Diskuze
Podívejte se na monstrózní vánoční přání Samsungu a skromné od Applu
Děkujeme za pochopení.
Z28d33e19n96e86k 86Z35a76j41í70c89e94k
Korejci mají většinou vypečený reklamy , a mnozí na ně slyší .Nejvíc mě dojímá , jak se snaží svými agresivními upoutávkami a slogany zesměšnit Boleslavskou škodovku. Já vím , že se tady bavíte o telefonech ,jen chci ukázat , jaký je Korejský myšlení a jak dokážou hrát na jednoduchou lidskou vlastnost ..Lidé , kteří nepřemýšlí a nechají se zlákat sloganem , že i soused z Boleslavi ,bude takhle malinký a na videu je vidět človíček , zabořen v něčem vedle I20 , kde nesahá autu ani po kola.
Jsem rád , že škodovka takový druh reklamy nepoužívá .Protože Němci , jsou Němci.
A každý kdo trošku přemýšlí se zamýšlí proč takto pojatá reklama , když se jedná jen o auto .
J96i60ř74í 41K34r38á57k38o36r62a
Tak jsme zhlédli vánoční reklamy (někteří i reklamy před nimi a po nich) a hurá nakupovat, ať se kola byznysu točí dál. Já mám telefon už celé 4 měsíce. Možná bych se mohl porozhlédnout po novém, co vy na to?
M50a83r91t64i46n 73P62a35v11e17l84e54k
Když vám nevyhovuje je to logické.
L81u79k70á59š 84M95r11k24v27i72č36k54a
Osobně se mi nejméně líbila reklama Samsungu, je taková méně lidská. Taky jsem si říkal, zda je pro MS nejlepší reklamou to, jak moc se obraz na Skype zasekává.
M91a69r82e83k 76A16b40s88o63l65o81n
Apple, Microsoft, pak dlouho nic a ostatní...
J35a15k31u49b 60K23l15í68r
Jestli mluvíte o těch videích, tak to nedává smysl. Apple udělal PFko, zatímco Microsoft představil audiovizuální kampaň pro americko-britský trh. Sony má reklamu na konkrétní produkt a Samsung zase PFko. Videa, která se nedají srovnávat. V kontextu jak je veden článek vlastně video od Sony a MS vůbec v článku nemá co dělat - je to "jen" reklama. Navíc s ohledem na fakt, že je to v případě MS reklama na Lumii/e, je strašlivě nezvládnuta. Je to prázdná reklamní pseudoreality show, která pouze ukazuje jakýsi oranžový mobil, na kterém je skype opticky skoro nepoužitelný. Ten koncept může být použit úplně na cokoli, jako marketingová prezentace - "zážitkového ztotožnění" se značkou možná v USA, nebo Británii funkční, jako reklama na produkt/y je to ale celé špatně. Tudíž MS by tím pádem byl za "ostatní, znova dlouho nic, ještě chvíli dlouho nic a MS...", nicméně to pouze v případě, že by to nebyla reklama, ale PFko a mohlo by tak dojít k racionálnímu srovnání.
R82a20d52i77m 93Š69o73t52o60l36a
Mě spíš přijdou monstrózní ty vaše reklamy před videem a přes video.
E94v75z94e90n 26M97a44r54t62i55n49e11k
Jenze klip kdy se dej presouva ze zarizeni do zarizeni tu uz byl a bohuzel prave na vecech od jabka. Samsung zase jen kopiruje. http://youtu.be/RC_0NzJ2mWA
V56l72a16s24t60i61m95i34l 28S89v14o85b20o34d73a
Co je na té reklamě od Samsungu "monstrózního"?
C13y12r33i83l 12P63a55v42e95l42k49a
Apple má přání nejlepší. Nepůsobí prvoplánově ani mi necpe za každou cenu jejich výrobky. Ty jsou ve spotu jako normální prostředky běžného života. Je to milé a má to myšlenku.
J95i92ř66í 86K14r82á79k64o63r39a
Tuctový emočně vypjatý klip, kterých na youtube najdete mraky.
J46a29k87u39b 91K88l83í71r
Nadpis klasicky zavádějící. Samsung použil zajímavou formu, ze které bohužel "nevymačkal" více. Mohlo to být lepší - hra s přístroji mohla být zajímavěji uchopena, než pouhé "přeskakování" postavičky z displeje na displej. Ale i tak to stojí za shlédnutí. A Apple působí skromně, nicméně jednoduchá myšlenka funguje skvěle - zobrazit produkty jako "pouhé" pomocníky běžného života je příjemně nenucené, celé to ale shoří na hereckých přednesech. Nemá to tu touženou patetickou tečku, kterou prostě k vánočnímu klipu tak nějak chcete a tak ten spot "vyšumí" bez emoční interakce diváka. Oba spoty dobrý nápad, ale nedotažený. Ale je příjemné, že to nejsou jen prázné reklamy.
Spotem s Trojanem na horách operátor popudil Poláky. Nerozuměli nadsázce
Po dvojici Vojtěch Kotek a Lukáš Pavlásek, k níž později přibyl Jakub Kohák, vsadil T-Mobile ve...
Je to už spíš foťák s mobilem a opravdu se povedl. Test Xiaomi 14 Ultra
Prémiový smartphone Xiaomi 14 Ultra působí mezi současnou nabídkou mobilů jako unikát. Jaký jiný...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli
Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...
Operátoři zahušťují pokrytí Česka signálem 5G. Máte ho doma? Podívejte se
Premium V červenci to budou již čtyři roky, co byla v Česku spuštěna první komerční 5G síť. Zatímco v...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Čínský smartphonový standard dorazil do Česka. Není co vytknout, ani cenu
Motorola představila hned tři modely z top řady Edge. První se začne prodávat model Edge 50 Pro,...
Toto mohl být nevídaný smartphone. Myšlenku však nakonec poslali k vodě
S takovým smartphonem bychom už nikdy nemuseli řešit, že se zpomaluje, nemá dostatek paměti či je...
Samsung má povedenou stylovku. Zkusí to s ní na trhu, kde se mu nedaří
Samsung po velmi dlouhé době oprášil modelovou řadu Galaxy C a představil stylový smartphone se...
Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli
Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...
Možná s nenápadnou výbavou, ale je to poctivě postavená stylovka
Oppo se v kontextu dalších čínských výrobců prezentuje jako prémiová značka. Rozhodně se nesnaží o...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.