Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Obří HTC DLX v číslech: Full HD displej a čtyři jádra pod kapotou

Na sociální síti Twitter se uživatel Football4PDA podělil s parametry očekávaného tabletomobilu HTC DLX. Zařízení s nekompromisní výbavou v čele se čtyřjádrovým procesorem a obřím displejem by jako první mohli mít zákazníci amerického operátora Verizon.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

SSLEEP

hmm

tak to bude stát 15-20000;-D

0/0
16.10.2012 18:28

johny12_v.3

Výbava

Je sice fajn, že výbavou zastiňuje Note II, ovšem ještě by to mělo podpůrný funkce jako Note II jinak to bude další tuctová placka. Note II je specifický zařízení díky tomu stylusu a skvělým funkcím k němu. Jen upozorňuji, že nejsem majitelem Note II a ani o něm nepřemýšlím, jen reaguji na to, že to má být jeho konkurent.

0/0
16.10.2012 5:58

skejpa

Zmenšit

Teď to jen změnšit na 4" a budu happy :)

0/0
15.10.2012 23:13

Carcin

k čemu?

Otázkou zůstává k čemu? Pro Boha k čemu?

Když na scéně už máme One X a One X+ jakožto čtyřjádro?

:-/

0/0
15.10.2012 16:13

Igoreso

Re: k čemu?

ALe to jsou 4,7".

toto má 5"

pro milovníky filmu super vecička..

0/0
15.10.2012 20:29

mlčanlivý boban

a součástí výbavy bude apartní připojitelná laminátová tyč

díky které konečne dostojí tato kategorie svému označení za "pádlo".

0/0
15.10.2012 11:16

Igoreso

Re: a součástí výbavy bude apartní připojitelná laminátová tyč

Pádlo jak pro koho..

Pro mě ideální velikost..

0/0
15.10.2012 12:00

Rudý přízrak fights for freedom

Re: a součástí výbavy bude apartní připojitelná laminátová tyč

nikdo ale nerika, ze zrovna pro tebe nemuze byt padlo idealni kategorie, jen proste vznika urcity chaos v pojmenovani, ale obecne to je asi tak, ze vsechno co ma na 4,3" palce je padlo, u tohoto HTC je trochu zmatek v tom, jestli je to jeste 5" padlo nebo uz je to tablet. :-)

0/0
15.10.2012 12:33

doktor_bota_2

Re: a součástí výbavy bude apartní připojitelná laminátová tyč

Nemyslím si, že bys svoji soukromou normalizaci termínů prosadil - doporučuji ti akceptovat většinový názor, tj. že je každého věc, jak velký telefon (mobil) preferuje. A pokud s tím máš problém, tak za tablety jsou obecně považována zařízení s úhlopříčkou displeje 7" a více - menší jen v případě, že nepodporují telefonii.

+1/0
15.10.2012 18:47

Rudý přízrak fights for freedom

Re: a součástí výbavy bude apartní připojitelná laminátová tyč

ano, mam spolehlive informace, ze to HTC pripravuje jako novinku pro pristi rok, pripojitelne to bude pres microUSB. ;-)

0/0
15.10.2012 12:39

stagger

HTC

junior má asi 3/4 roku evo, je spokojenej a já dvojnásob neb novej telefon za 5 tisíc podobně vybavenej nebyl ani náhodou ... a tohle se mi docela líbí, i když stylus by to teda mít mohlo.... od dcery si občas půjčím padfona a stylus má opravdu něco do sebe a systém samsungu, že je rovnou v přístroji je ideální

+1/0
15.10.2012 10:44

Rudý přízrak fights for freedom

2500mAh

u tabletu to neni zrovna dvakrat moc, uvidime az budou testy, jestli to neda vic jak 12h bez dobijeni, tak moc neverim, ze o to bude nejaky velky zajem.

0/0
15.10.2012 9:32

commodus

Re: 2500mAh

U tabletu možná, tohle je mobil :-)

0/0
15.10.2012 10:15

Rudý přízrak fights for freedom

Re: 2500mAh

5" mobil, to teda mobil neni! To je bud padlo vsech padel nebo tablet. ;-)

0/0
15.10.2012 10:17

anonymousCZ

Re: 2500mAh

Ano, porad je to mobil.

0/0
15.10.2012 11:05

commodus

Re: 2500mAh

A Galaxy Note II je co? Galaxy SIII je co? HTC One X je co? Budeš se divit, ale jsou to mobily :-) Je snad nějaká definice, od jaké úhlopříčky displeje už se nejedná o mobil? :-) Jde s tím telefonovat, tak to asi bude mobilní telefon, nemyslíš? :-)

0/0
15.10.2012 11:20

Rudý přízrak fights for freedom

Re: 2500mAh

ne, mobily to nejsou, mobil je od slova mobilni - prenosny a vsechno co jsi vyjmenoval jsou specialni kategorie zvana padlo. !!!

0/0
15.10.2012 12:28

commodus

Re: 2500mAh

Pokud nedokážeš přenášet mnou uvedené mobily, pak je mi tě docela líto, asi máš nějakou těžkou poruchu :-)

0/0
15.10.2012 12:37

Rudý přízrak fights for freedom

Re: 2500mAh

prenaset dokazu i 32" LCD televizi, je to jen otazka komfortu. :-)

0/0
15.10.2012 12:40

commodus

Re: 2500mAh

S tebou se asi diskutovat nedá, takže toho radši nechám :-) Když nedokážeš mít v kapse mobil s úhlopříčkou kolem 4-5 palců, potom budeš mít asi trochu prázdnější hlavu a diskuze je zbytečná, meleš si jen svoje nesmysly, zavádíš standardy v pojmenování zařízení a dáváš pitomé příklady. Nemá to cenu :-)

0/0
15.10.2012 13:01

Rudý přízrak fights for freedom

Re: 2500mAh

S tebou to taky nema cenu, kdyz nechapes, ze zdaleka vsechny kalhoty nemaji 5" kapsy. A neposouvej diskuzi nekam jinam, pisu jsne v jinem prispevku, ze do 4,3" tomu rikam teefon, nad 4,3" padlo. Takze ano, vejde se mi do kapsy i 4" foun. :-)

0/0
15.10.2012 14:04

Pan Kája

Re: 2500mAh

Možná, ale má to stejný OS a možná ještě žravější HW jak průměrný tablet...

0/0
15.10.2012 18:56

Igoreso

Re: 2500mAh

S III má 2100mAh

0/0
15.10.2012 12:01

Rudý přízrak fights for freedom

spolu s čipsetem Apple A6 v iPhonu 5

Co to je zase za kecy? Snapdragon S4 Pro je nejvykonnejsi, tam zadne "spolu s" neni. !!!

+1/0
15.10.2012 9:26

Andee in Red Book

Re: spolu s čipsetem Apple A6 v iPhonu 5

Co bys chtěl po ohryzkové redakci iDNES... ;-)

+1/0
15.10.2012 11:16

PetrP7

Takže borec bude mít v kapse FULL HD a 4 jádra

a doma bednu HD Ready a PC s P4...;-DRv Nesmyslné závody v honění parametrů pokračují a vlastník pak často neumí ani zapnout "blůtůt", když mu chci poslat .vcf vizitku (mnohokrát ověřeno!)...:-P

+1/0
15.10.2012 9:23

RomanL

Re: Takže borec bude mít v kapse FULL HD a 4 jádra

Počkej, jestli má iPhone, tak tam to myslím nějak nejde, nebo co... ;-)

0/0
15.10.2012 11:55

Pavel.1

Kam směřuje vývoj?

V poslední době mě připadá, že se vývoj nových telefonů/zařízení ubírá docela zvláštním směrem. Telefony začínají být tak velké, že sice dokážou krátkodobě zastoupit tablet, ale jako mobily už působí zvláštně. K čemu je na mobilu full-HD? Při té velikosti to snad není potřeba, nehledě k tomu, že takové zobrazení má násobně větší požadavek na grafiku, potažmo spotřebu. O absenci slotu na karty nebudu ani psát a to že baterie není volně přístupná mě taky vadí. Očekával bych technický vývoj směrem k celkově úspornějšímu HW, úspornějším displejům, maximální využití prostoru a tím zmenšování nebo aspoň ztenšování telefonů směrem k nižší váze nebo něco tak. Místo toho se začíbají vyrábět telefony čím dál větší, těžší, bez slotů a s většími energetickými nároky... Je to krok správným směrem?

+4/0
15.10.2012 8:58

LukoGreen

Re: Kam směřuje vývoj?

Nespletl jste se? A v článku je totiž řeč o tabletu a ne o telefonu. Některého vaše poznámky sice dávají v souvislosti s mob. telefonem smysl, ale ne v souvislosti s tabletem.

0/0
15.10.2012 9:25

Pavel.1

Re: Kam směřuje vývoj?

Ano, děkuji za upozornění. Tak nějak podvědomě mám zařízení okolo 5"  automaticky ještě za telefon...

0/0
15.10.2012 9:34

commodus

Re: Kam směřuje vývoj?

O tabletu?? Já tedy v článku vidím mobil, možná čteme každý jiný článek. :-)

+1/0
15.10.2012 10:11

silversurfer

se divim, ze nedaj take Stylus

ostatne, s nim maji dobrou zkusenost z Flyeru...myslim, ze u tehle pristroju je Stylus velkym prinosem. Uz se tesim na Note 2, byt stale jeste vlastnim Desire..

0/0
15.10.2012 8:57

Igoreso

Re: se divim, ze nedaj take Stylus

jejda,to seš neschopnej si stylus za 100kč koupit?

0/0
15.10.2012 12:01

BigpetBig

Re: se divim, ze nedaj take Stylus

Určitě by byl schopen akorát ho nechce skladovat v uchu nebo nosu, je to údajně nepohodlné...

0/0
15.10.2012 21:36

Chudým bral, bohatým dával (33)

2 500 baterka ? No lol, tím to pohřbili

Rv

0/0
15.10.2012 8:37

Rady4

FULL HD

a nevymenitelny akumulator 2500mA to bude fakt narez. Byl jsem dlouholety priznivec HTC a take majitel techto pristroju, ale HD2 byl snad posledni model se kterym jsem byl spokojen. To co HTC v posledni dobe predvadi jen urychluje jejich propad v prodejnosti, coz je skoda.

0/0
15.10.2012 5:53

return 1

Re: FULL HD

Proč? Po skvělém incredible s mám one x a jsem víc než spokojen! Na občasnou větší spotřebu energie,používam battery bank s mini usb!

0/0
15.10.2012 6:29

legnaw

Re: FULL HD

napr technologie jimi pouzitych displeju je k smichu ;-D...

0/0
15.10.2012 8:54

MCmalaBO

Re: FULL HD

Můžu se zeptat proč? Nedá se na nich číst, nefunguje dotyk, mají jen odstíny šedi nebo snad spotřebovávají výrazně víc energie, než ostatní? A nebo jste jen vy ovce, která hltá marketingovým oddělením výrobců to, že pokud přístroj zrovna nemá nejnovější technologii a "černá není černá", tak je to crap?

0/0
15.10.2012 11:47

anonymousCZ

Re: FULL HD

Nevymenitelny akumulator povazuje za nevyhodu jen zvlastni skupina lidi.

0/0
15.10.2012 10:00

Andee in Red Book

Re: FULL HD

Nevymenitelny akumulator nepovazuje za nevyhodu jen zvlastni skupina lidi.

0/0
15.10.2012 11:18

anonymousCZ

Re: FULL HD

Dekuji za potvrzeni, ze sam patris do te zvlastni skupinky lidi. Navic s pomerně chabymi vyjadrovacimi schopnosti (vzit mou vetu a prekroutit ji nevyzaduje mnoho usili.)

V realnem svete prakticky nikdo (krome podivinu v diskusich) neresi, zdali ma mobil vymenitelny akumulator, stejne jako to treba neresi u holiciho strojku.

0/0
15.10.2012 11:31

doktor_bota_2

Re: FULL HD

Ve tvém světě možná.

0/0
15.10.2012 11:40

Andee in Red Book

Re: FULL HD

To je fakt příklad za všechny prachy. Srovnávat holící strojek, který má akumulátor jen kvůli pohodlí, protože stejně v koupelně (na tom JEDINÉM místě, kde ho použiješ) ta zásuvka je, a mobilní telefon, který používáš značnou část času v místech bez možnosti se připojit na elektriku. Opět se chováš jako demagog.

A pro tvou informaci - pro mě výměnná baterie hraje při výběru přístroje naprosto malichernou roli. Nicméně za žádných okolností to NENÍ výhoda. Nikdy a pro nikoho. Pouze tato vlastnost pro někoho nehraje roli nebo má při výběru jen zanedbatelnou.

0/0
15.10.2012 11:51

Andee in Red Book

Re: FULL HD

Ty poslední tři věty se týkaly pochopitelně nevyměnitelnosti.

0/0
15.10.2012 11:52

Igoreso

Re: FULL HD

Nevyměnitelná baterie je uplně v poho.

Zivotnost moderních baterií je 4-5let. pamětový efekt 00nic. tak proč měnit..

Od rána do večera baterie vydrží na 100% ta nechápu co řešíš..

0/0
15.10.2012 12:03

doktor_bota_2

Re: FULL HD

Trpíš poměrně značným nedostatkem představivosti, jednak ti baterka vydržet nemusí ani od rána do večera a jednak nemusíš mít vůbec možnost baterku dobít - třeba proto, že ten telefon potřebuješ používat, což vylučuje připojení k nabíječce.

0/0
15.10.2012 12:13

Rodnok

Re: FULL HD

"Zivotnost moderních baterií je 4-5let. " - takže takovýhle telefon bych po 4-5 letech měl vyhodit? Teda neříkám, že by to po 5 letech měl být top, ale pokud je dnes špička, úplně morálně zastaralý a nepoužitelný by jistě nebyl.

0/0
15.10.2012 19:05

Igoreso

Re: FULL HD

životnost 4-5 let je braná do okamžiku kdy baterie přijde o 40% kapacity běžným používáním.

Cena výměny bateri v servisu za novou originál je 800kč..

0/0
15.10.2012 20:32

anonymousCZ

Re: FULL HD

Pokud si myslis, ze holici strojek se pouziva jen v koupelne, tak si zij ve svych bludech dal...

0/0
15.10.2012 12:02







Najdete na iDNES.cz