Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Temná stránka iPhonu 5: nano SIM, konektor a nefunkční LTE v Evropě

Představení nového iPhonu, to nemusí být jen samé superlativy. Najdou se zároveň inovace, které uživatelům zkomplikují život: použití miniaturní nano SIM a nového Lightning konektoru. Navíc chybí podpora LTE v evropských pásmech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bla bla bla bla bla

Vzhledem k absenci LTE

u nás nevidím žádný problém, že iPhone není vybaven evropskou frekvencí.

Ono tu je i poskrovnu dnes již zastaralému 3G, tím je pokryto pár % území, na populaci to vychází lépe, ale kdo se pohybuje jen v Praze a větších městech? Většinou je člověk odkázaný na 2G a mnohdy na prehistirické GPRS

0/0
18.9.2012 14:14

Tsugaru1971

Bravo!

Telefon sice nefunguje ako ma no stoji tolko ako keby fungoval.

Stado vsak kupuje ako keby bol ten cinsky klumprt zadarmo...

:-D

+1/0
18.9.2012 12:28

bla bla bla bla bla

Re: Bravo!

Z tebe přímo čiší závist a nenávist k sobě samému.

0/0
18.9.2012 14:22

skate

Re: Bravo!

Ale víš , jak mu to teď udělalo dobře na duši, jak si ulevil,jak to hezky napsal? A hned se i sám poplácal doporučením po ramenách, jaký je pašák.:-)

0/0
22.9.2012 15:10

skate

Odpověď

Nejlepší odpovědí pro všechny appleblijce je FAKT, že za pouhý jeden jediný den přijal Apple jen v USA více, než 2 miliony objednávek. Kolik jich prodá za první měsíc si netroufají odhadovat ani v Apple. O tom se mnohým "konkurentům " nezdá ani omylem. Takže se všichni chytrolíni postavte třeba na hlavu, ale toto jsou FAKTA. Čísla, která neokecáte ničím a nijak. A klidně blinkejte dál o ovcích . :-) Ale možná někoho překvapím-osobně zůstávám u 4s , nemám důvod jít do pětky a vážně uvažuji o nové Lumii, jako druhém telefonu :-)

0/0
17.9.2012 20:15

Diskobolos

Re: Odpověď

FAKT taky koukám, kolik je na světě hlupáků. Objednat v jeden den tolik odPadů... Ale jo, já to těm ovcím přeju.

+2/0
17.9.2012 22:32

skate

Re: Odpověď

Jen skutečný hlupák posuzuje jiné podle telefonu. Projevil jsi se dokonale. Ale možná z toho časem vyrosteš. Je to především ve tvém vlastním zájmu.:-)

0/0
17.9.2012 23:34

bla bla bla bla bla

Re: Odpověď

Přesně tak, navíc je tak hloupý, že ve svém horlivém zvracení vyjmenoval naprosto jiné zařízení, než o kterém je tady řeč.

Tím se sám odsoudil do role dvorního kašpara. ;-D

0/0
18.9.2012 14:24

mysak001

Re: Odpověď

Já taky fakt koukám na to, jak někteří kolem mě za rok pruhulí víc, jak celej telefon.. Taky koukám a divím se těm, kteří to prochlastají.. A někteří to profetují :-) Co je ukazatelem toho kdo je a není hlupák? Feťák používající Android je chytrý? :-) Celá diskuze je hloupá. Nechme každému právo na to, aby si se svými penězi udělal co chce.

0/0
17.9.2012 23:41

_lu

...

když tu mluví lidi o ovcích, tak nechápu, proč v souvislosti s apple, když ten jedinej umí nadiktovat operátorům, jak mají změnit simku a oni to rádi udělají... vlastně je to tak jediná firma, která simku zmenšila, ostatní výrobci tlf se přizpůsobujou, teda možná samsung má v plácačce taky microSim, ale rozhodně to není vokopírovaný:-D

konektor měl hodně dlouhou dobu stejnej, nepamatuju mobil, kterej by měl 7(?) let stejnej konektor... taky neznám mobil, ke kterýmu by bylo tolik příslušenství, čili je to vždy úhel pohledu...

0/0
17.9.2012 14:19

eQuido

Re: ...

Jediný? Ale no tak, brouku...

Zkus si nejdříve něco zjistit o historii GSM a zjistíš, že i tuhle "věc" před Apple udělal už někdo jiný. Nebo si fakt myslíš, že velikost SIM-karet začínala na velikosti plug-in?

0/0
17.9.2012 16:54

bla bla bla bla bla

Re: ...

Neplácej, konektory mění všichni výrobci telefonů jak na běžící pásu tak, jak se jim zrovna hodí a je naprosto jedno, jestli je to zrovna Nokia, SE, LG, Copysung a další.

0/0
18.9.2012 14:01

eQuido

Re: ...

Nejsem si úplně jistý, že ta reakce patřila k mému původnímu příspěvku ;-)

0/0
18.9.2012 14:14

Mirekcz

No nevím nevím

Nevím nevím, ale všichni lidi, kteří tu mluví o neúspěch iPhonu 5 nebo o něm mluví jako o "krámu" by se měli vzpamatovat. V USA byl iPhone 5 úplně vyprodán za pouhou 1 HODINU! ;-)

+1/0
17.9.2012 9:34

Kala-fun-na

Re: No nevím nevím

To svědčí jenom o tom, že sám Apple čekal menší zájem, a neměl dostatek přístrojů na skladě :-P

+1/0
17.9.2012 12:49

Skadi

Re: No nevím nevím

Tento problem meli u iP4, iP4S a iP5.

0/0
17.9.2012 12:57

Diskobolos

Re: No nevím nevím

Je to krám. Jestli se tady dá o něčem hovořit jako o povedeném, tak je to marketing applu.

+2/0
17.9.2012 22:33

Tsugaru1971

Jedine o com to svedci

je, ze  Apple Inc. ma dobry marketing.

O tom, ci su jeho telefony lepsie ako od konkurencie (s ktorou sutazi viac na sudoch ako na trhu) ostava otvorenou otazkou...;-)

0/0
18.9.2012 12:31

martin2580

Lte v evrope pujde

Jde o verzi pro EU, kde evropska pasma lte budou. Viz keynote. Autore, autore.

0/0
16.9.2012 12:04

Reg

sim

Omluvte laický dotaz, ale proč vlastně ještě existujou SIM karty? Snad by to technicky šlo bez nich, ne?

0/0
16.9.2012 1:29

looking

Re: sim

Jde to, první mobily s NMT byli bez SIM karet. Ale dočkáš se. Brzdou jsou operátoři. Ale i ti brzy dostanou rozum.:-)

0/0
16.9.2012 9:25

Ananta

Re: sim

Ano, přesně tak. A ano, přesně tohle chtěl už před rokem Apple:-)

+1/0
16.9.2012 23:02

Karlsbader Becher

Re: sim

Protože jsou operátoři nenažraní. Výměna SIM není leckdy zadarmo. Operátoři jdou na ruku některým výrobcům mobilů a naopak - poruchy a nákup nového HW či nutnost servisu ap. Stačilo by vědět IMSI a KI svého mobilního čísla a zadat si ho to do mobilu (viz. úvahy Apple Inc.). Nebyl by problém mít v mobilu i více čísel tak jak to lze se SimEmu.

0/0
17.9.2012 12:28

termin

tak s tím LTE se autor plete

Dle všeho mají GSM model pro Evropu - a ten pokrývá i frekvence zmíněné v článku.

Více zde:

http://en.wikipedia.org/wiki/E-UTRA#Frequency_bands_and_channel_bandwidths

http://www.apple.com/iphone/specs.html

Místo rozpoutávání flamewarů by to, milý autore, chtělo více ověřování faktů... Rv

0/0
15.9.2012 23:45

douglass

Novej slogan

Apple made du ven blejt...;-D;-D;-D

+2/0
15.9.2012 22:24

Skadi

Darth Vader

Temna stranka iPhone 5 -> nevedej jsem, ze iPhone 5 kope za imperium Darth Vadera :-)

0/0
15.9.2012 18:51

Vymazán

Že by soumrak

jablíček? Že by začátek štrůdlíku?

+2/0
15.9.2012 16:45

wiki5.5

Re: Že by soumrak

prani otcem myslenky?

0/0
16.9.2012 1:54

Karboxyl

Re: Že by soumrak

Otec přáním myšlenky.

0/0
17.9.2012 7:08

Leinad

Konkurence no

Někdo si kupuje telefon pro to, aby mu nefungoval, nebyl kompatibilní,.. R^ když na to má.

+4/0
15.9.2012 14:00

Zdeněk Havíř

Poučné video jak fungují iovce

http://apemobile.cz/video-jak-funguji-tupe-iovce-a-proc-bude-mit-iphone-5-zase-zavratna-prodejni-cisla/

+5/0
15.9.2012 13:55

janzlatousty4

Skvělý marketing Apple!

;-D;-D;-DR^R^R^R^

0/0
15.9.2012 12:49

mysak001

iOvce a jiné ovce

Vše je o penězích.. Ano, uživatelé Aplle jsou ovce, které se nechají ždímat.. Teď ale jinak - kuřáci - to jsou taky ovce, které se nechají celý život ždímat od tabákových firem a státu. A kolik takových hloupých ovcí je? Hodně.. Celá řada z vás jste ovce, které za cigára dají víc, než jiní za ten telefon. Tak pište o sobě ne? Proč se tu nepíše o tom, že třetina z vás utratí za cigarety balík a to jen o tom, že se prostě stala ovcí? A ovce jste - i přesto že se vám to asi nebude líbit :-) Ano, máte na to právo. Já mám zase právo si koupit telefon jakej chci. Já vám kouření nevyvracím a to i přesto, že to smrdí a obtěžuje víc, než to že má někdo telefon v kapse :-) tak co vy na to smokeOvce?

+4/0
15.9.2012 11:56

kníže

Re: iOvce a jiné ovce

Hehe, zajímavé.

0/0
15.9.2012 12:41

Vymazán

Re: iOvce a jiné ovce

Hmmmm, duchaplná přednáška a stádnosti naší společnosti. Takže autor nepije vodu, protože jí pijou všichni, nneosí kalhoty, protože tím se nenechává ždímat od oděvních společností, autor je dokonce takový originál a solitér, že nedýchá vzduch jako my všechny ovce....... má svůj, ekologický, neglobální a růžovej........ sice se nedá dýchat, ale není ovečka.

+2/0
15.9.2012 16:52

mysak001

Re: iOvce a jiné ovce

Dobrý den :-) autor pije vodu, protože ji pijou všichni. Autor nosí kalhoty, protože je nosí skoro všichni. Autor dýchá vzduch, jako všichni :-) autor ale nekouří, protože to prostě nedělají všichni, ale jen někteří. A autor proti tomu - světe div se - ani nic nemá. Nebere kuřákům jejich právo na to ničit si zdraví a nebere jim to, že za to platí desetitisíce korun. Autor chtěl jen upozornit na fakt - a ať se Vám to líbí, či ne - že ovcí může být člověk nejen co se telefonů týče, ale třeba taky cigaret. Být ovcí Apple můžu být rok, nebo 10 let.. Být ovcí cigarety je však u většiny věcí doživotní. Já proti Vaší vůli být ovcí cigarety nic nemám. Vy tedy nemějte nic proti tomu, že já budu třeba 3 roky ovcí něčeho jinýho. Jasný? :-)

+1/0
15.9.2012 17:32

Vymazán

Re: iOvce a jiné ovce

Tak v první řadě byste si měl ujasnit dojmy s pojmy. Ovce se chová stádně, tedy sama od sebe nepřemýšlí a chová se jako nejsilnější jedinec ve stádu. Potom jsou závislí lidé, teří se nechávaí ovládat závislostí na Vámi zmiňovaných cigaretách a podobně. Nesnažte se být za každou cenu nad věcí a být přezíravý. Člověk je nádoba hříšná a když by člověk žil život bez hříšků a rozmarů - nebyl by to život, ale přežívání a to asi nikdo z nách nechce. Proto kdo chce být závislý na elektronice všeho druhu, v pořádku. Kdo si chce zaplit, dát si panáka, mít sex na jednu noc.... proč ne. A nakonec je to fajn.

0/0
15.9.2012 17:58

mysak001

Re: iOvce a jiné ovce

Výraz ovce tu hodně používají fans jiných značek, než je Apple. Já si jej pouze vypůjčil a chtěl ukázat, že oni sami mohou být ovce jiných věcí. Aby si tedy zametli před svým prahem. Jinak ano, člověk rád hřeší a já přece neříkám nic jinýho. Já souhlasím s tím, že si můžu koupit telefon jaký chci, počítač jaký chci. To co píšete ale nechápe ta masa zvracejících pod články pod Apple produkty. A na ty byl můj příspěvek mířen. Já souhlasím s tím, co psal ten pán na blogu. Vy třeba ne - v pořádku. Můžete tu civilizovaně napsat: nelíbí se mi to, protože a/ b/ c/. Tady je ale zvykem nepsat argumenty, ale jen to, že Apple uživatelé jsou pitomé ovce a nazdar :-) a tohle já nepochopím. To není diskuze, ale demagogie. Vždyť se podívejte co za exoty tu píše.. Každý má svůj názor a může to normálně napsat. To je diskuze. Pokud jsou tu ale z 80% zvratky, tak na to můžete napsat jen něco, čím těm lidem nastavíte zrcadlo.

+2/0
15.9.2012 18:19

aliencz

KRAVSKÉ ARGUMENTY

Stádo se chová podle toho, co mu defakto "nařídí" bača. Ať už jsi blbec jakkoliv velký, těžko bys mohl někdy prokázat, že někdo nahnal do obchodu s produkty Apple víc, než dva lidi současně a přinutíl je, nebo jim prostě nařídil, aby si koupili iPhone, nebo iPad. Stádnost je pseudoargumet, přistehovatelný defakto na cokoliv, záleží jen na šikovnosti a manipulativnosti ševce. A ty jsi manipulátor jako Brno. Faktem je, že iPhony a iPady dnes vlastní asi půlmiliarda lidí. A to si vyžaduje u přemýšlivých lidí respekt. U blbců pak tato skutečnost evokuje myšlenky o stádnosti, neboť jejich mozek není schopen vysvětlení, proč tomu tak je.

0/0
15.9.2012 22:49

Vymazán

Re: KRAVSKÉ ARGUMENTY

Bez urazek a silnych slov by to neslo? Co takhle reklama? Nevyvolava prave ona stadni chovani? Zamyslete se nad tim, jestli je vyrobek tak dobry a nebo ma brilantne zvadnutou reklamu? Mimochodem, bez diakritiky pisu proto, ze pouzivam iPod.

+1/0
16.9.2012 22:47

aliencz

Re: iOvce a jiné ovce

On nic takového neřekl ani nenapsal. Je zajímavé, jak si někteří bezmozci umějí vkládat mezi řádky vlastní texty :-) Přednáška to není duchaplná, ale věcná a faktická. Příměr k cigaretám je jen jedním z mnoha.

0/0
15.9.2012 22:43

Vymazán

Re: iOvce a jiné ovce

Me vypruzi jen to, ze kdyz ma nekdo jiny nazor nez ten druhy, je v zapeti oznacen za ovci. Nicmene autor objasnil, ze si tento vyraz vypujcil z urcitych duvodu, coz ovsem objasnil pozdeji. A nevim, proc zrovna Vy reagujete tak agresivne.

0/0
16.9.2012 22:49

wiki5.5

Re: iOvce a jiné ovce

vy jste ovce, ze musite pouzivat telefon

0/0
16.9.2012 1:55

eQuido

Re: iOvce a jiné ovce

Zanedbal jste ale jeden dost podstatný rozdíl mezi iOvcemi a smokeOvcemi. SmokeOvce nikomu nenutí že jejich produkt je nejlepší na světě a tiu, kdo nekouří, jsou závistivé socky. SmokeOvce neodkývají jakokoli pitominu jen proto, že je na ní logo cigarety. SmokeOvce poznají rozdíl mezi jednotlivými produkty - na rozdíl od iOvcí (viz. http://youtu.be/rdIWKytq_q4). A hlavně - smokeOvce se necítí dotčeny, když jejich "zbožštěný" produkt někdo oprávněně kritizuje.

+1/0
17.9.2012 16:50

mysak001

Re: iOvce a jiné ovce

Zdravím, mé zkušenosti se smoke Ovcemi jsou jiné. Jakmile se dotknete problematiky kouření a nedejbože se pustíte do diskuze práva kuřáků a nekuřáků, tak narazíte tak tvrdě, že diskuze pod články Apple jsou nic :-) kuřáka narážkami na jeho produkty dovedete do stavu dotčení snadno. Nechci mluvit o všech, řekněme že u 20% tohle neplatí. Jinak kuřák Vám svůj produkt nenutí v podobě, že jej musíte kouřit. On Vám jej nanutí jinak a po svém. Na zastávce, venku, o uzavřených prostorech nemluvě. A zkuste se ozvat.. To je oheň na střeše. Řekne Vám, ať si jdete jinam.. Takže když na každém rohu zastávky kouří jeden, tak si můžete stoupnout třeba na druhou stranu cesty :-) ano, můžete.. O tom jsem ale psát nechtěl. O závistivých sockách jsem nic nepsal. To píšou jen ubožáci - stejní, jako tu za každou cenu zvracení nad Applem. Víte, když teď půjdu nadávat na Android pod jiný článek, tak se taky s pochopením nesetkám. A že je o čem psát. Já s ním zkušenost mám. Kolik lidí zde zná Apple produkty?

0/0
17.9.2012 23:38

bla bla bla bla bla

Re: iOvce a jiné ovce

Jen s tím rozdílem, že SmokeOvce sobecky vnucují svůj smrad ostatním lidem proti jejich vůli.

0/0
18.9.2012 14:05

eQuido

Re: iOvce a jiné ovce

Nikdo není dokonalý :-)

Ale máte pravdu - v tomto jsou smokeOvce rozhodně horší než iOvce.

0/0
18.9.2012 14:15

Věrný sluha pana Hraběte

redukce?

to je asi vtip, ne? oni s tím nedodávají standartně nabíječku? autor mluví asi o náhradní druhé nabíječce. jinak fakt nechápu proč by mělo zajímat, že je jiný konektor než na předchozí modely..

+1/0
15.9.2012 10:48

akro

Re: redukce?

No tak třeba proto, že ostatní výrobci už se shodli dávno na microUSB.

+5/0
15.9.2012 11:13

Skadi

Re: redukce?

Se podivej do portfolia Nokie, jak si u nekterych modelu stale drzi ten svuj stary Nokiacky konektor, kterej je dle meho nazoru vybornej. Bez premysleni v aute okamzite zasunes, kdezto ten micro USB lovis, jak ho tam mas vlastne dat. Apple konektor je oboustranny a je jedno, jak ho tam zasunes ;-)

0/0
15.9.2012 11:40







Najdete na iDNES.cz