Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Prohlédněte si detailně iPhone 5 a porovnejte ho i s iPhonem 4

Vyfotografovali jsme nový iPhone 5 a s ním i předchozí model 4. Na fotografiích vynikne protažené tenké tělo, nový materiál zad a také větší displej. Apple změnil i balení, konektor nebo velikost SIM.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Deph

iPhonne4S

Tak jsem dnes v práci zadal požadavek na iPhone4S. Čekal jsem s čím Apple přijde, ale po tom, co jsem 4S dva měsíce letos na jaře testoval a po tom, co jsem už zjistil o pětce z různých recenzí, srovnání a obrázků, budu mít větší radost a užitek z předchozího modelu.

0/0
27.9.2012 20:16

gatekeeper

Nejnom iPhone narostl,

větší je i krabička v níž je dodáván. ;-D;-D;-D

Tenhle popis fotky krabičky musel dát redakci zabrat asi. Já celou dobu doufal že větší mobil narvou do stejně velký krabičky :-D

0/0
27.9.2012 15:36

ODSakEda

Opět vyčnívající sklo???...

Přiznávám dopředu, že jsem Samsungář, ale ze svého okolí co maj známí Samsung/iPhone cca 50%/50%, má každý druhý iPhone popraskaný(!) displej... Ze Samsungářů zatím neznám nikoho! No a jak jsem zkoumal proč, neb mě také SG2 padá na zem i na dlažbu!, tak jsem podrobně zkozmal mechanickou konstrukci a srovnával a došlo mi, že je to nejspíš tím, že SG2 má nad sklem skoro 1m(!!!) dutý(!!!!!) rámeček, který slouží jako deformační zona podobně jako pěna v nárazních automobilů, ale iPhone má problém nejspíše dokonce ve vystouplém skle nad kovový rám..., ale i to, že  má i4 těžké sklo i z druhé strany... Má jej také i?... Pak totiž i snáze vyklouzne z ruky při zbrklejší manipulaci! Na rozdíl od SG2 s nejen matným ale i vroubkovaným zadním krytem, navíc z nerozbitného(!) plastu (kryt se dá ohnout i o 180st a nepraskne!) i díky tomu vyčnívajícímu rantlu zepředu jej téměř vždy udržím a vyklouzne mi maximálně jen ke kraji po ten vystouplej rámeček.

0/0
24.9.2012 20:18

ODSakEda

Re: Opět vyčnívající sklo???...

Dokončení: Navíc je tím pádem lehčí a vlastní vyšší hmotnost také přispěje ke

snažšímá zničení při pádu, ale SG2 padá k zemi spíše jako hračky,

atrapa. Ale hračkou přitom není animechanickou odolností ani funkcema!

 Nejsem nijak zainteresován ani na jedné značce, ani zaslepený vyznavač jen "Camcunga", přešel jsem totiž z Ericssnů později Sony, pouze se snažím darovat zde osobní zkušenosti nic víc. Třeba někomu pomůžu při rozhodování? :-)

0/0
24.9.2012 20:20

ODSakEda

Re: Opět vyčnívající sklo???...

i? mělo být i5 :-/

0/0
24.9.2012 20:22

Praotec Tunel999

13 prednich diskusi/clanku a hned 7 o iPhonu...

Tohle uz je tezkej bulvar a reklama, zadna novinarina. No co, at si to lidi co na to maji koupi, beztak krome iPhonu nic jineho neznaji, tak proc je v tom nenechat a ignorovat je v utraceni za nesmysly, ktere jdou nahradit i za rozumne ceny? Bohuzel media nam servirujou medialni propagandu ve dne v noci a tak je logicke, ze na ibleble uz jsou lidi alergicti, obzvlast kdyz to neni zadna slava v porovnani s tim co za to zaplatili..Rv

0/0
23.9.2012 21:39

zupan

Apple sází na barnumskou reklamu,

což třeba před tím nikdo nedělal. Chytil se toho i Microsoft a co jiného potom Samsunku zbývá. Jakoby každý nový výrobek znamenal konec iSvěta. iPhone je mobil střední kategorie, jehož cena je reklamou vyhnána na mobil vesmírné kategorie. Lidé jsou přesvědčováni, že nemít iPhone je to samé jako nežít, nemilovat, nevímco, hlavně být IN!? Samsung (třeba, jako mnoho ostatních) musel tuto hru přijmout kvůli americkému a opičím se trhům. Kdyby totiž iPhone neměl takovou reklamu, málokdo si jej na pultech všimne, zvláště při porovnávání možností a parametrů s ostatními telefony či smartphony. Úplně stejné je to s ostatními iVýrobky. Vlastníci iPřístrojů v těchto diskusích hledají záchytný bod pro zdůvodnění, proč za ně utratili tak přemrštěnou částku. Po sžití se s přístrojem potom objeví, že tak úžasný opět není. Chápu, že pro blondýnky představuje něco jako zrcátko v kabelce, tedy statusní symbol, ale lidi technicky zaměřené pouze dizajn, navíc ukradený, určitě nepřesvědčí.

+2/0
23.9.2012 9:25

liquido

Re: Apple sází na barnumskou reklamu,

Tak dlouhý příspěvek a tak mimo... To zasluhuje gratulaci.

Střední kategorie ve společnosti SGS3 a Maxx - tak to jo. Smysl reklamy jste zjevně nepochopil - navíc ji u oblíbenějších modelů zjevně přehlížíte. Také ignorjete spokojenost uživatelů iVěcí - nějak nedochází k tomu rozčarování, které nám zmožený vnucujete.

Chápu, že pro lidi, kteří potřebují nahnat třeba centimetry díky vysokému taktu čipu a nedostatek osobnosti se snaží kompenzovat každou chvíli novým designem - když si sami se sebou nevědí rady a řeší tak svojí nespokojenost, iPhone zjevně určený není a nikdy nebyl. Pro Vás jsou zjevně určené jiné modely jiných výrobců.

Ale proč jste nám to nesdělil stručněji?

+1/0
23.9.2012 10:20

Kazeasch

Re: Apple sází na barnumskou reklamu,

Zapomínáš že všechno není jen o parametrech, a navíc parametry rozhodně nejsou to, co tlačí cenu nahoru. Stačí se jen podívat, že prakticky u jakékoli elektroniky pokud se vyhneme značkám, dá se parametrově lepší zařízení pořídit za výrazně nižší cenu. Znamená to snad ale že taková věc je lepší? Cenu zvedají hlavně detaily, jako jsou zpracování, tech. podpora, možnosti a množství příslušenství, a v neposlední řadě taky design a "coolovitost", jistě. Všeho tohohle mají iVěci spousty, a většinu lidí netrápí "že to neumí navádět řízený střely". Přístup typu: "Koupím tohle protože to má lepší parametry a víc možností systému, který sice nikdy nevyužiju ale můžu s nima machrovat" je naprosto stupidní, a opravdu je mi líto lidí, kteří ne jen že tak sami nakupují, ale navíc tohle vnucují ostatním které označují nejrůznějšími jmény. Uvědom si, že ne každej musí mít všechny funkce na světě v telefonu. Jsou lidi, kteří si více cení jiných věcí, a za ty jsou ochotni si zaplatit.

+1/0
23.9.2012 16:59

Brambor04

Tyhle spory neberou konce

Někdy je vtipné poslouchat spory lidí, kteří se snaží sebe sami navzájem přesvědčit, který z nich používá lepší stroj. Samozřejmě pro jednoho je nejlepší to, co drží v ruce, zároveň to, co drží druhý je naprostý šmejd a ve všech ohledech i funkcí je naprosto nespolehlivý. Bohužel se nemůžu postavit ani na jednu stranu, všichni jsou pro mě určitým způsobem omezení. Zatím jsem totiž nikdy nenarazil na názor, který by, řekněme - diplomaticky, rozsoudil oba stroje. Proto vám radím, buďte rádi, že jste rádi. Používejte, co máte a nesnažte se druhým tvrdit, že to co máte je lepší - to platí pro obě strany !!

0/0
22.9.2012 23:07

skate

Re: Tyhle spory neberou konce

Diplomaticky tvrdíš, že to platí pro obě strany, ale já osobně tvrdím,že se to týká jen jedné . Nebo tady vidíš snad někoho z uživatelů iPhone, že by urážel tzv. druhou stranu? Většinou reagují , a to slušně,jen na nesmysly a urážky tzv. odpůrců, jejichž výplody tvoří pravidelně nejméně 90% všech příspěvků pod články o iPhonech a Apple. Pod články o jiných telefonech zpravidla nikdo není a už vůbec ne uživatelé iPhonu. Proč? Protože je to prostě nezajímá a nemají potřebu se navážet do jiných lidí. Takže zahoď "diplomacii", antiapple fanatici za to nestojí.:-)

+4/0
22.9.2012 23:20

Brambor04

Re: Tyhle spory neberou konce

Máš asi pravdu. Tohle jsem nějakým způsobem přehlédl a opomenul. Snažil jsem se jenom dát najevo, jak jsou tyto spory zbytečné a nesmyslné. Úplné malichernosti jsou podnětem k hádkám a opovrhování něčím jiným. No, asi tento spor nechám být - je mi líto, že jsem nesprávně reagoval.

0/0
22.9.2012 23:27

mim7

Re: Tyhle spory neberou konce

Apple se dostává do pozice, kde byl kdysi Microsoft a počíná si v mnoha ohledech stejně či ještě hůř. A jako byl Microsoft hojně kritizován a čelil i různým vtípkům, potkalo to prostě a zcela správně i Apple.

0/0
23.9.2012 0:11

JJ..

Re: Tyhle spory neberou konce

Ty mi prijdes jako klasickej, zavistivej cechacek, kterej se ridi mottem "Uspech se neodpousti". Bohuzel.:/ Jediny, co te muze tesit je, ze je vas, jenom tady na tech diskuzich, fura. Coz je ale taky celkem smutny ...,pro tebe a tobe podobnym.

+1/0
23.9.2012 0:42

mim7

Re: Tyhle spory neberou konce

Přesně tyhle argumenty jsem poslouchal svého času i v diskusích o Rathovi, když jsem se ho odvážil kritizovat. Marketingové praktiky Apple jsou dle mého svinstvo na úrovni prodejců předražených hrnců, navíc ti se alespoň nepokouší zničit veškerou konkurenci a nepatentují si tvar hrnce jen pro sebe. Ale těší mne, že navzdory obřímu mediálnímu hype už i mnozí jableční příznivci začínají vidět věc realističtěji, na webu je už spousta kritiky iPhonu5 od jeho uživatelů (od nepoužitelných map po náchylnost k poškrábání). Tohle má být to ztělesnění dokonalosti?: http://hnizdo.blog.zive.cz/2012/09/prvni-dojem-z-ios6-downgrade-prosim

0/0
23.9.2012 9:56

liquido

Re: Tyhle spory neberou konce

vyčítáš Applu, který přišel s - do značné míry - revolučním modelem a chrání si ho prostředky, které mu který region poskytuje - na čemž není nic zas tak odsouzeníhodného, že?

na druhou stranu ignoruješ praktiky Samsungu, HTC a Motoroly, které jsou vyšetřovány americkými i evropskými orgány kvůli zneužívání frand patentů v konkurenčním boji - a to je opravdové svinstvo.

Nedělej závěry na základě povrchího dojmu. Stejně tak jako najdeš komentáře negativní, stejně jako četné pozitivní - není dobré akceptovat jen to, co se ti hodí.

0/0
23.9.2012 10:24

mim7

Re: Tyhle spory neberou konce

V téhle oblasti každý kopíruje od každého a to napomáhá rychlejšímu rozvoji. Snaha to omezovat jde proti zájmu spotřebitelů. Mimochodem, Apple sám patří mezi největší kopírovače nápadů. http://www.simonblog.com/2011/10/22/did-apple-ios-5-steal-ideas-from-android

0/0
23.9.2012 10:30

liquido

Re: Tyhle spory neberou konce

Kopírování pomáhá rozšíření nápadů - umožňuje použít nápady firmám, které na ně nepřišly a nabídnout je díky úspoře za vývoj levněji, než autor nápadu. Ten pak je levnou konkurencí poškozen, v horším přísadě se mu nevrátí prostředky vložené, může ztratit motivaci k dalším inovacím, v kritickém případě může skončit.

Jak kopírování napomáhá rozvoji - to je záhadou.

A z hlediska spotřebitelů - je to podoné jako s aplkacema na Android, uživatelé sice mají k dispozici snadno dostupné aplikace kradené, na druhou stranu, firmy, které do vývoje aplikací investují prostředky se primárně soustředí na jiné platformy a portují později, případně kvůli warezu neportují vůbec.

Proti tomu jsou firmy, které analyzují trh, vezmou řešení konkurence, poučí se z jejich chyb a přijdou s vlastním, posunutým řešením. Tam souhlasím, že tyhle společnosti přispívají k rozvoji.

A srovnávat, co okopírova Apple od Androidu - no, jsou takové věci. Ale pro Android je horší, že stejně se dá brát, v čem se liší od iOS.

0/0
23.9.2012 10:41

mim7

Re: Tyhle spory neberou konce

Kdyby měl někdo patent na kolo a mohl ostatním bránit v jeho využití, rozhodně by se nekonal takový rozvoj jako když mohl tento objev každý využít zdarma. Volné sdílení nápadů je pro rozvoj prospěšnější než omezování. I učení je v podstatě kopírování.

+1/0
23.9.2012 12:53

Lord Helma

Re: Tyhle spory neberou konce

To si snad děláš srandu. Apple fanatici jsou naprosto stejní jako jiní fanatici. Tohle nemá nic společného se značkou, to je jen obyčejný fanatismus. Nebo člověk něco koupil a musí si před ostatními zdůvodnit, že ten šrot, co si koupil, je to nejlepší, co v životě udělal, ať je to Apple nebo Android.

0/0
24.9.2012 8:25

xjiran

;)

http://www.makeuseof.com/tech-fun/meanwhile-at-the-apple-store/

+1/0
22.9.2012 21:09

wolfík

Re: ;)

Video je vtipné - pobaví. Zarazila mně ale špatná kvalita záznamu. Jakou značkou mobilu bylo pořízeno?

0/0
22.9.2012 21:25

eprieskum

Re: ;)

A aku kvalitu by ste si predstavovali pri skomprimovanom gife?

+1/0
22.9.2012 22:21

wolfík

Re: ;)

Já bych hlavně chtěl aby to bylo hezké, když jsou tam ty ovečky, taková milá zvířátka. Ony si to nezaslouží aby byly porovnávány s námi, majiteli iPhone.

+1/0
22.9.2012 22:32

ProMoDro

Ear pods

;-D  omg .. a jak je to vše úhledně zabaleno v iKrabičce ..to by se jeden ....

+1/0
22.9.2012 20:44

cutting

Re: Ear pods

Tak do toho. A nezapomeň po sobě uklidit....

+2/0
22.9.2012 21:14

wolfík

Re: Ear pods

Krabičky Apple umí, ne nadarmo je okopíroval samsung.

+3/0
22.9.2012 21:26

mim7

mizerné mapy

Svět teď bude plný bloudících iOvcí, které zmršené mapy zavedou bůhvíkam. Ještě budou rády, když jim majitelé Androidů pomůžou najít cestu. :-) http://www.bgr.com/2012/09/20/apples-ios-6-maps-criticism/

+1/0
22.9.2012 20:09

krokodlak

Re: mizerné mapy

A ty jsi ty "zmršené mapy" viděl v reálu ? Ne, viď, jen jsi to někde četl. Já je mám a jediný problém, který mají , je špatný satelitní náhled z družice a to jen na některých místech na zemi. Jinak jsou velmi povedené a přesné, rozhodně lepší, než Google mapy. O bloudění uživatelů iPhonu nemusíš mít obavu.:-) Jinak, za tu iOvci jsem tě právě nahlásil, už těch hloupých urážek začínám mít dost. V reálu by jsi dostal par facek, tady jiná obrana není.:-)

+4/0
22.9.2012 20:48

6 x odstřelen z diskuzí

Re: mizerné mapy

Neber to tak vážně...

Podívej se pod jakýkoliv článek o Androidu. Přečti si příspěvky o aof(v)cích od Radina a dalších...

To by se člověk musel zbláznit.

Je mi to fuk, kdo co má. Spíš mě štve, že od "ajfoňáků" tady často čtu jaká jsem socka, jak na iPhone nemám a závidím, apod.

+2/0
22.9.2012 20:56

krokodlak

Re: mizerné mapy

Jenže já už nejsem ve věku, abych od adolescentů snášel všelijaké rádoby vtipné urážky a dehonestování. Pokud někdo už musí a má potřebu diskutovat pod telefonem , který ho nezajímá a nic o něm neví, tak by se měl chovat slušně a nechodit sem jen za účelem zvednutí si svého sebevědomí ponižováním a urážkami lidí, které vůbec nezná a kteří se "provinili" tím, že si koupili něco jiného, než on. Prostě to už nehodlám nadále tolerovat.:-)

+8/0
22.9.2012 21:03

6 x odstřelen z diskuzí

Re: mizerné mapy

Souhlasím.

ps. taky už hodně dááávno nejsem puberťák. 40 mám za sebou...

0/0
22.9.2012 21:05

looking

Re: mizerné mapy

Přesně tak. Jsem naprosto stejného názoru. A také pravidelně podobné hrdiny nahlašuji. A že jsem v očích některých jedinců "bonzák" mne netrápí.

0/0
22.9.2012 21:09

Doricek

Re: mizerné mapy

Jdi ty brepto :-):-) Tak na ty diskuse nelez!

+1/0
22.9.2012 21:29

cutting

Re: mizerné mapy

Nelezte na ně vy, kdo si sem chodí pouze honit své ego. Určitě tady nikomu nebudete chybět.

+3/0
22.9.2012 21:35

liquido

Re: mizerné mapy

Ale klid, ty lidi ztrapňujou sami sebe - jen mi je divný, že to nevadí ostatním rozumným androiďákům.

Mě třeba řeči o sockách a závisti od iPhonářů přijdou opravdu hloupé a nesčetněkrát jsm se proti nim postavil. Na druhé straně - asi si i ti chytří roboťác s těmi hloupými vpodstatě souhlasí. Zvláštní.

0/0
23.9.2012 10:44

petrxl

Re: mizerné mapy

Ty že jsi se postavil, proti těm "hloupým" iphonářům?, tak to určitě hodíš odkaz, kde tomu tak bylo, protože nic takového jsem od tebe ještě nikdy neviděl, zato na adresu "těch ostatních" máš vždycky výčitků téměř na román, takhle si opravdu přestavuju "nestranného" člověka.

0/0
23.9.2012 11:23

mim7

Re: mizerné mapy

Web je plný kritiky od samotných příznivců Apple. http://theamazingios6maps.tumblr.com      http://edition.cnn.com/2012/09/20/tech/mobile/apple-maps-complaints       http://computerworld.cz/internet-a-komunikace/mapy-v-ios-6-jsou-nepouzitelne-po-celem-svete-48858    To jen největší fanatici tvého typu nechtějí vidět očividné, což je právě to, co z tebe dělá iOvci.

0/0
22.9.2012 22:05

mim7

Re: mizerné mapy

http://tech.ihned.cz/apple/c1-57560150-prvni-dojmy-z-ios-6-v-obrazech-apple-v-pokazenych-mapach-prestehoval-i-prazsky-hrad

0/0
22.9.2012 22:08

krokodlak

Re: mizerné mapy

Já osobně hodnotím SVÉ OSOBNÍ zkušenosti a ne cízí, bez této konkrétní reálné zkušenosti , jako to dělají jiní a skuteční antiapple fanatici nejenom zde, ale i pod články, kteréjsi linkoval . Nečti jen to, co se ti líbí a vyhovuje tvým představám :-)

0/0
22.9.2012 22:22

mim7

Re: mizerné mapy

Nemusím se sám otrávit, abych věděl, že teď raději nemám pít alkohol od likérky Drak. A když jsou média zaplaveny konkrétními příklady konkrétních uživatelů, že jsou mapy Apple plné chyb, raději použiju jiné. Ty se nediv, až skončíš na okraji (v lepším případě) útesu.

0/0
22.9.2012 22:29

mim7

Re: mizerné mapy

Jeden příklad za všechny: CNN: "Irský ministr spravedlnosti vyjádřil obavu, že nové Apple mapy ukazují farmu v okrajové čtvrti Dublinu jako letiště, což je potenciální ohrožení bezpečnosti leteckého provozu."

0/0
22.9.2012 22:33

wolfík

Re: mizerné mapy

Většina pilotů létá podle iPhone, komiku.

0/0
22.9.2012 22:38

wolfík

Re: mizerné mapy

Tak se s tím netrap. My si nějak s tím útesem poradíme.

0/0
22.9.2012 22:36

mim7

Re: mizerné mapy

Přeju hodně štěstí. A ne, netrápím se, dobře se bavím. :-)

0/0
22.9.2012 22:37

wolfík

Re: mizerné mapy

Tak to jsi šťastný člověk - spousta lidí se musí chodit bavit kdoví kam do divadla, nebo kina a tobě stačí článek o iPhone, máš ty ale snadný život, prostý člověče.

+1/0
22.9.2012 22:42

mim7

Re: mizerné mapy

Do diskusí k článkům o iPhone chodím před spaním počítat ovečky.

0/0
22.9.2012 22:51

wolfík

Re: mizerné mapy

To ti chválím, když byli moje děti malinké, také jsme s nimi ovečky počítali. Dobrou noc a sladké sny o zbloudilých majitelích iPhone.

+1/0
22.9.2012 22:54

mim7

Re: mizerné mapy

To by byly spíš noční můry.

0/0
22.9.2012 23:19

wolfík

Re: mizerné mapy

Tolik ti na nás záleží? Tak už nezlob a dadej.

0/0
22.9.2012 23:23







Najdete na iDNES.cz