Diskuze

Nepřečetl si fakturu a musí u operátora zůstat další dva roky

Zvýhodněné ceny služeb operátoři podmiňují závazkem. O jeho vypršení či automatickém prodloužení jsou pak zákazníci informováni s předstihem přímo ve vyúčtování. Zejména při placení inkasem se jej vyplatí důkladně pročíst, operátor v něm totiž může informovat i o zkrácení původního závazku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

delame to léta. podepíšeme rámcovku a ihned po akceptaci ji k termínu platnosti vypovíme třema způsobama. k datu pak bez formulace k nejbližšímu možnému bezsankčnímu datu a pak k datu ukončení. stojí nás to bratru 70 korun plus hodinka práce kolegyně a je to.

0 0
možnosti
PN

Úplně stejně to dělají banky s navýšením kontokorentu. Ve výpisu se o tom letmo zmíní a dokud do nějaké doby písemně nebo telefonicky klient nesouhlasí má kontokorent navýšen. A není k tomu potřeba ani smlouva. Pokud si někdo něco nepřečte je to jeho boj. Operátor to do smlouvy napsal tím pádem klienta informoval. Tak co se řeší? :-P

2 6
možnosti
JP

Příště takového operátora obejdu

0 0
možnosti
KV

K38a37r28e67l 49V89o33j29t12a

27. 3. 2015 20:25

No nevím, faktura je jen že mám něco zaplatit, neboli výzva k zaplacení....se smlouvou by to nemělo mít nic společného.....vždyť tohle je na urovni šmejdů....:-(

9 1
možnosti
JD

Mimo jiné. Na faktuře mohou být i další obchodní sdělení a informace .

1 0
možnosti
PA

Stačí nedat si do smlouvy automatické prodloužení smlouvy po uplynutí dvou let. Mně tak volali, že mi za 2 měsíce končí smlouva a zda ji chci prodloužit... Tu jsem prodloužil. Přesvědčovali mě ještě, abych si tam teď automatické prodloužení dal, ale to jsem odmítl.

0 0
možnosti
PA

Stačí nedat si do smlouvy automatické prodloužení smlouvy po uplynutí dvou let. Mně tak volali, že mi za 2 měsíce končí smlouva a zda ji chci prodloužit... Tu jsem prodloužil. Přesvědčovali mě ještě, abych si tam teď automatické prodloužení dal, ale to jsem odmítl.

0 0
možnosti
Foto

Zkouší to a vychází to, to že po tom začne někdo pátrat je šance malá, jako tenhle případ. Tudíž u dalších XXX případů to vyjde a zase mají na pár let vystaráno. Ještě že nejsem u Vodafone vázán smlouvu a mohu ji kdykoliv ukončit.

5 0
možnosti
JP

Vodafon je taky pěkný vykutálenec. Dělají to samé jen ještě kulišácky. Posílají to sms zprávou a tak jsem z tarifu odepiš měl rázem větší paušál o kterým jsem se dozvěděl po 3 měsících. Do 100 kč se neplatí, takže jsem věděl že mám platit po pul roce. Číslo jsem jen udržoval, ale simka byla 2 roky v šuplíku. Pro pár korun, jsem odešel s tarify neomezeně i pro firmu.

1 0
možnosti
KJP

Jednoznačně by jakýmkoliv textem obsaženým ve faktuře neměla být jednostranně měněna smlouva. Případný návrh na její změnu by měl být odeslán v písemné formě doporučeně na kontaktní adresu. Vezměte si v úvahu například faktury za elektřinu nebo plyn. Pravidelně nad nimi sedím přes půl hodiny a na konci nejsem o nic chytřejší než na začátku. Je to názorná ukázka jak zavalením nepodstatnými daty znemožnit protistraně jakoukoliv kontrolu vyúčtování! Teď si představte, že Vám takových faktur chodí měsíčně několik desítek. Naopak smlouvy je potřeba vypovědět ihned, nejméně s ročním předstihem, a v uvedeném případě klidně i s tím dvouletým!!!

4 1
možnosti
MC

Ono by stačilo, kdyby jednou za ty dva roky poslali samostatný dopis, že se smlouva prodlužuje, pokud to zákazník do x dní nezruší. Toho by si všiml snad každý.

3 0
možnosti
JB

J49i90ř51í 58B73o75l33f

27. 3. 2015 15:36

Jojo, český banánistán v plné kráse ;-)

2 1
možnosti
VR

Takže když pošlu na operátora dvacetistránkový dopis, kde si budu stěžovat na kde co ohledně telekomunikací, zamotám do toho svojí "nespokojenost" za posledních 10 let a někde na osmnácté stránce uvedu, že proto podávám výpověď k určitému dni, tak je vše ok? .... si to měli přečíst celé a nezajímá mě, že se jim po půl stránce ty bláboly nechtělo číst. Prostě je slušné informovat tak, aby si toho protistrana všimla a něco připsat do míst, kde se jsou většinou reklamní blbosti, co mě nezajímají. Ale raději nechci hodnotit tento konkrétní případ, protože možná to bylo uveřejněno rozumě a taky si člověk má sám hlídat, kdy mu končí závazek, když chce odejít.

13 0
možnosti
MC

Ten člověk si to asi hlídal, ale prodloužili to o dva měsíce dříve, což nečekal. To mi přijde zvláštní.

S tím dvacetistránkovým dopisem by to možná fakt bylo v pořádku. Všude asi píší akorát, co tam musí být uvedeno, ale ne že tam nesmí být nic navíc.

1 0
možnosti
KO

Asi už to tu bylo, stejně si musím zanadávat.

SVIŇÁRNA

Info že mně budou informovat o změně obchodních podmínek stejným způsobem jako mi posílají fakturu u slušných lidí neznamená, že info schovají pod obrovský nápis FAKTURA, ale že pokud fakturu posílají dopisem, tak také dalším dopisem pošlou info o změně podmínek.

Zvlášť v situaci, kdy fakturu člověk běžně studovat nemusí, jelikož ví, že je tam na základě uzavřené smlouvy stále stejná částka, která je automaticky odesílána trvalým příkazem, nebo inkasem.

S informací o změně obchodních podmínek od O2 mám také zkušenost (cca 2 roky). Tehdy možná poslali pár dní před změnou ještě další info, takže se mi na poslední chvíli podařilo zdrhnout. Po analýze mých potřeb mi jako vhodný vybrali místo tarifu za 350 s běžnou měsíční platbou 500 nový tarif za 1300

8 0
možnosti