Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Slevy telefonů nadchnou: Nokia Lumia 800 za méně než deset tisíc

Nový týden přinesl několik výrazných slev telefonů na volném trhu. Nejzajímavější slevou je zřejmě pokles ceny u špičkové Nokie Lumia 800. Ještě výraznější sleva pak přišla například u levného HTC Wildfire S. Zlevněných telefonů je ovšem mnohem více.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JirkaJJ

ms bsod

Nejsem ani Androiďák - měl jsem telefony s Androidem, iPhone, ale i lumii MS BSOD... a musím říct, že Lumie s MS BSOD jsou narozdíl od top androidů či iPhonu prostě katastrofa... pomalý a sekající se systém, aplikací co by se na prstech ruky dalo spočítat a celková nedodělanost... Ale chápu, že to někomu, kdo používal N3310 stačí...

0/0
11.10.2012 11:19

kenx

Re: ms bsod

To je zajímavé, že zkušenosti lidí s WP říkají pravý opak "pomalý a sekající se systém". Tedy pane katastrofo, konkrétně, co se sekalo. Dále uvítám, pro jaké účely aplikace vám na WP chybí. Mám WP už téměř rok a portfolio aplikací mám kompletní, mám tam vše co jsem potřeboval, tak mě zajímá, co bych třeba ještě měl hledat a nenapadlo mě, že by mě zajímalo. Děkuji

0/0
11.10.2012 11:52

Clacsson

Re: ms bsod

Kecá, chce jen prudit .-). Popsal přesný opak toho, co o tomto systému uvádějí všichni, kteří jej normálně používají. :-)

0/0
11.10.2012 13:38

kontratrakt

a kde name

domobranu "byznys stavbyvedouci" Jsem po vcerejsku dost utahanej a rad bych nejakou pohadku...kdyz uz se to tu toci kolem nokie .o)

0/0
10.10.2012 20:40

Rudý přízrak fights for freedom

MS Office 2013 pobezi na Androidu

pry to dnes oznamil Microsoft, asi uz prestali verit Nokii, jak dobude ztracene pozice s WP. ;-D:-P

0/0
10.10.2012 19:49

JJ..

Re: MS Office 2013 pobezi na Androidu

I na iOs, to jen pro doplneni.

0/0
10.10.2012 20:02

Rudý přízrak fights for freedom

Re: MS Office 2013 pobezi na Androidu

;-D jj, ja to schvalne nenapsal a cekal jsem kterej ifans se hed ozve, ze oni budou mit Office taky. ;-) Proste MS opravdu tem svym WP neveri.

0/0
10.10.2012 20:10

kontratrakt

Re: MS Office 2013 pobezi na Androidu

mimochodem...dementni outlook by mel byt do konce roku...mozna uz ted na podzim. Ale co se iOS tyce...MS dela pro iOS dobre aplikace. Mozna i ten outlook bude pouzitelnej.

0/0
10.10.2012 20:29

Rudý přízrak fights for freedom

Re: MS Office 2013 pobezi na Androidu

to nemuzu posoudit Outlook na PC nepouzivam, aplikace na Hotmail je ale na Androidu dobra.

0/0
10.10.2012 20:37

kontratrakt

Re: MS Office 2013 pobezi na Androidu

no prave...MS umi delat dobre app...ale pro jine platformy :o)

0/0
10.10.2012 20:46

kenx

Re: MS Office 2013 pobezi na Androidu

Hoši z mobil.cz si dávají jako vždy rezervičku a dobře udělali. To je zas ostuda. Samozřejmě, že je to blbost, my jsme fakt švejci, když se někde píše o Czech, tak jak krademe pera, střílíme plastový kulky na prezidenta a plácáme o ms office pro Android ;-D http://www.engadget.com/2012/10/10/czech-microsoft-manager-claims-office-2013-will-reach-android-ios/

0/0
10.10.2012 20:50

kontratrakt

Re: MS Office 2013 pobezi na Androidu

;-D gutwork

0/0
10.10.2012 21:10

Rudý přízrak fights for freedom

Re: MS Office 2013 pobezi na Androidu

neboj, za 14 dni bude velkej nadpis: Office 2013 bude portován na iPhone5 ;-D / Taky je mozny, ze se ten Cech prokecnul a ze se s tema portama v centrale pocita, ale nemelo to bejt verejny ted 14 dni pred prichodem WP8.

0/0
10.10.2012 21:43

kenx

Re: MS Office 2013 pobezi na Androidu

MS už udělal pro Android SkyDrive a k němu OneNote, takže možné to je. Neumím si moc představit, že by mířili na telefony s kreativní verzí Office, naprosté většině lidí by asi stačil read-only viewer (hlavně otevírání příloh emailů a souborů z cloudových úložišť) a přímo to asi WP8 nekonkuruje. Kreativní tablety jsou jiná kapitola a i když mám doma třetí generaci iPadu, nenašel jsem ještě software, kde by se cokoliv tvořilo lépe než u PC s klávesnicí, myší a velkou obrazovkou. Tady nevěřím ani Windows RT, snad x86 tablet v dockině, ale to je už pak PC :)

0/0
10.10.2012 22:19

kontratrakt

Re: MS Office 2013 pobezi na Androidu

tak to mi nerikej...v iWorku se pracuje opravdu dobre...zatim jsem neobjevil nic lepsiho.

0/0
10.10.2012 22:35

Rudý přízrak fights for freedom

Re: MS Office 2013 pobezi na Androidu

tak na androidu read-only viewery jsou, doc otviraj spolehlive a snad umej i docx, nezkousel jsem, co me stve, ze neexistuje nic na otvirani odt, pouze placeny a este k tomu drahy. trochu nechapu ze vyvojari openoffice na mobilni platformy z vysoka kaslou a nic neudelaj. :-/

0/0
10.10.2012 22:49

kenx

Re: MS Office 2013 pobezi na Androidu

LOL, tak zdejší pisálci opět nezklamali, oni to otiskli až dnes na Technetu a samozřejmě bez informace "The information shared by our Czech subsidiary is not accurate. We do not have anything further to share at this time.". Panečku, to je žurnalistika.

0/0
11.10.2012 9:06

kenx

RIM

RIM další odklad a další negativní reakce akcií. Spekulaci, že je koupí HP pokládám za docela pravděpodobnou. http://www.valuewalk.com/2012/10/research-motion-shares-plunge-again-after-report-that-bb10-may-be-delayed/

0/0
10.10.2012 19:33

GLOSATOR3008

Nokia, Nokia?

Něco mi to říká, vyprávěl mi o tom děda. Ale teď má Jablotron R^

+1/0
10.10.2012 19:25

Rudý přízrak fights for freedom

Muze mi nejakej Luminak

vysvetlit, co to je neortodoxni navigace a proc bych mel k foceni misto sve zrcadlovky pouzivat Lumina Pureview ?8-o (Na momentky mi staci i ten pseudofotak co obsahuje Blade, takze s tim na me nechodte.)

0/0
10.10.2012 18:54

Rudý přízrak fights for freedom

Luminy s WP7

jsou mrtvoly, za 1.000,- je to drahy. :-P:-P:-P

0/0
10.10.2012 18:50

mobilemikedotorg

Nokia 808

ale ale , genialni vychvalovani super fotaku asi nezabralo a slevuje se aby vubec byl prodejny ;-D problem je ze zacatecni prodejni cena mela bejt tak 9999,- a ne vic. Nokia si sama odepisuje svoje novinky...holt nekoho bavi to,jineho ono...

0/0
10.10.2012 17:37

DDPLC

Srovnávat kvalitu WP od Microsoftu s Androidem od Google,

mě připadá velmi podobné jako srovnávat kvalitu Bing od Microsoftu a vyhledávačem Google.

Řekl bych, že v obou případech to srovnání vyzní velmi podobně.:-)

+1/0
10.10.2012 16:22

kenx

Re: Srovnávat kvalitu WP od Microsoftu s Androidem od Google,

Jo, kdyby byly věci takto jednoduché ;-D Bing v ČR je slabý, v USA funguje pěkně. Kvalita WP vs Android, co znamená kvalita? Uživatel má nějaký očekávání a podle nich si vybere produkt. Chybějící funkčnost není problém kvality, to je problém výběru vhodného zařízení. Kvalitou budu rozumět dobrou použitelnost produktu jako nástroje - snadnost použití, rychlé odezvy, vysoce kontrastní displej, kvalitní výstupy z fotoaparátu, nízkou chybovost softwaru a vůbec stabilitu přístroje, nízkou spotřebu (základním předpokladem je efektivní běh kódu), bezpečnost ... Ano, máte pravdu, kvalita WP se s Androidem vůbec nedá srovnávat, je o mnoho lepší, blízko iOS ;-D

0/0
10.10.2012 16:33

DDPLC

Re: Srovnávat kvalitu WP od Microsoftu s Androidem od Google,

Hehe, tak kvalita je tak vysoká, že to raději skoro nikdo nepoužívá.:-P:-P

0/0
10.10.2012 16:39

kenx

Re: Srovnávat kvalitu WP od Microsoftu s Androidem od Google,

Co zas nepoužívá? Bing? Víte třeba o tom, že Amazon zvolil Bing jako výchozí vyhledávač na nových Kindle Fire tabletech? V USA vyrostl podíl Bing už na 35%. Problém pro nás z ČR je, že tam fungují věci, co tady ne.

0/0
10.10.2012 17:00

DDPLC

Re: Srovnávat kvalitu WP od Microsoftu s Androidem od Google,

Měl jsem na mysli WP, ale ono nemlich to samé platí i pro Bing.:-)

Mimochodem, jak je velká databáze Bing a jak Google? A jak jsou na tom se sofistikovaností vyhledávání - jak dobře dokáží  vyhledávat opravdu relevantní data?:-)

0/0
10.10.2012 17:13

PiPiiiiiK

Re: Srovnávat kvalitu WP od Microsoftu s Androidem od Google,

1) Udávat jako kvalitu vyhledávače velikost DB ukazuje, že tomu moc nerozumíte a akorát se chcete hádat

2) Bing má lepší výsledky co se týče odstranění linkových farem a podobných nešvarů, ale to my nevyužijeme. Jak už bylo řečeno, pro nás to není dělané :-(

0/0
10.10.2012 17:26

DDPLC

Re: Srovnávat kvalitu WP od Microsoftu s Androidem od Google,

Velikost DB je samozřejmě jedním z podstatných parametrů. Pokud se vám zdají moje připomínky jako "hádku-vzbuzující", tak na ně samozřejmě nemusíte reagovat. Já to snad nějak přežiju.:-)

Bing a WP naprosto nemohou konkurovat Googlu a Androidu. To je můj názor, vy patrně máte jiný, já vám jej samozřejmě neberu, nicméně ten svůj si ponechám.:-)

0/0
10.10.2012 19:18

PiPiiiiiK

Re: Srovnávat kvalitu WP od Microsoftu s Androidem od Google,

Nebo srovnávat OS od Googlu a OS od Microsoftu ty koumale ;-D

0/0
10.10.2012 17:21

return 1

lumia 800 na heurece

http://mobilni-telefony.heureka.cz/nokia-lumia-800-16gb/recenze/?s=3#ru1622886

0/0
10.10.2012 16:15

Clacsson

Čeká Nokii obrat k lepšímu? Tahle diskuse tomu nasvědčuje...

Z této diskuse vyplývá jedna zajímavá věc. Zatímco článek byl o slevách různých telefonů, debata zde se vede vpodstatě pouze o Lumiích. Po ostatních strojích prakticky neštěkne pes. Zajímavé navíc je, že ačkoli se proslulí nokiobijci činí, seč mohou, debata pro Nokii nevyznívá nijak mizerně, spíše naopak. Poměrně rozumně se pak vyjadřují lidé, kteří s Lumiemi již měli tu čest a mohli ji nějakou dobu používat v praxi, takže pozitivní zkušenosti začínají převažovat. S tím, jak klesají ceny starších modelů a naopak se objeví nové modely se špičkovými vlastnostmi a dokonalým zpracováním, stoupá šance, že to nakonec Nokia dokáže a to by bylo fajn, protože kdyby měla Nokia v budoucnu skončit, ani pro nás uživatele by to nepřineslo nic pozitivního.

+4/0
10.10.2012 13:00

akleen

Re: Čeká Nokii obrat k lepšímu? Tahle diskuse tomu nasvědčuje...

to mozna ano, al eje stale hodne lidi vetne me, kteri proste WP nechteji.

0/0
10.10.2012 13:16

ensure

Re: Čeká Nokii obrat k lepšímu? Tahle diskuse tomu n

před půl rokem jsem si říkal .. microsoft ... Windows na mobilech ... Ovšem po držení dvou kousků v ruce (Omnia W a Lumia 800) jsem si tu lumii prostě koupit musel, protože 'všechny plusy WP' a jsem velmi rád, že jsem koupil (namísto android telefonu) osmistovku (navíc něco nad 6k), plánuju si pořídit další nokii, ne že by byla špatná, ale mám rád inovace a jsem techmaniak, nokii a WP fandím !

+1/0
10.10.2012 14:57

Zly_Soused

Re: Čeká Nokii obrat k lepšímu? Tahle diskuse tomu n

No to seš techmaniak, když si kupuješ cetky.;-D

0/0
10.10.2012 15:33

ensure

Re: Čeká Nokii obrat k lepšímu? Tahle diskuse tomu n

to je pravda, ještě že jsem se toho htc s androidem zbavil :-) jinak aby se neřeklo, že jsem jednoplatformní, tak ještě mám asus tf, tedy androidí tablet ... ;)

+1/0
10.10.2012 19:53

Beter

Re: Čeká Nokii obrat k lepšímu? Tahle diskuse tomu nasvědčuje...

Skoro ze všech diskusí tady vyplývá, že nejvíce nespokojení s Lumiema jsou ti, kteří žádnou nemají. :-P

+1/0
10.10.2012 13:23

anonymousCZ

Re: Čeká Nokii obrat k lepšímu? Tahle diskuse tomu nasvědčuje...

jojo, o to plati o androidacich, co nejsou spokojeni s libovolnym iPhonem ;-D

+1/0
10.10.2012 15:04

kenx

Re: Čeká Nokii obrat k lepšímu? Tahle diskuse tomu nasvědčuje...

Napsalo se toho dost o ohýbání reality či posunuté realitě Steva Jobse. Uvažování Elopa, Sinofskyho či Belfiora je podobné, oni nepracují se současností, pracuji s vizí a kroky, které činní, jsou následné změny. Z pohledu někoho, kdo tyto vize nezná, vypadají kroky vzhledem k současnosti nelogicky a protože jde jen o jednu z mnoha možných budoucností, také se nakonec jako nelogické projeví. Já tomu říkám vývoj, evoluce, stojí to velké prostředky, je mnoho neúspěchů, ale občas to přinese šanci mít najednou v nějakém směru pár let náskok. V případě Nokie na základě kroků co jsme všichni mohli vidět bude budoucnost o komplexních mobilních zařízení do kapsy, silně orientovaných na svého majitele. Stejně jako Jobs vkládat veliké naděje do iCloudu, vkládá je tam MS. Nokia přidává díky Navtequ neortodoxní přístup k navigaci člověka kdekoliv, ve městech či budovách a pureview přístup k fotografování. V Nokii už nebudou dělat jiné telefony než Lumie a následovníky. Když ...

0/0
10.10.2012 13:25

kenx

Re: Čeká Nokii obrat k lepšímu? Tahle diskuse tomu nasvědčuje...

... Nokia ořeže aktivity, které nejdou za tímto cílem a bude nadále přenášet část akvitit na MS (nemusí řešit cloudovou infrastrukturu, pouze přidávají vlastní služby, nemusí řešit operační systém, jen si přidávají svá rozšíření apd.), věřím, že bude Nokia znovu zisková. Objemy prodejů nebudou takové, jako byly v době, kdy zaplavovali svět svým "hloupými" telefony, ale společnost bude žít a bude se moci opět rozvíjet. WP samo o sobě unikátnost nezajistí, ale služby kolem navigace či pureview už ano. Navíc doufám, že se Nokia pořádně zaměří na služby pro lidi žijící v Evropě.

0/0
10.10.2012 13:31

kenx

Re: Čeká Nokii obrat k lepšímu? Tahle diskuse tomu nasvědčuje...

Konečně, ještě se doplním, vzhledem k okolnostem, MS potřebuje silnou Nokii a bude ji jistě podporovat. Nemyslím si ale, že by došlo ke spojení firem. To už spíše věřím, že by MS mohl rozvinout hlubší spolupráci s HTC, které se řítí hlavou proti zdi. Smutno je mi z RIM, jejich produkty se mi líbily, ale jsou tam, co byl před lety Palm.

+1/0
10.10.2012 13:49

Business Rule Engine Architect

Re: Čeká Nokii obrat k lepšímu? Tahle diskuse tomu nasvědčuje...

souhlasím...

0/0
10.10.2012 15:28

Karel321

3 ty Lumie si koupím

3 do zásoby si koupím. Zy ty prachy to se nedá nekoupit. Natlačím do toho nějak paměťovku a začnu všem posílat obrázky přes bluetooth.

0/0
10.10.2012 12:36

DDPLC

Dokud v těch Lumiích bude WP, tak to nechci

ani zadarmo.:-)

+1/0
10.10.2012 11:01

Tomáš1977

Re: Dokud v těch Lumiích bude WP, tak to nechci

WP8 bude boží.

+4/0
10.10.2012 11:48

Business Rule Engine Architect

Re: Dokud v těch Lumiích bude WP, tak to nechci

chybí ti tu JJ a ten rudý anarchista

+2/0
10.10.2012 11:57

JJ..

Re: Dokud v těch Lumiích bude WP, tak to nechci

Hele, ja se k Lumiim ani k WP snad v zivote nevyjadril. Podle me tu ode me nenajdes jedinej prispevek. Az do minuly soboty, kdy jsem si ji poridil. A tak to ma bejt, ne? Ze hodnoti uzivatele. Hodnotim zkusenosti, to ze nekdo o necem napise, ze je to krap, jako to delas ty, aniz bys s tim strojem mel zkusenosti, to je prece hloupost. Ze moje zkusenosti nejsou pozitivni, to je vec druha. Asi v tom ale nejsem sam, podivej se na prodeje, kdyby to byl uzasnej stroj, tak se to rozkrikne a maj ho vsichni. Porad tady nekdo breci, ze vsichni neco hanej a ani to nemeli v ruce. Kdyz si to ale clovek koupi a nema zkusenost podle vasich predstav, je to taky spatne. To mi hlava nebere.

0/0
10.10.2012 14:16

Business Rule Engine Architect

Re: Dokud v těch Lumiích bude WP, tak to nechci

proč sis pořizoval něco, co je tak špatné?

0/0
10.10.2012 14:44

JJ..

Re: Dokud v těch Lumiích bude WP, tak to nechci

Promin, ale kristalovou kouli, abych vedel, ze neco bude takovy nebo makovy, fakt nemam. A ta Nokia sama o sobe neni spatna. Jakej ty mas telefon?

0/0
10.10.2012 15:12

Beter

Re: Dokud v těch Lumiích bude WP, tak to nechci

Co ti v Lumii nejde?

0/0
10.10.2012 14:56







Najdete na iDNES.cz