- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Alza vrací úder:
Neuvěřitelné, obličeje zločinců rozmazávají a tohoto chudáka zveřejní . (I když s tím, co udělal pochopitelně nesouhlasím. )
Slibovali masakr cen, konečně je tu. Vzhledem k takovéto rétorice v obchodní nabídce není důvod pochybovat nad cenou. Zavařili si to sami těmi reklamními řečmi. No jasně že se spletli, to napadne každého. Rozhodne ale asi až soud.
Schytám mínusů jako nikdy, přesto to sem napíšu: pokud někdo selským rozumem nechápe, že jde o chybu a ne slevu, je to na pováženou a ať se soudí. Je to stejný nesmysl jako chtít úplně nové auto za dejme tomu 20 000 Kč. Mám dojem, že soud už v podobném případě rozhodl, ve prospěch prodejce. Výjimečně si reakce nenechám posílat mailem (nebudu proto reagovat). Zkuste se jen na to podívat objektivně.
Já se nedivím, že lidi natahujou. Někde přece na těch "sto tabletů týdně" musí vydělat :-) Nebo si snad myslíte, že manažeři si "utrhnou od huby" a část výplaty dají na tohle? Někdo tablet dostane a několik dalších ho zaplatí. Stejné jako třeba losy v tombole. Hlavní výhru někomu zaplatí všichni ostatní kolem, co neměli štěstí. A pořadatel na tom ještě vydělá. Jinak by se takové věci nedělaly. Proč se dělají plesy, zábavy? Pro lidi - to určitě ne. Jen pro výdělek. To samé pojišťovny. Vybrat na pojistkách co nejvíc a v případě události plnit co nejmíň nebo s pomocí najatých dobře zaplacených kamarádů advokátů najít důvod neplnit vůbec. Všechno se dnes dělá jen pro peníze.
Tak ono jde o to kolik těch objednávek bylo, že. Pokud bych jich nebylo moc, tak stačí počkat pár dní a pak oznámit, že to dodají za tu cenu z e-shopu. iDnes by o tom opět napsal článek a byla by to naprosto skvělá reklama.
jen jednou jsem nakupoval u Alzy. A zařekl jsem se, že už nikdy. Pokud s dodaným zboží nejsou problémy tak je vše OK. Běda však, chcete-li něco reklamovat. Setkal jsem se s vyloženým sprosťáctvím, stěžoval jsem si tedy řediteli, ten mi dal zapravdu. Se stanoviskem ředitele jsem seznámil prodavače, ten mi řekl, že ho nějaké prohlášení ředitele nezajímá a i nadále pokračoval ve svých vulgaritách. Svůj spor jsem nakonec vyhrál, současně jsem si ale slíbil že s Alzou již nikdy. A totéž radím i vám, v současné době je již mnoho prodejců o kerých se mohu vyjádřit jen pochvalně.
Dík za názor. Já jsem tam nakupoval už X-krát (X je hodně), několikrát jsem zboží i vracel a vždy bylo vše OK. PS> tímto vyjádřením nejsem ve střetu zájmů :)
Nojo, taky jsem na to koukal, bylo to v e-mailu, co mi pravidelně chodí. Nereagoval jsem na to s tím, že je to blbost. Škoda že jsem si neudělal prints creen. Že bych se chtěl o něco takového soudit, to by mě v životě nenapadlo.
Stava se to, ja takhle jednou objednal sluchatka za 1415kc a hodnota 4400czk! No nakonec mi volali ze to byla chyba jelikoz prebrali e-shop nove. Ja to nechal zrusit, protoze jsem uz dane sluchatka ziskal jinde za 1300 kde mi dali slevu (seriozni). Docela me to zajma kdo vyhraje, protoze tak zjistim jestli jsem se mohl o sluchatka pravne soudit ci by to bylo marne. Mel bych tak dvoje I kdyz to vidim u nas v CR to vyhraje Alza. Asi jako u tech bank a poplatku
Byt alzou , tak jim dodám rozbité ishity z reklamace, ať to klidně reklamují, nabídnu jím odstoupení od smlouvy :)
....konečně cena, jakou má to "jabko" skutečně hodnotu... i když nejsem jablečňák a nekoupil bych ho ani za tu mini cenu....