Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nestaraj se, nekupujte to. Kraus reklamoval iPhone, pak změnil značku

V Americe vymění v záruce kus za kus, ale v Česku jsem to ani nečekal, popsal známý český bavič Jan Kraus peripetie při reklamaci iPhonu 5. Ale to byl jen start několikahodinové cesty, na níž nestačil žasnout nad požadavky českých servisů. Telefon nakonec vyměnil za jinou značku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LV

Asi tu se mnou nebude nikdo souhlasit, ale zadny servis nema povinnost vam zdarma zapujcit nahradni telefon. Kdyz jdete reklamovat napr. pracku taky vam nepujci mezitim novou...ani v zakone toto neni, ze musi servis zdarma pujcit telefon. A pokud to delaji a zakaznik to chce zdarma, musi pocitat s tim, ze dostane nejaky "obycejny"..a nerikejte mi, ze je pro vas zivotne dulezity byt neustale online..Pred lety se nam ani nezdalo o tom, ze by slo s telefony delat neco jineho nez volat a psat sms a taky jsme to prezili..Tak proc to v pripade reklamace hold ten mesic nevydrzet?

0 0
možnosti
JN

Heh, omlouvám se, ale pan Kraus určitě nemá do kapsy hluboko. Být na jeho místě, skočím do shopu, koupím si nový iphone, stáhnu si data ze starýho, nechám jej opravit a pak jej střelím, nebo dám synovi. Hotovo během chvilky a není třeba plnit internet těmito žvásty.

Ostatně i v Murphyho zákonech se říká - "Může-li se něco pokazit, pokazí se to". A to i platí pro übertelefon iPhone.

0 1
možnosti
TT

Bez urážky, ale to co píšete je názor ovce...

0 0
možnosti
JS

My jsme měli na opravě v Českém Servisu notebook. Byl tam problém s klávesnicí. Zjistili, že momentálně nemají náhradní díl skladem a nabídli mi, že mě zavolají, až ho budou mít. Notebook jsem si mezitím ponechal a pracoval na něm (s externí klávesnicí).

Za dva dny mi zatelefonovali, že je náhradní díl u nich a mohu si notebook přinést k opravě. Druhý den jsem měl NTB opravený.

Mně osobně tento postup úplně vyhovoval a s Českým Servisem jsem byl spokojen. Sice bych mohl remcat, že to nemají na skladě a trvalo to několik dnů. Kdo by ale zaplatil ty zvýšené náklady? Museli by přeci zvýšit zásoby náhradních dílů a to stojí určitě nemalý peníz.

0 0
možnosti
DK

Byla jsem s HP tiskárnou v (nejmenovaném) servise v Brně, oprava 1-2 týdny mi přišla dlouhá. V Českém servise trvala oprava dva dny. Tak by to mohlo funfovat všude.

2 0
možnosti
PS

Opravdu nevím jestli jsme národ ovcí... vím ale přesně jak to VIP osobnostmi v této zemi chodí. Dělám u servisní organizace konkurenční značky telefonů a mám s těmito lidmi bohaté zkušenosti. Když potom čtu plky o tom, že si pan Kraus myslel, že mu v rámci reklamace telefon vymění na počkání, tak se už ani nemůžu smát. Samozřejmě, že moc dobře ví, že obchodník má na reklamaci 30 dnů. Proto mu není vůbec líno odvézt si zařízení přímo do autorizovaného servisu, kde se samozřejmě snaží využít své "popularity a mediálního vlivu" k formě protekce. Ve své božské naivitě si myslí, že v servise na něj čeká nový mobil, který mu dají hned do ruky a on velká hvězda nebude muset používat opravované zařízení, navíc když stálo 20 tisíc. Ale chyba lávky - servis tuto možnost nemá. Jde o VIP a tak se pracovníci servisu snaží vyhovět alespoň nějak jinak, aby náhodou nebyl průšvih u výrobce. Někdy ale není nic dost dobré.

:-(Následek je obvykle stejný - najde se způsob jak se pomstít a naučit tak holotu jak se s hvězdou jedná. Obvykle není problém si všechno pěkně přibarvit, použít pár polopravd a zainteresovaným to pěkně osladit.

Bylo by pěkné, kdyby reklamace fungovali, jak si pan Kraus přeje, problém je však u výrobců a ne u servisů.

7 1
možnosti
LH

Jsme asi opravdu národ ovcí. Když tak pročítám příspěvky níže, je mi smutno. Pana Krause moc nemusím, ale místo toho, abychom byli rádi, že někdo se schopností ovlivnit veřejné mínění pranýřuje zlozvyky při reklamacích,  zanadáváme si, že se cítí jako nadčlověk. Obávám se, že s tímto přístupem budeme nadále nakupovat předražené a navíc nekvalitní potraviny, platit neúměrně vysoké bankovní poplatky  atd. Fakt umíme jen remcat u piva a v diskuzích na netu? Pokud budeme chtít kvalitu výrobků a služeb jako mají v USA, nebo v Německu, budeme muset být náročnější zákazníci.

2 2
možnosti
MB

M84i63l53o97š 97B78é93m

14. 6. 2013 12:17

By mě zajímalo, jakou rychlostí mu vyreklamujou tu jinou značku. ;-D

6 0
možnosti
RK

Tento článek má navodit atmosféru, že pán Kraus je obhájce běžného spotřebitele. Skutečnost je ovšem taková, že "VIP osoba" (celebrita nebo li nějaký nad-člověk) je pohoršena, že se k němu tak servis nechová a bere ho jako běžného zákazníka. Osobně mě takový přístup štve. Část politiků, sportovců, zpěváků/herců nebo podnikatelů (v rámci firmy managementu) se stylizuje do jakéhosi nad-člověka, odtrženého od reality. Vše završené reakcí ve stylu: "Buď bude po mém, nebo vám to nandám v televizi."

Pro mě je zarážející několik faktů: 1) proč jako koncový zákazník si mám připlácet nebo prodlužovat servis tím, že si telefon budu sám vozit do autorizovaného servisu? Reklamaci mám řešit tam, kde jsem si telefon koupil. Z jakého důvodu nebyla reklamace řešena u prodejce? 2) S bodem jedna spojené - Český servis je předpokládám (dle jejich stránek) autorizovaný servis, mimo jiné, pro produkty Apple. Servis p. Krausovi telefon neprodal, ale pouze řeší jeho reklamaci. Tudíž postupuje dle obchodních podmínek výrobce a dle platné legislativy (zákonů). Máme li se nad něčím rozčilovat, tak je to primárně nad nedokonalým právním rámcem či neochotou řešení servisu u prodejce. 3) možná se mýlím, ale jestli servis nabídl p. Krausovi starší model, třeba 4S, tak by mě zajímalo, které nezbytně nutné aplikace mu nefungují, neboť jak model 5, tak 4S mají stejný iOS6. Z mého pohledu, toto byl velmi vstřícný krok servisu a fakt nechápu, co je za problém 3-5 dní fungovat na zapůjčeném telefonu? Asi by to bylo pod úroveň pana Krause někomu ukazovat starší verzi Iphonu:-(

Nejsem zaměstnanec Českého servisu, ani jeho obhájce. V rámci mé firmy (kde jsem zaměstnán) řešíme s Českým servisem záruční i pozáruční opravy tiskáren HP. Těch servisních případů už bylo několik stovek. Musím konstatovat, že za těch několik let nenastal jediný případ, kdy bych byl nespokojen. Ba naopak.

7 0
možnosti
PT

P69e59t46r 85T75y92č13k44a

14. 6. 2013 11:56

Ten prodejce to musí zaslat do servisu. A to prostě prodlužuje dobu vyřízení reklamace. Pokud si do servisu dojdeš sám tak prostě tu dobu vyřízení reklamace zkrátíš. U nás Apple nemá žádnou prodejnu kde by to mohli vyměnit na počkání. Ostatně ji nemá ani ve všech městech v USA.

2 0
možnosti
PF

P45a96v77e25l 30F81a82r28a

14. 6. 2013 10:22

Pro dědky typu Kraus jsou určeny mobily pro seniory! ;-)

2 2
možnosti
BS

To je ale tydýt, je fakt, že někdy reklamovat telefon je na mrtvici, ale vyčuranost některých reklamujících je taky do nebe volající a že chtěli zálohu za pučený telefon je normální, starej telefon se nedá prodat za plnou cenu. Jen nechápu, proč mu to nevyměnili na počkání, je to otázka když hodně tak jedné hodiny.

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Neomezená data dává O2 ještě levněji než dříve. S odměnou jsou za hubičku

15. dubna 2024  7:02

Základní datově neomezený tarif za cenu nižší, než standardně stojí tarif s 12 GB dat? U O2 na...

Doma si natáhnete neviditelné kabely k internetu. Huawei ukázal inovace

17. dubna 2024

Huawei na každoroční roadshow ukázal v Praze své inovace pro letošní rok. Vedle průmyslových...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

K mobilu teď dostanete televizi zdarma a levnější jsou také iPhony

16. dubna 2024,  aktualizováno  10:12

Výrobci mobilních telefonů se už zase začínají předhánět ve výhodných nabídkách. Přímé slevy jsou...

Apple ukázal, že přejít na iPhone 15 Pro z předchůdce nemá smysl

11. dubna 2024

Apple na svém webu zveřejnil nástroj pro snadné srovnání vybraných modelů iPhonu. Uživatelé...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Čínský smartphonový standard dorazil do Česka. Není co vytknout, ani cenu

17. dubna 2024  7:02

Motorola představila hned tři modely z top řady Edge. První se začne prodávat model Edge 50 Pro,...

Ultra smartphone i odlehčená novinka. Motorola zahustila nabídku

18. dubna 2024

Společně s modelem Pro se na český trh chystají ještě další dvě novinky od Motoroly. Jednou je...

Čínský smartphonový standard dorazil do Česka. Není co vytknout, ani cenu

17. dubna 2024  7:02

Motorola představila hned tři modely z top řady Edge. První se začne prodávat model Edge 50 Pro,...

Doma si natáhnete neviditelné kabely k internetu. Huawei ukázal inovace

17. dubna 2024

Huawei na každoroční roadshow ukázal v Praze své inovace pro letošní rok. Vedle průmyslových...

K mobilu teď dostanete televizi zdarma a levnější jsou také iPhony

16. dubna 2024,  aktualizováno  10:12

Výrobci mobilních telefonů se už zase začínají předhánět ve výhodných nabídkách. Přímé slevy jsou...

Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?

Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...