Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ukázal Microsoft „omylem“ svůj připravovaný smartphone Surface?

O tom že Microsoft připravuje vlastní smartphone se svým novým operačním systémem Windows Phone 8, se spekuluje už delší dobu. Nyní sám softwarový gigant přiživil spekulace zveřejněním promo fotografií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PiPiiiiiK

Fotky pobavily

Neviděl jsem ještě nikoho, kdo umí s VS (počítám, že takový člověk u toho sedí denně minimálně 7h), aby používal tak prťavou klávesnici a koukal na monitor dolů...to musí bejt za trest

0/0
21.10.2012 15:26

PiPiiiiiK

Re: Fotky pobavily

jinak telefon se mi moc líbí

0/0
21.10.2012 15:26

Business Rule Engine Architect

Re: Fotky pobavily

přesně. Ta klávesnice je jako od apple a ta od apple je nepoužitelná. Dokonce na ní není ani přímo stisknutelná klávesa Del.

0/0
21.10.2012 17:06

male_zvire

Ha!

Černý obdélník s displejem na přední straně! To bude pěkná žalobička od Aplu...8-o

+1/0
20.10.2012 21:00

Lajos Bacs of Tuscany

Re: Ha!

Klidne mohli udelat kosoctverec, vyjde to nastejno..R^

+1/0
20.10.2012 21:41

Business Rule Engine Architect

Re: Ha!

nemožné. MS má s Applem nějakou dohodu o patentech...

0/0
21.10.2012 17:04

GGeorgex

a kdo ho vyrábí MS tají?

ani bych se nedivil, kdyby si MS nechal telefony vyrábět Nokií a jenom mlžil, že se jedná o jejich výrobek :-)

0/0
20.10.2012 13:07

skate

Re: a kdo ho vyrábí MS tají?

Ty ruce, které ho montují mohou být klidně ty samé, jaké kompletují jakékoliv jiné telefony včetně Sansungu ,LG a nebo Apple. Na původu těch rukou vůbec nezáleží, podstatná je kvalita jejich práce a to, jak si ji dovedou ty které firmy ohlídat. Ale zcela jistě to jsou ruce z asijských zemí, ty líné , zhýčkané a nenažrané socialistické v evropě by zákazníci nikdy nezaplatili. :-)

0/0
20.10.2012 15:10

entony13

Re: a kdo ho vyrábí MS tají?

řeči, podíl lidské práce je malý, spíš je to o pracovním prostředí a ekologii....... asi někdo nedělá a jen umí psát nesmysly. Třeba výroba Panasonicu, Foxconu, Siemensu, Tyco, Honeywell atd v ČR.... tam dělají marťani?

0/0
20.10.2012 21:28

skate

Re: a kdo ho vyrábí MS tají?

To jsou tady v česku jen maličké továrničky , které po vyčerpání pobídek velmi brzy zmizí.

0/0
20.10.2012 22:12

entony13

Re: a kdo ho vyrábí MS tají?

aha, jenže některé firmy se stěhují zpátky do Evropy....dost výzkumných středisek v elektrooborech, třeba FREESCALE , Muramoto, Bosch atd

0/0
20.10.2012 22:40

wolfík

Re: a kdo ho vyrábí MS tají?

Ten BOSCH, to mně zajímá, odkud že se vrací a kam? V roce 2013 chce v Asii investovat 1,8 miliardy eur a letos otevírá obří fabriku v čínském vnitrozemském Čcheng-tu.

0/0
20.10.2012 22:51

entony13

Re: a kdo ho vyrábí MS tají?

za tím vracením byly tečky na oddělení, psal jsem, že Bosch není jen výrobna, vývoj do Asie brzy nepůjde

0/0
20.10.2012 23:31

wolfík

Re: a kdo ho vyrábí MS tají?

Muramoto má jedinou továrnu v Evropě a to v Žebráku. Japonská firma, také se vrací do Evropy?

0/0
20.10.2012 23:39

entony13

Re: a kdo ho vyrábí MS tají?

tak vyvoj software - treba Brno a Red Hat, firma se stovkami zamestnacu, kolem ni je jeste nekolik firem z oblasti software

0/0
21.10.2012 15:59

kenx

Re: a kdo ho vyrábí MS tají?

Pred par dny se objevila informace o vlastni fabrice Microsoftu v Cine, budou se tam vyrabet Surface tablety a mozna i telefon.

0/0
20.10.2012 16:56

pohanský vlk

--

Tahle "novínařina" mě vždy spolehlivě pobaví.

+1/0
20.10.2012 12:05

Clacsson

Re: --

...a vo to de.

0/0
20.10.2012 19:16

pettyo

Jisté je...

..že omylem tam ten smartphone není ani náhodou.

+6/0
20.10.2012 11:44

Malcolm de Serenity

Re: Jisté je...

To už si ani nikdo jen tak nemůže vyfotit ruku?:-(

0/0
20.10.2012 15:18

ibid II. - nezničitelný

Nakonec jsem docela zvědavej,

s čím MS vyleze.

.

P.S. ten stupidní omyl v tom nehraje žádnou roli...

0/0
20.10.2012 11:05

Zákon o dodávkách teplé vody

Když mobilní telefon do kapsy

tak jedině s úhlopříčkou 20 a více palců.

+3/0
20.10.2012 10:21

Clacsson

Re: Když mobilní telefon do kapsy

Pro klokany parádní nástroj :-))).

+1/0
20.10.2012 11:02

Davča B.

Wow

Kdyby takhle vypadal a měl rozumnou úhlopříčku (ideálně 4 a maximálně 4,3 palce), jdu do něj! Měl jsem možnost užívat dosavadní Lumie, systém je svižný a jednoduchý. Telefon chápu jako pracovní nástroj s možností zajít na internet a zjistit si třeba telefonní číslo do restaurace, moc se mi líbí ta propojenost mobilů a tabletů se stolním počítačem. Fakt se na to těším, bude to silná konkurence pro Android a iOS, a ta je vždycky ku prospěchu.R^

+2/0
20.10.2012 9:51

FWM

Re: Wow

Taky se mi zdá, že od pohledu vypadá dobře. Ale bude to samozřejmě o parametrech, jestli si jej pořídím nebo ne.

0/0
20.10.2012 9:57

liquido

Re: Wow

Mám skoro pocit, že parametry ztrácejí na významu - naopak roste význam navazujících služeb.

Tím nechci říct, že je nepodstatná velikost a rozlišení displeje, nebo výdrž baterky, ale dnešní slušné mobily ž mají dostatečný výkon, takže rozhodovat se, jestli si koupím A nebo B jen podle čísla frekvence a počtu jader (v horším případě), nebo podle benchmarků nedává smysl.

0/0
20.10.2012 10:23

Clacsson

Re: Wow

Notabene, když WP je daleko méně nenažraný, než ostatní OS a k svižnému běhu mu stačí slabší HW.

0/0
20.10.2012 11:04

doktor_bota_2

Re: Wow

WP7 je méně nenažraný, ale taky nic neumí.:-P

+1/0
20.10.2012 11:11

Clacsson

Re: Wow

Kecy v kleci, umí vše, co běžný uživatel používá. Ano, nesestřelíš tím třeba letadlo, ale to asi nevadí.

0/0
20.10.2012 11:12

doktor_bota_2

Re: Wow

Skype není pro běžné uživatele? Na Androidu běhá i na low-endech. A na pozadí, ne jako na hi-end WP telefonech, kde se uživatel ani nedozví, že po něm někdo něco chce.

+2/0
20.10.2012 11:23

Clacsson

Re: Wow

Skype na Androidu používám jen občas. Žere to jako kráva. Baterku i datové přenosy. Na WP bez problému, kromě low endu Lum610 a i tam by běžel, kdyby to nebylo "ouředně" zapovězeno. Na druhé straně navigace zdarma na Nokiích je nesrovnatelně lepší než ta, se kterou zápasím občas na Androidu.

+1/0
20.10.2012 11:26

doktor_bota_2

Re: Wow

Ale kdo ti volá se dozvíš jen v případě, že máš Skype otevřené, tj. nahoře.:-P

+1/0
20.10.2012 11:29

Clacsson

Re: Wow

Velmi silně pochybuji, že něco podobného nebude ve WP8 ošetřeno, zvláště, když je Skype přímo od MS a když tě obvykle dlaždice online informují o každém prdu v naší galaxii.

0/0
20.10.2012 17:42

doktor_bota_2

Re: Wow

Tato diskuze se týká mého tvzení "WP7 neumí nic, proto mají menší nároky na železo". Patrně už tušíš, že je to pravda - tedy pokud nejsi zabedněný fanatik a la fj08.

0/0
20.10.2012 22:13

Clacsson

Re: Wow

WP7 už dnes řeší málokdo, když je WP8 záležitost pohých pár dní. Na druhou stranu nepovažuji Skype na starých WP7 za nějaký větší problém. Už kvůli tomu, že z mého okolí používá Skype cca 60% lidí a z nich 95% pouze na desktopech.

0/0
21.10.2012 11:57

doktor_bota_2

Re: Wow

Opakuji, tato diskuze se týká mého tvzení "WP7 neumí nic, proto mají menší nároky na železo".

+1/0
21.10.2012 13:24

Clacsson

Re: Wow

A já opakuji, že mé tvrzení se netýkalo výběhového WP7. Zkus si to laskavě přečíst ještě jednou. A na tvou další připomínku dopředu odpovídám, že není pravda, že by WP8 ještě nikdo neviděl a nezkoušel a že dosavadní hrátky s tímto OS nasvědčují tomu, že půjde opět o stabilní, nenáročný a velmi rychlý systém. Uvidíme pak ale v praxi. Vzhledem k tomu, že jde o kompletně z gruntu napsaný nejmodernější systém bez tun balastu, které za ta léta nahromadily ostatní OS, není důvod těmto prvním zkušenostem nevěřit.

0/0
21.10.2012 15:02

doktor_bota_2

Re: Wow

Napsal jsi "WP je daleko méně nenažraný, než ostatní OS a k svižnému běhu mu stačí slabší HW" - WP existuje pouze ve verzi 7, nástupce se jmenuje Windows 8 RT. Psal jsi o WP7, což jsi potvrdil i tím, že ses pokoušel relativizovat moje tvrzení o nezvládnutém multitaskingu na příkladu Skype. Přestaň lhát, je to zbytečné a v diskuzi se mnou zvlášť, vím o tvém oblíbeném systému víc, než ty, a to jsem fanda jiného.

+1/0
21.10.2012 16:48

Clacsson

Re: Wow

WP je pro mne nyní již WP8. Netvrdím, že je to můj oblíbený systém, jsem průměrně spokojeným/nespokojeným majitelem Androida. WP (vosum, abys to pochopil) považuji za moderní a slibný systém, toť vše. Nemám rád, když tady mistři světa, kteří si na něco nikdy nesáhli, vynášejí kategorické soudy. Já měl tu čest si s několika telefony s WP7 hrát a systém se mi velmi líbil. WP nový bude dle mne ještě lepší.

+1/0
21.10.2012 19:29

entony13

Re: Wow

Skype dost lidí neprovozuje již velmi dlouho, já od jeho začátku :-). Je to ten poslední program, kterým bych zavšivil počítač, ale každý má jiné priority, mně stačí VOIP......

0/0
20.10.2012 22:44

doktor_bota_2

Re: Wow

A to má být argument? Takže WP nepotřebuje multitasking, protože někteří lidé nepoužívají Skype?

0/0
20.10.2012 23:59

entony13

Re: Wow

kazdy ma jine potreby a je dost lidi,kteri chteji telefon na volani,emaily a na obcasne prohlednuti webu, toto je podle mne vetsina,ti neresi FB,Skype a jine ......uzivaji skutecny zivot :-)

0/0
21.10.2012 14:30

doktor_bota_2

Re: Wow

Diskuze je o možnostech WP7, ne o tom, že si někteří lidé kupují drahý smartphone na věci, které by zvládl lowend.

0/0
21.10.2012 16:49

liquido

Re: Wow

MS věřím, že to nakonec prosadí a nějakou část koláče ukousne, ale nebude to mít jednoduché - propojení zařízení a služeb nabízejí i konkurenti, kteří jsou navíc už zavedení se širokou nabídkou aplikací.

MS má jednu výhodu - silnou pozici na desktopech. A druhá je patrně nostalgie a setrvačnost ve firmách, i když tam si - kvůli pro mě nepochopitelné liknavosti MS, s níž lehkomyslně opustil mobilní zařízení - už museli vyzkoušet, že další platformy jsou použitelné, dají se kombinovat a třeba iOS se ve firmách docela uchytil.

0/0
20.10.2012 10:20

Andee in Red Book

Re: Wow

Android dál poroste a MS ukousne hlavně kus trhu Applu... to je jasný jak facka.

0/0
20.10.2012 10:40

Clacsson

Re: Wow

Myslím, že bude postupně ukusovat z obou táborů. S Androidem jsem celkem spokojený, ale ta provázanost mi někdy přijde drobátko jako bastl. Mívám třeba problémy s emaily. Občas přijdou bez problému, občas dorazí se zpožděním,... Na desktopu je dávno mám a na mobil dorazí třeba za hodinu.. Uznávám, že to možná nebude problém Googlu. MS si myslím, že bude mít provázanost celého prostředí dotaženou do mrtě. Co se týče iOS a Applu, stále více se setkávám s jistou nasr.ností. Známí často tvrdí, že do dalšího iOS už nepůjdou. Systém jim z pohledu uživatele již nepřináší nic nového, převratného, stojí to plno peněz a děsně je štve neustálá změna konektorů a velikosti SIM karet, takže jednu SIMku si nemohou přehodit do různých zařízení, co mají doma, na každý přístroj musejí s sebou tahat jinou nabíječku a pod.

0/0
20.10.2012 11:11

ibid II. - nezničitelný

Re: Wow

tak to nemá chybu. Nejdřív řekneš, že jseš s Androidem spokojenej, pak si postěžuješ, že máš problémy s maily a nakonec sám uznáš, že to není problém Androidu...;-D

+1/0
20.10.2012 11:29

Clacsson

Re: Wow

Jo, takový jsem já :-)).

0/0
20.10.2012 11:46

ibid II. - nezničitelný

Re: Wow

nicméně ses dostal na začátek a problém logicky sám vyřešil... ;-DR^

0/0
20.10.2012 11:49

Clacsson

Re: Wow

Ano, jenomže so s tím? Možná, že s WP8 se do těchto trablů vůbec nedostanu.

0/0
20.10.2012 17:32







Najdete na iDNES.cz