Diskuze

Vodafone razantně mění FUP. Po překročení limitu si účtuje další peníze

Od 13. září zavede Vodafone poměrně výraznou změnu pravidel FUP, respektive toho, co se stane po vyčerpání volných dat. Místo automatického zpomalení rychlosti zákazník automaticky dostane nový balíček dat za 49 korun. Službu si případně musí zákazník sám deaktivovat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IG

Měl bych k tématu pár poznámek. Docela by mě zajímala i obhajoba Vodafonu. Třeba je služba navýšení datového limitu natolik žádaná, že bude pro operátora méně zatěžující ji pár klientům vypnout, než většině ručně přidávat data po vyčerpání (ruku na srdce, jak často se to stane). Osobně ale také požádám o vypnutí pro celou firmu a následně kdo bude potřebovat, tak si jednotlivě data přikoupí.

Jako hlavní problém vidím typickou situaci, která se mi osobně stala při update tuším na iOS 6. Tenkrát jsme s kolegou plánovali delší cestu, tak jsem chtěl do telefonu nahrát nějaké audio knížky uložené online v iTunes Match, abychom měli co poslouchat v autě. Ovšem při aktualizaci OS, kterou jsem provedl pár dní předtím, výrobce změnil nastavení mobilních služeb a aplikace hudby získala dříve zakázané oprávnění použít mobilní data. Jelikož mám velmi rychlý internet, místa bylo dost a netušil jsem, na čem se dohodneme, tak jsem nechal stahovat několik celých audioknih. Ale když jsme odjeli z dosahu WiFi, tak mobil vesele pokračoval ve stahování přes 3G. Někde u Brna dorazila SMS o vyčerpání 90% limitu 1,5 GB. Za Brnem to bylo 100%. Pak se stahování naštěstí zastavilo. Mobil byl samozřejmě někde v tašce, takže jsem se o tom dozvěděl až za několik hodin. Byl předposlední den měsíce, tak jsem nad tím jen mávl rukou. S touto novou "službou" by se ale moje peněženka nejspíš trošku provětrala...

0 0
možnosti
IG

Mimochodem, kdyby operátor při vyčerpání zaslal SMS be tvaru: "Právě jste dosáhl 90%, resp. 100% datového limitu. Pro automatické navýšení o dalších 50, resp. 250 MB za cenu 50 Kč zaslete SMS ve tvaru SOUHLASIM na cislo 123456 nebo jako odpověď na tuto zprávu. V opačném případě Vám bude rychlost omezena na 20 kbps."

Všichni by byli spokojení a byla by to skutečná "revoluce" v přístupu k zákazníkovi.

0 0
možnosti
Foto

Včera jsem kvůli tomuhle článku kontroloval nastavení a syn už tam má zatím neaktivní službu automatické přidání dat a k tomu jsem zjistil, že nám u všech (celkem 5 telefonů aktivovali bez povolení hlasovou schránku, což byl kdysi jeden z důvodů, proč jsem odešel od T-Mobile. Dělali to třeba i 3 týdně...)

0 0
možnosti
FK

Jsem u Vodafone už od Oskara, ale v září končím.... Délku rohů si určím sám......

2 0
možnosti
AK

Neskutečné, jak se operátoři kapsují na mobilních datech.

0 0
možnosti
FK

No ať to zkusí a přijdou o dalšího zákazníka. Už jsem takto vyřešil neustálé problémy obchodníků v UPC, kteří se mi snažili zdražit a tudíž nemám problém změnit operátora. Jsem u nich sice již už od dob, kdy byli ještě Oskar, ale pokud začnou chytračit jdu jinam!!!!;-O Pokud si neváží dlouhodobých spolehlivých zákazníků, tak ať o ně přijdou.

3 0
možnosti
LO

Jakto .ze ne mam slovenskou kartu od O2 Fer a denní limit je 400 MB za cca14 kc na den a to bohate stačí

0 0
možnosti
OM

O21t36o 50M94a25n

17. 7. 2014 22:19

a hele, třetí do party

2 0
možnosti
OM

O39t59o 84M41a41n

17. 7. 2014 22:20

jiný vlákno, ale fantová to určitě pochopila

2 0
možnosti
KH

PRO ZÁKAZNÍKY, KTEŘÍ NEZNAJÍ OBCHODNÍ PODMÍNKY NEBO JE NEČTOU: Obecně platí, že jakékoliv změny smlouvy musí odsouhlasit obě strany. Zákon o elektronických komunikacích dává operátorům výjimku, pokud chtějí podmínky měnit, musí ale dodržet určená pravidla. Informace o změně musí být zveřejněna nejméně jeden měsíc před datem, k němuž mají nové podmínky platit. Zákazník také musí být o změně prokazatelně informován stejným způsobem, jakým je mu zasíláno vyúčtování. Zároveň ho musí operátor poučit, že může bez sankcí odstoupit od smlouvy. Když jsou tyto podmínky splněny, má zákazník čas na odstoupení nejpozději do dne účinnosti nových podmínek. Pokud ovšem operátor zákonné podmínky nesplní, tedy například zákazníka informuje pozdě nebo mu zatají, že může ukončit smlouvu, pak změna podmínek není vůči zákazníkovi vůbec účinná.

1 2
možnosti
HB

Děkujeme zástupkyni Vodafonu za vysvětlení, že prasárny jsou dovoleny.:-P

3 4
možnosti
Foto

P19a91v37e85l 29Š97o64r67f

17. 7. 2014 20:14

U Vodafone mám tři SIM karty s tarifem Odepiš a jednu SIM kartu s tarifem Za nula.Ptám se na jedno.Proč je tarif Připojení bez kabelu za 349,00 Kč s FUP limitem 30 GB a tarif Turbo internet za 499,00 Kč (nebo 999,00 Kč) s FUP limitem 10 GB (podpultově a na nové číslo s FUP limitem 20 GB) ? Mám T-Mobile s FUP limitem 30 GB za 350,00 Kč + Sony Xperia Z (tab) a O2 Mobilní Internet XXL s FUP limitem 30 GB (dříve Neomezený) za 666,60 Kč.Škoda,že Vodafone není schopný se domluvit s O2 a T-Mobile na pokrývání 3G/HSPA,4G/LTE.Proč to někde po xx km jde a někde ne ? Škoda,že Vodafone není schopný nabídnout FUP limit 30 GB za 499,00 Kč nebo do 777,00 Kč bez FUP limitu.Jináč navýšení,přikoupení FUP limitu o 0,50 Kč levnější okouknutý od O2.O2 nabízí sice 100 a 500 MB.Ten druhý za 99,00 Kč.

0 0
možnosti
MM

Duvod proc jsem odesel od vodafone pred par lety... mel jsem je jako druheho operatora, ze se rozhodnu kdo se chova lepe... a u pausalu za 16kc ktery jsem skoro nepouzival jsem po roce zaplatil 1000kc za sluzbu kterou jsem si sice objednal, ale bylo mi receno ze je na pul roku zdarma a pak mi prijde sms s tim jestli ji chci prodlouzit i po zkousce... sms neprisla a sluzba byla aktivovavan a za plnou cenu... sfine.

1 1
možnosti
KH

Když něco nepoužívám nebo nevyužívám, tak to deaktivuji a nespoléhám na operátora. Holt za chyby se platí!

1 5
možnosti