Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Souboj velikánů pokračuje. USA zaplavila srovnání iPhonu a Galaxy S III

Samsung si v Americe došlápl na nový Apple iPhone 5 pomocí srovnávací reklamy, která má navodit dojem, že novinka od amerického gigantu je oproti špičkovému smartphonu korejského výrobce jen předraženou hračkou. Člověk nemusí být génius, stojí nad srovnáním. Záhy se objevila celá řada parodií, samozřejmě ve prospěch Applu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Karel321

článek jako z Blesku

Vzpamatujte se proboha. Tohle je odborný web. Celý článek jako popis dvou obrázků, které jste tam nedali a zbytek dovařená obecná omáčka ? Navíc popis obrázků je závadějící!

0/0
24.9.2012 16:52

JmX1977

prekrucanie reality...

Zaujimave ako niektore weby prekrucaju realitu v prospech Apple.. napr nedavno uverejnene Geekbench2 vysledky, ktore davaju iPhone5 vyssie skore ako Galaxy S3.. problem je ze to nie je pravda. Skutocne vysledky su uplne ine:

http://blog.gsmarena.com/we-run-geekbench-2-on-the-lg-optimus-g-compare-it-to-the-iphone-5-and-high-end-droids/

Galaxy S3 1845 bodov, novy LG Optimus G 1723 bodov, HTC One X 1634 bodov, iPhone5 1601 bodov...

0/0
19.9.2012 7:40

TC2001

iPhone a SGS3 jsou úplně jiné kategorie

Jeden je výkonný mobil a druhý je nadprůměrný mobil pro lenochy, to přeci nelze srovnávat.

+3/0
19.9.2012 0:35

niko7

Co me vadi na reklame na iphone

Je spousta lzi a prehaneni. Kdyz to pripodobnim k autum a staremu trabantu, tak by prezentace applu vypadala takto:

Trabant je nejmensi mezi limuzinami. Jeho maximalni rychlost 110km/h sice nepresahuje 200km/h jak je tomu obvykle u konkurence, za to ma prehledny celni panel, na kterem je jen rychlomer a neni proto treba sledovat dalsi udaje. Jiz pri rychlosti 80km/h reaguje velmi svizne na sebemensi pohyb uzivatele, diky tomu nabizi uzasny zazitek z jizdy a poskytuje naprosto famozni pocit mnohem rychlejsi jizdy...

---

Nikdo nerika, ze je iphone spatny, ale lidem, kteri se kolem telefonu pohybuji vadi jeho srovnavani s telefony se kterymi se nemuze rovnat. A ke vsemu je nepatricne vychvalovan, jako by mel byt neskutecne lepsi. Kdo se o mobily nezajima, musi mit po precteni vsech poslednich clanku o iphone pocit, ze je nejlepsi a vsichni po nem sili.

Kdo si potom kupuje napriklad samsung, ktery ma vice jak ctyrikrat vetsi pocet zakazniku, nez ten "nejprodavanejsi" apple?

+3/0
18.9.2012 21:31

JJ..

Re: Co me vadi na reklame na iphone

A v cem se jim nemuze rovnat? Povidej, prosim te.

0/0
18.9.2012 21:36

niko7

Re: Co me vadi na reklame na iphone

Vsechny telefony vyssi tridy maji vetsi displej (ten je pritom na mobilu nejdrazsi) a to o 25 az 45 procent (cela plocha), vsechy nabizeji neco vice, cim si konkuruji mezi sebou. Je mi lito obdivovatelu, ale Iphone svymi parametry mezi nimi zaostava. Jedine v cem drzi krok je velikost flash pameti. Neda se ale vytahovat. Baterie ma nizsi vydrz atd. je toho moc.

Kdyz si clovek vezme jen parametry a zakryje nazev zapadne do stredni tridy a bude v ni hvezda. Pokud se nekomu libi, at si jej koupi. Urcite bude umet to co umi mobily dnes. Ale vzdy budou mobily, ktere budou umet vice. Ty z tzv. Vyssi tridy. Nedavno jsem tu kuprikladu psal o nokii, ktera ma displej ovladatelny i v rukavicich. Nekdo se tomu smal, ze budu v rukavicich psat na klavesnici. O tom to ale neni. Kdyz mi nekdo v zime zavola, mohu zvednout telefon i v rukavicich. O tom to je. Doplnky navic pomahaji kdyz je treba. Nekomplikuji zivot. A uzivatel ma volby a moznosti.

0/0
18.9.2012 21:59

JJ..

Re: Co me vadi na reklame na iphone

Chtel jsem po vas v cem se nemuze rovnat, nenapsal jste VUBEC NIC. Vetsi displej se nemuze brat jako vyhoda, je to subjektivni. A ovladani v rukavicich? To je onen parametr? Nedelate si ze me tak trosku prdel, ze ne? :)

+4/0
18.9.2012 22:05

niko7

Re: Co me vadi na reklame na iphone

Najdete si to sam. Pokud nepotrebujete vydrz baterie, vetsi displej, lepsi fotak, vymenitelnou pamet, rychlejsi procesory atd. pak je otazka co vlastne ocekavate. Chcete spolehlivy mobil, ktery bude umet volat a sms? Kupte si obycejny mobil. Iphony s tim doposud mely obcas problemy.

0/0
18.9.2012 22:11

JJ..

Re: Co me vadi na reklame na iphone

A ktery telefony fotej lip? Videl jste nekdy nejaky testy? Asi tezko. A vykonnejsi procesor? Radsi si o tom neco prectete, nez zacnete blabolit. i5 porazil jak S3, tak vsechny ostatni mobily a dokonce i tablety. Vcetne Prime, Nexus 7 s Tegrou 3, atd. Momentalne neni nic vykonnejsiho, ani v mobilech, dokonce ani v tabletech. A kdyz jsme z toho procesoru, ten je treba drazsi, nez ten vas displej, dalsi vas blabol. Na ty jste expert. Vy jste totiz ten samej clovek, co tu minule tvrdil, ze diky bezdratovy nabijecce od Nokie nikdy nezapomene dobit telefon. To vysvetluje vsechno. Uz se radsi neztrapnujte.

0/0
18.9.2012 22:20

kontratrakt

Re: Co me vadi na reklame na iphone

jen bych doplnil...A6 1GHz, 2 jadra. Tomu se rika pecka proti multijadrovejm procakum s 1,5GHz. :o) Uz se fakt tesim az ten iPhone rozeberou...

0/0
18.9.2012 22:31

m.sumnik

Re: Co me vadi na reklame na iphone

Nehledě na to že retina displej bude pravděpodobně daleko dražší než dvojnásobně velký displej s běžným rozlišením.

0/0
18.9.2012 22:35

doktor_bota

Re: Co me vadi na reklame na iphone

iPhone 5 porazil Nexus 7 a SGS 3 o jedno, respektive dvě procenta, což je prd, navíc 1) mají vyšší rozlišení a 2) třeba u SGS3 pouhým přepnutím IO scheduleru dosáhnu navýšení výkonu klidně o 10%. A co se týče displeje, má iPhone 5 průměrné rozlišení pro danou úhlopříčku, cenově tedy bude rovněž průměrný - ve své kategorii, tj. kvalitní displeje 4". Tak se uklidni.:-)

0/0
18.9.2012 23:12

JJ..

Re: Co me vadi na reklame na iphone

"A co se týče displeje, má iPhone 5 průměrné rozlišení pro danou úhlopříčku" - tobe prijde 326 PPI prumernych? V tom pripade ma 99 % mobilu podprumerny displeje. A porazil je? Porazil. A to si myslim, ze u Androidu je surovej vykon potreba daleko vic, nez u iOS, takze i5 bude litat.:)

0/0
18.9.2012 23:33

doktor_bota

Re: Co me vadi na reklame na iphone

Neporazil. Testy tohoto typu vycházejí plus minus pár procent naprosto běžně, dokonce na stejném telefonu v řadě za sebou. Takže dotáhl, ale neporazil. A opakuji, že jsem schopen bez přetaktování dosáhnout na SGS3 vyššího skóre i o 10%, když se budu snažit. Displej už jen stručně, PPI není všechno a hodnoty lehce nad 300 jsou dnes skutečně průměrné, GSM Arena udává 102 kousků.

0/0
19.9.2012 0:04

JJ..

Re: Co me vadi na reklame na iphone

Tak az tu budes, tak posli odkaz na tech 102 kousku.

0/0
19.9.2012 0:44

m.sumnik

Re: Co me vadi na reklame na iphone

To je fajn potkat někoho tak vyjimečného jako jsi ty, jsi chytřejší než desítky milionů spokojených uživatelů iPhonů a teď nám to všem vysvětlíš :)) Do toho, spas náše duše :))

0/0
18.9.2012 22:23

m.sumnik

Re: Co me vadi na reklame na iphone

Však ti Apple nikdo nenutí a reklamu dělají všechny značky.. Je evidentní že s Applem nemáš ani žádnou zkušenost a něco jsi nejspíš vyčetl z tabulek a nebo hůř, pročítáš diskuse tohoto typu a info bereš tady.  Před Applem vítězila Nokia a podívej se teď , kdyby byl iPhone k ničemu tak ho nikdo nekupuje a dopadne stejně jako Nokia teď...

0/0
18.9.2012 21:40

niko7

Re: Co me vadi na reklame na iphone

Nokia je stale druhy nejprodavanejsi telefon.

Zaostava ale v prodeji smarphonu. Coz neni ani tak samotnymi telefony, ale os WP7.5. Mezi WP je nejprodavanejsi, suverene pred samsungem.

Nokia presunem vyroby do asie vykazala ucetni ztratu. Na druhou stranu byt druhym nejprodavanejsim (mnohem vice prodavanejsim nez iphone) a krachovat neni az tak jednoduche.

0/0
18.9.2012 22:06

m.sumnik

Re: Co me vadi na reklame na iphone

No jenomže na těch drahých smartphonech by vydělali na klasických telefonech už asi moc nevydělají, cena u nich je stlačená na minimum..

0/0
18.9.2012 22:14

niko7

Re: Co me vadi na reklame na iphone

Smartphone 3 az 5 tisic. Klasik asi1000 az 1500 kc. Mate pravdu, vydelali by vice. Nicmene cena smartphonu jde jiz take dolu. Respektive za stejne penize dostanete mnohem vice.

0/0
18.9.2012 22:20

ishimura

haha

iPhone v podstate soupeří sám se sebou, se svoji nepovedenou kopií GSIII

takže to má tak jako tak vyhraný...

+4/0
18.9.2012 17:18

pete31

Smešné

Nechápu tyto stále narážky na iOvce jak je nekterí jmenují. Žiju v zahraničí a s níčím takovým sem se nesetkal. Jsem spokojený majitel všeho od applu, přesto se nepovazuju za iOvci. Jde o design, kvalitu, snadné ovládání a v neposledni radě o servis. Nevím zda samsung nokie .... vám vymení starší kus bezplatně za nový kdýž je sebemenší problém. Z mého pohledu tem antiapplistum jen o zavist. Jinak si to neumím vysvetlit.

+5/0
18.9.2012 13:21

pete31

Re: Smešné

a jeste abych byl uplný ... neznám jak funguje samsung nokia atd...treba stejne kdovi tezko posoudim kdyz sem nikdy nemel, ale neni nic lepsiho nez mobilem ipadem atd ovladat vse, prijit domu nehledat ovladani od tv ale zapnout a pustit mobilem, stahnout jednou hudbu a mit ji vsude vcetne auta a neresit sd karty a tak. prijde mi to vice jak pohodlne .....

+3/0
18.9.2012 13:25

ODS čstější než Standův kříšťál

Re: Smešné

zarazila mě ta výměna kus za nový když je problém - to zde v Česku bohužel nefunguje - když nám v Macmini odejde SSD disk protože se přehřívá (už se stalo 2x), tak musíme čekat měsíc na nový

0/0
18.9.2012 13:31

good_man

Re: Smešné

tak si to kupte u jineho prodejce... treba alza nabizi vymenu zbozi kus za kus... ze to neco stoji je normalni...

0/0
18.9.2012 13:37

pete31

Re: Smešné

nikdy sem neplatil ani euro....

0/0
18.9.2012 13:49

looking

Re: Smešné

Nakupuji zásadně přímo u Apple na jeho obchodu a co vím, tak vyměňuje kus za kus obratem. A to nejenom telefony ,ale i vše ostatní. I když jsem ještě nikdy neměl potřebu to osobně vyzkoušet. Ale vím to právě od mého známého, který Apple výrobky prodává.

0/0
18.9.2012 13:41

KarelPl

Re: Smešné

Zitra si skaknu do bazaru, koupim tam ajfouna, co vydrzi na baterku uz jen deset minut za 300 Kc, pak skaknu do iProdejny a tam mi ho vymeni za poradny. Super, dik za navod.

0/0
18.9.2012 18:27

jean1

Re: Smešné

Proc by jste to delal?

0/0
18.9.2012 22:15

kunikras

Re: Smešné

Tím chceš říct, že i po záruce? To asi ne.

0/0
18.9.2012 19:59

pete31

Re: Smešné

problem jedna : imac mini, neslo naistalovat novy software... jsem jen uzivatel, nerozumim tomu, dojel sem do applu, koukl na to, ze ok, ale 14 dni cekat... nebo kus za kus, zdarma... co jsem zvolil je jasne. Problem dva Iphone 4S, vlevo nahore, kde je ikona baterky, mensi kontrast, zazloutlej roh... nic co by vadilo.... vymena na hned, prsto ze sem mel zadni sklo rozbite a to dost. nic se neresilo...

0/0
18.9.2012 13:49

James Borg

Re: Smešné

Co na nem delas ze ho prehrejes?

0/0
18.9.2012 17:22

doktor_bota

Re: Smešné

Proklamovaná závist "antiapplistů" je jeden z argumentů, které vyvolávají expresivně laděné reakce, protože jde o argument naprosto nesmyslný.

0/0
18.9.2012 13:36

looking

Re: Smešné

Tak mi tedy řekni doktore, proč sem tedy ti "odpůrci" včetně tebe pravidelně chodí a navážejí se nejenom do výrobku, který nenávidí ,ale i do jeho uživatelů ? Kde se ve vás bere ta potřeba jiné ponižovat a urážet ? Ve vaší malosti, omezenosti a ano, určitě i v závisti. Takové lidi zprvidla nejvíce vytáčí, že je někdo jiný s něčím spokojený, vysmátý, zatímco oni jsou věčně nespokojení se vším, co je obklopuje a vylévají si svou zlost a malost na internetových diskuzich o výrobku, který je ale podle jejich vlastních slov nezajímá.....:-)

+7/0
18.9.2012 13:45

doktor_bota

Re: Smešné

Nejdřív mi najdi nějaký můj příspěvek, kde se vysloveně negativně vyjadřuju o iVěcech nebo o jejich uživatelích v obecné rovině, trolíku pacholíku.:-P

+1/0
18.9.2012 13:47

looking

Re: Smešné

Třeba tento tvůj poslední, svým rádoby vtipným dovětkem, který mne ale docela uráží. A nechybí prakticky v žádném z tvých příspěvků. :-)

+6/0
18.9.2012 13:51

liquido

Re: Smešné

Souhlasím - je to stejně tupé, jako ovcování.

0/0
18.9.2012 16:06

eprieskum

Re: Smešné

"Nechápu tyto stále narážky na iOvce jak je nekterí jmenují. Žiju v zahraničí a s níčím takovým sem se nesetkal."

Tieto narazky su celkom bezne aj vo svete, takze to neznamena, ze to neexistuje aj inde len preto, ze ste sa s tym nestretli.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=iSheep

0/0
18.9.2012 13:52

pete31

Re: Smešné

minimalne se to tu neresi denodenne na netu a osobne sem se s tim nesetkal a to prichazim do styku s xxx lidma denne. bude to asi o jinejch vecech.....

0/0
18.9.2012 16:12

jesterkasploutvema

Re: Smešné

http://iphonemania.mobilmania.cz/Otevreni+Apple+Storu+ve+Stockholmu+zazitek+pro+Apple+maniaka

0/0
18.9.2012 16:34

James Borg

Re: Smešné

http://i.idnes.cz/11/054/cl5/MER3b7998__MG_8590.JPG

0/0
18.9.2012 19:20

jesterkasploutvema

Re: Smešné

že by jste ve školce vždy odpovídal tak, že Pepicek taky házel soudruzko učitelko

0/0
18.9.2012 20:25

Oodi

Re: Smešné

http://www.epiclol.com/cdn/pictures/2012/09/best-way-to-milk-a-s_1347778374_epiclolcom.png

0/0
18.9.2012 18:46

James Borg

Re: Smešné

Kolikrat za 9 let zmenil konektor jiny vyrobce?

0/0
18.9.2012 19:21

RenataZemanova

Re: Smešné

Naprosto přesné! ;) taky jsem velmi spokojená uživatelka Apple. Teď mám Sony xperia x10 mini s Androidem a nemůžu se dočkat až se toho zbavím. Mám iPod Touch 4g a nemůžu si to vynachválit, pro mě je iOS a Android neporovnatelný, ale každému vyhovuje něco jiného ;)

+1/0
18.9.2012 19:16

Stojan_Jakotyc

Chytrý telefon je...

záležitost stylová, nikoliv funkční. Ty aplikace člověk nepotřebuje. A přesto to mám. Tady je jedno jestli Aple nebo Samsung. Myslím, že tenhle souboj povyšuje stylovou záležitost na záležitost snobskou až elitní - zejména ze strany Alplistů. Jinak, co nemá Samsung a má Apple, abych byl přesný a proč mám litovat, že mám Samsung a ne Apple? Díky.

0/0
18.9.2012 12:49

doktor_bota

Re: Chytrý telefon je...

"Ty aplikace člověk nepotřebuje" - mluv za sebe.:-/

0/0
18.9.2012 12:51

Gallon13

Re: Chytrý telefon je...

A není to stejné třeba i u aut a přesto každý by rád nové a nové a takové, které se mu líbí a má třeba počítač, navigaci, parkovací senzory, atd atd. Neulehčuje to člověku život, když má funkční a hezké auto, které mu ukáže cestu, zapípá, když parkuje? Přijde mi to jenom takový moralizování, ale když se na to podíváš objektivně, tak bez telefonu se prostě člověk neobejde..

0/0
18.9.2012 12:55

looking

Re: Chytrý telefon je...

Ale obejde. A je to fajn, když jedu například na víkend s dětmi na výlet a nikdo mne neotravuje, protože mám mobil v práci v šuflíku vypnutý . Není to zase až tak dávno, kdy žádné mobily a počítače s internetem neexistovali a lidi měli k sobě myslím daleko blíž.

0/0
18.9.2012 13:11

Lord Helma

Re: Chytrý telefon je...

já to dělám jina, vypnu obě simky a mám z telefonu mapy i s kompasem a polohou. Tu se mi ten pokrok líbí. Jinak za největší vynález na telefonu považuju červené tlačítko odmítnutí hovoru a tichý režim :-)

0/0
18.9.2012 13:20







Najdete na iDNES.cz