Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejlevnější telefon s Windows Phone je už za méně než 3 tisíce korun

Zanedlouho se na trh dostanou žhavé novinky s operačním systémem Windows Phone 8. To ale zároveň znamená, že stávající modely s Windows Phone 7.5 výrazně zlevňují. Standardně levné ZTE Tania je tak k mání už za méně než 3 tisíce korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

doktor_bota_2

A Nokia stále v oblacích.

http://mobilenet.cz/clanky/nokia-lumia-510-nejzakladnejsi-windows-phone-z-finska-10388

Cena - cca 4500, což je víc, než je aktuální cena Lumia 610. Kdo si koupí dobrovolně horší telefon za víc peněz od stejného výrobce?:-/

0/0
23.10.2012 22:07

fj08

Re: A Nokia stále v oblacích.

Je mezi doporučenou zaváděcí cenou a tou reálnou. Doporučená cena Lumie 610 při uvedení byla 6tis.

0/0
24.10.2012 8:48

tomrak

Re: A Nokia stále v oblacích.

Reálná cena lum610 je pod 3000kc. Jenže úvodní cena popisuje kolik potřebuje Nokie aby mela z to telefonu zisk. Soucasna cena je dost jiste pod výrobní náklady . Potřebují jen vyprázdnit sklady... IMHO ta cena půjde ještě vod dolu....

0/0
26.10.2012 7:56

puoyt

Re: A Nokia stále v oblacích.

Lumia 610 se proda v Asii za 210$ ,mene vybavena 510 za 225$ .Podivne.

0/0
24.10.2012 10:56

baxaras292

Pořád moc drahý

za telefon, kterej vznikal řadou rozhodnutí typu : "sakra, lidi nechtěj používat bing, tak tam dáme povinný hardwarový tlačítko hledat, který nebude hledat nic v telefonu a kašlat na kontext, ale prostě otevře web s bingem" by lidem měli dávat jeden iphone za každej den, co byli nuceni tolerovat tohle bahno bezuzdné manažerské tuposti a ignorace zákazníka

0/0
23.10.2012 17:59

pteryx

Naprostý souhlas s článkem

WinPhone od začátku míří na špatnou cílovou skupinu. Jako telefon pro masy s jednoduchým ovládáním může mít WinPhone smysl. Microsoft je firma veletočů, neumí dělat "exkluzivní zboží" u kterého se očekává delší životnost, ale v masovce byl vždycky úspěšný. WinPhone může mít smysl pro lidi co chtějí pohodlně telefonovat a brouzdat.

Ale ani laciné Androidy bych nezatracoval, sice nebudou tak uživatelsky pohodlné, ale vzhledem k šíři platformy z nich lze vymáčknout "více muziky" (SD karta, skype atp.).

+1/0
23.10.2012 9:35

fj08

Re: Naprostý souhlas s článkem

WP míří na správnou skupinu (obyčení uživatelé). Ale bohužel skupina geeků v těchto (a podobných) diskuzí si z nepochopitelného důvodu myslí, že WP míří právě na ně, a tak mají neskutečnou potřebu WP telefony komentovat.

+7/0
23.10.2012 9:50

truthspeaker

Re: Naprostý souhlas s článkem

R^

0/0
23.10.2012 10:47

pteryx

Re: Naprostý souhlas s článkem

Obyčejný uživatelsi nepotřebuje vrážet každé dva roky do telefonu 5 litrů.

0/0
23.10.2012 11:44

Beter

Re: Naprostý souhlas s článkem

A nejlepší jsou komentáře typu skype atp. ;-D

0/0
23.10.2012 16:21

tomrak

Re: Naprostý souhlas s článkem

Ale houby. MS vždy prezentoval wp jako soupeře androidu a kolem wp bylo řečeno spousta nesmyslu a zmatených předpovědi... takže je logicke ze lidi upozornuji na kraviny.

0/0
26.10.2012 7:50

tomrak

Re: Naprostý souhlas s článkem

Blbost. Windows phone svým návrhem míří na skupinku fanatiků. Není to telefon pro masy. Jenže Windows iPhone zatím nebyl schopen si tuhle skupinku věrných vypěstovat. Je jen mala skupina geeku, kteří Windows iPhone ne zachrání.... zajímalo by me kdy se zopakuje situace z minulých let a MS začne tvrdit ze winphone8 je jen předstupeň a winphone 8.5 bude to co porazí android a iPhone ;)

0/0
26.10.2012 7:54

NihiLNulL

Re: Naprostý souhlas s článkem

Jako prostý uživatel souhlasím. Mám sice telefon s Androidem (asi relativně obyčejný), ale tyto levnější modely by mě vcelku oslovovaly. Volám, kouknu na mapy, internet, pustím si hudbu + pár aplikací, které jsou jistě velmi podobné napříč platformami. A pro uživatele taky jedině dobře, že se oživí konkurence v této cenové hladině.

0/0
23.10.2012 10:36

RomanL

Re: Naprostý souhlas s článkem

Myslím si, že zrovna mapy pro Android budou lepší a levnější (či dokonce zdarma), než pro WP7. Určitě alespoň v nejbližší době, jestli se nějaké lepší mapy na WP objeví později je možné.

0/0
23.10.2012 15:44

fj08

Re: Naprostý souhlas s článkem

Bohužel nejsou, Co se týče mapových aplikací je pravda že nabídka Androidu je rozmanitější, pokud se podíváme na jejich kvalitu, zejména kvalitu mových podkladů tak o něco málo vede Nokia.

Pokud se ale bavíme o navigaci, tak nutno říci že pod Androdiem je spousta hezkých pokusů zdarma, ale žádná není praktický použitelná. Naopak na Nokii najdete velmi dobrou plnohodnotnou navigaci zdarma.

+2/0
23.10.2012 16:42

tomrak

Re: Naprostý souhlas s článkem

Co to je plnohodnotná navigace? Ja si kdysi kupoval mapy do garmina atd... jenže s prichodem Google Maps jsem se na to vykaslal a vždycky si kupuju místni sim kartu... Google maps nema vždy k Turn by Turn navigaci, ale to je jen jedna z mnoha funkci a stejně mi nikdy moc k srdci ne přirostla ani na garminu.. Google maps ma oproti konkurenci v komunitě po celé světě, která modiikuje sta okolí. A z mých cest musím říct, ze pečlivě a přesně. IMHO Google maps dneska nemá konkurenci v šíři a přesností pokryti i v tech nejzaosalejsih místech sveta... a to je ta nejdůležitější vlastnost navigace...

0/0
26.10.2012 8:05

Janhura

Sázím na Nokii

- pro děti a důchodce nejlepší telefon.

;-D

0/0
23.10.2012 9:33

pteryx

Re: Sázím na Nokii

Proč ne?

0/0
23.10.2012 9:36

beldor8

Osobne jsem si..

Ja jsem si pred mesicem za 2,5 k poridil Nokia C5-03 . Za ty prachy umi spolehlive vsechno co potrebuji...

0/0
23.10.2012 9:27

pteryx

Re: Osobne jsem si..

C5-03 je volba z nouze. Telefonovat se s tím dá, zpracování telefonu je velmi solidní, ale jinak je to bída.

0/0
23.10.2012 9:38

Martinsip

Re: Osobne jsem si..

Je to šnek. Máme ještě N5800 a C6-00 a jsou to hotový hlemýždi ;-€

0/0
23.10.2012 14:57

fj08

Fakta

Dodejme, že platforma WP7 není nic výběhového, jedná se o nadále podporovanou platformu, která je určena do levnějších smartphonů, a bude se prodávat vedle dražších a výkonějších WP8. Např. Nokia již potvrdila několik nových telefonů s WP7 (patrně rovnou s WP7.8), podobně tak přibudou další výrobci(např Alcatel) kteří budou vyrábět telefony s WP7.

Dále Samsung Omnia M není doprodejový, naopak jedná se o novinku uvedou před pár měsíci.

V každém případě platí, pokud chcete dražší telefon (než cca 8tis) vyplatí se počkat na WP8.

+1/0
23.10.2012 8:58

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Fakta

WP7 je predevsim beta verze operacniho systemu, ktera se nikdy nemela dostat do telefonu urcenych do prodeje koncovym zakaznikum a podobna beta verze by se na jine platforme take do prodeje nedostala, jenze na to je Microsoft prilis chamtiva firma. Takze jestli lze s necim souhlasit, tak s tim, ze pokud chcete smartphone a chcete  vyuzivat vsech vyhod, ktere smartphone poskytuje pockejte si na WP8 nebo jdete do jine platformy. !

+1/0
23.10.2012 9:20

přituleň

Re: Fakta

Už jsi nám mnohokrát ukázal, jak jsi hloupý, když jsi nebyl schopný zvládnout ani základní práci s WP7, tak už se dál neztrapňuj...

+2/0
23.10.2012 9:25

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Fakta

injektivy si nech pro sebe, ale uznej, ze je podivne, ze nekdo, kdo nema problem s rootovanim a nahozenim customROM do androidiho smartphonu, nekdo, kdo zvladne rozdeleni SD-karty na vice partition a nasledne na EXT4 partition nainstalovat upraveny Android pro telefon puvodne bezici pod WM6.5, nezvladne zakladni praci s WP7 - proste nevim, jestli to svedci o me hlouposti nebo o nedodelku WP7.

0/0
23.10.2012 9:49

přituleň

Re: Fakta

Injektivy... Tak jo, ty už dál nepiš :-D

Jen se zeptám - všechny ty činnosti jsi vymyslel sám, nebo jsi postupoval krok za krokem podle přesných návodů, kterých je plný internet? Pokud jsi na to všechno opravdu přišel sám, pak skláním hlavu i s kloboukem, neboť jsem netušil, že největší hvězda XDA je z ČR...

Ovládání WP7 jsem pochopil během pěti, šesti minut bez návodů a vše, co bych s ním potřeboval provést, také. Synchronizaci, nastavení, používání... Zatím stále pracuju s droidem, protože výrobci nějak nepředstavili telefon, který by se mi ideálně hodil (jde mi hlavně o rozměry a hmotnost kvůli sportu), ale počítám s koupí něčeho na WP8, bude-li k dispozici menší kousek kolem 3,5" úhlopříčky a kolem 110 gramů hmotnosti.

+2/0
23.10.2012 10:02

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Fakta

nemyslim, ze bych ve svem prispevku ze sebe delal nejakou hvezdu, to ty a tobe podobni neustale pisete, ze bezny uzivatel nezvladne root pristroje a nezvladne nahodit customROM, ja to zvladl a nebylo to nijak slozite, presto jak pises, jsem WP7 vubec nepochopil, je teda WP7 pro bezneho BFU nebo neni? -uplne mimochodem, kdyz se ptas, tak popis instalace customROM na Bladea je na webu krok za krokem, takze jsem nic nevymyslel a postupoval presne podle navodu. Na druhou stranu postup instalace Androida na Omnii i8000 zdaleka tak dobre popsany neni a docela to byla fuska to nainstalovat spravne, delal jsem to na nekolikrat. Samozrejme ale skutecnou praci odvedli ti, kdo tu instalacku Androida pro ten telefon pripravili a za to jim patri velke uznani. R^

0/0
23.10.2012 10:31

Lajos Bacs of Tuscany

Re: Fakta

Ja si dnes v noci nainstalil HTC ROM pro Evropu(mam ten telefon asi 2 tydny), pac jsem mel na mym founku 3 ruzny ROMy a instalace toho posledniho mi zrusila vetsinu volneho mista. Kuci z XDA mi poradili a je to doma. Neni to vlastne tak slozity(nejhorsi bylo zmenit CID) jak to vypada. Jedno ale co vim jiste je, ze CM10 mi na telefon uz nesmi. V JB nefungovala wifi, nesla mountnout sd karta a mraky dalsich minusu. System samotnej pak ale bezel slusne a telefon jsem nemusel ani jednou restartovat..R^:-)

0/0
23.10.2012 11:49

přituleň

Re: Fakta

Pleteš se, nebo lžeš záměrně - běžný uživatel root neřeší, i když by ho třeba (jako já) byl schopen. Nechci ale telefon bastlit, ladit a hledat to, co by fungovalo líp nebo jinak... Chci ho od počátku používat, na hraní mám bajk a brusle, například... Telefon je služebník a tak taky musí fungovat.

+2/0
23.10.2012 13:45

sci-fi

Re: Fakta

Příště raději injekce, Rudá Moucho !

+1/0
23.10.2012 15:42

fj08

Re: Fakta

Konkrétně v čem?

0/0
23.10.2012 9:48

tomrak

Re: Fakta

Jen blázen by si ted koupil cokoliv s win7.x , protože aplikace vyvinuté pro win8 maji komplet odlišné api. Win8 není další verze winphone continuelne navazující.

Pochybuju, ze nějací vývojáři budou ztrácet penize vývojem pro wp7.x.... ono mo bude mit microsoft ještě větší problémy získávat vývojáře pro wp8.x ... nepřekvapilo by me, kdyby cele Windows Phone na jaře nebyly odpiskany

0/0
26.10.2012 8:15

cbx

ceny

ona třeba taková Lumia 800 se dá pořídit za šestku už půl roku, to jenom iDnes pořád nasazují cenu kolem 10k, ale stačí se kouknout na srovnávací servery a je to jasný

0/0
23.10.2012 0:37

Rudý přízrak lucha la libertad

nejasal bych

ZTE Blade je v jednom eshopu za 2.400,- jinak je za 2.700,- a ZTE Tania je nejlevneji za 2.900,- Kdyz vezmu v uvahu, ze zatimco Tania obsahuje pseudosystem WP7.5 (zvany krump) a Blade ma standardne CyanoGenMod Android 2.3.7 (bezproblemova instalace), tak je otazka co vybrat, jenze u Bladea se maka na aktualizaci na Android 4.1 Jelly Bean, takze je tam nejaky prislib, ze by ten telefon mohl jeste neco rici i do budoucna, navic porad je levnejsi. Na druhou stranu, pokud neverici Tomasove potrebuji sami ozkouset krumpovost WP7, tak je Tania asi idealni telefon za par petek. R^

0/0
23.10.2012 0:36

Sleva na kremaci

Re: nejasal bych

Tania je prevlecenej ZTE Skate, alespon typizovany obal na Skate na to v pohode pasuje

0/0
23.10.2012 1:30

přituleň

Re: nejasal bych

Mas pravdu,je to jen upraveny Skate,ale oproti tomu smejdu ma aspon nejakou vnitrni pamet...

0/0
23.10.2012 6:15

Pyranha

Re: nejasal bych

Pořád bez přemýšlení... Když si vezmu všechny moje známé, který maj androida, tak Root z nich má asi dohromady 7.. Ostatních 100 má prostě androida, někdo low-end někdo high-end, ale co chci říct, normální uživatel neví co to je root, neví že jsou customROM a ještě k tomu se bojí o záruku. Takže pokud svojí mladší sestře budu doporučovat jednoduchej telefon, kterej hezky vypadá, tak jí doporučím jednoduchej ZTE Tania nez ZTE Skate a k tomu jí dát dopis jak nainstalovat customROM, aby tam měla nejnovější android.

+4/0
23.10.2012 7:05

fj08

Re: nejasal bych

ZTE Blade koupíte od 2700Kč (za 2300 je bez záruky), ZTE Tanii koupíte za 2900Kč (pochopitelně s českou zárukou. ZTE Tania je minimálě o třídu lepší mobil než ZTE Blade (který má mnohem menší a horší display, prakticky nepoužitelně velkou paměť, o generaci pomalejší procesor, mnohem horší fotoaparát, horší výdrž, a zastaralý OS). Tedy připlatit si těch 200Kč na Tanii se určitě vyplatí.

+2/0
23.10.2012 9:48







Najdete na iDNES.cz