- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Si zapomněl Budník oholit to dole na bradě.
O2 se nechovalo vždy fér, ale PPF tomu akorát nasadila korunu.
O2 byla firma, která přinesla neomezené tarify. Vyúčtování sice nevychytali, ale reálně zahejbali s cenama volání v ČR. A asi i ty největší remcalové uznají, že k lepšímu.
PPF přišla s nápadem, že ty tarify tak výhodný nejsou. Zrušila slevy pro mladé a seniory, nejlevnější tarif obsahuje pro mnohé nesmyslně vysokou nadílku a místo 249 Kč (se slevou 199 Kč) stojí 349 Kč (sleva neexistuje).
O2 nabídla tarif START, kde byla hodina volání za 179 Kč, se slevou 129 Kč. Byl to naprosto exkluzivní tarif, kterej k internetu stál 79 Kč, respektive 29 Kč (prarodiče ho ještě mají) a to bylo absolutně bezkonkurenční.
PPF tento tarif nenabízí. Pořád platí, že nejlevnější tarif lze pořídit za 349 Kč.
O2 představila O2 TV k internetu na doma za 151 Kč.
PPF k ní přidala O2 TV GO, což je pro mnohé zbytečnost a těch pár uživatelů si ji mohli přikoupit. Mimo to žere FUP, takže moc "GO" stejně není. No a cena je dojnásobná.
Ano, O2 se nechovalo fér, ale mělo snahu se stát moderní firmou. Rozhodli se změnit trh, nastolit vlastní trendy a stát se leaderem. PPF zatím nedokázala nic jinýho, než přidat nesmysly do tarifů, zdražit je na dvojnásobek a prohlásit se za machry, co to dají do pořádku.
O2 chtelo predevsim pred prodejem skokove zvysit podil na trhu, prave kvuli vyssi prodejni cene. PPF by zase chtelo ty penize zpatky
Jo jo, zlepšování služeb pomocí snižování stavu zaměstnanců, to bude určitě fungovat, to známe...
Inspirovat by se to chtělo i při platbě vyúčtování. Zatímco k zaplacení u T-Mobile a Vodafone stačí internet a debitní karta a okamžitě proběhne platba.. U O2 to chce mobilní bankovnictví, na potvrzení platby čekáte 3-4 dny. Když chcete jít přímo na pobočku, tak de zaplatit i tam, akorát si připlatíte docela dost na víc. V tomto směru je O2 neskutečně pozadu. Nemít tam smlouvu na další rok, tak odcházím z principu.. Druhý telefón mám u T-Mobile a tam to funguje parádně a vůbec nemluvím o tom, že za volné volání do všech sítí a 1,5 giga tam platím 2 třetiny toho co u O2.
Tak to že platíte účty na poslední chvíli je čistě váš problém. Navíc potvrzení platby 3 - 4 dny je blbost. Chcete mi říct že za neomezené volání, sms a 1,5 GB internetu platíte 450,- škoda že sem nejde vložit fotka :/
Obavam se, ze TB se za nejakou dobu bude omlouvat za daleko vic
Lidé této firmy neznají ani své obchodní podmínky, občanský zákoník už vůbec ne, a slušné chování jim je cizí, měl jsem u nich 5 let mobil a mobilní internet, letos jsem jim obojí hodil na hlavu:-)
Jj, babicka od nich ma pevny internet a mobil. Oboji na zvlast vyuctovani, plati se to na jine ucty... Navic nejsou schopni si to poradne inkasovat sami, uz jsme to jednou resili s operatorkou a porad nic. Ale posilat upominky jim jde dobre...
Hezký den Roberte,
pokud se vám platby inkasem vaší babičky nepodařilo dořešit, ráda s vámi vše prověřím, můžete mne kontaktovat zde: http://www.o2guru.cz/guru.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2
Drzim palce Petru K., jsem rad, ze je Telefonica CR a SR ze spanelskych rukou zpatky u nas.
... a dekujeme za dnesni spusteni LTE ve Zline. Toto fici. Jdu slavit .
pokud omluvu myslí vážně tak by v měl začít tím že zruší blbost jménem FUP
a zadarmo vsechny sluzby, ne? Proboha .
Bez angažmá systémového integrátora nadaného pravomocí a výměny přešlechtěných CRM a billingových systémů, které vznikaly jako když pejsek s kočičkou vařili dort (každý útvar si naporoučel bez vazby na ostatní), se avizované změny nepodaří realizovat.
Pane kolego, lip bych to nenapsal! Pravdepodobne delame ve stejne spolecnosti ;-)