Diskuze

Noví operátoři přinesou nižší ceny volání, nervozita na trhu stoupá

Trh mobilního volání prochází největší revolucí za mnoho let. Tlak státu na ceny a změny v rozložení sil na trhu otevřely dveře i novým operátorům, kteří by mohli přinést výrazné zlevnění volání. Letos by mohli přibýt nejméně dva. Zatím se však firmy chovají tajnůstkářsky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mě stačí se podívat na mapu pokrytí 3G u nás a pak třeba v Rakousku nebo Rumunsku a je mi všechno jasné.

.

Prostě "specifický trh" ;-D;-D;-D;-DR^[>-]

0 0
možnosti
Foto

Už jsem to tu psal, ale... v Rakousku nabízí síť Orange tarif, kde máte měsíčně 1000 minut do všech sítí, 1000 SMS a neomezený internet - to všechno za 7,50 €. (cca 185 Kč). U nás by i s tím nejlepším tarifem stála podobná nabídka dvacetinásobek!!

-

Jiný příběh: Kámoš (rovněž v zahraničí) dostal za svých v přepočtu asi 200 Kč měsíčně jen tak z plezíru od společnosti novou sim kartu s 3G internetem (místo doposud používaného 2G).

-

Dokud se tohle u nás nezmění, budou všechny nabídky leda tak pro smích. Český spotřebitel je zvyklý platit měsíčně kolem 1000 Kč, čili pětinásobek průměrné útraty v zahraničí. Proč by to měla jakákoliv firma měnit? ;-€

3 0
možnosti

J20a13k16u46b 29Ř95í85h46a

26. 1. 2013 10:20

Nejhorší na tom všem je přesně ta Vaše poslední věta. To je celý problém. Pokud zákazníci skutečně ochotně platí ty šílené částky, proč by měl operátor slavnostně zlevňovat? Nemá důvod. Teprve pokud lidé začnou trochu přemýšlet, jestli skutečně musí volat pro každou blbost a tedy ve výsledku platit třeba dvojnásobnou měsíční útratu, nebo jestli se opravdu přeorientují na internetové volání z domu, což jde více než dobře. Nějaké možnosti jsou, ale lidé jsou líní, pohodlní a hlavně konzervativní. Musí si zavolat z chodníku před svým barákem, místo toho aby počkali 3 minuty a volali od počítače za cenu třeba šestinovou.

Takže opravdu celý problém je v zákaznících. Bohužel.

4 0
možnosti

Mě operátoři odnaučili telefonovat, ale mám skoro deset let starou předplacenku od eurotelu, kde mám net za 40 korun týdně bez FUPu (asi chyba karty, pro mě výhoda). Tak píši přes email a různé kecalky...;-D

2 0
možnosti

Používám virtuálního operátora, za 410Kč mám 300minut a 150SMS. Volání v rámci operátora za 70hal/min. To už jsou použitelné ceny.

0 0
možnosti

Ja bych chtel virtualniho operatora tak za 150,- Kc na 0 sms, zadne volani a cca 500MB FUP. Nevite ?

0 0
možnosti

J84a49k57u51b 86Ř23í77h93a

20. 1. 2013 14:49

Tak by mne docela zajímal skutečný, reálný mechanismus, jak si vyhandrkovat lepší nabídku. Za dobu co používám mobilní telefon, cca 10 let jsem změnil všechny operátory. A jestli si pamatuju dobře, nikdy mne při výpovědi nenabídli nějakou výraznou slevu. Ale jen standardní nabídku. Maximálně se pokusili ze standardní nabídky sestavit tarif pro mne - kombinace volání, sms, internetu v mobilu. Takže to nakonec dopadlo tak, že jsem se na nějaké velké operátory vykašlal, mám jen na jednom telefonu internet v mobilu, resp mobilní internet za pár stovek. K tomu intenretového operátora a volám vesele za korunu. Potíž je ale se signálem. V menších městech, kde je 3G, nebo H, to jde docela dobře. Ale na 2G je to prakticky nepoužitelné. Kapitola sama pro sebe je Praha. Tam se prostě nedovolám vůbec. Takže musím mít ještě jeden mobil, kde mám kredit. Bohužel tohle jsem byl nucen udělat pro nedostatečný zájem operátora si mne udržet. A to jsem na konci smlouvy, cca půl roku měl pravidelnou útratu kolem 6-700 Kč. Asi mu to bylo málo. Platby všechny včas. Takže ještě jednou otázka. Jak funguje mechanismus handrkování o slevy?

0 0
možnosti

Chtěl jsem odejít od Vodafonu k O2 a sleva bez problému. Řešil jsem to poprvé. Měl jsem nejnižší tarif a útratu zhruba 200 kč teď mám 125 min za 225 kč na 2 roky, není to možná úplně nejvíc ale stačí mi to. Asi záleží na koho narazíte na retenčním.

0 0
možnosti

Virtuálové by mohli pomoct srazit ceny. Sám jsem v podnikové síti, kde mám interní volání zadarmo. V té síti mám mimo mnohé další i celou rodinu a mimo síť příliš nevolám, takže při paušálu pod 50 Kč platím něco lehce přes stovku a denně telefonuju tak dvě hodiny.

0 0
možnosti

Je to stejný jako u poviného ručení, kdo se neozve, ten  moc platí.

10 1
možnosti

Nejen u pov. ručení, nedávno jsem byl zrušit účet u České spořitelny kvůli poplatkům, nyní ho mám zdarma

3 0
možnosti

J92i92ř83í 41L93a82m44a51č

17. 1. 2013 15:49

Doporučuji redakci si najít pět rozdílu mezi pojmem operátor a virtuální operátor, pak to tady možná nebude vypadat jako na pískovišti!

10 1
možnosti

J21o27s80e32f 91N67o53v63a75k

17. 1. 2013 13:02

Můžete taky zkusit jinou variantu, ze které nebude mít operátor ani korunu ;-D.

Třeba callback na http://www.erishop.cz/erivoip-callback-step1.

Všude se volá za 1,90 s tarifikací 1+1.

Kód pro nabití 50,- Kč pro testování je 0004-2013-7487-5489.

5 2
možnosti

Mám virtuál HERMOD a tam se volá za 70hal/min.

0 5
možnosti

S tím, že pohrozíte ukončením a oni vám nabídnou výhodnější služby, tak trošku kecáte.

2 11
možnosti

Kecame. Zajimave minuly Srpen jsem rekl ze koncim ted platim o tretinu mene a dostal jsem i mobil. Operator O2.

4 1
možnosti