- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
někteří výrobci fotáku to maj stejně...třeba Canon 100D se v Americe jmenuje Canon Rebel SL1 a v Japonsku Canon Kiss X7
Bývaly časy, kdy Samsung vyráběl opravdu zajímavé a vzhledově hezké telefony, ale dneska je to na jedno brdo stejná šablona, jen různá velikost, materiál a vnitřní výbava. Je to už nuda ty dotykáče. Chtělo by to něco nového.
Musíte počkat, až s něčím novým přijde Apple , případně Nokia. Samsung ještě nikdy s ničím vlastním nepřišel .
to je článek zase úplně o ničem. To byste mohli napsat že Škoda má 3 stejný auta s jiným názvem a že je to guláš. Samozřejmě byste už potom zapoměli napsat, že každá se prodává na jiném trhu..
Tuhle strategii měla Nokia - desítky modelů, ve kterých se nikdo neorientoval. Kdyby se raději místo těch odfláknutých plasťáků zaměřili jen na jeden, ale ten fakt vymazlili, bylo by to mnohem lepší.
telefony od Nokie aspon vypadaly rozdilne a tech rozdilu bylo vice. Tyhle Samsungy jsou uplne stejne, rozdily minimalni. Nechapu co tim Samsung sleduje.
Je holt vidět, že je Samsung spíš technologická než marketingová firma.
Nějak nechápu Vaší logiku, protože tato strategie Samsungu spíš napovídá pravému opaku. Že začíná být čistě marketingovou firmou, které nejde příliš o kvalitu, ale spíš o kvantitu a pokud možno chrlit jeden model za druhým.
Globalizace a přístupnost ke všem informacím je občas na škodu, pro pissálky. I potraviny mají různé názvy v různých zemích.
Chceš říct, že např Coca-Cola se v ostatních státech jmenuje úplně jinak?
Ted trochu z jineho soudku ... Galaxy S III mini uvadi, ze umi smart bluetooth, ale jelikoz nema novy Android, tak to nejede. Je to na reklamaci ?
Pokud to ma uvedeno ve specifikacich a prodejce vas pri prodeji neupozornil, ze tato vlastnost neni funkcni, videl bych to na rozpor s kupni smlouvou a odstoupeni od smlouvy.
Guláš podle Samsungu...
Všechny tři modely jsou určené pro různé regiony a tak nehrozí, že by byl zákazník zmaten.
Guláš má spíš autor ve svých myšlenkách
Kopírovací divize Samsungu už zřejmě nemá co na práci,tak v Samsungu ze zvyklosti kopírují aspoň sami své telefony... :-D
Označení je možná zmatené, ale přitom je to velmi chytrý krok. Není žádný důvod k tomu, aby firmy chrlily každý rok nový model, případně stačí mírné navýšení výkonu. Zákazníka zajímá většinou cena a pro výrobce je to výhodné, protože už vyráběný telefon má mnohem nižší náklady a navíc modely mohou být odladěnější, když si s tím dá tu práci.
Nezbývá než gratulovat a doufat, že se nesmyslnému diktátu Applu vzepřou i v jiných oblastech - například něco udělají s dotykovým displejem, který je ergonomickou noční můrou.
Jenže problém je, že když se uživatel dozví, že např. SIII dostává aktualizaci, která zpřístupňuje BT Smart (je zmiňován i výše) a pak jde pro nějaký SIII do obchodu, jaké nemilé překvapení, není SIII jako SIII, ony jsou zde jakési affixy, které ale informace o aktualizaci zohledňovala, nezohledňovala, obsahovala, je to nějak důležité nebo je to jen o barvičce..... kdo to má tušit?
Note 3 Black je stejný jako Note 3 White, ale Note 3 Neo je najednou něco jiného....