Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vodafone měl velký výpadek. Zákazníci vyžadují kompenzaci

Od brzkého rána se někteří zákazníci Vodafonu nemohli dovolat nebo jim nefungovala mobilní data. Problém hlásili zákazníci ze středních a východních Čech nebo z Prahy. Většina postižených čísel by měla být v současné době již zprovozněna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Oldox

Od Vodafone jsem odešel víc jak před rokem,

a koukám, ono se u nich furt nic nezměnilo. Rv

0/0
12.10.2012 17:56

Zhakrin

Kompenzaci bych nechtěl

Být zákazníky, tak bych od Vodafone teda žádnou kompenzaci nechtěl. Minulý měsíc mě totiž mě jako kompenzaci za jejich nekvalitní služby nabídli zdvojnásobení dat u internetu, ale jaké bylo moje překvapení když jsem na poslední faktuře zjistil, že tu "kompenzaci" mě započítali do vyúčtování jako druhý internet, takže jsem na jedno telofonní číslo platil 2 internety. A ještě mě na lince operátor měl tu drzost sdělit, že to je přece normální. Takže následovala okamžitá výpověď služeb a nazdar.

0/0
10.10.2012 10:01

Filas77

Je to síla

Manželce nejde telefon ještě ani teď. Na infolince jí řekli že její číslo bude aktivní až mezi posledními, takže prý zítra ráno!

0/0
9.10.2012 22:23

Mispulda

Jakej facebook???

Copak je facebook nejaky oficielni informacni kanal? To je mi platny, ze na tehle blbosti neco napisou

0/0
9.10.2012 19:54

endy-tom

Re: Jakej facebook???

vis oni by ti zavolali, ale kdyz on byl ten vypadek a nemohli se ti dovolat... :D

+2/0
9.10.2012 20:01

Mispulda

Re: Jakej facebook???

Verim v tvou inteligenci, ale jsou e-maily, ktere operator na zakaznik ma. Je web a je jejich zakaznicka linka. A navic pri vypadku dat... Uz je po vecernicku, tak sup do hajan

0/0
9.10.2012 20:11

Maxi.Cartmen

kompenzace

Nezlobte se lidi na mě, ale je to přece jenom technika a stát se to může to co se stalo.My v rodině máme 2 paušály a 2 předplacenky, Předplacenky fungovali bezproblému, paušál nikoliv.Naštvanej jsem byl o to víc, protože jsem si včera pořídil telefon a myslel jsem si že už nefunguje.

Ale zpět ke kompenzaci? Proč? Za co? Když jedete na schůzku, rozbije se vám autoa nedojede tam, díky tomu třeba nezískáte zakázku tak taky budete chtít po automobilce kompenzaci za ušlej zisk? Jste někdy jak praštěný

+2/0
9.10.2012 19:32

kubisek78

Re: kompenzace

To srovnání trochu kulhá - porouchá se mi auto je můj problém, stejně jako, když se mi porouchá mobilní telefon. Ale pokud někdo přestane poskytovat službu, za kterou je placen, je to jako v tom vašem přirovnání, kdyby se najednou ŘSD rozpadly silnice a nedalo se jezdit.

Taky byste nevymáhal kompenzaci a jen říkal, že se to hold pokazilo?

0/0
10.10.2012 10:05

Oggy007

Kompenzace

Takze kompenzace: Prumerny mesicni pausal 300 Kc....Jak dlouho, tze to nefuguje? 10 hodin? Budeme hodni a napocitame cely den, takze 500 / 30 * 1= 17 Kc. A ohledne toho prichazeni o klienty a psychicke ujmy a ja nevim co jeste. Chtel bych videt, jak tohle nekde dokazete ;-D

0/0
9.10.2012 17:10

skate

Re: Kompenzace

A co se teprve soudit. To se za těch 17 korun vyplatí. ;-D

0/0
9.10.2012 17:49

doktor_bota

Re: Kompenzace

Nejde o nedostupnost, ale o informaci volajícímu "číslo neexistuje".

+1/0
9.10.2012 18:49

dedust2002

ja pozaduju opakovani ceremonialu!

;-O

+1/0
9.10.2012 16:12

Highdriver

Je fajn když chvíli někdo neexistuje... třeba šéf, tchýně :)

Ale s VF nemám nic společného, takže to beru s humorem :)

0/0
9.10.2012 15:29

Synesthesia

Re: Je fajn když chvíli někdo neexistuje... třeba šéf, tchýně :)

Nechápu, co máte všichni s těma tchyněma! Já si nemůžu stěžovat ani v jednom - s tchýní mám báječnej vztah a se šéfem taky, protože si šéfa dělám sám... ;-D Oskara (Vodafone) mám hned od začátku a nikdy jsem s ním problém neměl. Ale lidi nadělají - dřív žádné mobilní udělátka nebyly a byl klid. A že to nefungovalo jen necelý půl den?! Co to je? Kdyby jim to nefungovalo několik dní, týden, dva, tak neřeknu, ale 10hodin? Vy jste ale rozmazlení... ;-) To máte mobil jako jediný kontaktní kanál? A co e-maily, sociální sítě, vzkazy, ap.? Internet je přece na každým kroku, k tomu mobil nepotřebujete... Lidi něják zlenivěli, pokud to nemají hned po ruce, cítí se ztracení, opuštění, bezbranní... Na tomto příkladu se jasně ukazuje, jak je "moderní společnost" závislá na různých elektonických zařízeních...

0/0
13.10.2012 21:02

Beter

Zákazníci vyžadují kompenzaci

;-D;-D;-D Je pěkné, jak to zákaznící berou s humorem. ;-D

+1/0
9.10.2012 15:07

drozdgarage

Poškození dobrého jména

Volané

číslo neexistuje - Vodafon uvádí moje zákazníky v omyl a poškozuje dobré jméno mé osoby i mojí společnosti. Nemluvím o tom, že nový

zákazník již nikdy nezavolá - tak jak bych to učinil já.Volané

číslo neexistuje - Vodafon uvádí moje zákazníky v omyl a poškozuje moje

dobré jméno mé osoby i mojí společnosti. Budu žádat kompenzaci za výpadek služeb ale hlavně za poškození dobrého jména. Rád se spojím s ostatními

0/0
9.10.2012 14:20

6 x odstřelen z diskuzí

Re: Poškození dobrého jména

Tak vzhledem k tomu,ze se o vypadku mluvi a pise snad zakaznik muze pochopit. Alespon ja bych pochopil...

Neni to dlouho co mel vypadek O2.

Nedelejte z toho katastrofu. Je to technika a neco se holt muze pos..t.

+2/0
9.10.2012 15:02

Fido

Re: Poškození dobrého jména

On je trochu problém s tou hláškou. Kdyby se ozvalo, že je nedostupný, nic moc se neděje. Když se ale ozve, že číslo neexistuje, řada lidí si myslí, že firma skončila a znova volat opravdu nebude. Tedy opravdu ztráta zákazníka.

+3/0
9.10.2012 15:40

HrubesaMares

Re: Poškození dobrého jména

hmm, porucha obvykle znamena, ze neco nechodi jak ma. Takze si VF tezko muze vybrat, jakou hlasku to zakaznikum bude rikat :-P

0/0
9.10.2012 18:39

Leinad

Re: Poškození dobrého jména

Opravdu ne? To tam jako sedí nějaký marťan a čte náhodné věty, které se mu zrovna líbí?

0/0
13.10.2012 16:00

Synesthesia

Re: Poškození dobrého jména

Pokud není spojení na tzv. mateřské zařízení, ve kterém jsou daná číšla evidována, zkrátka pro síť to číslo neexistuje... Takže to automat vybral naprosto správně - dal požadavek na prohledání síte, žádné mateřské zařízení se s daným číslem v daném časovém limitu neohlásílo = číslo neexistuje!  (je to sice velice zjednodušené, ale ve ztratce to takto funguje; princip je totožný i u jiných sítí)

0/0
13.10.2012 21:14

Synesthesia

Re: Poškození dobrého jména

Neznám sice do podrobna síť Vodafonu, ale odhaduju, že takové "mateřské" zařízení je v každém kraji a čísla si navzájem předávají podle toho, v jakém kraji se nachází nejčastěji. A právě poškozením optickýho kabelu se spojení s tímto zařízením přerušilo a záloha v ostatních nebyla, takže to systém starající se o spojení hovorů takto vyhodnotil...

0/0
13.10.2012 21:19

Leinad

Re: Poškození dobrého jména

To je řekněme technický fakt, ale pořád ekonomický průšvih.

Neměla by implementace náhodou být: "přerušený kabel => obsazeno, případně hláška o možné poruše"? Proč nebyla záloha na jiném zařízení?

0/0
13.10.2012 23:24

Highdriver

Re: Poškození dobrého jména

Průšvih by byl, kdyby ti někdo poškodil špatné jméno :)

0/0
9.10.2012 15:30

Oggy007

Re: Poškození dobrého jména

Hele ty pane podnikateli, on mozna bude taky zasadni problem v tom, ze vsichni operatori uvadeji, ze mobilni komunikace je zavisla na mnoha aspektech, a proto doporucuji vsem, aby si byli schopni zajistit i jiny zpusob. Takze to, ze jsi negramot neni vinou nekoho jineho :-P

0/0
9.10.2012 17:07

Leinad

Re: Poškození dobrého jména

A automobilová doprava je taky závislá na mnoha aspektech.

Když řeknu taxikáři "k obchodu XX", tak taky místo pravdy/výmluvy (nemůžu mám poruchu) řekne "ten už zavřeli/ten neexistuje." ;-D

0/0
13.10.2012 16:18

205

205

Výpadek by mi zas tak nevadil, zrovna dneska tolik volání nemám. Ale co mě u VF se.e, je pokrytí, jsou místa, kde bych dal půlku království aspoň za edge, nechápu, jak můžou mít tolik míst bez signálu. Nemít přijatelný paušál, tak jdu asi jinam.

+1/0
9.10.2012 13:22

acpu

Re: 205

Občas bych dal nevím co, kdyby měl Vodafone alespoň nějaký signál, aby se s ním nechalo volat i třeba na vesnicích, nejenve městě....

0/0
9.10.2012 13:48

Alechin

Re: 205

nechalo zit chapu, ale nechalo volat?

+1/0
9.10.2012 15:33

Highdriver

Re: 205

Kolega má stejný problém, vjede někde na vsi pod stromy nebo do lesa a hovor se přeruší i přesto že má na autě anténu. Telefonů už taky pár vystřídal.

0/0
9.10.2012 15:32

Jane29

A stále nefunguje

tak nevím, ale Olomouc stále nefunguje, od rána jsem bez signálu a už mě to docela vytáčí.

0/0
9.10.2012 13:17

jkuceral

Už to zase nefunguje

Tak chvíli to šlo, teď zase přestala částečně fungovat čísla, která dopoledne šla bez potíží - nedá se jim dovolat (jsou nedostupná), i k když z nich se dá volat bez problémů. Bohužel není možné ani nastavit přesměrování na jiné číslo...

0/0
9.10.2012 12:30

krysar

Re: Už to zase nefunguje

Mne to slo rano i dopoledne, ale uz tak 2 hodiny sluzebni cislo muze jen volat, soukromy VdF jede bez problemu...

0/0
9.10.2012 12:48

Rudý přízrak fights for freedom

T-Mobile

nevite nekdo nahodou, jestli se da prejit od Vodafone k T-Mobile, kdyz nechci pausal. Na netu T-Mobile neni o tom ani zminka a ja uz Vodafone vazne nechci, nechci ale ani pausal, mohl bych prejit na kredit k O2, jenze nejvic lidi se kteryma volam casto ma T-Mobile, tak je zvazuju, ale nevim, jestli jde vubec prejit k T-Mobile na Twist?

0/0
9.10.2012 12:19

00nula00

Re: T-Mobile

Hele, rozmysli si to.

Ja jsem presel od vodafonu k tmobilu. Dostal jsem perfektni tarif. A naklady na volani se mi snizily. To je pravda. Ale jinak je to tragedie.

Pokryti: V okrajovych castech republiky - taky nicmoc, ale rozhodne lepsi nez vodafone. Ve meste(konkretne pro mne Brno: oproti Vodafonu tragedie. Nechapu jak muzu uprostred mesta mit sotva Edge a ze takovych mist je v brne hafo. u vodafonu jsem krome podzemi snad nikde 3g neztratil - TRAGEDIE.

FUP: kdyz vam dojde fup, tak sice napisou, ze muzete jet mensi rychlosti dal, ale funguje to tak, ze 2s to jede na 3g a dalsich 10minut to nejede vubec(je jasne, ze s novymi smartfouny to je nepouzitelne.. nez se cokoli syncne, tak to spadne, nez se nacte web, tak to timeoutne, nez se nacte posta-taky timeout) takze vlastne nejede vubec nic)

0/0
9.10.2012 12:36

Rudý přízrak fights for freedom

Re: T-Mobile

hm, no pak jeste zbyva O2, no kazdopadne u Vodafone nezustavam, nakonec porad nevim, jestli T-Mobile umoznuje pri prechodu ten Twist, treba to vyresej za me, kazdopadne dik za info.

0/0
9.10.2012 13:22

OBČAN NIKOLIV OVČAN

Re: T-Mobile

Pres net nejde. Musis se zastavit na pobocce.

Tm mel pred nekolika mesici totozny vypadek jako dne VF.

0/0
9.10.2012 13:27

Rudý přízrak fights for freedom

Re: T-Mobile

jo dik. Jinak me nejde o tenhle vypadek, ale hlavne cenove pro lidi, ktery malo volaji a maji kredit je Vodafone zdaleka nejdrazsi a pak me taky stvou neustaly vypadky samoobsluhy.

0/0
9.10.2012 13:29

OBČAN NIKOLIV OVČAN

Re: T-Mobile

Ja mam na rezervnim telefonu Nabito 119 - CD tarif a platim 30 korun mesicne.

0/0
9.10.2012 13:30

Rudý přízrak fights for freedom

Re: T-Mobile

jasne, CD tarif znam (In-karta), ale kdyz jsem to pocital, tak se to vyplati lidem, co jezdi vlakem a tu INkartu stejne maji, to ale neni muj pripad.

0/0
9.10.2012 13:34

roedor

Re: T-Mobile

ta InKarta se ti vyplatí pomalu hned s prvním vyúčtováním (podle zvoleného tarifu), platí se jen za holou kartu bez ničeho (vloni to byla stovka, teď IMO 150,-). Vlakem jedu tak jednou za rok, Inkartu jsem zahodila někam do šuplíku hned po nákupu a využívám akorát ten paušál...

0/0
9.10.2012 15:24

Alechin

Re: T-Mobile

potvrzuju. ja plati 88 a jsem docela spokojeny. teda dneska jedno z cisel v rodine melo vypadek, ale ziju. a od o2 jsem na jare zas odesel ja - tolik reklamaci jak u nich za 3 roky jsem neresil v zivote celkem.

0/0
9.10.2012 15:37

musketyrka

Re: T-Mobile

To si piš, že to za Tebe vyřeší, dají Ti smlouvu na 2-3 roky i když si od nich nevezmeš ani pitomej mobil a pak budeš 2 roky zjišťovat, jak by ses z jejich povedených smluv a věcí, který jim podepíšeš, že s nimi souhlasíš, aniž bys o nich vůbec věděl, vykroutil.... Hodně štěstí s T-Mobile!!!Rv

0/0
9.10.2012 22:25

Mimac

K.O.

V Českých Budějovicích Vodafone také kolabuje, myslí, že několik desítek tisíc abonentů spojení má, ale ostatní ne. Je to zřejmě přesně naopak než mylná a zavádějící informace od operátora.

+1/0
9.10.2012 12:04

jihonzic

Už deset let se marně snažím Oskar/nyní Vodafone přesvědčit,

aby Prahu pokryl tak, aby se dalo dovolat i pod úrovní země, tedy např. z Lucerny apod. Zatímco s O2 si tam zavolám, s T-Mobile taky, s Vodafone si nepošlu ani sms. Nechápu, jak může operátor s takovým jménem a sponzoringem F1, dovolit nechat tak prachmizerně pokrytou síť v hlavním městě. Je to ostuda a podle mne horší síť Vodafone v Evropě než u nás nenajdete.!!

0/0
9.10.2012 12:00

roul

Re: Už deset let se marně snažím Oskar/nyní Vodafone přesvědčit,

operator za to muze castecne, problem je v pokryti jinou frekvenci, ktera ma vazne problemy projit ocelovymi konstrukcemi. obecne vzato, zaluzie, mala okna, melke podzemi, zelezobetonove konstrukce atd, toto vsechno jsou mista kde praze VF nechytnete. Praha jako jedine mesto dostala pokryti 1800Mhz misto 900Mhz jak to je u ostatnich operatoru. Zda je vykon site nizsi nevim, ale mam za to ze centralni problem je prave v nosnem kmitoctu. Vymenit to by asi bylo nad sily operatora, i kdyz tezko rict, zrejme je malo tech co kveruluji.

zde jeste poznamka, ze by slo problem krasne resit mobilni BTS ktera je k dostani u VF, bohuzel je omezena na 20 urcitych predem nahlasenych cisel, takze je vlastne k nicemu. Rv

+2/0
9.10.2012 12:11

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Už deset let se marně snažím Oskar/nyní Vodafone přesvědčit,

R^ perfektni vysvetleni a je to presne tak, je to tou frekvenci na ktere VF jede, tyka se to temer kazdeho sklepa atd.

0/0
9.10.2012 12:16

obr Koloděj

Re: Už deset let se marně snažím Oskar/nyní Vodafone přesvědčit,

Výměna za 900 MhZ se podle infa z mobilmanie plánuje v rámci budování LTE.

0/0
9.10.2012 12:36

jihonzic

Re: Už deset let se marně snažím Oskar/nyní Vodafone přesvědčit,

Souhlasím, že je to nosnou frekvencí. Vodafone šetřil a města pokrýval nesmyslně pouze vyšším kmitočtovým pásmem posíleným, ale tím znemožnil průchodnost přes překážky. V době Oskara a malého počtu zákazníků jsem to chápal, ale to koupil Vodafone, tak ten má i na sponzoring F1 a peněz jako želez, tržby a marže až to bolí, takže by to mohl vyřešit dost snadno, nehledě na to, že dneska jsou ty přístroje výrazně levnější než před 12 lety. Prostě ho to neomlouvá a s tím LTE je taky pozadu až běda.!!

0/0
9.10.2012 21:25

jihonzic

Totálně předražené, nekvalitní a nedostatečně pokryté, to je

stav, kdy kartelové dohody operátorů a korupční prostředí a nefungují zkorumpovaný ČTU umožnily, že tu platíme nehorázné sumy za dost šmejdové služby a kvalitu. !!

0/0
9.10.2012 11:58







Najdete na iDNES.cz