- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Korejci mají většinou vypečený reklamy , a mnozí na ně slyší .Nejvíc mě dojímá , jak se snaží svými agresivními upoutávkami a slogany zesměšnit Boleslavskou škodovku. Já vím , že se tady bavíte o telefonech ,jen chci ukázat , jaký je Korejský myšlení a jak dokážou hrát na jednoduchou lidskou vlastnost ..Lidé , kteří nepřemýšlí a nechají se zlákat sloganem , že i soused z Boleslavi ,bude takhle malinký a na videu je vidět človíček , zabořen v něčem vedle I20 , kde nesahá autu ani po kola.
Jsem rád , že škodovka takový druh reklamy nepoužívá .Protože Němci , jsou Němci.
A každý kdo trošku přemýšlí se zamýšlí proč takto pojatá reklama , když se jedná jen o auto .
Tak jsme zhlédli vánoční reklamy (někteří i reklamy před nimi a po nich) a hurá nakupovat, ať se kola byznysu točí dál. Já mám telefon už celé 4 měsíce. Možná bych se mohl porozhlédnout po novém, co vy na to?
Když vám nevyhovuje je to logické.
Osobně se mi nejméně líbila reklama Samsungu, je taková méně lidská. Taky jsem si říkal, zda je pro MS nejlepší reklamou to, jak moc se obraz na Skype zasekává.
Apple, Microsoft, pak dlouho nic a ostatní...
Jestli mluvíte o těch videích, tak to nedává smysl. Apple udělal PFko, zatímco Microsoft představil audiovizuální kampaň pro americko-britský trh. Sony má reklamu na konkrétní produkt a Samsung zase PFko. Videa, která se nedají srovnávat. V kontextu jak je veden článek vlastně video od Sony a MS vůbec v článku nemá co dělat - je to "jen" reklama. Navíc s ohledem na fakt, že je to v případě MS reklama na Lumii/e, je strašlivě nezvládnuta. Je to prázdná reklamní pseudoreality show, která pouze ukazuje jakýsi oranžový mobil, na kterém je skype opticky skoro nepoužitelný. Ten koncept může být použit úplně na cokoli, jako marketingová prezentace - "zážitkového ztotožnění" se značkou možná v USA, nebo Británii funkční, jako reklama na produkt/y je to ale celé špatně. Tudíž MS by tím pádem byl za "ostatní, znova dlouho nic, ještě chvíli dlouho nic a MS...", nicméně to pouze v případě, že by to nebyla reklama, ale PFko a mohlo by tak dojít k racionálnímu srovnání.
Mě spíš přijdou monstrózní ty vaše reklamy před videem a přes video.
Jenze klip kdy se dej presouva ze zarizeni do zarizeni tu uz byl a bohuzel prave na vecech od jabka. Samsung zase jen kopiruje. http://youtu.be/RC_0NzJ2mWA
Co je na té reklamě od Samsungu "monstrózního"?
Apple má přání nejlepší. Nepůsobí prvoplánově ani mi necpe za každou cenu jejich výrobky. Ty jsou ve spotu jako normální prostředky běžného života. Je to milé a má to myšlenku.
Tuctový emočně vypjatý klip, kterých na youtube najdete mraky.
Nadpis klasicky zavádějící. Samsung použil zajímavou formu, ze které bohužel "nevymačkal" více. Mohlo to být lepší - hra s přístroji mohla být zajímavěji uchopena, než pouhé "přeskakování" postavičky z displeje na displej. Ale i tak to stojí za shlédnutí. A Apple působí skromně, nicméně jednoduchá myšlenka funguje skvěle - zobrazit produkty jako "pouhé" pomocníky běžného života je příjemně nenucené, celé to ale shoří na hereckých přednesech. Nemá to tu touženou patetickou tečku, kterou prostě k vánočnímu klipu tak nějak chcete a tak ten spot "vyšumí" bez emoční interakce diváka. Oba spoty dobrý nápad, ale nedotažený. Ale je příjemné, že to nejsou jen prázné reklamy.