Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sedmdesát procent lidí by zběhlo k levnějšímu operátorovi

Přestože je téměř 70 procent lidí spokojeno se svým mobilním operátorem, tak stejné množství by při zajímavé nabídce přešlo ke konkurenci. Hlavním lákadlem pro změnu operátora by byla nízká cena služeb. Vyplývá to z průzkumu společnosti GfK mezi tisícem respondentů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

longas

pokud jsem pochopil spravne clanek

tak J&T pripravuje vstup na telekomunikacni trh? ;-)

0/0
15.8.2012 2:23

Byl jednou jeden kral

clanek je hezky

www.utecu.cz - tahle stranka funguje uz roky ...

0/0
14.8.2012 14:59

U-luru

Já bych přešel k novému operátorovi

už jenom proto, abych podpořil zánik těch stávajících.

+2/0
14.8.2012 9:46

mobilemikedotorg

cena a pokryti

pripomina mi to kolegu, co ma u sveho operatora peknou retenci a je casto mimo solidni signal. pak se mu rad smeju ze ty minuty co ma ani neprovola, ze nema signal a timpadem moznost jak je provolat ;-D , takze k levnejsimu OPeratorovi zbehnout ano, ale ne za cenu razantniho pohorseni signalu v mistech, kde se hejbu.

+1/0
14.8.2012 0:33

přituleň

Re: cena a pokryti

Ale nekupte to, když to bylo tak levný...

0/0
14.8.2012 8:53

wotomtoje.

Re: cena a pokryti

Tyhlety věčný pohádky o slabém signálu! Je mi to jasný, píše se zde o Vodafone! ;-)

+1/0
14.8.2012 10:59

Jurassick

To není že lidé jsou spokojeni se svým operátorem...

...díky poskytovaným nabídkám a službám. Ale proto, že není kam jít. Nabízené tarify všech tří operátorů jsou velmi podobné a často změna operátora se rovná tak zanedbatelné úspoře, že se lidé ani neobtěžují a raději sklopí uši a řeknou že jsou spokojení.

+1/0
13.8.2012 20:10

papino

se divím

že jen 70%

+2/0
13.8.2012 19:50

Return

Re: se divímk

Operátoři si konkurovat nepotřebují! Všem vyhovuje mobilní lichva,z níž majitelé převádí zisk do zahraničí,kde budují nové sítě , rozdávají mobily zdarma a bojují se skutečnou konkurencí levnými limity ;-(Rv;-€

+3/0
13.8.2012 20:28

tomtop

mám tzv šedivého operátora

a jsem spokojen. Za mizivou cenu 120kč mám víc než provolám a v rámci rodiny (jsou zde též) zdarma.

Když jsem odcházel od V. , chtěli mi najednou nabízet spoustu volných minut .... kdyby mi je dali sami, asi bych nehledal nic jiného a neodcházel.... holt když nemají zájem si udržet dlouholeté zákazníky, musí o ně nutně přicházet.

0/0
13.8.2012 19:44

Grimkin

Re: mám tzv šedivého operátora

A nepochlubíš se s tím kterého, že?

Nojo, kdo hledá, najde.

0/0
13.8.2012 22:00

tomtop

Re: mám tzv šedivého operátora

pochlubil bych se, ale nechtěl bych ho ohrozit ... jedině nějakou jinou cestou.

0/0
14.8.2012 5:59

Grimkin

Re: mám tzv šedivého operátora

Dobře, grimkin@seznam.cz - děkuji.

0/0
14.8.2012 21:03

sci-fi

Re: mám tzv šedivého operátora

Dobrý den, mohl byste prosím mi nějak dát vědět. Vyrovnání samozuřejmostí.

Děkuju pěkně. karel.hoffmann@klikni.cz.

0/0
16.8.2012 17:46

Grimkin

Re: mám tzv šedivého operátora

No, ale já sám to nevím... obracíte se na špatného.

0/0
16.8.2012 18:33

Return

Arogance O2

Skoro 2 týdny jsem řešil nevyžádané přepojení pevné linky,kdy jsem po 40ti letech přišel o původní číslo,nové nikdo neznal! Přesto mi místo omluvy poslal 02 za linku na 1 den složenku na 4Kč ,na zákaznické lince mne odbyl arogantní operátor ,že si za to můžeme sami 8-o . Těším se na nového operátora,a hned dám soudruhům z telekomu sbohem Rv;-€

0/0
13.8.2012 18:18

sci-fi

Re: Arogance O2

Neznám větší hulváty, než na O2.!!!!!!

0/0
16.8.2012 17:49

majky.d

70% lidí remcá a stejně jsou poslušné ovečky

a operátor, či banka jim zalepí pusu telefonem za kačku, super výhodnou půjčkou a kreditkou.. 10 let jsem byl u spořky a přecházím k airbank. Jejich nesmyslné poplatky za výběr u přepážky, když jsem ne vlastní vinou přišel o kartu a jejich reklamace, kdy mi místo embosované karty posílali jiné za 200 Kč a dlouhotrvající reklamace mě přesvědčily o tom, že na jejich úžasné půjčky kálím a odcházím.. a takhle to chodí všude..

Německé O2 - paušál 500 Kč s neomezeným voláním a sms s internetem  mluví za vše.

0/0
13.8.2012 17:51

Skadi

Re: 70% lidí remcá a stejně jsou poslušné ovečky

Sorry, ale u Airbank vyber z bankomatu 25 Kc ;-D Trvale prikazi 5 Kc. To je fakt banka jak swina.

+2/0
13.8.2012 17:55

Skadi

Re: 70% lidí remcá a stejně jsou poslušné ovečky

....prikazy

0/0
13.8.2012 17:55

Carlos

Re: 70% lidí remcá a stejně jsou poslušné ovečky

Pokud si tam dáváš nějaký mrzký peníz z brigády, je to pochopitelné. Ten kdo si tam sype řekněme poněkud jiné peníze a za spořící + bežný účet vylepí měsíčně 150,- má vše zdarma.

0/0
13.8.2012 23:16

Skadi

Re: 70% lidí remcá a stejně jsou poslušné ovečky

Proc bych mel nekomu lepit 150 Kc mesicne, vzdyt to je zlodejina 8-o Pouzivam jinou banku a trvale prikazi je pro me nejpouzivanejsi vec po placeni kartou. Mrzacky penize z brigady nemam, ale narozdil od tebe se nenecham skubat jak to kure ;-D

+2/0
14.8.2012 6:29

preaxik

Re: 70% lidí remcá a stejně jsou poslušné ovečky

Proč dávat 150,- Kč, když mám jinde odchozáí platby a výběry zdarma. U AirBank využívám jen ten spořák, kde mám část úspor a když je potřebuji, tak si buď vyberu zadarmo z bankomatu AirBank, nebo pošlu jinam a odpustím poplatek. :-)

0/0
14.8.2012 9:13

RomanL

Re: 70% lidí remcá a stejně jsou poslušné ovečky

Já bych spíš řekl, že je to ve stylu: "Nechci slevu zadarmo!"... ;-)

0/0
14.8.2012 15:09

drunek_angel

Re: 70% lidí remcá a stejně jsou poslušné ovečky

No ja mam u Air sporici a nemuzu si stezovat, funguje, doporucuju. U o2 volam za 3.5 na minutu a mam kredit. Tak nevim na co si lidi stezujou ;-)

0/0
13.8.2012 18:26

Skadi

Re: 70% lidí remcá a stejně jsou poslušné ovečky

JJ, nechat si penize u Kellnera v male bance musi byt opravdu super. Ja bych do te banky nedal ani korunu.

0/0
13.8.2012 18:54

Carlos

Re: 70% lidí remcá a stejně jsou poslušné ovečky

Stejně malá byla i eBanka, která ve své době přinesla internetové bankovnictví, zatím co ostatní "ústavy" spaly. Nevidím jediný problém s Kellnerem. A co se týče rizik ohledně peněz, rozumný člověk diverzifikuje, víme? :-P

0/0
13.8.2012 23:14

Marek.Paroubek

statistická chyba

K levnějšímu operátorovi by totiž podle pravdivé statistiky přeběhlo 99 procent a naši stávající operátoři by to tady mohli do půl roku zabalit.

0/0
13.8.2012 17:07

Mirkov

65% lidí kecá

Když vidím, kolik lidí nadává na bankovní poplatky, a kolik jich přešlo k internetovým bankám bez poplatků, moc tomuhle průzkumu nevěřím.

+1/0
13.8.2012 16:36

Kurt21

Re: 65% lidí kecá

Takhle je to u všech průzkumů dělaných po internetu. GfK prostě osloví své respondenty a ti hezky od stolu zaklikají, co je první napadne. Samozřejmě, že většina z nich by v reálu celou věc nechtěla řešit a raději by zůstala tam, kde je.

Přirovnání k bankám se povedlo.

0/0
13.8.2012 16:47

bouncer

Re: 65% lidí kecá

Já bych klidně přešel, ale musel bych mít podobné služby a slušné pokrytí při nižší ceně. A mít pocit, že to ten nový operátor vydrží. Samozřejmě, že teď je jednoduché odpovědět a pak ve skutečnosti by se člověk rozmýšlel, jestli to a nebo ono je lepší atd. Navíc by si najednou stávající operátoři chtěli své zákazníky udržet a dělali by jim ústupky, když by se schylovalo k nějakému většímu exodu.

A banky to samé - když těm internetovým bez poplatku nevěřím a nesplňují požadavky, které na služby mám, tak k nim přeci nepůjdu jen kvůli tomu, že jsou bez poplatku.

0/0
13.8.2012 17:32

radimdrv

Re: 65% lidí kecá

Když nevěříš, tak plať, no.

0/0
13.8.2012 17:48

anonymousCZ

Re: 65% lidí kecá

Kdybys chtel fakt prejit, tak uz mas davno CD Bonus od Vodafone.

+2/0
13.8.2012 20:20

miropiro

Re: 65% lidí kecá

Tak tak...mám už přes rok a fakt spokojenost...:-)

0/0
13.8.2012 23:44

preaxik

Re: 65% lidí kecá

I tak je oproti zahraniční drahý, ale je fakt, že to je asi to nejlepší, co tu můžeme sehnat. Sám používám a stačí.

+1/0
14.8.2012 9:09







Najdete na iDNES.cz