Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mobily Lenovo se v Česku oficiálně neprodávají. Se zárukou nepočítejte

Mobilní telefon značky Lenovo si v Česku zatím nekoupíte. Společnost se distancovala od telefonů, které se na našem území v tuto chvíli nabízejí. Oficiální distribuci však chystá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R75e50g42i76n72e 15M48a32r34t58i90n 6862878600158

N

0/0
12.3.2014 21:19

R47e82g61i97n87e 64M35a94r79t35i75n 6772978240678

No nevím, ale v těch bohatších státech by Lenovo za takové vyjádření novináři pěkně setřeli. A zastoupení Lenovo, by si určitě v těchto zemích takové vyjádření nedovolilo. Mám trochu zkušenost s nákupy z Francie. Tož, hurá EU.

0/0
12.3.2014 21:18
Foto

M63a50r68t78i12n 55K75o37k93e37š 3168534481100

Proč by měli tu firmu stírat za to, že chce u nás v budoucnu prodávat modely telefonů, které nejdříve plně lokalizuje, které budou plně kompatibilní s evropskými GSM standardy a které budou otestované? Pak zákazníci třeba nebudou zklamaní, jako pan Simon dole. To si jako myslíte, že tuzemské zastoupení má nějaký vliv na globální potažmo EMEA strategii prodeje? Tyhle věci se určují a rozhodují úplně jinde...

0/0
13.3.2014 9:21

R39e87g36i57n74e 51M77a21r14t80i87n 6502548610508

"....nejsou kryty Lenovo zárukou v České republice...."

Frantíci by se mi v případě poruchy:

1. omluvili za prodejce, kterého by okamžitě kontaktovali a sjednali nápravu,

2. nabídli servis na opravu v jiné destinaci (mohu tam být na dovolené, pracovně),!

3. případně výměnu za vhodnější druh.

Ale to jsou služby, které si zatím jaksi neumíme v Česku vydupat.[>-] Lenovo v Česku jen odpinkne zákazníka.Rv Možná to bylo vše trochu jinak, ale já mohu hodnotit jen PR článek.:-/ Vidím to třeba na pojišťovnách aut. Proto ho mám raději pojištěné v Belgii. Ač havaruji v Česku, neskonale rychlé a korektní jednání.

0/0
13.3.2014 9:34
Foto

M95a36r49t18i65n 93K49o27k19e57š 3598704551660

Ve Francii by neudělali ani jedno, protože ani tam se telefony Lenovo oficiálně nedovážejí. :-)

0/0
13.3.2014 9:39

S70i81m20o86n 93R50o46d49e29r33i72c89k 8517454

Zakoupil jsem designově krásný Lenovo K900 se slušnými parametry. Po spuštění jsem zjistil, že sice je možné nastavit emailového klienta k firemní poště /Exchange/, vše se krásně zesynchronizovalo, nicméně nešla otevřít ani jedna emailová zpráva a namísto toho jen zahlásil "Unfortunately, email stopped working". Prodejce byl solidní a vrátil kupní cenu. Škoda, lituji toho, jinak vše super!

0/0
11.3.2014 19:55

L87e89n61k10a 24B85r97t10n65í44k81o15v88á 2709272984

Ano, v Mironetu je prodávají, ale až po dotazu ke zboží uvedou, že telefon je částečně počeštěn. Z čehož je jasné, že oficiální distribuce to není.

0/0
11.3.2014 16:27

V24l79a32d54i43m97í76r 62F59i20b14i56g17e26r 5454751511134

Mám A760 a myslím že za ty 3000 co stál se skoro nic lepšího koupit nedá 4jádrový procesor, IPS displej 1gb RAM. Čeština není 100% ale to co se používá v češtině je. Jediná vada byla že po zapnutí mi to nabídlo aktualizaci, tak jsem aktualizoval a telefon pak byl celý v čínštině a nic moc angličtině ale stačilo zahledat a mám novou CZ ROM a v pohodě. Jo taky má 2000mah baterii tak to je taky dobé.

0/0
12.3.2014 7:07

J39a28n 95N58o56v68á68k 9705268754145

To je jen hra se slovíčky.

Obchody v ČR telefony Lenovo prodávají (Mironet, CzC a další) a dávají na ně standardní dvouletou záruku.

Reklamace probíhá u nich a zákazníkovi může být jedno, jak to řeší.

+5/0
11.3.2014 16:18
Foto

M88a61r75t32i30n 18K91o66k96e12š 3888234971490

To sice hra se slovíčky je, ale když něco pak na tom telefonu nefunguje, tak naštvaný Franta uživatel volá servis a podporu Lenovo, nikoliv podporu Mironetu, CZC a dalších...

0/0
11.3.2014 16:22

Z13d81e51n91ě48k 98W16e62r84n40h97a13r65t 6327625852728

Franta uživatel má postupovat podle občanského zákoníku, tudíž jednat vždy pouze s prodejcem. Nějaké "zastoupení" ho nemusí zajímat.

+3/0
11.3.2014 16:26
Foto

M80a11r58t70i58n 37K33o86k18e52š 3188544111490

To víte Vy, vysvětlujte to ale běžnému Frantovi uživateli.

+1/0
11.3.2014 16:27

Z14d97e18n52ě86k 27W77e77r75n97h35a75r44t 6337275512688

A proč bych mu to měl vysvětlovat? To je snad jeho problém, že nezná svá zákonná práva a nechá se oblbovat nesmysly o "oficiálním dovozu" a podobnými marketingovými řečmi, které mají těm hloupějším občanům zdůvodnit, proč je u nás zboží o tolik dražší, než v zahraničí.

+1/0
11.3.2014 16:32
Foto

M14a21r39t17i22n 48K78o54k53e27š 3158404551960

Tak právě kvůli takovým se počítám vydávají podobná tisková prohlášení, jaká jsou obsahem článku.

0/0
11.3.2014 16:40

J18a83r89o92s14l56a79v 74B68r93ü13m34m60e44r 7814913986

A proč jako?  u značek s oficiálním zastoupením vezmu kdekoliv koupený telefon a jdu k nejbližšímu servisu. Anebo zavolám na podporu a vše se vyřeší dopravkou.

+2/0
11.3.2014 17:20
Foto

D68a65v83i14d 42J70a42n91i58k 5396976435984

ja bych to tak ruzove nevidel. osobne jsem mel zrovna nejhorsi zazitek pri reklamaci Samsung G Note II. v oficilnim servisnim centru Samsungu. Nedostal jsem nahradni mobil, misto toho mi bylo receno, jestli nevydrzim nejaky ten tyden bez mobilu, at si koupim teda novy /coz bych pochopil kdybych reklamoval nejaky sunt za nejakou tisicovku, ale u premioveho a nejdrazsiho mobilu samsungu me takova odpoved rozsekala/,.... Rovnez me rozsekalo, ze zavadou bylo nedobijeni telefonu, tak to na me zkouseli, ze je poskozeny micro usb port castym nabijenim /6mesicu stary telefon/ a ze se na to zaruka mozna nebude vztahovat a takove kecy. nakonec mi na mobil nalepili takovou servisni nalepku s carovym kodem, kterou kdyz jsem po servisu strhnul, tak sla dolu i s lakem krytu telefonu /lepidlo rozleptalo lak/. Takze asi tak a podpora Samsungu me take rozsekala, kdyz me po par dnech volali jak jsem spokojeny s opravenym mobilem,.. to me dorazilo, protoze telefon byl stale jeste v servisu:)

0/0
11.3.2014 19:07

T71o46m30á10š 27V91a54n39č22u93r88a 4388525440138

Proč si každý myslí, že když kupuje drahý prémiový mobil, že automaticky musí dostat náhradní mobil? Se cenou produktu to vůbec nemá nic společného. Pokud nemáte při koupi uvedeny zvláštní zacházení při servisu, tak platí všeobecná pravidla, kde o nějakém náhradním mobilu není řeč.

0/0
11.3.2014 20:17

J86a86k43u71b 60K27ř45í73ž 8719929747233

A zkoušel jste někdy takové oficiální zastoupení využít? Pochybuji, protože to by jste takto nemluvil. Pochybuji, že Mironet Vám pošle kurýra pro vyzvednutí zboží, tak jak to třeba dělá Asus a mnoho dalších... Právě ta kvalita toho servisu je ten důvod proč to má svojí výhodu, nikoliv ta povinnost prodejce reklamaci řešit....

0/0
11.3.2014 17:28

J57o10s55e27f 80P41i68š32v66e13j60c 4272890470686

Český Franta ani neví že nějaký Mironet vubec existuje, natož aby tam kupoval mobil pro něj jako pro laika naprosto neznámě značky.

0/−2
11.3.2014 17:59
Foto

M56a70r93t75i89n 35K38o14k70e94š 3368814801350

Nevím jak český Franta, ale běžný Franta uživatel si to zadá do Heuréky nebo Zboží, protože jde po ceně. Tam mu vyjede CzC, Mironet atp.

0/−1
11.3.2014 18:03

P71e58t17r 52M77a95r38š66o76u18n 5955838226466

Jak muze volat servis, kdyz zadny ofiko neni? Tedy jistě na zarucaku zadny smluvní servis nema. A pokud zavola do obecného servisu mobilu, tak mu řeknou za tuhle znacku naděláji. Ale to mu mohou říci kdekoliv na cokoliv ač to ma zastoupení. Servis nemusí byt smluvní pro danou znacku.

0/0
11.3.2014 18:35
Foto

M83a36r26t80i23n 57K88o13k76e27š 3838864281950

Já to uvádím jako příklad. Možná by bylo lepší se mkrnout na celé vysvětlení od Lenovo, než tady společně mudrovat, co by bylo kdyby:

http://www.lenovoblog.cz/2014/03/oficialni-vyjadreni-lenovo-k-distribuci.html

0/0
12.3.2014 7:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.