Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pilotoval letadlo a udělal si selfie s bleskem. Zabil sebe i pasažérku

Loňského 31. května havarovala poblíž amerického Denveru malá cessna. Při nehodě tehdy zahynuly dvě osoby. Vyšetřovatelé nyní i na základě videozáznamů z kamery na palubě letadla dospěli k závěru, že za nehodu může pilot. Při pilotování se totiž rozptyloval pořizováním autoportrétů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M91i56c43h10a42l 55Z86e37t50e85k 3768382700787

Prostě, jasný adept na Darwina.:-/

+2/0
6.2.2015 12:14

D42r97a43h69o40m68í15r 14S81t15r94o70u93h52a86l 4705858402594

Selfie zabíjí. Kdy si to ty mladé holky uvědomí?

0/0
6.2.2015 8:26

L65u28k15á97š 87S54l97á73n37s66k20ý 4501573727716

Originální způsob sebevraždy. Ještě, že ji máme zdokumentovanou.

0/0
6.2.2015 5:25

J87i15ř11í 33Š56v82a78g20r 3518480395476

Mi připomenulo blbku, co si v autě při 180km/hod dělala selfíčka ;-D

http://www.epicfail.com/2015/01/30/snapchat-idiot-2132/

0/0
5.2.2015 20:03

M12a98r66t63i55n 27Š71t52ě73p44á20n87e71k 3657413473921

Darwine, jsi tu?

+14/0
5.2.2015 19:24

J41a57n 31P97r15o47v85a46z39n57í80k 6558754660671

Takže ho blesk z telefonu oslnil tak, že celých 23 vteřin (při klesání rychlostí 9,7 m/s z výšky 226 metrů) nebyl schopen letadlo zvednout? A pak vlk sežral Karkulku?

+5/−2
5.2.2015 19:23

J49a52k97u17b 72B21ř92í77z14a 2986369770260

Rekl bych ze tomu rozumí krapet víc nez vy ...

+5/−1
5.2.2015 19:35

P39a66v25e44l 84V77a92n26ě40č41e64k 4234293341961

A myslite, ze kdyby se z toho oslneni probral treba po 10 vterinach, ze by mu ten zbyvajici cas a vyska stacily treba na vybrani stremhlaveho letu ?

+6/0
5.2.2015 19:35

A45d26a75m 17P75u69r45k72r58t 5676362108638

Mohl to letadlo jednoduše "přetáhnou" (stall). Poměrně záhy po tom zablesknutí (třeba) nejdříve cuknul doleva pak (třeba) instiktivně prudce přitáhnul, následně vinou příliš vysokého úhlu náběhu ztráta vztlaku na křídlech, poté další ztráta dopředné rychlosti... 226 m není nijak moc vysoko...

+4/0
5.2.2015 19:47

D52a32n70i37e30l 56U78r24b22á94n77e81k 6497368189878

Už jste něco podobného zažil? Máte na jednomotorových letadlech nějaké NIGHT hodiny? Stalo se vám někdy, že jste byl oslněn nebo jste zažil iluzi za letu?

+5/0
5.2.2015 22:41

I84v86a48n23a 56N61o38v90á 2602182799658

No, vzhledem ke gravitační konstatntě 9,6m/s2 bych řekla, že padal jak hruška.....:-(

+3/0
5.2.2015 23:38

P18e56t18r 84V24i50n93a69ř 6143433663507

Láďa Hruška ale stoupá vzhůru... ;-D

0/0
17.2.2015 10:59

J20i84ř49í 47P92o67d48s61k57a87l70s28k22ý 1529126247402

226 m je cca 650 ft, to je ještě pod okruhovou vyskou, čekal bych ze točil první zatáčku. Pokud se potřeboval fotit, tak to byl asi nevylítaný kluk s minimálním náletem. Venovat se v teto chvíli foceni místo sledování rychlosti, polohy a připadne úkonům po vzletu svědcí o totálním hazarderstvi. Po oslneni bleskem se oči znovu adaptuji na noční viděni po dlouhých minutách - klidně i čtvrt hodiny. Takže pokud ve stoupání ztratil rychlost a pak strhnul letadlo na jednu stranu, musel nasledovat pad po křídle do vyvrtky a to v teto výšce neměl šanci.

+5/0
6.2.2015 0:04

L20a28d49a 89N69o66v14a20k 4632413547

aha.. ani to nemuseli vyšetřovat.., stačilo se zeptat pana Podskalského...:-P

+1/−1
6.2.2015 1:03

Z66d13e53n27e46k 38V38r16b23a 8449335213567

Letadlo není auto. V letadle podléháte iluzím, jakmile ztratíte pojem o poloze v prostoru velmi obtížně jej získáváte zpět. Některé letové režimy (pád, vývrtka) do kterých se dostanete během vteřiny vybíráte mnohonásobně déle s velmi významnou ztrátou výšky. Spadnout do vývrtky ve 300m Vás může stát život i ve dne, natož v noci. Vybrat pád ve dne znamená ztratit klidně 100m výšky a to máte perfektní představu o poloze letounu. V noci, kdy jste najednou v průseru a nevíte kde jste a proč tam jste a co se děje... Snad každý pilot ví, co to je podlehnout iluzi. Nevyhýbá se nikomu z nás a to dokonce ani armádním pilotům s tisíci nalétaných hodin. Takže když o tom nic nevíte, běžte si přečíst tu pohádku...

+3/0
6.2.2015 3:51

R32a77d47i38m 95P42o22l35á63š58e85k 9926753799539

Ten blesk může oslnit a tím v podstatě oslepit toho člověka na poměrně dlouhou dobu, klidně desítky vteřin. Záleží asi na regenerační schopnosti oka, které při věku pilota nemusely být nijak rychlé. Když mezitím coby oslepený ten pilot  zazmatkoval......

Kromě toho vlastní světlo blesku se vpálí do oční sítnice, takže i když ten člověk začne vidět, trvá několik dnů, než nějaké kompenzační pochody uvnitř oka ten obraz toho blesku vymažou.

+1/0
6.2.2015 7:36

L79u39d83v60í22k 80G57a13j69d33o89š82í45k 2875783164982

Hlavně pokud letěl v noci za špatného počasí si vůbec nemusel všimnout, že začal klesat díky tomu, že si při focení omylem drknul do beranů.

+1/0
6.2.2015 11:12

M71i27c21h32a38l 18K77r50e15j89č18í 1266600501663

#airfie #crashfie #deathfie

+4/0
5.2.2015 19:15

V84á58c76l38a82v 20H39o97s28c17h 8236478222951

fieha!

+1/0
5.2.2015 21:13

J33a56n 57J59a24n74e63č56e24k 9710603420556

Škromach za kniplem :-P

http://img.reflex.cz/img/3/full/2041076-img-selfies.jpg

+8/0
5.2.2015 19:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.