Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Slevy mobilů: telefon s Windows Phone 7 už za méně než pět tisíc

Nový týden přinesl několik výrazných slev telefonů na volném trhu. Nejzajímavější slevou je bezpochyby pokles ceny u nejlevnějšího telefonu s operačním systémem Windows Phone 7, modelu LG Optimus 7, který se nyní prodává prakticky za třetinu původní ceny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

baxaras260

5000 je za WP pořád moc

přečtete si reakce uživatelů na aplikace na Windows Store. Nejčastější je : odporná aplikace, atp :-D

0/0
25.9.2012 16:17

vaclavj1

Re: 5000 je za WP pořád moc

to je docela zoufalstvi, kdyz se musi fandove ostatnich platforem uchylovat ke lzim...

+1/0
25.9.2012 19:59

kenx

HTC Windows Phone 8S

Na Expansysu se objevil v předprodeji HTC Windows Phone 8S za velice pěknou cenu - 225 liber. Mezi WP8 přístroji to bude něco jako mám teď Omnii W, ekonomická volba a rozumná velikost a váha, aniž by člověk přicházel o nějakou zásadní funkčnost. http://www.expansys.com/htc-windows-phone-8s-black-237450/

0/0
24.9.2012 20:25

Rudý přízrak fights for freedom

Synchronizace WM6.5 s kontakty na Gmailu

prosim o navod, telefon s WM chci dat matce, ona na tom bude hrat Solitaire a telefonovat to po update firmware uz taky zvladne, takze pro ni dostacujici, predem dik.

0/0
24.9.2012 17:34

já George XVII

Re: Synchronizace WM6.5 s kontakty na Gmailu

http://support.google.com/mobile/bin/answer.py?hl=cs&topic=14299&answer=138636

0/0
24.9.2012 17:38

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Synchronizace WM6.5 s kontakty na Gmailu

a mas to teda urcite odzkouseny, ze to funguje? ja totiz na tomhle navodu uz byl, ale nic, kontakty to do telefonu nepridalo, jestli ti to funguje, tak jsem nekde udelal chybu. :-/

0/0
24.9.2012 17:44

já George XVII

Re: Synchronizace WM6.5 s kontakty na Gmailu

nevím jestli něco nezměnili, ale v dobách, kdy jsem používal Treo 750 tohle fungovalo. Teď už to nemám na čem odzkoušet. Leda bych vytáhl archivní Motorolu MPx200

0/0
24.9.2012 18:45

DDPLC

Já preferuji Android také proto, že firma Google je velmi

sympatická. Jsem rád, když mohu aspoň trošku přispět k rozvoji této úžasné firmy, která neustále inovuje a do značné míry určuje soudobý směr v IT.

Určitě i každý laik ocení kvalitu vyhledávače Google, používá bezplatnou aplikaci Google Earth a její doclova dech beroucí Street View, atd........toto všechno jsou aktivity, které ve mě budí sympatie.

Co dělá naproti tomu Microsoft, kromě toho, že ty svoje Windowsy cpe pod tlakem do všech PC, čímž zákonitě dusí poprávku po svobodném Linuxu? Co je na téhle firmě vůbec sympatického?

+1/0
24.9.2012 16:58

niko7

Re: Já preferuji Android také proto, že firma Google je velmi

Me se na google nelibi, ze se stale nedaji prodavat aplikace z CR. Jde to obejit treba uctem v nemecku, jiste. Ale me se to proste nelibi.

0/0
24.9.2012 17:05

doktor_bota

Re: Já preferuji Android také proto, že firma Google je velmi

http://www.financninoviny.cz/zpravy/google-otevrel-obchod-s-aplikacemi-google-play-pro-vyvojare-z-cr/781098&id_seznam=4928

+1/0
24.9.2012 17:23

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Já preferuji Android také proto, že firma Google je velmi

presne tak, vyhledavac, Earth, Street View, Talk, Gmail, Chrome, Android R^R^R^

0/0
24.9.2012 17:39

fj08

Re: Já preferuji Android také proto, že firma Google je velmi

Ano, také se mi Google líbila, v době kdy skutečně podporovala i nevýdělečné a zajímavé projekty, a chovala tak že její produkty byly opravdu přínosem. Je to ovšem pár let co je to jinak, Google zařízl všechny zajímavé projekty, pokud negenerovali velké prachy, všude cpou reklamu, shromažďují osobní údaje, skoupily patenty a teď vydírají ostatní firmy, atp. Prostě Google už není don't be evil.

0/0
24.9.2012 20:11

niko7

zkusenosti s WP7, WM a Androidem

Doma mame SGII a Nokii a driv jsem mel telefon s WM. WM byl kdysi bomba, ale obsas dlouho premyslel a telefon byl v tom okamziku nedostupny.

Na WP se mi libi jednoduchost ovladani, sviznost a ze se neseka. Pro me prechod v WM zadny problem nebyl. Vidim spise klady. I kdyz je WP7 nedodelana beta WP8, jsem naprosto spokojeny a nemam zatim potrebu koukat po jinem os. Na SGII je android, ktery je dobre funkcni, umi vice nez WP7 (google mapy rec atd) a rovnez naprosta spokojenost. nemame potrebu jej menit. Na otazku co je lepsi neni jedna odpoved zalezi na okolnostech kde a na co se telefon pouzije. To zakladni je ale vsude stejne.

0/0
24.9.2012 16:15

Mokashi

Vsichni kdo kritizuji stary WM

by si meli uvedomit,ze to aspon nebyl system pro blbce.Kdo to s tim umel,tomu sel naprosto stoprocentne.

Bohuzel dneska se musi vyrabet jen tak chytre telefony,aby nebyly chytrejsi nez jejich uzivatel,protoze dneska to musi kazdy mit, ale zachazet s tim umi malokdo.Vetsina si koupi nejaky predrazeny iphone a pak na tom trci na facebooku a hraje stupidni hry.Ale to umi i blby telefon za dvojku.

+1/0
24.9.2012 15:17

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Vsichni kdo kritizuji stary WM

tak minimalne me nebavilo psat na to tim stylusem, jako treba psani emailu jo, ale rychle jsem chtel spustit aplikaci a hned jsem musel vytahovat stylus, pokud sla aplikace ovladat bez stylusu, tak minimalne nez clovek potom trefil krizek v rohu na zavreni .... ;-DRv

---

Co je na soucasnych systemech pro blbce, krome teda WP. :-P

0/0
24.9.2012 15:29

já George XVII

Re: Vsichni kdo kritizuji stary WM

spousta WM zařízení ani stylus neměla. A i když měla, tak se to dalo pohodlně ovládat prsty. Tak tu zase z toho nedělej kovbojku ;-)

0/0
24.9.2012 15:45

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Vsichni kdo kritizuji stary WM

no nemam zrovna tlapu, ale na ovladani WM jsou potreba detske prstiky. Rv

+1/0
24.9.2012 15:50

vaclavj1

Re: Vsichni kdo kritizuji stary WM

treba myslel nedotykova zarizeni s WM?

0/0
24.9.2012 16:40

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Vsichni kdo kritizuji stary WM

Myslis ten automat na vraceni lahvi v Bille, co bezel na Windows CE ? ;-D

0/0
24.9.2012 17:30

vaclavj1

Re: Vsichni kdo kritizuji stary WM

nebo MPx200?

0/0
24.9.2012 20:48

jfb2

Re: Vsichni kdo kritizuji stary WM

Měl jsem HTC Touch Pro. Sorry, ale neuznávám, že telefon za cca 12000 nemá vyřešený zámek displeje dost hovorů se mi zvedlo v kapse, dost jsem si i nechtěně zavolal), stabilitu, rychlost (někdy to jelo OK, a někdy na otevření kontaktů jsem čekal několik minut), atd. + Další chyby. Ano, něco se dalo opravit NEOFICIÁLNÍMI patchi, ale málokdo je utratit takové peníze a pak dny ladit, aby to jakž takž fungovalo.

0/0
24.9.2012 15:29

Mokashi

Re: Vsichni kdo kritizuji stary WM

no ale za to nemuze system ale spis telefon,ze nema to co ma mit

0/0
24.9.2012 15:32

doktor_bota

Re: Vsichni kdo kritizuji stary WM

Tak Touch Pro byl (je) co se týče ergonomie docela rarita a těžký přehmat HTC.

0/0
24.9.2012 15:42

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Vsichni kdo kritizuji stary WM

nebo moje Omnia i8000, kdyz se obcas ztratej (zmizej) kontakty a musim je tam vpisovat znovu. to je takova pohoda na Androidu, kdyz jsem kontakty naexportoval do Gmailu a sami se synchronizuji do telefonu. R^

0/0
24.9.2012 15:48

Mokashi

Re: Vsichni kdo kritizuji stary WM

to stejne umi i WM,ale to je to o cem mluvim,spousta lidi s tim proste neumi zachazet,taky to proste neni pro kazdeho

0/0
24.9.2012 15:58

Business Rule Engine Architect

Re: Vsichni kdo kritizuji stary WM

ať byly jaký chtěly, tak to MS zhodnotil tak, že je třeba na mezistav, než sjednotí jádro, vytvořit něco zcela nového. Tudíž se jim to jevilo hodnocena z mnoha úhlů pohledu jako výhodnější. A udělali WinPho 7.

0/0
24.9.2012 15:57

ZeeZ

Re: Vsichni kdo kritizuji stary WM

Asus P750 telefon za 14tis. resp. za všechny prachy. WM pomalé, sekalo se, zůstávaly na display předchozí aplikace, zmizelo to až po tvrdém restartu apod., nekompatibilní s emailem, nerozjeli ani informatici. WM již nikdy, NIKDY.

0/0
25.9.2012 21:53

Business Rule Engine Architect

Pro Rudého přízraka

Hele, ty u těch diskusí trávíš většinu svého času, že? Kdykoli přijdu na jakoukoli diskusi ohledně Windows Phonu, tak tu všem podstrkuješ ty své nesmysly. Dám ti radu: Najdi si lepšího psychiatra. Tohle chování se mi nejeví jako normální. Chápu, že si někdo mohl kopuit staré WinMob a má s nimi špatnou zkušenost. OK, blbá investice (ačkoli na svoji dobu...) Ale zase tak moc velkou životní újmu by ti to nemělo způsobit ..., aby ses musel chovat takhle. Nebo ti někdo řekl, že Balmer může za to, že se ti (třeba) nevyvedl život? Promiň, ale přesně takhle to vypadá...

+2/0
24.9.2012 14:28

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Pro Rudého přízraka

klid, dneska naposledy a od zitrka mate na tyden klid, jedu mimo CR. :-) Muzete si tu vychvalovat WP do aleluja. ;-D

0/0
24.9.2012 14:36

pavouk

bohužel

mám mobil s WM a po dvou letech zkušeností vím zcela jistě, že si už nikdy nekoupím mobil s operačním systémem od Microsoftu

+1/0
24.9.2012 13:48

laembert

Re: bohužel

to je škoda, protože windows phone je podle mne vynikající systém. Ano, windows mobile byl chaos na kterém bylo možné cokoliv, ale za cenu šílené fragmentace systému jednotlivými výrobci, v podstatě jako to má dnes android. WIndows phone je ale zcela jiný systém než windows mobile.

+1/0
24.9.2012 13:52

pavouk

Re: bohužel

Jiný? Takže tam už nedochází k průběžnému snižování volné operační paměti, která nejde uvolnit jinak než restartem telefonu? Dá se ten telefon bez vypnutí a zpomalování chodu provozovat třeba rok nepřetržitě?

Stávající telefon musím restartovat tak jednou týdně, protože po týdenním provozu mám sotva 20MB volné paměti a navíc se zpomalí jeho chod.

0/0
24.9.2012 13:57

Rudý přízrak fights for freedom

Re: bohužel

este se ti to bude sekat.

0/0
24.9.2012 14:04

vaclavj1

Re: bohužel

Jo, tohle uz ve WP vyresili.

0/0
24.9.2012 14:17

PiPiiiiiK

Re: bohužel

WP je opravdu něco jiného.

Nedá mi to se nezeptat. Proč máte telefon, který vás vyloženě mučí dva roky? To si rád ubližujete?

+1/0
24.9.2012 14:17

pavouk

Re: bohužel

Protože nemám na to, abych si každých pár měsíců kupoval nový mobil. Až přestane fungovat, tak si koupím nový a tentokrát už tam nic od MS nebude

+1/0
24.9.2012 14:20

Rudý přízrak fights for freedom

Re: bohužel

presne tak, telefon s Win ma zivotnost nanejvys jeden rok, to je pro bezneho cloveka zatracene malo.

0/0
24.9.2012 14:23

pavouk

Re: bohužel

Pro mně není telefon spotřební zboží a dva roky provozu bez závad jsou minimum, které od něj očekávám

0/0
24.9.2012 14:25

Vaklaf

Re: bohužel

A to si schastil kde?

Je tvůj problém, že si telefon s WP nikdy neměl v ruce a viděl si ho max za výkladem.

Tvoje objektivita je na stupni nula (slovy nula)

0/0
24.9.2012 18:08

přituleň

Re: bohužel

Androidí ovečky se bojí... droid je pod palbou ze všech stran, u každé nové verze slibují vyšší výkon a stabilitu. Dosahují toho tak akorát zvyšováním počtu jader a taktu procesorů... Na jednoduchost WP prostě droid nemá. Navíc - systém, který si uživatel prvně musí dobastlit, aby vůbec fungoval, nepovažuju za dnešní optimum. Viz pláč Rudého uplakánka nad totálně překopaným systémem u Bladu...

0/0
24.9.2012 18:51

anonymousCZ

Re: bohužel

To mate blby, teda.

0/0
24.9.2012 14:45

Business Rule Engine Architect

Re: bohužel

ano, uplně. s tím starýml systémem to nemá společného vůbec nic...

0/0
24.9.2012 14:23

doktor_bota

Re: bohužel

Někteří jedinci tady tvrdí, že rozdíl mezi WP7.8 a W8 je naprosto minimální.;-)

0/0
24.9.2012 15:18

anonymousCZ

Re: bohužel

To se ptate po dvou letech, co WP existuje?

0/0
24.9.2012 14:45

pavouk

Re: bohužel

Jistě. Zatím jsem v ruce žádný mobil s WP neměl

0/0
24.9.2012 14:47

vaclavj1

Re: bohužel

tak si zajdete treba do prodejny operatora, minimalne nejakou lumii tam mit budou

0/0
24.9.2012 16:42

fj08

Re: bohužel

Přesně tak, u WP nedochází k průběžnému snižovvání dostupné paměti jeho používáním (tak jak je běžné u WM, Symbianu a Androidu), telefon není potřeba restartovat.

0/0
24.9.2012 15:10

rochovaf

Re: bohužel

To jste si koupil před 2 lety telefon s Windows Mobile? pak chápu, že jste nespokojen...

0/0
24.9.2012 13:52

pavouk

Re: bohužel

Bohužel. Neměl jsem žádnou zkušenost s mobilním OS od Microsoftu, tak jsem nevěděl, že stojí za starou bačkoru. Teď už to vím.

0/0
24.9.2012 14:12

laembert

Re: bohužel

stačilo se někoho zeptat nebo se podívat na net. Proto taky vznikl windows phone. Ale jdi do androida když myslíš že si pomůžeš ;-D

0/0
24.9.2012 15:34







Najdete na iDNES.cz