- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Apple je opravdu komplexně povedený produkt. Od jeho koupě mne však odrazuje jeho image a celková politika firmy.
Mně na Apple nejvíc vadí Apple fanoušci.
Apple se tímto rád chlubí, ale co na tom... když je to dáno tím, že Apple má pouze jeden typ telefonu (byť s drobnými změnami) ale vzhledově a funkčně je to stále stejný druh... oproti např. SAMSUNGU, který má obrovské portfolio různých modelů, větších, menších, barevnějších a uživatelé si tak snáze mohou vybírat mezi modely, který pro ně bude právě ten nejvhodnější a v jejich okolí originálním telefonem.
Zatímco příznivci Applu vedou mezi sebou tak trochu nudu, když mají každý stále stejný mobil, ostatní majitelé mobilních telefonů to mezi sebou mají rozhodně pestřejší a zajímavější Hlavně, aby konkurence fungovala, ta má totiž pro zákazníky příznivý vliv na vývoj a především cenu koncových výrobků
iPhony s 20% "rozdrtily konkurenci", ktora ziskala 80%.
Nemůžete být tak hloupý, abyste porovnával dva telefony proti stovkám.
Prima. Zajimave by bylo srovnani opravdoveho prodeje a rozdavani. Pred vanocema muj operator daval i4 zadarmo pausal unlimited a i5 zadarmo unlimited volani a sms, 5gb internet.
Tak flame už zakládají nejenom příspěvky v diskusi, ale rovnou články?
Tak vždy platilo že nadpis prodává noviny. Dnes to plati taky, možná víc než dřív.
Zavádějící nadpis... Skvělé vánoce měl jistě i Samsung. Divize moilních telefonů je v celém koncernu nejvýnosnější (tj. takové "ehm - rozdrcení" bych si také přál). Výrobně levný Galaxy SIII je na konci svého cyklu a nástupce nejspíše výkonem překoná iP5. Apple buduje prodeje na své pověsti "kdo nemá na poslední iPhone je looser" a proniká na nové trhy (zejména do Asie). Na druhou stranu poslední iOS začínají v disciplíně "inovace" postupně tahat za kratší konec a Apple musí ukáat, že i po smrti otce-zakladatele umí nastolovat nové trendy a ne jen pouze "vylepšovat" již vymyšlené. P.S. jsem uživatelem jak Androidu, tak iOS (vývoj app) takže sleduji oba světy.
Zavádějící nadpis/nezavádějící nadpis -- ono je to vlastně cílem redakce, páč i když tato zpráva je většině lidí putna (každý si koupí telefon který se mu líbí a má na něj), tak nadpis donutí zaryté androisty obhajovat svůj telefon, a naopak iphonisty psát posměšné komentáře, což znamená více zobrazení článku a redakce je spokojena