- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejak jsem nepochopil jak za taxi pres Uber platim?Kdyz pise ze nemusi mit hotovost a ani hledat bankomat?Tu aplikaci si prednabijim?
Uber setri penize a proto radne neprosetruje sve ridice
Až budou jezdit za 7Kc/km, tak to bude zajimave.
Vy pracujete zadarmo ? Tedy jestli pracujete.
Jenže dnes už prakticky každý dispečink má svou aplikaci, která funguje úplně stejně. Takže trošku s křížkem. Jinak velice dobrý reklamní článek. Kolik asi autor dostal od uberu za tuhle "zkušenost"?
S takovou logikou by byl reklamní článek úplně jakýkoliv článek, týkající se čehokoliv co se dá někde koupit. A chtěl bych vidět, jak někde v cizině narychlo hledáte, stahujete a instalujete aplikaci konkrétního dispečinku, abyste si mohl objednat taxi.
1) fandim UBERu a jinym podobnym NEREGULOVANYM sluzbam
predpokladam ze vetsina zakazniku je svepravnych a vi co a za co chce
2) ale tento clanek mi prijde nejako Moc jednostranny
3) kdyz hodnoceni tak bych bral konkretni priklady
(osobne jsem v Pze pouzil Taxi nekolikrat a vzdy jsem se desil co prijde - ale moje zkusenost byla nad ocekavani pozitivni )
Krásné PR. Jen mě moc neuchvátilo a s UBER fakt jezdit nebudu. Proč bych měl platit 2X více někomu jen proot že má Mercedes a mobilní aplikaci? to určtiě.
Je to o nabídce a poptávce. Já osobně mávnu, dohodnu se a jedu. I v zahraničí.
Ano, síla Uber (a podobných služeb) je pro mě především v neznámém prostředí, jiném městě, zahraničí... Doma znám dispečinky, kam zavolám, taxi je u mě za pár minut, mají velmi dobré ceny a opravdu přesný odhad konečné částky mi sdělí dopředu, takže též není prostor pro manipulaci... Ale jinde se dopátrávat, jak to tam chodí, může být dost náročné, hlavně časově a stejně člověk nemá jistotu, že dobře zvolil... A z logiky věci je ideální, když jedna aplikace funguje v co největším počtu měst. Instalovat si jinou pro každou oblast, kterou navštívím, seznamovat se s funkčností atd. není příliš praktické. Takže držím palce, sice v mém případě jen pro využití na cestách, ale přesto je to jednoznačně cesta dobrým směrem...
Ale no tak ... taková aplikace má od 1mb do 5mb a v dnešní době, kdy mají telefony běžně 16Gb a více ... o co tedy jde?
Nevím kolik měst navštěvujete v roce, či v měsíci, ale za nějaká ta apku snad ani nestojí za řeč Rozhodně Uber cenově nepatří mezi levnější. Například v ČR je minimálně 5 dispečinků, které jsou levnější a mají také aplikaci pro mobilní telefon, může se platit kartou a také dostanu účet, díky kterému to mohu případně i reklamovat, pokud zjistím nějakou chybu.
Tohle není komentář, ale normální reklama, která si několikrát i protiřečí. Hlavně v tom je spousty nesmyslů.
A když čtu některé komentáře zde v diskuzi, tak se vyjadřují především lidé, kteří taxíky vůbec nejezdí, ale přesně vědí jak to funguje. Ale opak je pravdou. Mnozí se ohání nějakými praktikami, které dnes prostě již nejdou. Zákon se vyvíjel a to velmi rychle, takže spousty mýtů jsou již dnes historií a tehdejší aktéři již dávno ani v taxislužbě nepracují. Mnohé se změnilo a je dnes úplně jiné, mnohé dispečinky jezdí za takové ceny, že to už ani snad není na živobytí .... stačí si to jen spočítat.
Ovšem cenu u Uber jsou úplně jinde, tak jako na celém světě. V USA stojí třena kilometr s Uber přes 2$, u nás se jezdí běžně v průměru za 18Kč kilometr, takže za více než půlku jak v USA a to je je benzín v USA téměř o polovinu levnější než u nás ... prostě ne každý komentář je komentářem, ale pouhou reklamou jako v tomto článku.
A co přesně jste chtěl říci?