dopředu neinformoval, nejde prý o změnu podmínek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T79o45m53á22š 40K30u32c49h48a16ř 3217651568801

T - mobile má v obchodních podmínkách napsáno jasně:

"Operátor si vyhrazuje právo kdykoliv aktualizovat a měnit tyto

Podmínky v celém rozsahu či tarify S námi zrušit a převést Účastníky na

nejbližší obdobný (charakteristicky a cenově) tarif."

Kdo toto podepsal, nemůže se ničemu divit. Je to takové "férové" ujednání, kde je napsáno, co musí a smí zákazník, ale T-mobile nezavazuje prakticky k ničemu.:-P

0/0
4.6.2015 12:41

A30n96t90o82n90í60n 25M18a35c76k 1558201241784

Ano 02, T Mobile jsou podvodníky, o tom jsem se již přesvědčil. S Vodafone ještě žádnou zkušenost nemám. Tuto možnost mi sebrala 02, která mi bez upozornění prodloužila skončenou smlouvu, místo čísla k převedení k jinému provozovateli.Dělají si co chtějí, plnění povinností k zákazníkovi za obtěžování.Rv

0/0
2.6.2015 9:07

P60e37t87r 91N63o74v98á11k 8305989540

např. rok 2008

tržby velké trojky (Oligopolu) pouhých 116 miliard při 40 - 50% marži viz: 

Proč máme monopol 3 mobilních operatorů? 

http://1url.cz/yOTf 

                     

tak se nedivte že to skoro dotují ze svého ... ;-€

0/0
29.5.2015 16:17

P41e46t71r 23N34o81v25á40k 8985379440

a pak vidíte jak na SK se snaží současný Oligopol protizákonně ale všemi prostředky

vyblokovat rozjezd 4. operátora  

ale ten jim odpověděl hezky ;-D : 

 Slovenský Swan startuje odvážně: LTE se 100 GB jen za 140 Kč na měsíc 

no ale po vyčerpání 100 GB snižuje rychlost (FUP) na 1Mbit/s ;-D 

už jste někdo na mobilu stáhnul 100 GB/měsíc ?

0/0
29.5.2015 16:41

O98l84g19a 97S50v63o36b27o44d83o19v18á 1704867787

Ani u SWANu tolik nestáhneš. Přečti si ty podmínky celý a pak se podívej na mapu pokrytí.

0/0
2.6.2015 18:21

P32e72t92r 16N30o95v70á82k 8465289780

toto je velmi výstižné 

   

Privatizace bez konkurence nemá smysl! 

  

http://www.nechtenasbyt.cz/privatizace-bez-konkurence-nema-smysl/

ale díky tomu že ASI všude   

mají nadnárodní company prolobovane Oligopoly   

tak asi máme pocit že to je Normální a že to jinak Nejde ... ;-€

0/0
29.5.2015 16:48

M46a22r52e73k 94H82r79u33b91y 6887172541768

Uplne nechapu co je spatne: vycerpate zaplacenou sluzbu a divite se, ze nefunguje sluzba nad ramec platby=zadarmo? 8-o:-P

V masaznim salonu po zaplacene hodince maserka take prestane masirovat uplne a nikdo se nerozciluje, ze jenom nezpomalila ;-)

+1/−2
29.5.2015 15:17
Foto

L58u46c92i80e 19M56r36á62z52i46k12o91v66á 6164305231133

Dobrý den,

teprve teď čtu tento článek. Už jsem dlouho na svém blogu nic nenapsala. Právě proto mě napadlo, po tom, co mě T-mobile tak mile překvapil, nějaký ten hezký článek přece jen napsat a poděkovat tak za jeho služby.

Minulý týden mi internet nefungoval, pořád mi to hlásilo, že jsem vyčerpala datový limit a tak jsem si připlatila a navýšila jej (no, to jsem si tedy jen myslela). Až poté, co mi stále internet nefungoval, jsem další den zavolala na tu jejich "suprovou" zákaznickou linku a pomocí asistenta jsem se dozvěděla, že mi to nefunguje, protože mají prostě na houby systém, služba se zdražila, takže mi vlastně nefungoval, protože jsem měla zaplaceno málo (automaticky se mi totiž služba za internet každý týden prodlužovala). Řekl mi, že mi tedy vrátí zpět kredit za týdenní internet a odebere kredit za novou sazbu a co se týče toho, co jsem si zaplatila nad limit, tak to mám smůlu, prostě jsem si to neměla kupovat (takže za to mi ani nic vráceno nebylo, i když služba nefungovala). No nic, neřešila jsem to a domnívala jsem se, že je to vyřešeno. No chyba lávky.

Po pár dnech mi to zase nejelo a hlásilo, že jsem vyčerpala datový limit. Takže jsem zase volala na 4603, asi po 20ti minutách se dostalo konečně i na to, že jsem byla přepojena na asistenta a tento mi konečně vysvětlil, že se změnily podmínky a to nejen navýšením ceny za tuto službu, ale právě i tím, že internet již nebude po vyčerpání datového limitu fungovat vůbec! Ale nabídl mi řešení na - smlouva na paušální tarif za zvýhodněnou cenu, kdy je datový limit 1,5 GB.

Dobrá, jelikož mi přišlo, že je to výhodné, tak jsem tuto smlouvu uzavřela - v úterý se mi aktivovala. No a co se neděje - dnes, tedy po třech dnech od aktivování paušálu - mi opět přišla sms, že jsem vyčerpala datový limit!!!

0/0
29.5.2015 13:38
Foto

L24u35c60i31e 83M89r15á91z19i24k34o90v63á 6864435651473

To už si snad ze mě dělají srandu, nebo já nevím! Když jsem si platila týdně internet, tak mi 50 MB vydrželo alespoň 4 dny a nyní mi 1,5 GB nevydrží ani tři dny? Přitom mám nastavení pořád stejné a z internetu nestahuji, jen si prohlížím stránky a o nic více než předtím!

Tak jsem tam dnes volala znovu - nečekaně. Pan asistent si myslel, že bude mít hovor asi hned vyřízen a tak mi řekl, že si můžu datový limit navýšit, když si připlatím!!! a nebo mi tam může tedy odfajfknout, že mi internet poběží dál, ale s nižší rychlostí! Tak a to už chtěl ukončit hovor, protože se domníval, že jeho odpověď byla dostatečná! No, pro mě tedy fakt nebyla.

Rekapitulace:

Internet mi téměř nejede - stránky se mi nenačítají a když už, tak asi po 30 sekundách. Datový limit, který má být momentálně 30x vyšší, než jsem měla dříve za týden, jsem podle něj vyčerpala za 3 dny.

Pak mi několik minut pan asistent vykládá, jak T-mobile nemá důvod mě okrádat o data a že má skvělé pokrytí po celé zemi, že má pobočky, nevím, v kolika zemích světa, že je několik let po sobě nejlepším operátorem a nevím, co za další informace, které mě fakt nezajímají a absolutně nemají souvislost s mým problémem. Vysvětlí mi, že (doslova tak to neřekl) pokud internet používám v nějakém zapadákově, tak se vlastně nemůžu divit, že nefunguje tak, jak má. Řekne mi, že si tedy mám zřídit aplikaci, kde uvidím výši přenesených dat a řekne mi, že pokud mu nevěřím, že se mám spojit s Českým telekomunikačním úřadem a mám to řešit s ním.

No, děkuji pěkně tedy. Zabývám se tím už týden a jediné, co mě teď napadá jako východisko je, že zruším tu jejich výhodnou smlouvu a přejdu k jinému operátorovi. Toto už mě fakt nebaví.

Tak to je prosím ten nejlepší a nejskvělejší operátor v ČR, jak se mě dnes snažil přesvědčit asistent operačního centra.

Nejsem na internet odborník, ale pokud mi internet, když jsem si jen platila týdně, fungoval a teď, po zavedení paušálu, nefunguje, tak je asi něco špatně a pan asistent mě nepřesvědčí,že ne!!!

+1/0
29.5.2015 13:50

A38r71c58h76e12r 37S71p52a82r68t15a71n 7139267720123

Vodafone před časem zavedl u tarifů po vyčerpání dat automatickou aktivaci (zpoplatněného) balíčku s další porcí dat. De facto udělali to samé, akorát rovnou nutí lidi platit.. jediná obrana je nastavit si v 3g/lte přístrojích datový limit (pokud to však zařízení umožňuje.)

0/0
29.5.2015 12:56

A77r85c91h29e26r 36S61p13a74r27t46a22n 7379617820243

Jo.. ovšem teď zrovna píšou že za to dostali pokutu a musí to zrušit :-D

0/0
29.5.2015 12:58

M57a10r67e91k 51H53r46u32b33y 6597412161468

Jaky je rozdil mezi tim, kdyz vam prenos dat utne zarizeni, nebo operator? ;-):-P

0/0
29.5.2015 15:11

L85u47k21á18š 27V60a19ň57u72r28a 1225454953733

Po vlne vyrazneho zlevneni prichazi nenapadne zdrazovani.

+1/0
28.5.2015 18:56

R37a19d34e40k 55H17o31t57o54v25ý 9155200364415

O jakém zdražování je řeč? Dostaneš to, co máš zaplaceno a šmytec....

0/−1
29.5.2015 18:03

L55u95k91á75š 30V96a37ň40u98r11a 1295434323153

T-mobile je opet největším podvodnikem mezi operatory. Nejhorsi pokryti a nejhorsi sluzby. Za to maji nejvic virtualnich operatoru.

+4/0
28.5.2015 18:54

D10a36v48i78d 15D56l72o93u23h35ý 5114607397641

Nejhorší pokrytí má s přehledem Vodafon...

+2/−4
28.5.2015 22:22

M88a65r92e22k 49H82r25u27b31y 6297682741758

trochu jste zamrzl v praveku - treba na LTE ma VF 2x tolik zakladnovek co T-M s O2 dohromady ;-)

0/0
29.5.2015 15:12

L98u78k34á38š 35V72a97ň51u53r87a 1655404303833

T-mobile je opet největším hajzlem mezi operatory. Nejhorsi pokryti a nejhorsi sluzby. Za to maji nejvic virtualnich operatoru.

+2/0
28.5.2015 18:53

J81i12r77i 50D29o45m97i74n19i44k 1351318811320

Vodafone to udělal už loni v září trochu jinak. Dal všem automatická data po vyčerpání dat v balíčku a kdo je odmítl a vypnul,tak mu ta pomalá data 50 kilo zůstala

0/0
28.5.2015 16:49

O83t19o27m58a46r 81T95h94o44m10a 2715347666655

to samé ted´ v květnu zavedlo O2 , toto je jen změna "předvolby" ,  ale T-M to pojal opravdu výrazně negativně pro zákazníka, myslím, že to bude mít ještě dohru ...

0/0
28.5.2015 20:12

V46á22c14l55a19v 61K41o44v29á50ř 3278558404101

Díky za informaci, zrovna jsem tu volbu dokoupení balíčku zrušil, jinak bych se asi při vyúčtování divil.R^

0/0
30.5.2015 15:25

L13u24m93i10r 50N25o29v69a78k 8481803836128

ROFL "Podejte reklamaci" ;-D;-D;-D tu odešlete na nádraží v Chebu, efekt bude stejný ;-D;-D;-D

+1/0
28.5.2015 12:45

J85i16ř43í 49J57u21ř41i18c72a 2328313751

Operátoři u nás jsou banda zlodějů a ČTU je pro smích, ale v tomto ma t-mobile pravdu. Teď záleží na těch druhých tajtrlicich jak se zachovají. Pokud půjdou s tmobilem, nic se nezmění. Pokud ne, tak to tecko znovu v tichosti zapne.

+1/0
28.5.2015 11:39

J72a69r52o73s96l17a28v 35K65r93á41l 6850765347258

Záleží především na zákaznících, jak na to zareagují. Jestli budou za data navíc platit, nebo se na to vykašlou a na internet budou přistupovat jinak. Je to o poptávce a nabídce. Internet v mobilu není věc nutná k životu, není to chleba.

+1/0
28.5.2015 18:19

K49a27r51e35l 17N37o77v38á58k 4229176760967

opět jeden z důvodů, proč nepřestoupím

0/0
28.5.2015 11:27

M29a68r93t51i71n 78Š74i52m58e26k 4140504728645

Co dodat, s T-Mobilem máme své vlastní zkušenosti. Za 2 roky nebyli přítelkyni schopni změnit adresu pro zasílání vyúčtování. Na správnou adresu zasílali pouze inkasní agentury. Výpověď smlouvy odmítali i při změně smluvních podmínek tarifu. Upravit běžící tarif také nemožné. Takže jediné co bylo možné, nechat doběhnout smlouvu a před vypršením zaslat doporučený dopis s oznámením, že odmítáme prodloužení smlouvy. Pak odejít

+3/0
28.5.2015 9:44

P75a29v22e11l 63N79e85d26ě68l54a 5796940674451

Je to logické. Na flat tarifech už vydělat nemohou, tak to budou honit na datech. Někdo ta služební auta a hromadu nemakačenků zaplatit musí.

+2/0
28.5.2015 9:36

L91u24m24i83r 10N50o38v46a35k 8471443156558

no dyk, proč myslíte, že tak vnucujou lidem LTE karty? aby projeli data co nejrychleji a museli dokupovat;-D;-D;-D

0/0
28.5.2015 12:46

R50a96d67o35m30í65r 63N22o61v38á10k 2153233268423

Jeste by k tomu meli pridat mapu kde ve skutecnosti je mozne LTE pouzivat. Pouzivam dva operatory, ale TM je co se tyce celkoveho pokryti katastrofa Rv

0/0
28.5.2015 19:01

V52i35k95y90r 82B16o16h66u12m89i65l 72S23t47r82a86n63s28k74y 9407748706869

Konkurence jen článku a diskusi zatleská. Za tuto "reklamu" bych v T-Mobile někoho vyrazil, jistě se "to" vyplatilo prohloubením důvěry zákazníků a zvýšeným přílivem nových zájemců....;-D

+3/0
28.5.2015 7:27

O54t73o11m81a78r 61T84h83o93m36a 2215137816215

hlavně aby se zas nezačali opičit ostatní operátoři..

0/0
28.5.2015 9:12

P47e23t72r 43T89y10č32k40a 6105892989232

Pokud si tedy u TM koupim tarif s 50MB tak jsou tri moznosti. Malo pravdepodobna, ze to spotrebuji presne. Druha ze to spotrebuji driv

a budu si muset dokoupit balicek. A treti, ze to nestihnu v dane dobe spotrebovat a operator zbyvajici zaplacene data ukradne. A to i ty dokoupene.

+5/0
28.5.2015 6:22
Foto

R55a23d50e94k 51H12a76n63k19a 8466187149343

Tím, že jsem pod rámcovkou, tak to jde. I ta data. Ale jinak je to bída ty jejich standarní nabídky…

0/0
28.5.2015 5:57

M87i50c14h81a77e85l36a 79S14t52e79j61s67k41a79l85o31v43á 8115905798479

Jsem taky pod rámcovkou, ale také mi to "ustřihli". Nevěděla jsem oč jde, tak jsem mrkla na webovky do svého osobního nastavení. Bylo tam však tlačítko - pokračovat se sníženou rychlostí. Tak aspoň že tak!

0/0
28.5.2015 8:40

I39v70a 53K41r69i11s15t56o38f75o63v38á 7645223812362

Toto tlačítko mi tam chybí. Moc to nikde neříkejte, asi na vás zapomněli. ;-D A taky nejdou posílat a přijímat MMS.

+1/0
28.5.2015 9:32

Z28d21e22n86ě75k 19H97a24n88z44l 1441836322254

B.U.Z.N.y

0/0
28.5.2015 5:30

M74i13l43a18n 12P73a20c34e54k 6650783972943

Lide (nejen v Cesku) se poslednich per (desitek) let nechavaji radi "odrbavat".

Vetsinou proto, ze jsou lini a neschopni neco udelat. Vetsina nad podobnym chovanim firem jen mavne rukou se slovy - "co JA s tim nadelam", "radsi si to necham libit/priplatim, nez se obtezovat s presunutim ke konkurenci" atd.

Pritom prave v Cesku je myslim docela jednoduche podobnemu jednani zabranit. Staci, kdyz zminena firma prijde o par tisic zakazniku a napriste si rozmysli, jak se k nim chovat.

V US byly (a stale castecne jsou) kabelovky a mobilni operatori po leta v podstate legalni loupeznici, kterym vsechno proslo a tak zdirali a odrbavali ve velkem kazdeho.

Pak se zmenil jeden (zrovna TMob), kdyz mu teklo do bot a najednou jde skoro vsechno. AT&T a Verizon se sice jeste cukaj, ale brzy prijde na kozaky nouze a budou muset stahnout ocasy.

Kabelovky jsou kapitola sama pro sebe - v postate jestli jde o necem s urcitosti rict, ze je zplozencem pekla, tak jsou to kabelovky a lidi, kteri je vedou.

Cox, Comcast a TWC jsou prava "osa zla", ale lidi si jejich mafianske praktiky pomalu prestavali nechat libit ("radsi zadna televize nez tahle sikana"...) a najednou se (hooodne pomalu) neco deje. Google Fiber tlaci ceny dolu a rychlosti (ktere pred tim byly "na maximalni mozne hranici") nahoru. Kabelovky uz jsou z Googlu, vystresovane tak, ze staci jen online fama o tom, ze Google zvazuje Fiber v konkretni oblasti a tamejsi kabelovka razem pres noc snizuje ceny a/nebo zvysuje rychlosti.

Staci si prestat nechat kadit na hlavy a s loupezniky poradne zatocit. I kdyz to bude stat chvilku casu, namahy a mozna i nejakou tu rupii navrch.

0/0
28.5.2015 1:19

J51a84n 13L12i24b73i48c17h 9822788665603

Bohužel v těchto nekalých praktikách si může slavná trojka podat ruce, ještě, že jsou tu aspoň virtuálové, žel nenabízí moc data za dobrou cenu, to nenabízí téměř nikdo.

0/0
28.5.2015 0:26

J63a61n 54L27i79b65i69c72h 9162598885353

Mobilní internet je u nás stále velmi omezený jak pokrytím, tak dostupností a zejména vysokou cenou. Operátoři už nevydělávají tolik na hovorech a sms, tak teď těží z předražených dat.

+1/0
28.5.2015 0:25

J31i14r79i 61D17o86m67i30n96i20k 1131718141400

Kdo rozhoduje o tom, že je něco předražené ?

0/−4
28.5.2015 1:03

P41e68t58r 75T67y30č63k50a 6515192589792

No vetsinou o tom rozhoduje trh. Ale ten nefunguje v oligopolnim prostredi.

+8/0
28.5.2015 6:29

J36a85n 22L38i32b44i34c24h 9762918695683

Jasná ukázka, že ČTU je nejhorší regulační úřad v ČR. Nekalé praktiky všech operátorů jsou známé, mění různě podmínky, ceny a nastavení, zákazníky neinformují a snaží se jim naúčtovat služby, které nepoužívají nebo používat nechtěli či jim služby omezí. Je to sprostá praktika a zákazníci mohou zkusit jedině nějakou konkurenci aspoň virtuální, pokud jsou nespokojení, jinak díky špatným zákonům moc nepochodí.

+3/0
28.5.2015 0:24

M54a74r91t98i39n 66N50o51v54ý 9751348387134

T-Mobile? ... hnus jeden fialovej!!!!!!!

0/0
28.5.2015 0:13

F57r83a30n14t66i62š38e52k 57M17i40t44a83š 6819796374789

Chcete internet v mobilu pro zábavu? Tož plaťe a držte zobáky. Každá sranda něco stojí.

+3/−5
27.5.2015 23:59

J26i64r75i 88D17o23m54i71n51i21k 1521188371800

U Vodafonu zpomalení dat zrušili loni v září. Ale ne úplně. Nastavili automatické navyšování dat na den, s tím, že je možné toto automatické navyšování můžete zrušit. V takovém případě vám data nad rámec pojedou dál zpomalené na 50 kilo. 

Upozornění ale přišlo včas, jak v tom září tak chodí i dnes, 2x , když se blíží vyčerpání dat v balíčku. A věřím, že ty zprávy podobně chodili a chodí i u T-Mobilu.

Jestli je nějdo přehlíží, tak je to jeho oroblém.

0/−2
27.5.2015 23:48

I19v86a 10K28r86i50s92t71o35f16o40v12á 7275843672932

Nepřišlo nic. Věříte špatně.

+2/0
28.5.2015 5:34

P81a68v70e27l 96S18ý72k36o68r75a 7177592937211

Jednoduché opatření. Kupte si slovenskou[>-] , nebo rakouskou kartu,  budete mít mnohem levnější volání i po ČR.

0/0
27.5.2015 23:37

J26i98r49i 78D58o34m96i81n61i49k 1371328911500

O volání už dnes moc nejde, většina komunikace se přesouvá na data

+1/0
27.5.2015 23:49

M81a76r20t37i86n82a 26K69o48l65o63m22a77z36n91i28k73o84v22a 2407932237126

Od te doby, co jsem od nej odesla, si neprestavam gratulovat. Mela jsem sedivku, a kdyz skoncila, jsem z lenosti u O2. Nakonec ale stejne platim asi tak 5x mene, nez pred tremi lety u TM a (zatim) se mnou nikdo tak nevyjebava.

0/0
27.5.2015 23:26

O77n15d19ř69e84j 86L19o76š68o85t80h 1845855985961

A u TM je spousta uživatelů, kteří přešli od VF nebo O2... Prostě všude je někdo nespokojený. Já jsem třeba u TM spokojený asi 15 let a nemám nejmenší důvod měnit. Pravda, když mi zrušili předchozí tarif, tak jsem byl rozčilený, ale vše se k mojí spokojenosti vyřešilo.

+6/0
28.5.2015 0:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.